Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1498424 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

GaryMac


auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5611 på: Januar 29, 2022, 13:13:01 »
Tenker dette er en grei deal jeg. Uten forpliktelser til kjøp.

Anfield Watch
@AnfieldWatch
NEW: Leeds’s interest in Takumi Minamino is hotting up ahead of Monday’s transfer deadline. The Whites are keen to sign him on a loan deal until the end of the campaign. #awlive [mail]

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5612 på: Januar 29, 2022, 13:31:55 »
Ryktes at Leeds så og si har signet en kinesisk spiller ! Er det overhodet noe hold i dette !?  ::)
Du mener Fukin Nowan? Han er allerede kjøpt, ingen er å se ;D

Er det ikke Fukin Nowan, så er det Pi Soshite.

Invi Sible er også aktuell! ;)

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5613 på: Januar 29, 2022, 14:36:50 »
Ryktes at Leeds så og si har signet en kinesisk spiller ! Er det overhodet noe hold i dette !?  ::)
Du mener Fukin Nowan? Han er allerede kjøpt, ingen er å se ;D

Er det ikke Fukin Nowan, så er det Pi Soshite.

Invi Sible er også aktuell! ;)

Tom Peng Phung er det også rykter om..

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5614 på: Januar 29, 2022, 15:15:03 »
Tenker dette er en grei deal jeg. Uten forpliktelser til kjøp.

Anfield Watch
@AnfieldWatch
NEW: Leeds’s interest in Takumi Minamino is hotting up ahead of Monday’s transfer deadline. The Whites are keen to sign him on a loan deal until the end of the campaign. #awlive [mail]

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Absolutt ikkje. Om vi låner noen MÅ det være med opsjon på kjøp. Kan ikkje risikere en ny Ben White-historie.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5615 på: Januar 29, 2022, 15:26:06 »
Tenker dette er en grei deal jeg. Uten forpliktelser til kjøp.

Anfield Watch
@AnfieldWatch
NEW: Leeds’s interest in Takumi Minamino is hotting up ahead of Monday’s transfer deadline. The Whites are keen to sign him on a loan deal until the end of the campaign. #awlive [mail]

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Absolutt ikkje. Om vi låner noen MÅ det være med opsjon på kjøp. Kan ikkje risikere en ny Ben White-historie.

Det er en risiko man må ta. Absolutt best med opsjon. Men kan ikke la være å få noen inn pga det. Føler det er mer kritisk!

Da går nok Summerville ut på lån. Skjønner han veldig godt. Minamino er en kortsiktig forsterkning. På sikt ville jeg nok hatt Summerville.

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5616 på: Januar 29, 2022, 16:17:55 »
Tenker dette er en grei deal jeg. Uten forpliktelser til kjøp.

Anfield Watch
@AnfieldWatch
NEW: Leeds’s interest in Takumi Minamino is hotting up ahead of Monday’s transfer deadline. The Whites are keen to sign him on a loan deal until the end of the campaign. #awlive [mail]

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Absolutt ikkje. Om vi låner noen MÅ det være med opsjon på kjøp. Kan ikkje risikere en ny Ben White-historie.

Du tenker på historien der vi lånte en spiller som spilte kjempebra og bidro til å sikre retur til PL etter 16 år?

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5617 på: Januar 29, 2022, 16:43:42 »
Tenker dette er en grei deal jeg. Uten forpliktelser til kjøp.

Anfield Watch
@AnfieldWatch
NEW: Leeds’s interest in Takumi Minamino is hotting up ahead of Monday’s transfer deadline. The Whites are keen to sign him on a loan deal until the end of the campaign. #awlive [mail]

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Absolutt ikkje. Om vi låner noen MÅ det være med opsjon på kjøp. Kan ikkje risikere en ny Ben White-historie.

Les hva jeg skrev: UTEN forpliktelser til kjøp. Vil ikke ha en ny Augustin-deal, eller Costa-deal, der vi er forpliktet til å kjøpe og så fungerer ikke spilleren hos oss.

