Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1499279 ganger)

viking og 13 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5670 på: Januar 31, 2022, 08:27:37 »
.............så kom denne:

https://www.footballtransfertavern.com/leeds-united-news/leeds-whites-make-moses-simon-approach/

Aldri hørt om, men det hadde jeg heller ikke ift Raphinha :D
 

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5671 på: Januar 31, 2022, 09:11:06 »
Merkelig at spillere ikke ønsker seg til Leeds og Bielsa.
Seriøst ? Å trene seg i hjel er vel neppe spillere flest sin store våte drøm. Samme faste lønn uten å gjøre så mye for de pengene er nok mer det de håper på.

Å tenke seg til at noen her inne på forumet ikke vil ha Origi når vi spiller med Roberts/Rodrigo … Å du dæven.
Mer peiling enn det du noen sinne får lille venn  :-*
Å du dæven, du har lite peiling. 
Store og nedlatende ord er du imidlertidig god på.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5672 på: Januar 31, 2022, 09:22:35 »
Er ikke siste ord sagt alikevel?
YEP mener det kan være et nytt bud på gang. Håper det.
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-could-still-make-bid-for-brenden-aaronson-before-11-pm-report/

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5673 på: Januar 31, 2022, 09:30:27 »
Er ikke siste ord sagt alikevel?
YEP mener det kan være et nytt bud på gang. Håper det.
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-could-still-make-bid-for-brenden-aaronson-before-11-pm-report/
Vi får krysse fingrene for denne.
Ellers ser jeg Carvalho til Liverpool for 7 mill euro….
Må være deilig å sitte på toppen

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5674 på: Januar 31, 2022, 09:38:24 »
Møkkaklubben over alle møkkaklubber fornekter seg ikke. Bortskjemte som vanlig og får alltid det dem peker på.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5675 på: Januar 31, 2022, 09:38:39 »
....Kenedy var meget bra i Granada , orntli`power i den karen.

https://www.hitc.com/en-gb/2022/01/31/journalist-leeds-have-added-chelsea-star-to-deadline-day-shortlist-contract-until-2023/

Blir spennende denne siste dagen av vinduet, MÅ vi få inn kvalitet!
 

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5676 på: Januar 31, 2022, 09:47:45 »
Nå vil Liverpool ut med Origi og Minamino.  Nå har vi sett konkurrenter handle. Van Beek til Everton siste. Disse to på lån ut sesongen takk!

Sleng på Milner også, det ville vert godkjent
Og gjerne O’Leary fra Huddersfield.
Slik ståa er nå kan vi knapt stille ett lag med spillere med hår under arma. Vi trenger noen voksne kropper inn nå på kort sikt. Lån er helt greit om vi ikke får landet noen langsiktige targets.
Så får vi heller tenke langsiktig når sommeren kommer. Kanskje er det da nye koster bak roret og ved kassaskrinet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Å satse på O'Leary come back som spiller er vel smått desperat... ;)
Oops.. Skrev om fotball men tenkte nok på burger


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5677 på: Januar 31, 2022, 09:48:28 »
Aaronson skjer i beste fall i sommer. Vi får ikke inn noen nye spillere om ikke Summerville drar. Da har det vært snakk om Minamino, men usikkert på om han er lysten å dra til Leeds. Jeg håper selvsagt på noen forsterkninger, men tror ikke det skjer dessverre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5678 på: Januar 31, 2022, 10:08:50 »
Pete O'Rourke
@SportsPeteO
Understand Leeds have rejected multiple loan offers from the likes of Blackburn Rovers and Hamburg this month for winger Crysencio Summerville and he looks set to remain at Elland Road. #LUFC #Rovers #hamburg

Da kommer det nok ingen nye spillere inn døra. Blir rolige siste 14 timer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5679 på: Januar 31, 2022, 10:32:47 »
.............så kom denne:

https://www.footballtransfertavern.com/leeds-united-news/leeds-whites-make-moses-simon-approach/

Aldri hørt om, men det hadde jeg heller ikke ift Raphinha :D
"Primært ving som også kan brukes som spiss" :o
Nå ble jeg overraska. Vi trenger en kantspiller til 🙄

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5680 på: Januar 31, 2022, 10:38:55 »
.............så kom denne:

https://www.footballtransfertavern.com/leeds-united-news/leeds-whites-make-moses-simon-approach/

Aldri hørt om, men det hadde jeg heller ikke ift Raphinha :D
"Primært ving som også kan brukes som spiss" :o
Nå ble jeg overraska. Vi trenger en kantspiller til 🙄
Ja, utrolig viktig å forsterke U23 med en ny kantspiller nå!

