Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1489825 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5700 på: Januar 31, 2022, 16:38:48 »
Helt enig av hva folk skriver her, Bielsa har fullført sitt prosjekt for min del å få Leeds på kartet igjen. Det har han klart, nå er det kanskje lurt å la noen andre slippe til. En ting er å ikke ha overflødige spillere i en stall som byr på lite spilletid og sutring. Men når alternativet du har i en PL kamp er å sette inn Tyler Roberts for å snu en fotball kamp da bør man kanskje tenke annerledes?

Ingen er større enn klubben, dette gjelder også Bielsa. Mye mulig han berger oss med et nødskrik denne sesongen, men at det ikke er en plan med å forsterke et lag med kun unggutter på benken som knapt har spilt premier League er jeg skeptisk til. Fortsatt timer igjen av vinduet, ender vi opp med ingen ting i dette vinduet så kan vi like så godt invitere oss selv ned i gjørma…

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5701 på: Januar 31, 2022, 16:56:47 »
Helt enig av hva folk skriver her, Bielsa har fullført sitt prosjekt for min del å få Leeds på kartet igjen. Det har han klart, nå er det kanskje lurt å la noen andre slippe til. En ting er å ikke ha overflødige spillere i en stall som byr på lite spilletid og sutring. Men når alternativet du har i en PL kamp er å sette inn Tyler Roberts for å snu en fotball kamp da bør man kanskje tenke annerledes?

Ingen er større enn klubben, dette gjelder også Bielsa. Mye mulig han berger oss med et nødskrik denne sesongen, men at det ikke er en plan med å forsterke et lag med kun unggutter på benken som knapt har spilt premier League er jeg skeptisk til. Fortsatt timer igjen av vinduet, ender vi opp med ingen ting i dette vinduet så kan vi like så godt invitere oss selv ned i gjørma…
Hva sier vi om januarvinduet hvis vi ikke kjøper noen og ender opp på 12. plass?

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5702 på: Januar 31, 2022, 16:57:54 »
Som uttalt tidligere. Verdens beste fans blir regelrett pissa på av Leeds ledelsen som herved omdøpes til Leeds lidelsen. Handlingslammelse som kan koste oss meget dyrt i form av nedrykk.
Eller Leedelsen  :o
MOT

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5703 på: Januar 31, 2022, 17:19:34 »
Hvis det ikke kommer noe godt ut av overgangsvinduet, kan vi da kalle det et undergangsvindu?  ;)
Medlem 94237

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5704 på: Januar 31, 2022, 17:35:42 »
Hvis det ikke kommer noe godt ut av overgangsvinduet, kan vi da kalle det et undergangsvindu?  ;)
Svaret på ditt gode spørsmål forventes i mai.
MOT

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5705 på: Januar 31, 2022, 17:37:39 »
Helt enig av hva folk skriver her, Bielsa har fullført sitt prosjekt for min del å få Leeds på kartet igjen. Det har han klart, nå er det kanskje lurt å la noen andre slippe til. En ting er å ikke ha overflødige spillere i en stall som byr på lite spilletid og sutring. Men når alternativet du har i en PL kamp er å sette inn Tyler Roberts for å snu en fotball kamp da bør man kanskje tenke annerledes?

Ingen er større enn klubben, dette gjelder også Bielsa. Mye mulig han berger oss med et nødskrik denne sesongen, men at det ikke er en plan med å forsterke et lag med kun unggutter på benken som knapt har spilt premier League er jeg skeptisk til. Fortsatt timer igjen av vinduet, ender vi opp med ingen ting i dette vinduet så kan vi like så godt invitere oss selv ned i gjørma…
Hva sier vi om januarvinduet hvis vi ikke kjøper noen og ender opp på 12. plass?

Fortsatt gambling på latterlig høyt nivå. Setter hele PL eksistensen i fare.

Ender vi på 12 så er det pga hell med at ingen flere blir skadet eller at "rett" spillere blir skadet i stedet for de viktigste.

Selv du Geir må jo innse at en benk med 17-18 åringer + Roberts og Shackleton ikke er en styrke??

