Skrevet av Emne: Spygate  (Lest 65994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


RoarG

Sv: Spygate
« Svar #151 på: Januar 19, 2019, 14:46:30 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spygate
« Svar #152 på: Januar 19, 2019, 14:54:55 »
11 klubber skriver til EFL og krever å bli en del av undersøkelsen.

https://www.bristolpost.co.uk/sport/football/football-news/eleven-more-championship-clubs-contact-2446849
Tipper egentlig at det blir en bot til Bielsa eller lignende, samt endring i regelverket. Ingen kan bli straffet strengt for en så vag regel som "gentlemans agreement" opplegget som er gjeldende nå. Håper jeg.  ??? ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #153 på: Januar 19, 2019, 14:59:10 »
11 klubber skriver til EFL og krever å bli en del av undersøkelsen.

https://www.bristolpost.co.uk/sport/football/football-news/eleven-more-championship-clubs-contact-2446849
Tipper egentlig at det blir en bot til Bielsa eller lignende, samt endring i regelverket. Ingen kan bli straffet strengt for en så vag regel som "gentlemans agreement" opplegget som er gjeldende nå. Håper jeg.  ??? ::)
Det håper nå jeg også. Men mange føler at de har fått sine (ømtålige) tær tråkket på. Og da må noen lide. Vi kan ikke vente forståelse eller sympati fra konkurrentene våre. Føler de seg sterke nok til å snyte oss, gjør de det. Ingen illusjoner.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

veteranen

  • Gjest
Sv: Spygate
« Svar #154 på: Januar 19, 2019, 15:11:22 »
11 klubber skriver til EFL og krever å bli en del av undersøkelsen.

https://www.bristolpost.co.uk/sport/football/football-news/eleven-more-championship-clubs-contact-2446849
Tipper egentlig at det blir en bot til Bielsa eller lignende, samt endring i regelverket. Ingen kan bli straffet strengt for en så vag regel som "gentlemans agreement" opplegget som er gjeldende nå. Håper jeg.  ??? ::)

Jeg tipper at du tipper rett.
Noe må "de høye herrer" foreta seg, for at ikke en Frank Lampard  (en av fotball-englands fremste "godgutter") og hans brekende saueflokk av noen støttespillere, skal bli stående igjen som enda større tullinger enn de allerede gjør.

Dessverre for "Makta" er ingen lover brutt, derfor kan ikke reaksjonen bli så sterk som de sikkert ønsker. Men noe vil de nok koke sammen, for at ikke for mange "viktige" personer skal tape for mye ansikt.

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #155 på: Januar 19, 2019, 15:35:19 »
11 klubber skriver til EFL og krever å bli en del av undersøkelsen.

https://www.bristolpost.co.uk/sport/football/football-news/eleven-more-championship-clubs-contact-2446849
Tipper egentlig at det blir en bot til Bielsa eller lignende, samt endring i regelverket. Ingen kan bli straffet strengt for en så vag regel som "gentlemans agreement" opplegget som er gjeldende nå. Håper jeg.  ??? ::)

Jeg tipper at du tipper rett.
Noe må "de høye herrer" foreta seg, for at ikke en Frank Lampard  (en av fotball-englands fremste "godgutter") og hans brekende saueflokk av noen støttespillere, skal bli stående igjen som enda større tullinger enn de allerede gjør.

Dessverre for "Makta" er ingen lover brutt, derfor kan ikke reaksjonen bli så sterk som de sikkert ønsker. Men noe vil de nok koke sammen, for at ikke for mange "viktige" personer skal tape for mye ansikt.
De "viktige" personene har mye makt, og der makt rår må rett vike.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Spygate
« Svar #156 på: Januar 19, 2019, 15:41:38 »
11 klubber skriver til EFL og krever å bli en del av undersøkelsen.

https://www.bristolpost.co.uk/sport/football/football-news/eleven-more-championship-clubs-contact-2446849
Tipper egentlig at det blir en bot til Bielsa eller lignende, samt endring i regelverket. Ingen kan bli straffet strengt for en så vag regel som "gentlemans agreement" opplegget som er gjeldende nå. Håper jeg.  ??? ::)

Jeg tipper at du tipper rett.
Noe må "de høye herrer" foreta seg, for at ikke en Frank Lampard  (en av fotball-englands fremste "godgutter") og hans brekende saueflokk av noen støttespillere, skal bli stående igjen som enda større tullinger enn de allerede gjør.