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5681 på: Januar 31, 2022, 11:43:48 »
Det er jo soleklart at både Minamino og Origi (spesielt) hadde vært en kjempe oppgradering av angrepet vårt slik det er nå!!! kan vel ikke være mye tvil om det.

Når vi spiller med Roberts og James på topp så er der giga oppgradering om vi hadde fått inn Origi.

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5682 på: Januar 31, 2022, 11:46:19 »
Tipper at det er lønn som stopper lån av spillere som Minamino og Origi, leeds har nok ikke budsjett til å ta lønna på 75-90.000 £ i uka

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5683 på: Januar 31, 2022, 11:49:16 »
Ser det er litt rykter rundt Brennan Johnson fra Nottingham Forest, det kan se ut til å være en veldig god signering !!!! Ung og utvilsomt god

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5684 på: Januar 31, 2022, 11:49:42 »
 

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5685 på: Januar 31, 2022, 11:57:42 »
Merkelig at spillere ikke ønsker seg til Leeds og Bielsa.
Seriøst ? Å trene seg i hjel er vel neppe spillere flest sin store våte drøm. Samme faste lønn uten å gjøre så mye for de pengene er nok mer det de håper på.

Å tenke seg til at noen her inne på forumet ikke vil ha Origi når vi spiller med Roberts/Rodrigo … Å du dæven.
Mer peiling enn det du noen sinne får lille venn  :-*
Å du dæven, du har lite peiling. 
Store og nedlatende ord er du imidlertidig god på.

Lille venn?  ;D ;D ;D ;D


auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5686 på: Januar 31, 2022, 12:24:08 »
Nå er det mye kok rundt stjerna vår (les siste avsnitt)....uff:

https://www.teamtalk.com/leeds-united/kenedy-offer-whites-fails-chelsea-floor-bid-crysencio-summerville-verdict-reached

Raphinha går ikke på siste dag i vinduet. Garantert! Men det er store sjanser for at han blir solgt til sommeren, men da må nok 80-100 millioner pund på bordet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5687 på: Januar 31, 2022, 12:41:27 »
Altså..Summerville ville ut på lån for mer spilletid, men vi klarte ikke å få inn noen erstatter, så da ble han værende ut sesongen?
Mao alle parter taper her. Ansatte vi ikke en ekstra person med hovedoppgave for ungespillere/lån i aug/sept?

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5688 på: Januar 31, 2022, 13:37:26 »
Altså..Summerville ville ut på lån for mer spilletid, men vi klarte ikke å få inn noen erstatter, så da ble han værende ut sesongen?
Mao alle parter taper her. Ansatte vi ikke en ekstra person med hovedoppgave for ungespillere/lån i aug/sept?
Høres ut som om dette blir utfallet, ja. Tviler på at han får så mye som tresifret antall minutter på seniorlaget, samtidig som at han får redusert spilletid på U23. Ikke optimalt, etter mitt skjønn.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5689 på: Januar 31, 2022, 13:44:51 »
Ser ut til å bli et januarvindu uten forsterkninger inn. Hvis dette er tilfelle så håper jeg inderlig at mange kommer tilbake fra skade raskt. Spesielt Bamford er viktig kommer tilbake i god gammel form, da prosjektet med James eller Roberts på topp er dødfødt!
At vi ikke får inn 10er nå er jo heller ikke bra, men dette burde man fikset for lenge siden da vi ikke har signert en midtbanespiller på 4 år (Forshaw var vel sistemann).
Kan vel ikke konkludere med noe annet at man er skuffet og også veldig bekymret for resten av sesongen nå!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5690 på: Januar 31, 2022, 13:45:09 »
Det er jo soleklart at både Minamino og Origi (spesielt) hadde vært en kjempe oppgradering av angrepet vårt slik det er nå!!! kan vel ikke være mye tvil om det.