Det aller beste er opsjon på kjøp, men jeg synes også et rent lån er helt greit. Han blir en kortvarig løsning til vi forhåpentligvis får Aaronson på plass i sommer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5618 på: Januar 29, 2022, 16:47:30 »
Nytt rykte her. Dette tviler jeg på skjer nå på tampen:

https://www.getfootballnewsfrance.com/2022/leeds-make-approach-for-nantes-forward-moses-simon/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5619 på: Januar 29, 2022, 17:01:23 »
Nytt rykte her. Dette tviler jeg på skjer nå på tampen:

https://www.getfootballnewsfrance.com/2022/leeds-make-approach-for-nantes-forward-moses-simon/


auren
2 mål og 6 assist som spiss i Frankrike. Ikke veldig imponerende. I alle fall ikke noe å svi av 20 mp på..

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5620 på: Januar 29, 2022, 17:24:12 »
Lån uten opsjon høres fornuftig ut. Regner med det er all inn på Brenden eller tilsvarende kvalitet til sommeren.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5621 på: Januar 29, 2022, 19:57:15 »
Det rapporteres at "kvinnfolket" fra Looserpool (Mina...... ett eller annet) ikke var mye å skryte av på lån i Southampton i fjor (10 kamper - 2 mål).

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5622 på: Januar 29, 2022, 21:04:46 »
Det rapporteres at "kvinnfolket" fra Looserpool (Mina...... ett eller annet) ikke var mye å skryte av på lån i Southampton i fjor (10 kamper - 2 mål).
Kjempesaklig der Reaney. Godt jobbet. Virkelig.

Minamino var da helt ok for et Southampton som var helt elendige etter jul.

Å det viktigste av alt. Han er bedre enn alle andre som har vært innom 10’er rollen i laget vårt denne sesongen. Mye bedre.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5623 på: Januar 29, 2022, 21:19:18 »
Ok Kickthemdown. Da har min kilde en annen oppfatning enn deg. Sånn er det noen ganger  :)

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5624 på: Januar 29, 2022, 21:30:39 »
Ok Kickthemdown. Da har min kilde en annen oppfatning enn deg. Sånn er det noen ganger  :)

En kollega av meg, Liverpool-tilhenger, er ikke imponert over denne spilleren. Han har, naturlig nok, sett det meste av Liverpool sine kamper.
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5625 på: Januar 29, 2022, 21:33:18 »
Ok Kickthemdown. Da har min kilde en annen oppfatning enn deg. Sånn er det noen ganger  :)

En kollega av meg, Liverpool-tilhenger, er ikke imponert over denne spilleren. Han har, naturlig nok, sett det meste av Liverpool sine kamper.
Skjønner Minamino kan være skuffende når man har Salah, Mane osv ..


Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5626 på: Januar 29, 2022, 21:40:59 »
Ok Kickthemdown. Da har min kilde en annen oppfatning enn deg. Sånn er det noen ganger  :)

En kollega av meg, Liverpool-tilhenger, er ikke imponert over denne spilleren. Han har, naturlig nok, sett det meste av Liverpool sine kamper.
Skjønner Minamino kan være skuffende når man har Salah, Mane osv ..

Kan ikke være uenig i det.

Men han er tydelig misfornøyd.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5627 på: Januar 29, 2022, 22:53:52 »
Ok Kickthemdown. Da har min kilde en annen oppfatning enn deg. Sånn er det noen ganger  :)

En kollega av meg, Liverpool-tilhenger, er ikke imponert over denne spilleren. Han har, naturlig nok, sett det meste av Liverpool sine kamper.
Skjønner Minamino kan være skuffende når man har Salah, Mane osv ..

Kan ikke være uenig i det.

Men han er tydelig misfornøyd.

Han er en oppgradering ift Summerville, Roberts og James. Kanskje også Harrison.
Kan spille begge vinger og 10er. Er veldig hardtarbeidende.