Dessverre for "Makta" er ingen lover brutt, derfor kan ikke reaksjonen bli så sterk som de sikkert ønsker. Men noe vil de nok koke sammen, for at ikke for mange "viktige" personer skal tape for mye ansikt.
De "viktige" personene har mye makt, og der makt rår må rett vike.
Frykter nok det samme. Spørsmålet er hvor mange poeng vi blir trukket. Blir det under ni, vil vi fortsatt ha sjansen til å henge med. Men EFL legger seg nok på 15 når det dreier seg om Leeds.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spygate
« Svar #157 på: Januar 19, 2019, 15:44:13 »

Frykter nok det samme. Spørsmålet er hvor mange poeng vi blir trukket. Blir det under ni, vil vi fortsatt ha sjansen til å henge med. Men EFL legger seg nok på 15 når det dreier seg om Leeds.

Husker jeg rett så ble vi trukket 25 poeng sist :o

10 poeng sesongen vi rykket ned.

...men siden det ikke betydde noe tok de likevel 15 nye poeng før sesongen even started neste sesong :(


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #158 på: Januar 19, 2019, 15:51:49 »
Nå er det 11 klubber som ennå ikke har skrevet til EFL og krevd noe som helst. Konkurrentene er pyser. De krever særbehandling av negativ art for Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Spygate
« Svar #159 på: Januar 19, 2019, 15:56:08 »
Av gammel vane tipper jeg at EFL gir oss poengstraff (10 poeng??) for å ha brutt høflighetsord i reglementet (sette fotballen i vanry eller noe lignenede). Vi kan ikke tenke fornuft her, siden det er "de" som bestemmer.
MOT

SOL

Sv: Spygate
« Svar #160 på: Januar 19, 2019, 15:56:33 »
Du snakkar om storm i vannglass! No blir det vel lagt ned forbod mot å førebu seg godt før ein møter andre lag.
Eg er heilt sikker på at Leeds ikkje er det einaste laget som har observert andre lags treningar.
Reknar med ei bot til Bielsa/klubben, men poengtrekk har eg ikkje tru på. Då må i så fall klubben anke til CAS. 
Dette handlar vel meir om moral/etikk enn brot på skrivne reglar/lovar.
Det som uroar meg mest er om all støyen får Bielsa til å gje seg.
 

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #161 på: Januar 19, 2019, 16:02:39 »
Du snakkar om storm i vannglass! No blir det vel lagt ned forbod mot å førebu seg godt før ein møter andre lag.
Eg er heilt sikker på at Leeds ikkje er det einaste laget som har observert andre lags treningar.
Reknar med ei bot til Bielsa/klubben, men poengtrekk har eg ikkje tru på. Då må i så fall klubben anke til CAS. 
Dette handlar vel meir om moral/etikk enn brot på skrivne reglar/lovar.
Det som uroar meg mest er om all støyen får Bielsa til å gje seg.
Bielsa gir seg ikke pga. dette. Han har sikkert opplevd verre i S.-Amerika enn hva dette sutrekorpset klarer å oppbringe. Synes jo konkurrentene er patetiske, men det er deres valg å opptre som til de grader lavpannet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #162 på: Januar 19, 2019, 19:28:45 »
Nå er det 11 klubber som ennå ikke har skrevet til EFL og krevd noe som helst. Konkurrentene er pyser. De krever særbehandling av negativ art for Leeds.

Phil Hay
Statement from EFL confirms that 11 other Championship clubs have written to it asking for a detailed investigation into 'Spygate' on the back of Marcelo Bielsa's press briefing on Wednesday. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #163 på: Januar 19, 2019, 19:30:50 »
JEG SÃ… IKKE KAMPEN I DAG, MEN JEG TRO NÃ… AT SPYGATE KOSTER OSS OPPRYKKET! 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spygate
« Svar #164 på: Januar 19, 2019, 19:33:02 »
JEG SÃ… IKKE KAMPEN I DAG, MEN JEG TRO NÃ… AT SPYGATE KOSTER OSS OPPRYKKET!

Som nok fra et objektiv syn vil være til pass for Leeds...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #165 på: Januar 19, 2019, 19:39:58 »
JEG SÃ… IKKE KAMPEN I DAG, MEN JEG TRO NÃ… AT SPYGATE KOSTER OSS OPPRYKKET!
Trenger da ikke poengtrekk for å ødelegge for oss. Det greier vi da utmerket selv.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Spygate
« Svar #166 på: Januar 19, 2019, 19:43:00 »
Av gammel vane tipper jeg at EFL gir oss poengstraff (10 poeng??) for å ha brutt høflighetsord i reglementet (sette fotballen i vanry eller noe lignenede). Vi kan ikke tenke fornuft her, siden det er "de" som bestemmer.