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5706 på: Januar 31, 2022, 17:40:32 »
Tipper det skjer lite i kveld for vår del. En som eg kunne tenkt meg å slå til på i dag var Dele Alli, han hadde Bielsa fått rett inn på England igjen etter en måned på Thorp Arch.
Eneste kritiske i dagens stall er Meslier, der burde vi handlet back up.
Ellers kan vi bare prise oss lykkelig for at vi ikkje ender opp med Origi eller nokke lignende rask.
Eg lever godt med dette overgangsvinduet, vi ender på 10.plass tipper eg.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5707 på: Januar 31, 2022, 17:45:12 »
Hvis det ikke kommer noe godt ut av overgangsvinduet, kan vi da kalle det et undergangsvindu?  ;)
Svaret på ditt gode spørsmål forventes i mai.

Tror det går greit jeg.
Medlem 94237

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5708 på: Januar 31, 2022, 17:57:52 »
Helt uenig. Hadde tatt en Origi på topp 10 av 10 kamper istedenfor James/Roberts. Han hadde løftet oss utvilsomt.

Mener ikke at vi skal foreta oss noe panikk kjøp, men lov å forvente noe planlegging og scouting av spillere før januar? Virker som et stort naivt sjansespill vi holder på med.

Skade på Meslier nå, hva gjør vi da? Klaesson som holder Eliteserie nivå skal inn å redde oss?
Sorry altså blir for naivt for min del. Shackelton og Mckinstry skal inn å snu kamper for oss? Skjønner ikke hvordan man kan sitte rolig i stolen nå…

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5709 på: Januar 31, 2022, 18:18:14 »
Nitrist vindu. Var for seine med å betale ut lønn i jula, tipper økonomien er laber. Rykker vi ned bør hele ledelsen shippes ut.

Er vel vi og Burnley som er de store taperne i dette vinduet. Mangler vel bare at vi kjøper Ryan Kent, sånn at vi bikker tosifret antall kantspillere.
« Siste redigering: Januar 31, 2022, 18:20:51 av Kato »
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5710 på: Januar 31, 2022, 18:20:50 »
Tipper det skjer lite i kveld for vår del. En som eg kunne tenkt meg å slå til på i dag var Dele Alli, han hadde Bielsa fått rett inn på England igjen etter en måned på Thorp Arch.
Eneste kritiske i dagens stall er Meslier, der burde vi handlet back up.
Ellers kan vi bare prise oss lykkelig for at vi ikkje ender opp med Origi eller nokke lignende rask.
Eg lever godt med dette overgangsvinduet, vi ender på 10.plass tipper eg.

Origi kommer ikke så du kan puste ut.

Men at du mener Origi er rask har jeg vondt for å skjønne - Hva er i såfall Roberts, James, Rodrigo, Harrison, Gelhardt, for å nevne noen. Kunne sikkert tatt med flere!

Hadde Bamford og Origi blitt tilbudt til alle PL klubber for samme pris så er ikke jeg overbevist om at flest klubber hadde valgt Bamford.

Når feks Origi, Eriksen, Alli, Van Beek ikke er ønsket pga at de ikke er gode nok så skjønner jeg lite. Bortsett fra Origi vs Bamford som kanskje er 50/50..men klink 100- 0 i forhold til James og Roberts som spiss - så er de andre soleklare forsterkninger. Tror vi må slutte å hause opp våre egne. Det finnes meget gode spillere på andre lag også, selv spillere som sitter på benken i andre lag kan gjøre en forskjell i et annet lag.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5711 på: Januar 31, 2022, 18:24:36 »
Helt enig av hva folk skriver her, Bielsa har fullført sitt prosjekt for min del å få Leeds på kartet igjen. Det har han klart, nå er det kanskje lurt å la noen andre slippe til. En ting er å ikke ha overflødige spillere i en stall som byr på lite spilletid og sutring. Men når alternativet du har i en PL kamp er å sette inn Tyler Roberts for å snu en fotball kamp da bør man kanskje tenke annerledes?

Ingen er større enn klubben, dette gjelder også Bielsa. Mye mulig han berger oss med et nødskrik denne sesongen, men at det ikke er en plan med å forsterke et lag med kun unggutter på benken som knapt har spilt premier League er jeg skeptisk til. Fortsatt timer igjen av vinduet, ender vi opp med ingen ting i dette vinduet så kan vi like så godt invitere oss selv ned i gjørma…
Hva sier vi om januarvinduet hvis vi ikke kjøper noen og ender opp på 12. plass?

Fortsatt gambling på latterlig høyt nivå. Setter hele PL eksistensen i fare.

Ender vi på 12 så er det pga hell med at ingen flere blir skadet eller at "rett" spillere blir skadet i stedet for de viktigste.