Han har 2 mål i PL på 86 minutter i år. 4 mål på 5 kamper i cupen.
I fjor 3 mål på 1000 minutter i PL.
Totalt på 1460 minutter fordelt på  27 kamper i fjor,inkl cl og hjemmelige cuper - 6 mål og 2 assist.

Liverpool kompis av meg mener han er bra, men ikke på Jota, Salah og Mane nivå. Han mener det handler om tilitt og trygghet.
Han spår em motsatt Grealish. Stor som enslig stjerne i Villa. Liten som en av mange i City.. Minamino, liten blant de store stjernene i Pool. Stor som en av få stjerner i Leeds  ;D

Om han kommer gjenstår å se. Om han slår til hvis han kommer gjenstår å se.

Jeg håper han kommer. Men skulle ønske det var som tilskudd til en tynn tropp, ikke erstatning til noen som går.
« Siste redigering: Januar 29, 2022, 23:02:33 av Eriksen55 »

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5628 på: Januar 30, 2022, 03:10:38 »
Ok Kickthemdown. Da har min kilde en annen oppfatning enn deg. Sånn er det noen ganger  :)

En kollega av meg, Liverpool-tilhenger, er ikke imponert over denne spilleren. Han har, naturlig nok, sett det meste av Liverpool sine kamper.
Skjønner Minamino kan være skuffende når man har Salah, Mane osv ..

Kan ikke være uenig i det.

Men han er tydelig misfornøyd.

Han er en oppgradering ift Summerville, Roberts og James. Kanskje også Harrison.
Kan spille begge vinger og 10er. Er veldig hardtarbeidende.

Han har 2 mål i PL på 86 minutter i år. 4 mål på 5 kamper i cupen.
I fjor 3 mål på 1000 minutter i PL.
Totalt på 1460 minutter fordelt på  27 kamper i fjor,inkl cl og hjemmelige cuper - 6 mål og 2 assist.

Liverpool kompis av meg mener han er bra, men ikke på Jota, Salah og Mane nivå. Han mener det handler om tilitt og trygghet.
Han spår em motsatt Grealish. Stor som enslig stjerne i Villa. Liten som en av mange i City.. Minamino, liten blant de store stjernene i Pool. Stor som en av få stjerner i Leeds  ;D

Om han kommer gjenstår å se. Om han slår til hvis han kommer gjenstår å se.

Jeg håper han kommer. Men skulle ønske det var som tilskudd til en tynn tropp, ikke erstatning til noen som går.
Går også for at jeg håper han kommer. Vi trenger en spiller i den posisjonen. Han leverte mye utsøkt til Erling. Spørsmålet er om de offensive løpene våre er smarte nok til at han kan skinne. Særlig uten Bamford er jeg litt skeptisk.

flynn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5629 på: Januar 30, 2022, 07:05:27 »
Sander Berge sitter på benken for Sheff Utd for tiden. Han tror jeg kunne vært det KP-alternativet vi ikke har p.t. Løp og kjøp!

flynn

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5630 på: Januar 30, 2022, 08:51:12 »
Sander Berge sitter på benken for Sheff Utd for tiden. Han tror jeg kunne vært det KP-alternativet vi ikke har p.t. Løp og kjøp!

flynn

Du synes ikke vi har nok skadeutsatte spillere? Hvorfor er han stadig på benk i Sheffield Utd?

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5631 på: Januar 30, 2022, 09:01:26 »
West Ham virker veldig ivrige etter våre to største stjerner,  Raphinha og Phillips, men heldigvis avslåtte bud i denne omgang
https://www.theguardian.com/football/2022/jan/29/west-ham-leeds-reject-raphinha-bid
ALAW (& I am the pirate amongst us)

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5632 på: Januar 30, 2022, 09:34:38 »
West Ham virker veldig ivrige etter våre to største stjerner,  Raphinha og Phillips, men heldigvis avslåtte bud i denne omgang
https://www.theguardian.com/football/2022/jan/29/west-ham-leeds-reject-raphinha-bid