Gammel vane? Er du seriøs?

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #167 på: Januar 19, 2019, 19:47:19 »
Av gammel vane tipper jeg at EFL gir oss poengstraff (10 poeng??) for å ha brutt høflighetsord i reglementet (sette fotballen i vanry eller noe lignenede). Vi kan ikke tenke fornuft her, siden det er "de" som bestemmer.

Gammel vane? Er du seriøs?
Med mindre EFL kan dokumentere massive regelbrudd kommer det ikke på tale med noe poengtrekk. Bøter derimot, er absolutt en mulighet. Krever vel mindre grad av beviser for å bøtelegge enn å frata poeng. Det siste vil jo gi direkte innflytelse på tabellsituasjonen, og utfallet av sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spygate
« Svar #168 på: Januar 19, 2019, 23:47:51 »
Og, vipps, der hadde en avis (Daily Mirror) kommet på idèen om å speide på en Leedstrening



Amitai Winehouse
Verified account
@awinehouse1

Colossal banter here from Patrick Bamford (who appears to be back in training) https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-utd-spygate-row-what-13882126 …


Leeds Utd spygate row: What happened when we went undercover at Marcelo Bielsa's training
Bielsa admitted to spying on all of Leeds opponents in the Championship this season, after being rumbled by Derby

By  Neil Goulding   22:00, 19 JAN 2019

Leeds United manager Marcelo Bielsa might want to look into getting some security of his own.
The Argentine coach rocked the football world by admitting he’s spied on every team the club have played this season in a gripping ‘Spygate’ drama.


But as our exclusive photos prove, we were easily able to observe the Championship table-toppers during Friday’s training session before ­Saturday’s 2-1 defeat at Stoke.
We watched from close quarters as the first-team squad were put through their paces at the club’s Thorp Arch training complex.

There was a chance to see new signing Kiko Casilla, who signed from Real Madrid on Thursday, in action in his first training session for the club.

 
Leeds United in training at Thorp Arch (Image: Andy Commins / Daily Mirror)

 
And there was also an opportunity to cast an eye over hot prospect Jack Clarke, the 18-year-old winger who is wanted by a string of top clubs including ­ Manchester City and Tottenham .



Chelsea loan midfielder Izzy Brown was also training as he continues his ­rehabilitation after tearing an ACL last January.
And the Leeds players saw the funny side of our spying mission when they eventually spotted our man in the bushes.
Striker Patrick Bamford had a broad smile once he noticed our lensman, even poking fun by cupping his hands and mimicking a pair of binoculars.
Coaches discuss secret tactics ahead of the match with Stoke (Image: Andy Commins / Daily Mirror)

 
Players are run through set piece drills (Image: Andy Commins / Daily Mirror)

Fellow teammate Mateusz Kilch made the gesture after Leeds beat Derby the evening the spygate revelations broke.
Whites’ defender Barry Douglas also got in on the fun and decided to get his own back by filming our ­photographer with his GoPro camera.

And Chelsea loanee Izzy Brown was smiling as he saw the drama unfold. As a result, the players moved pitches, proving even they didn’t like being watched.
There was no sign of Bielsa perched on his trademark bucket, but his coaches were hard at work as they continue their quest for Premier League promotion.

 
(Image: Andy Commins / Daily Mirror)

 
The players could be seen quite clearly from the bushes (Image: Andy Commins / Daily Mirror)

The players worked on ­tactics ahead of their trip to the Potters. There were free-kick drills, work on corners and the goalkeepers put through their own session.
Bielsa has been widely ­criticised by many in the­ ­football community after his remarkable spying admission last Friday evening.

Police were called to ­Derby’s training ground the previous day after a person was seen “acting suspiciously” outside the club’s training ground.
Rams boss Frank Lampard halted training and the police apprehended the person ­hiding in the bushes, although no criminal charges were brought.

 
Barry Douglas takes a picture of the press on his GoPro camera whilst Patrick Bamford imitates using binoculars (Image: Andy Commins / Daily Mirror)

 
Bielsa admitted before the match just over 24 hours later – a fixture which Leeds won 2-0 – that he had sent the Leeds employee to spy on Lampard’s side.