Selv du Geir må jo innse at en benk med 17-18 åringer + Roberts og Shackleton ikke er en styrke??
Ser den, absolutt ikke optimalt. Men slik har det vært lenge og vi hangler oss igjennom og får akkurat det vi behøver av poeng.

Men det er ikke selvsagt at det skal vare i månedsvis. Håper jo selvsagt på forsterkninger, men ser at vi ikke treffer så veldig ofte med "forsterkningene", så jeg gir ikke opp om det ikke kommer inn noen.
MOT

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5712 på: Januar 31, 2022, 18:24:45 »
Nitrist vindu. Var for seine med å betale ut lønn i jula, tipper økonomien er laber. Rykker vi ned bør hele ledelsen shippes ut.

Er vel vi og Burnley som er de store taperne i dette vinduet. Mangler vel bare at vi kjøper Ryan Kent, sånn at vi bikker tosifret antall kantspillere.

Burnley har hentet en erststter for Woods. Tror fort dem kan være styrket..

Vi må ha flaks med skader og håpe at Burnley eller Newcastle ikke finner formen.

Men ser få grunner til at skadene skal avta. Bielsa har varslet 3x murdeball før Villa kampen...

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5713 på: Januar 31, 2022, 19:02:59 »
Det er vel viden kjent gjennom både Tottenham Dokumentaren, journalister, ex managere og eksperter at Dele Ali når det kommer til fokus og trening ikke har vært det beste de siste årene.
At vi ikke er på ballen der med vårt regime. Det forstår jeg godt. Vanskeligheter med å forstå at andre ikke forstår det.

Skal sies at jeg ønsker Ali alt godt og håper virkelig denne overgangen til Everton kan snu ting for han. På sitt beste for noen sesonger siden var han fantastisk og det ligger et skikkelig talent der, uten tvil.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5714 på: Januar 31, 2022, 19:54:54 »
Det er vel viden kjent gjennom både Tottenham Dokumentaren, journalister, ex managere og eksperter at Dele Ali når det kommer til fokus og trening ikke har vært det beste de siste årene.
At vi ikke er på ballen der med vårt regime. Det forstår jeg godt. Vanskeligheter med å forstå at andre ikke forstår det.

Skal sies at jeg ønsker Ali alt godt og håper virkelig denne overgangen til Everton kan snu ting for han. På sitt beste for noen sesonger siden var han fantastisk og det ligger et skikkelig talent der, uten tvil.

Hvem var manager når dokumentaren ble laget?

Han herjet for managern før Mourhinio - En manager som er kjent for et knallhardt treningsregime og er kanskje den managern i verden som er mest lik Bielsa. En moderne utgave av Bielsa har blitt nevnt om han.

Jeg vet ikke. Men har vanskelig for å tro at Ali var lat og håpløs under Pochetino. Da tror jeg han ikke hadde fått spille.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5715 på: Januar 31, 2022, 20:31:24 »
Det er vel viden kjent gjennom både Tottenham Dokumentaren, journalister, ex managere og eksperter at Dele Ali når det kommer til fokus og trening ikke har vært det beste de siste årene.
At vi ikke er på ballen der med vårt regime. Det forstår jeg godt. Vanskeligheter med å forstå at andre ikke forstår det.

Skal sies at jeg ønsker Ali alt godt og håper virkelig denne overgangen til Everton kan snu ting for han. På sitt beste for noen sesonger siden var han fantastisk og det ligger et skikkelig talent der, uten tvil.

Hvem var manager når dokumentaren ble laget?

Han herjet for managern før Mourhinio - En manager som er kjent for et knallhardt treningsregime og er kanskje den managern i verden som er mest lik Bielsa. En moderne utgave av Bielsa har blitt nevnt om han.

Jeg vet ikke. Men har vanskelig for å tro at Ali var lat og håpløs under Pochetino. Da tror jeg han ikke hadde fått spille.
Mourinho var manager for Spurs da dokumentaren ble laget. Samme mann som Ferguson nærmest bønfalte skulle hente Dele Ali til de røde da han var der.
Han kunne spotte talent Ferguson. Problemet er at talent nulles greit ut når det ikke er vilje og fokus.
Han har hatt en voldsom dalende kurve de siste årene Ali. Nå skal han altså til Everton. En klubb med splid mellom supportere og styrerom. En klubb som har null stabilitet i øyeblikket. 26 blir Dele i April. Overgangen kan vel koste opp mot 40 mill pund hvis det jeg så stemmer.