Føles litt som et sidestep å gå til West Ham fra Leeds. Tviler på at West Ham vil vinne PL og UCL med det første. Kan godt hende vi er over de på tabellen ila et par sesonger.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5633 på: Januar 30, 2022, 09:34:56 »
West Ham virker veldig ivrige etter våre to største stjerner,  Raphinha og Phillips, men heldigvis avslåtte bud i denne omgang
https://www.theguardian.com/football/2022/jan/29/west-ham-leeds-reject-raphinha-bid
Åhh, så nå er WH blitt så høy og mørk at de tror de bare kan komme til oss og hente våre stjerner for vekslepenger? 😂
Han er utenfor deres liga "so to speak"
Hadde ikke giddet ta telefonen engang til den prisen.
Klikkbasert søppelartikkel fra The Mirror for å irritere Leeds fans, noe de nok har klart.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5634 på: Januar 30, 2022, 09:38:20 »
Bekymringsfullt at Leeds bare er ute etter forsterkninger hvis Summerville drar. Han som ikke får spille allikevel.
Men at vi ikke har hatt en kreativ midtbanespiller siden Pablo som kan bidra på førstelaget, nei det er ikke noe problem 🤯
Dette transfervinduet ser ut til å utvikle seg til nok en gedigen skuffelse.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5635 på: Januar 30, 2022, 09:59:27 »
Orta kan bare legge feriene sine til januar fremover.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5636 på: Januar 30, 2022, 11:06:05 »
West Ham virker veldig ivrige etter våre to største stjerner,  Raphinha og Phillips, men heldigvis avslåtte bud i denne omgang
https://www.theguardian.com/football/2022/jan/29/west-ham-leeds-reject-raphinha-bid
Noe sier meg at de går snart men til West Ham ?  ::) Aldri i livet. Begge to vil nok spille i Champions League og de går begge to for 80mill pund pluss.

Helt greit om man henter den summen OG DET GÅR TIL SPILLERKJØP.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5637 på: Januar 30, 2022, 11:19:47 »
West Ham virker veldig ivrige etter våre to største stjerner,  Raphinha og Phillips, men heldigvis avslåtte bud i denne omgang
https://www.theguardian.com/football/2022/jan/29/west-ham-leeds-reject-raphinha-bid
Åhh, så nå er WH blitt så høy og mørk at de tror de bare kan komme til oss og hente våre stjerner for vekslepenger? 😂
Han er utenfor deres liga "so to speak"
Hadde ikke giddet ta telefonen engang til den prisen.
Klikkbasert søppelartikkel fra The Mirror for å irritere Leeds fans, noe de nok har klart.

Altså..West Ham er noen snep opp fra Leeds. Dem lukter på CL plass uten Phillips og Raphinha. I tilegg har dem et stort stadion med mange tilskuere. Pr dags dato en mye større og bedre klubb enn Leeds.

Hay har bekreftet både bud og interesse. Men Leeds selger ikke. Så denne er det bare å legge død frem til sommern..

Sofus

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5638 på: Januar 30, 2022, 11:21:33 »
Spørs om budene  til WH bare er politikk. Nå blir dette bare spekulasjoner, men det gagner vel både Kinnear og karen i WH denne situasjonen. WH viser fansen at de satser, og Leeds-fansen skal glemme manglende innkjøp med at vi nok en gang beholder de beste spillerne? Skikkelig gladsak🙄

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5639 på: Januar 30, 2022, 11:30:54 »
Spørs om budene  til WH bare er politikk. Nå blir dette bare spekulasjoner, men det gagner vel både Kinnear og karen i WH denne situasjonen. WH viser fansen at de satser, og Leeds-fansen skal glemme manglende innkjøp med at vi nok en gang beholder de beste spillerne? Skikkelig gladsak🙄

Jeg tror WHs ambisjoner er reelle. De er en klubb på vei opp øknomisk og sportslig. Gode inntekter fra stadion, satsende eiere, ligger i London (som er svært attraktivt). Vi får se hva de kjøper i dette eller neste vindu. Men jeg tror ikke dette er kun spill.