The Leeds boss is being­ ­formally investigated by the EFL – but has stood by his mantra throughout the saga.
He is adamant that if you can gain an advantage by legal means, then why not take make use of that opportunity.
However, he has accepted that he will have to “respect the sanctions” that are ­levelled against him or Leeds.

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-utd-spygate-row-what-13882126
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #169 på: Januar 19, 2019, 23:51:08 »
Og, vipps, der hadde en avis (Daily Mirror) kommet på idèen om å speide på en Leedstrening



Amitai Winehouse
Verified account
@awinehouse1

Colossal banter here from Patrick Bamford (who appears to be back in training) https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-utd-spygate-row-what-13882126 …


Leeds Utd spygate row: What happened when we went undercover at Marcelo Bielsa's training
Bielsa admitted to spying on all of Leeds opponents in the Championship this season, after being rumbled by Derby

By  Neil Goulding   22:00, 19 JAN 2019

Leeds United manager Marcelo Bielsa might want to look into getting some security of his own.
The Argentine coach rocked the football world by admitting he’s spied on every team the club have played this season in a gripping ‘Spygate’ drama.


But as our exclusive photos prove, we were easily able to observe the Championship table-toppers during Friday’s training session before ­Saturday’s 2-1 defeat at Stoke.
We watched from close quarters as the first-team squad were put through their paces at the club’s Thorp Arch training complex.

There was a chance to see new signing Kiko Casilla, who signed from Real Madrid on Thursday, in action in his first training session for the club.

 
Leeds United in training at Thorp Arch (Image: Andy Commins / Daily Mirror)

 
And there was also an opportunity to cast an eye over hot prospect Jack Clarke, the 18-year-old winger who is wanted by a string of top clubs including ­ Manchester City and Tottenham .



Chelsea loan midfielder Izzy Brown was also training as he continues his ­rehabilitation after tearing an ACL last January.
And the Leeds players saw the funny side of our spying mission when they eventually spotted our man in the bushes.
Striker Patrick Bamford had a broad smile once he noticed our lensman, even poking fun by cupping his hands and mimicking a pair of binoculars.
Coaches discuss secret tactics ahead of the match with Stoke (Image: Andy Commins / Daily Mirror)

 
Players are run through set piece drills (Image: Andy Commins / Daily Mirror)

Fellow teammate Mateusz Kilch made the gesture after Leeds beat Derby the evening the spygate revelations broke.
Whites’ defender Barry Douglas also got in on the fun and decided to get his own back by filming our ­photographer with his GoPro camera.

And Chelsea loanee Izzy Brown was smiling as he saw the drama unfold. As a result, the players moved pitches, proving even they didn’t like being watched.
There was no sign of Bielsa perched on his trademark bucket, but his coaches were hard at work as they continue their quest for Premier League promotion.

 
(Image: Andy Commins / Daily Mirror)

 
The players could be seen quite clearly from the bushes (Image: Andy Commins / Daily Mirror)

The players worked on ­tactics ahead of their trip to the Potters. There were free-kick drills, work on corners and the goalkeepers put through their own session.
Bielsa has been widely ­criticised by many in the­ ­football community after his remarkable spying admission last Friday evening.

Police were called to ­Derby’s training ground the previous day after a person was seen “acting suspiciously” outside the club’s training ground.
Rams boss Frank Lampard halted training and the police apprehended the person ­hiding in the bushes, although no criminal charges were brought.

 
Barry Douglas takes a picture of the press on his GoPro camera whilst Patrick Bamford imitates using binoculars (Image: Andy Commins / Daily Mirror)

 
Bielsa admitted before the match just over 24 hours later – a fixture which Leeds won 2-0 – that he had sent the Leeds employee to spy on Lampard’s side.

The Leeds boss is being­ ­formally investigated by the EFL – but has stood by his mantra throughout the saga.
He is adamant that if you can gain an advantage by legal means, then why not take make use of that opportunity.
However, he has accepted that he will have to “respect the sanctions” that are ­levelled against him or Leeds.

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-utd-spygate-row-what-13882126
Er det ikke pressen som har hylt sånn om Leeds' praksis på akkurat det feltet, da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spygate
« Svar #170 på: Januar 19, 2019, 23:52:26 »
Er det ikke pressen som har hylt sånn om Leeds' praksis på akkurat det feltet, da?