Når vi spiller med Roberts og James på topp så er der giga oppgradering om vi hadde fått inn Origi.
Ikke ifølge forumet på leedsunited.no  ;D

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5691 på: Januar 31, 2022, 13:56:36 »
Nei det kan se sånn ut, og er jo enig i at Minamino ikke er spiss men tipper han hadde blitt hentet som 10er. Men kan vel umulig bli værre en Roberts og James ... ingen av disse har vist noe som helst kvalitet som spisser!! Gelhart derimot ser ut som en spiss og kan bli noe 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5692 på: Januar 31, 2022, 14:11:34 »
Hay har talt. Ingen kommer inn, noe som ikke var særlig overraskende:


Phil Hay
@PhilHay_
A snippet in the
@David_Ornstein
 column today about Leeds United rejecting West Ham's interest in Kalvin Phillips.

As for incomings at Elland Road, still expecting a quiet day. Only change was going to be if Summerville left and no sign of that happening.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5693 på: Januar 31, 2022, 14:13:57 »
https://www.leedsallover.com/final-stages-leeds-united-set-to-be-pipped-to-exciting-transfer-by-liverpool/

Nå vet jeg jo ikke om vi i det hele tatt vurderte Cavalho , men jeg forstår jo godt ungguttens`valg også.
Alle VIL jo definitivt ikke til klubben vår, selv om Orta/Bielsa er interessert i spillere.

Ser ut som om Fulham får med at han er på lån hos de ut sesongen, så sånn`sett hadde vi ikke fått benyttet ham nå de siste 17 kampene uansett.

Må si jeg er skuffa`om det ikke kommer en eneste spiller inn porten ila dagen/vinduet.
 

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5694 på: Januar 31, 2022, 14:35:33 »
Hay har talt. Ingen kommer inn, noe som ikke var særlig overraskende:


Phil Hay
@PhilHay_
A snippet in the
@David_Ornstein
 column today about Leeds United rejecting West Ham's interest in Kalvin Phillips.

As for incomings at Elland Road, still expecting a quiet day. Only change was going to be if Summerville left and no sign of that happening.


auren
Hadde vært greit å vite hvem man skal skylde på. Er det Bielsa som ikke vil ha flere spillere eller blir det ikke stilt penger til disposisjon… ?

Det er jo tydeligvis penger siden vi har bydd for en spiller denne måneden så da er det Bielsa og hans «small squad» mentalitet. Helt uforståelig hva han tenker og hvorfor han gjør dette, men nå er jeg veldig lei dette tullet. Han er en gud, bygg gjerne en statue av fyren utenfor Elland Road, men nå er det nok. Håper for all del det er siste sesongen Marcelo er i Leeds. Vi kommer oss ikke videre i utviklingen med å beholde den samme stammen av spillere. Helt sjanseløst. Det bør eiere også ta innover seg. Tipper de også er frustrere nå…

Takk for alt Marcelo, nå er det nok.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5695 på: Januar 31, 2022, 14:35:36 »
Som uttalt tidligere. Verdens beste fans blir regelrett pissa på av Leeds ledelsen som herved omdøpes til Leeds lidelsen. Handlingslammelse som kan koste oss meget dyrt i form av nedrykk.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5696 på: Januar 31, 2022, 14:38:12 »
Heftig og dumdristig gambling!

Mange av de vi kjemper med har handlet. Så gjenstår det å se om dem er forsterket. Er dem det kan det bli skummelt. Tror Burnley og Newcastle blir bedre.

Ser på twitter flere spekulasjoner til hvorfor det ikke handles. En er at Rads ikke ønsker Bielsa videre neste sesong så det å kjøpe noen som passer Bielsa sine krav ses på som ikke ønskelig.
Jeg tror ikke på den. Men syntes det er helt sjukt at dem ikke gjør noen ting. Kan ikke skjønne at det er noen annen grunn enn at Bielsa sier nei til alt og alle. At både Rads, Orta, Angus, styret og alle rundt er klink enige om at stallen er god og bred nok har jeg veldig vondt for å tro.