Hvilken modell og hvilket premisser kjøper vi spillere etter? Hvor her ville det vært realistisk å hentet Ali?
Modellen er tydelig kommunisert og premissene er også ganske klare.

Vi stod over Behnrama fordi han gikk rundt som en wonderboy i frankrike sommeren etter opprykket.
Vi kastet Saiz på dør fordi han ikke orket komme seg gjennom løpeøktene på Thorp Arch.
Vi har knapt ikke hatt utenomsportslig støy siden Bielsa kom. Det har han stått for selv ref Spygate.

At man ønsker en annen modell, en annen eier, en annen manager er helt greit, men å bli skuffet over at vi ikke er på Dele Ali under dette regime.. Da har man ikke  giddet satt seg veldig godt inn i hvordan vi driver og hvilket type spillere vi er ute etter.

Perik

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5716 på: Januar 31, 2022, 20:45:36 »
Mistenker at noen flere hadde vært fornøyd med vinduet om vi hadde blitt kvitt Roberts.

Tror vi klarer oss om vi tar 15 poeng til, kanskje mindre og. Noen av de sentrale spillerne tilbake så tror jeg vi skal klare det

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5717 på: Januar 31, 2022, 21:07:43 »
Det er vel viden kjent gjennom både Tottenham Dokumentaren, journalister, ex managere og eksperter at Dele Ali når det kommer til fokus og trening ikke har vært det beste de siste årene.
At vi ikke er på ballen der med vårt regime. Det forstår jeg godt. Vanskeligheter med å forstå at andre ikke forstår det.

Skal sies at jeg ønsker Ali alt godt og håper virkelig denne overgangen til Everton kan snu ting for han. På sitt beste for noen sesonger siden var han fantastisk og det ligger et skikkelig talent der, uten tvil.

Hvem var manager når dokumentaren ble laget?

Han herjet for managern før Mourhinio - En manager som er kjent for et knallhardt treningsregime og er kanskje den managern i verden som er mest lik Bielsa. En moderne utgave av Bielsa har blitt nevnt om han.

Jeg vet ikke. Men har vanskelig for å tro at Ali var lat og håpløs under Pochetino. Da tror jeg han ikke hadde fått spille.
Mourinho var manager for Spurs da dokumentaren ble laget. Samme mann som Ferguson nærmest bønfalte skulle hente Dele Ali til de røde da han var der.
Han kunne spotte talent Ferguson. Problemet er at talent nulles greit ut når det ikke er vilje og fokus.
Han har hatt en voldsom dalende kurve de siste årene Ali. Nå skal han altså til Everton. En klubb med splid mellom supportere og styrerom. En klubb som har null stabilitet i øyeblikket. 26 blir Dele i April. Overgangen kan vel koste opp mot 40 mill pund hvis det jeg så stemmer.

Hvilken modell og hvilket premisser kjøper vi spillere etter? Hvor her ville det vært realistisk å hentet Ali?
Modellen er tydelig kommunisert og premissene er også ganske klare.

Vi stod over Behnrama fordi han gikk rundt som en wonderboy i frankrike sommeren etter opprykket.
Vi kastet Saiz på dør fordi han ikke orket komme seg gjennom løpeøktene på Thorp Arch.
Vi har knapt ikke hatt utenomsportslig støy siden Bielsa kom. Det har han stått for selv ref Spygate.

At man ønsker en annen modell, en annen eier, en annen manager er helt greit, men å bli skuffet over at vi ikke er på Dele Ali under dette regime.. Da har man ikke  giddet satt seg veldig godt inn i hvordan vi driver og hvilket type spillere vi er ute etter.

Når jeg ser summen på 40 mill så er det sjanseløst uansett. Vill sum.
Tidligere i januar var det snakk om at Spurs var villig til å låne han ut.
Poenget var at jeg tror han absolutt hadde passet inn i 10er rollen i Bielsaball da han presterte vilt under Poch.

Blir spennende å se han i Everton. 40 mill for han er vilt. Bør levere!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5718 på: Januar 31, 2022, 21:20:53 »
Det er vel viden kjent gjennom både Tottenham Dokumentaren, journalister, ex managere og eksperter at Dele Ali når det kommer til fokus og trening ikke har vært det beste de siste årene.
At vi ikke er på ballen der med vårt regime. Det forstår jeg godt. Vanskeligheter med å forstå at andre ikke forstår det.