Adam Room
@AdamRoom17
 
Replying to @awinehouse1
How can the media slate Bielsa and then make our training sessions as public as this in the same breath?!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spygate
« Svar #171 på: Januar 19, 2019, 23:55:52 »
 
Amitai Winehouse
Verified account
@awinehouse1

Interesting this via @MikeKeegan_DM - https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6610183/Football-League-confirm-number-Championship-clubs-asked-Leeds-investigation.html …

Calls for EFL to extensively investigate #lufc over spygate led by promotion chasing Norwich, Middlesbrough and Bristol City

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6610183/Football-League-confirm-number-Championship-clubs-asked-Leeds-investigation.html


Sportsmail understands that Norwich City have been one of the driving forces behind the letter, which features support from Middlesbrough, Bristol City and Blackburn.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #172 på: Januar 19, 2019, 23:58:13 »

Amitai Winehouse
Verified account
@awinehouse1

Interesting this via @MikeKeegan_DM - https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6610183/Football-League-confirm-number-Championship-clubs-asked-Leeds-investigation.html …

Calls for EFL to extensively investigate #lufc over spygate led by promotion chasing Norwich, Middlesbrough and Bristol City

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6610183/Football-League-confirm-number-Championship-clubs-asked-Leeds-investigation.html


Sportsmail understands that Norwich City have been one of the driving forces behind the letter, which features support from Middlesbrough, Bristol City and Blackburn.
Mens ingen av Sheffield-klubbene angivelig skal være med på det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Perik

Sv: Spygate
« Svar #173 på: Januar 20, 2019, 05:19:43 »
Hadde vært flau om Leeds var en pådriver for det samme! Greit at det er noe usportslig det vi har gjort, men hvilken klubb gjør ikke usportslige ting?

Hver bidige kamp ser man jo det, filming, drøye tid, påvirke dommerene med diverse metoder. Enkelte klubber får jo fanken nærmest lov til økonomisk doping.
Syns personlig at denslags er langt mer skadelig for rykte/navnet til sporten! I tillegg vil jeg påstå at det er mer avgjørende for hver kamp også.

Sånn som dette har utviklet seg håper jeg det dukker opp både det ene og det andre om disse klubbene som er sånn på at vi bør straffes!

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #174 på: Januar 20, 2019, 09:04:41 »
Alex Narramore

When it’s clear the whole of world football is against Leeds, it takes your love of the game away.. football is lost!

I’d have money on a Bielsa suspension and points deduction .. but @andrearadri needs to challenge the @EFL in my eyes!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lowfields

Sv: Spygate
« Svar #175 på: Januar 20, 2019, 09:48:18 »
Kan ikke skjønne annet enn at EFL setter seg selv i en ekstremt vanskelig posisjon hvis de begynne å rasle med poengtrekk her. Hvor mange andre uetiske situasjoner må de ta stilling til da? Burde Liverpool vært trukket i poeng pga måten de tilnærmet seg V Dijk på? Everton i forhold til Marco Silva?
EFL er nok desperate etter å ha Leeds i sitt ligasystem - ikke miste oss til PL. For all del, bare la de trekke oss - det vil gjøre oss uslåelige resten av sesongen :-)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #176 på: Januar 20, 2019, 10:08:00 »
Utrolig god timing, Derby County.....

Gary Senior

Brilliant!
Lampard - "All clubs do analysis, it's nothing new". Within a matter of days, Derby put a job advert out for a 'Data Integration Architect' that thinks 'outside of the box'.

Timing is perfect!
#lufc


Joe Urquhart
This. Is. Amazing. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spygate
« Svar #177 på: Januar 20, 2019, 10:14:48 »
Jeg spør igjen: Gjorde Bielsa noe dumdristig da han åpnet seg såpass opp mtp analyse på onsdag?

I motsetning til veteranen frykter jeg i større grad at Spygate vil ha negativ konsekvens for resten av vår sesong enn positiv.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

arntmo

Sv: Spygate
« Svar #178 på: Januar 20, 2019, 10:15:42 »
Perfect job for Bielsa!!!   ;D ;D
 

HåvardK

Sv: Spygate
« Svar #179 på: Januar 20, 2019, 10:27:29 »
Jeg spør igjen: Gjorde Bielsa noe dumdristig da han åpnet seg såpass opp mtp analyse på onsdag?

I motsetning til veteranen frykter jeg i større grad at Spygate vil ha negativ konsekvens for resten av vår sesong enn positiv.

auren
Mulig det var dumdristig, men jeg er overbevist om at Bielsa gjorde det han mente var riktig, uavhengig av hva som ville ha vært "taktisk riktig".