Nå er det bare å gjøre alt for å redde plassen, så håper jeg klubben bruker tiden på å finne en so m kan ta klubben videre. En som spiller en form for Bielsaball, men ikke så ekstremt i alle situasjoner, men dom kan tilpasse stilen litt etter motstander. En som vet å behandle unggutter. En som ikke er så sta. Det finnes flere som kan videreføre arbeidet til Bielsa. At halve laget plutselig skal bli CC spillere igjen så fort Bielsa drar er bare tul.
« Siste redigering: Januar 31, 2022, 14:48:33 av Eriksen55 »

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5697 på: Januar 31, 2022, 15:43:03 »
Negotiations are actually still continuing behind the scenes between Leeds and Salzburg over a deal for Brenden Aaronson, but it’s now a deal in principle for this summer. #LUFC [@RGonzalezCBS]
Pride of Yorkshire

Totto

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5698 på: Januar 31, 2022, 16:00:03 »
At Villa, Newcastle og Everton ville investere i dette vinduet var vel som forventet.

For resten av ligaen er det mye "netto-avgang":
https://www.premierleague.com/transfers/january

Resultatet vårt i kampen mot Newcastle farger oss veldig (meg også), poeng der og jeg hadde hatt en helt annen puls.

Skulle gjerne sett at vi fant en spiss på tampen, noe som gjorde at vi ikke var dønn avhengige av å få stablet Bamford på beina (for det MÅ vi).

Vi risikerer 5 strake tap (tøff februar) og da skal vi virkelig kjenne på skuldre opp over ørene i kamp mot Norwich i mars.

Så hvem kan da hentes som leverer hos oss fra dag 1?
Minamino eller Origi? Fra et høytempo pool-lag med erfaring fra PL. Ja takk.
En spiss med fysiske forrutsetninger for å treffe et innlegg eller en dødball? Ja, takk.
En ryddegutt/løpsmaskin (Aaronson)? Å spille sentralt i vårt lag tror jeg krever sterke relasjoner, med kort tidshorisont foretrekker jeg Dallas, Koch, Struijk, Klich variantene med tro på at Forshaw og Philips kommer.
En litt "bortskjemt" kreativ 10'er med mye benketid bak seg og høyt selvbilde? Nei, takk. Da foretrekker jeg både Rodrigo og Roberts ut sesongen. Brudd i mot = mål i mot i LUFC.

men.... Ayling må være HB, Dallas bør opp på midten og James er IKKE spiss!
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5699 på: Januar 31, 2022, 16:11:34 »
Heftig og dumdristig gambling!

Mange av de vi kjemper med har handlet. Så gjenstår det å se om dem er forsterket. Er dem det kan det bli skummelt. Tror Burnley og Newcastle blir bedre.

Ser på twitter flere spekulasjoner til hvorfor det ikke handles. En er at Rads ikke ønsker Bielsa videre neste sesong så det å kjøpe noen som passer Bielsa sine krav ses på som ikke ønskelig.
Jeg tror ikke på den. Men syntes det er helt sjukt at dem ikke gjør noen ting. Kan ikke skjønne at det er noen annen grunn enn at Bielsa sier nei til alt og alle. At både Rads, Orta, Angus, styret og alle rundt er klink enige om at stallen er god og bred nok har jeg veldig vondt for å tro.

Nå er det bare å gjøre alt for å redde plassen, så håper jeg klubben bruker tiden på å finne en so m kan ta klubben videre. En som spiller en form for Bielsaball, men ikke så ekstremt i alle situasjoner, men dom kan tilpasse stilen litt etter motstander. En som vet å behandle unggutter. En som ikke er så sta. Det finnes flere som kan videreføre arbeidet til Bielsa. At halve laget plutselig skal bli CC spillere igjen så fort Bielsa drar er bare tul.

Hente Carlos Corberan tilbake fra Huddersfield….. ;)