Skal sies at jeg ønsker Ali alt godt og håper virkelig denne overgangen til Everton kan snu ting for han. På sitt beste for noen sesonger siden var han fantastisk og det ligger et skikkelig talent der, uten tvil.

Hvem var manager når dokumentaren ble laget?

Han herjet for managern før Mourhinio - En manager som er kjent for et knallhardt treningsregime og er kanskje den managern i verden som er mest lik Bielsa. En moderne utgave av Bielsa har blitt nevnt om han.

Jeg vet ikke. Men har vanskelig for å tro at Ali var lat og håpløs under Pochetino. Da tror jeg han ikke hadde fått spille.
Mourinho var manager for Spurs da dokumentaren ble laget. Samme mann som Ferguson nærmest bønfalte skulle hente Dele Ali til de røde da han var der.
Han kunne spotte talent Ferguson. Problemet er at talent nulles greit ut når det ikke er vilje og fokus.
Han har hatt en voldsom dalende kurve de siste årene Ali. Nå skal han altså til Everton. En klubb med splid mellom supportere og styrerom. En klubb som har null stabilitet i øyeblikket. 26 blir Dele i April. Overgangen kan vel koste opp mot 40 mill pund hvis det jeg så stemmer.

Hvilken modell og hvilket premisser kjøper vi spillere etter? Hvor her ville det vært realistisk å hentet Ali?
Modellen er tydelig kommunisert og premissene er også ganske klare.

Vi stod over Behnrama fordi han gikk rundt som en wonderboy i frankrike sommeren etter opprykket.
Vi kastet Saiz på dør fordi han ikke orket komme seg gjennom løpeøktene på Thorp Arch.
Vi har knapt ikke hatt utenomsportslig støy siden Bielsa kom. Det har han stått for selv ref Spygate.

At man ønsker en annen modell, en annen eier, en annen manager er helt greit, men å bli skuffet over at vi ikke er på Dele Ali under dette regime.. Da har man ikke  giddet satt seg veldig godt inn i hvordan vi driver og hvilket type spillere vi er ute etter.

Når jeg ser summen på 40 mill så er det sjanseløst uansett. Vill sum.
Tidligere i januar var det snakk om at Spurs var villig til å låne han ut.
Poenget var at jeg tror han absolutt hadde passet inn i 10er rollen i Bielsaball da han presterte vilt under Poch.

Blir spennende å se han i Everton. 40 mill for han er vilt. Bør levere!
Som fotballelsker og nøytral fan når Leeds ikke spiller er jo sånne spillere en berikelse. Han var fenomenal på sitt beste.

Som jeg skrev tidligere så håper jeg på Bielsa en sesong til. Etter det håper jeg som deg at mye av grunnlaget han har lagt blir viderført av en trener som er litt mer rundere i kantene. Dette Leeds laget er fantastisk på sitt beste, men savner flere individualister.
En 10er med spisskompetanse. En løkkespiller. En som orienterer rundt seg 9-10 ganger før han får ball kontra 4-5 (ref Wenger)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5719 på: Januar 31, 2022, 21:55:01 »
Skjønner manges frustrasjon, og mener jo at vi trenger midtbanespiller inn.

Poster bare denne for (ikke noe nytt egentlig) å vise at vi har en strategi som tar tid, men forhåpentligvis vil virke.

Så forumposter X kan om seks år skrive om Bielsas/Ortas strategi i gamle dager som vi virkelig bærer fruktene av ennå...

It’s a strategy which takes time to bear fruit and does test the patience, but #LUFC’s faith in youth has the potential to make them a major player in the summer. They were front of a very long queue for Leo Hjelde and Lewis Bate.
12 out of 19 making PL debuts is a good return.

https://twitter.com/JoeDonnohue/status/1488242604273651713?s=20&t=1Jqj2AWnkleiEJQ0bXjV3Q
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5720 på: Januar 31, 2022, 22:17:36 »
Mistenker at noen flere hadde vært fornøyd med vinduet om vi hadde blitt kvitt Roberts.

Tror vi klarer oss om vi tar 15 poeng til, kanskje mindre og. Noen av de sentrale spillerne tilbake så tror jeg vi skal klare det
Drømmescenariet for mange er vel: "Roberts to Salzburg, Aaronson to Leeds, no fee involved".
MOT

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5721 på: Januar 31, 2022, 22:26:11 »
Enorm tillitserklæring til troppen : «vi mener vi har det vi trenger»…..slik forstår jeg dette.

Bak dette er det jo en haug med andre tanker….bl a om vi ikke har penger.
Jeg tror jo virkelig våre eiere kan regne seg frem til hvilket inntektstap ett nedrykk innebærer, så da står det igjen med at dette er pga staheten til Marcelo…..han ruler`….og har bestemt dette.
Eller?

Florerer med overganger siste timer…Everton, Newcastle, Burnley forsterker/fyller på…for ikke å nevne Villa!

Forvirra`og bekymra.
 

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5722 på: Januar 31, 2022, 22:37:18 »
I dette januarvinduet har Leeds United skrevet under en nedrykksavtale med Championship. Leser mange innlegg om at detter kommer til å gå bra allikevel. Beklager. Men det gjør det ikke. Vi kunne ha gjort noe med den utsatte situasjonen, men valgte å la være dessverre.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5723 på: Januar 31, 2022, 22:49:36 »
Mistenker at noen flere hadde vært fornøyd med vinduet om vi hadde blitt kvitt Roberts.

Tror vi klarer oss om vi tar 15 poeng til, kanskje mindre og. Noen av de sentrale spillerne tilbake så tror jeg vi skal klare det
Drømmescenariet for mange er vel: "Roberts to Salzburg, Aaronson to Leeds, no fee involved".

Det hadde vært som å gå inn i editoren på FM og jukse..

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5724 på: Januar 31, 2022, 23:04:06 »
Det er absolutt ingen risiko for nedrykk. Vi ligger 4 poeng bak Leicester på 10.plass. Vi har spilt store deler av sesongen uten 4-7 nøkkelspillere i kampene. Vi tar enkelt 18 poeng til.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5725 på: Januar 31, 2022, 23:05:54 »
Carvalho klar for Liverpool. 10 mill euro. Vi sjekket han i august.
11 målpoeng på 18 kamper noen måneder senere. Blandt de beste i ligaen. Klart beste unge spiller i ligaen.
God natt.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5726 på: Januar 31, 2022, 23:09:24 »
Det er absolutt ingen risiko for nedrykk. Vi ligger 4 poeng bak Leicester på 10.plass. Vi har spilt store deler av sesongen uten 4-7 nøkkelspillere i kampene. Vi tar enkelt 18 poeng til.
::)

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5727 på: Januar 31, 2022, 23:14:19 »
Carvalho klar for Liverpool. 10 mill euro. Vi sjekket han i august.
11 målpoeng på 18 kamper noen måneder senere. Blandt de beste i ligaen. Klart beste unge spiller i ligaen.
God natt.
Sliter litt med å gidde å følge med på alle overgangeme i dag når Hay meldte null aktivitet.

Men altså..Selv om jeg digger Berardi så blir alt helt feil når det er blir den største Leeds nyheten i transfervinduet når han skriver under for Sion i Sveits. Det i et vindu vi gikk inn med klar mangel på spillere.
Det er jo helt vilt!

Bekymret og skuffet!
« Siste redigering: Januar 31, 2022, 23:20:30 av Eriksen55 »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5728 på: Januar 31, 2022, 23:16:45 »
Det er absolutt ingen risiko for nedrykk. Vi ligger 4 poeng bak Leicester på 10.plass. Vi har spilt store deler av sesongen uten 4-7 nøkkelspillere i kampene. Vi tar enkelt 18 poeng til.

Helt sikker på at du har rett hvis de 4-7 spillerne kan spille resten av sesongen og ingen andre viktige blir skadet. Men hva tilsier at det skjer?  Det er støtrre sjanse for at det ikke skjer...og da tror jeg det er en fair sjanse for at både Newcastle og Burnley passerer oss.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5729 på: Januar 31, 2022, 23:21:38 »
Det er absolutt ingen risiko for nedrykk. Vi ligger 4 poeng bak Leicester på 10.plass. Vi har spilt store deler av sesongen uten 4-7 nøkkelspillere i kampene. Vi tar enkelt 18 poeng til.

Helt sikker på at du har rett hvis de 4-7 spillerne kan spille resten av sesongen og ingen andre viktige blir skadet. Men hva tilsier at det skjer?  Det er støtrre sjanse for at det ikke skjer...og da tror jeg det er en fair sjanse for at både Newcastle og Burnley passerer oss.

Jeg tror vi snart er nede i de statistisk vanlige 4 skadene pr tropp, og da vil stort sett hver lagdel klare seg.
Men nå begynner jeg å savne Bamford - vi trenger scoringer på topp.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan