Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474532 ganger)

0 medlemmer og 14 gjester leser dette emnet.

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5940 på: Mai 27, 2022, 06:35:02 »
Alt jeg drømmer om er at Ayling og Forshaw ikke er gode nok for første elleveren neste år. Bamford skade historikk tilsier at vi må hente en spiss i dette vinduet. Og Raphinha må erstattes om han etter alt å dømme blir solgt.

Hva har du imot Ayling og Forshaw?

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5941 på: Mai 27, 2022, 08:09:10 »
Alt jeg drømmer om er at Ayling og Forshaw ikke er gode nok for første elleveren neste år. Bamford skade historikk tilsier at vi må hente en spiss i dette vinduet. Og Raphinha må erstattes om han etter alt å dømme blir solgt.

Hva har du imot Ayling og Forshaw?

Merkelig spørsmål. Jeg er helt enig med SupALeedS. At man ønsker forsterkninger på disse posisjonene betyr da vel ikke at man "har noe imot" Ayling og Forshaw?

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5942 på: Mai 27, 2022, 08:17:27 »
John Swift har gått gratis til WBA. Jeg er litt skuffa over at ikke vi gjorde et forsøk på å hente ham. Hadde vært gambling, men ihvertfall uten store summer involvert. Kunne vært en god squad player for oss og gitt bedre cover på midten. Personlig tror jeg han er god nok for et lag i nedre halvdel av PL.

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5943 på: Mai 27, 2022, 08:22:54 »
Alt jeg drømmer om er at Ayling og Forshaw ikke er gode nok for første elleveren neste år. Bamford skade historikk tilsier at vi må hente en spiss i dette vinduet. Og Raphinha må erstattes om han etter alt å dømme blir solgt.

Hva har du imot Ayling og Forshaw?

Merkelig spørsmål. Jeg er helt enig med SupALeedS. At man ønsker forsterkninger på disse posisjonene betyr da vel ikke at man "har noe imot" Ayling og Forshaw?

Det er forskjell på å ønske forsterkninger og å drømme om at spesifikt Ayling og Forshaw ikke er gode nok. Det høres ut som det er viktigst at de nevnte spillerne ikke kommer på banen, av en eller annen grunn.

Jeg ønsker at Leeds skal spille bra neste sesong, og jeg vil at opprykksheltene jeg har blitt glad i skal være gode nok til å bidra masse.

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5944 på: Mai 27, 2022, 08:26:41 »
Alt jeg drømmer om er at Ayling og Forshaw ikke er gode nok for første elleveren neste år. Bamford skade historikk tilsier at vi må hente en spiss i dette vinduet. Og Raphinha må erstattes om han etter alt å dømme blir solgt.

Hva har du imot Ayling og Forshaw?

Merkelig spørsmål. Jeg er helt enig med SupALeedS. At man ønsker forsterkninger på disse posisjonene betyr da vel ikke at man "har noe imot" Ayling og Forshaw?

Det er forskjell på å ønske forsterkninger og å drømme om at spesifikt Ayling og Forshaw ikke er gode nok. Det høres ut som det er viktigst at de nevnte spillerne ikke kommer på banen, av en eller annen grunn.

Jeg ønsker at Leeds skal spille bra neste sesong, og jeg vil at opprykksheltene jeg har blitt glad i skal være gode nok til å bidra masse.

Ja det kommer vel an på med hva slags øyne man leser innlegget hans. Jeg håper dere har rett begge to  :)

Gufrias

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5945 på: Mai 27, 2022, 08:50:40 »
Interessante diskusjoner, men dette er en ryktetråd. Ønsker for kommende sesong kan vi vel diskutere for eksempel her:

https://forum.leedsunited.no/index.php?topic=23742.0
Hekta på Leeds siden 1974

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5946 på: Mai 27, 2022, 10:28:22 »
Skal avslutte den her. Men Ayling og Forshaw er ikke gode nok om Leeds skal slippe å spille for «livet» i PL siste match. Skal vi ta steg må det mer kvalitet inn.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5947 på: Mai 27, 2022, 10:36:36 »
Luka Ivanusec Dinamo Zagreb linkes inn. Angrepsspiller 12,5 mill pund.

Ukjent for meg.
« Siste redigering: Mai 27, 2022, 10:46:18 av Kato »
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5948 på: Mai 27, 2022, 10:40:53 »
Luka Ivanusec Dinamo Zagreb linker inn. Angrepsspiller 12,5 mill pund.

Ukjent for meg.



The Transfer Exchange Show
@TheTransferEx
Leeds United are interested in a deal to bring Luka Ivanusec to Elland Road in the summer transfer window.
Victor Orta has now restarted his pursuit of the GNK Dinamo Zagreb attacking midfielder ahead of Leeds’ 2022/23 campaign. #Lufc

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5949 på: Mai 27, 2022, 10:47:57 »
Luka Ivanusec Dinamo Zagreb linker inn. Angrepsspiller 12,5 mill pund.

Ukjent for meg.



The Transfer Exchange Show
@TheTransferEx
Leeds United are interested in a deal to bring Luka Ivanusec to Elland Road in the summer transfer window.
Victor Orta has now restarted his pursuit of the GNK Dinamo Zagreb attacking midfielder ahead of Leeds’ 2022/23 campaign. #Lufc

Jeg har ikke troa på Orta, og ihvertfall ikke disse kontinentale spillerne han kommer med.

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5950 på: Mai 27, 2022, 11:01:54 »
Luka Ivanusec Dinamo Zagreb linkes inn. Angrepsspiller 12,5 mill pund.

Ukjent for meg.

Teknisk begavet og med en meget bra pasningsfot. Ryktene sier at Bielsa var keen på ham, så da betyr det antagelig at han er flink til å presse også. I så fall et spennende rykte om ikke annet.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5951 på: Mai 27, 2022, 11:06:49 »
James Garner midtbanebanemann i Forest ryktes inn. Eid av Man U. Spilt det meste denne sesongen.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5952 på: Mai 27, 2022, 11:53:22 »
Det kan være det ikke er så stright forward for Barcelona likevel...

Sport Witness
@Sport_Witness
Raphinha | Leeds United standing ground over transfer – Whites won’t be bullied by agent and club.
Deco appears to have promised a very cheap deal to Barcelona, and can't deliver.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5953 på: Mai 27, 2022, 11:53:30 »
James Garner midtbanebanemann i Forest ryktes inn. Eid av Man U. Spilt det meste denne sesongen.

Phil Hay sa de har fulgt med på han....men nå virker det som det er Southampton som er mest gira på å lande han.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5954 på: Mai 27, 2022, 11:54:46 »
Det kan være det ikke er så stright forward for Barcelona likevel...

Sport Witness
@Sport_Witness
Raphinha | Leeds United standing ground over transfer – Whites won’t be bullied by agent and club.
Deco appears to have promised a very cheap deal to Barcelona, and can't deliver.

Barca og den rævkjørte økonomien kommer her og tror de lander vår stjernespiller for småpenger. De kan enten betale det han er verdt eller f**k off. Så enkelt er det. Vi leker ikke business.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5955 på: Mai 27, 2022, 12:39:51 »
Luka Ivanusec Dinamo Zagreb linker inn. Angrepsspiller 12,5 mill pund.

Ukjent for meg.



The Transfer Exchange Show
@TheTransferEx
Leeds United are interested in a deal to bring Luka Ivanusec to Elland Road in the summer transfer window.
Victor Orta has now restarted his pursuit of the GNK Dinamo Zagreb attacking midfielder ahead of Leeds’ 2022/23 campaign. #Lufc

Jeg har ikke troa på Orta, og ihvertfall ikke disse kontinentale spillerne han kommer med.

Jeg hører absolutt hva du sier og jeg er langt på vei enig. Vet ikke hvor mange videoer jeg har sett av spillere som ser skikkelig bra ut i andre ligaer, men faller fullstendig gjennom når de må prestere i f.eks PL. Altså, han ser jo ut som en spiller med masse potensiale og det sies at West Ham har hatt han på radaren blant annet. Så poker vi litt på statsa hans og ser at han har 4 mål og 3 målgivende....i en liga som er et godt stykke unna PL. Jack Harrisson har 8 mål og 1 assist denne sesongen sånn til sammenligning...

Jeg husker tilbake til sommeren etter opprykket til PL var klart da snakket blant annet Phil Hay varmt om hvordan Leeds skulle rekruttere. De skulle i hovedsak hente kremen fra Championship. En strategi Orta tydeligvis gav opp umiddelbart og isteden henta falmende stjerner fra La Liga. I ettertid ser man jo at det var så feilslått som det kunne bli. De aller beste fra Championship viser seg å ta steget opp til PL mye lettere enn kontinentale spillere som får langt mer å forholde seg til. Kultur, annet land osv. For hvem vil i dag si at de hadde valgt Rodrigo over Ollie Watkins med alt vi nå vet? Watkins var jo høyaktuell den gangen. Nå skal jeg ikke si at han har vært outstanding for Villa, men den workraten og tøffheten i kroppen tar jeg hver dag hele uka over Rodrigo sine puslete opptredener.
« Siste redigering: Mai 27, 2022, 12:41:28 av Fantasyland »

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5956 på: Mai 27, 2022, 12:59:07 »
James Garner er det flere klubber som sikler på , ikke bare Leeds United . Er det satt en prislapp på han? Han er vel Man U eiendom ?

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5957 på: Mai 27, 2022, 13:22:02 »
James Garner er det flere klubber som sikler på , ikke bare Leeds United . Er det satt en prislapp på han? Han er vel Man U eiendom ?

Han her er jeg litt gira på.
Så han var linket i fjor og.
Litt fattigmanns Gallagher.
Til å fortsatt være ung så synes jeg han har pondus og tilstedeværelse i de kampene jeg har sett. Samt en bra fot.

Med Hudders opprykk så henter vi Garner og Ramsay inn neste uke.. også kan vi dra ned på kontinentet igjen hvis vi på død og liv må dra opp noe fra Ortas hemmelige mappe:-) Så avslutter vi med Broja eller han Forest angriperen, så er vi i mål.
God ferie også får vi satt ting i pre-season.

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5958 på: Mai 27, 2022, 13:24:27 »
Blir jo nesten svimmel av alle ryktene som florerer nå til dags!  ;D

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5959 på: Mai 27, 2022, 13:48:27 »
Det kan være det ikke er så stright forward for Barcelona likevel...

Sport Witness
@Sport_Witness
Raphinha | Leeds United standing ground over transfer – Whites won’t be bullied by agent and club.
Deco appears to have promised a very cheap deal to Barcelona, and can't deliver.
Hvis Barca er Raphinhas store drøm, frykter jeg en demotivert og dårligspillende Raph, hvis dette går i vasken.
MOT

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5960 på: Mai 27, 2022, 14:31:54 »
Det kan være det ikke er så stright forward for Barcelona likevel...

Sport Witness
@Sport_Witness
Raphinha | Leeds United standing ground over transfer – Whites won’t be bullied by agent and club.
Deco appears to have promised a very cheap deal to Barcelona, and can't deliver.
Hvis Barca er Raphinhas store drøm, frykter jeg en demotivert og dårligspillende Raph, hvis dette går i vasken.

Da får Raphinha sitte på benken eller tribunen resten av kontrakts perioden i Leeds. En u-ting at spillere å agenter skal presse igjennom slike avtaler, når verdien på en spiller er mye høyere enn det som er blitt bydd for spilleren. Det må Rapha og Deco og forstå. No money, no deal.
The Mighty Whites

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5961 på: Mai 27, 2022, 17:50:08 »
Football Insider
@footyinsider247
🚨 EXCLUSIVE! 🚨

- Newcastle United and Leeds United are plotting moves to sign Burnley defender Nathan Collins. ✒️

- They are both looking to sign a centre-back and they see Collins as someone with "huge" potential. 👀

- https://footballinsider247.com/live-transfers/

#LUFC #NUFC #twitterclarets

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5962 på: Mai 27, 2022, 18:16:13 »
Football Insider
@footyinsider247
🚨 EXCLUSIVE! 🚨

- Newcastle United and Leeds United are plotting moves to sign Burnley defender Nathan Collins. ✒️

- They are both looking to sign a centre-back and they see Collins as someone with "huge" potential. 👀

- https://footballinsider247.com/live-transfers/

#LUFC #NUFC #twitterclarets
Flott. En syvende stopper i troppen er akkurat det vi trenger.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5963 på: Mai 27, 2022, 18:27:34 »
Football Insider
@footyinsider247
🚨 EXCLUSIVE! 🚨

- Newcastle United and Leeds United are plotting moves to sign Burnley defender Nathan Collins. ✒️

- They are both looking to sign a centre-back and they see Collins as someone with "huge" potential. 👀

- https://footballinsider247.com/live-transfers/

#LUFC #NUFC #twitterclarets
Flott. En syvende stopper i troppen er akkurat det vi trenger.

Noe merkelig, ja.

Da er det nok en eller flere som skal skippes ut i så fall.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5964 på: Mai 27, 2022, 18:36:54 »
PS! Note.
Det er ikke alle rykter det er noe hold i
(Hva som er hva er eg ingen dommer over - før i ettertid 🥹)


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5965 på: Mai 27, 2022, 21:36:45 »
Luka Ivanusec Dinamo Zagreb linkes inn. Angrepsspiller 12,5 mill pund.

Ukjent for meg.
Han har rekorden i antall landskamper (28) for Kroatia U-21, og 10 A-landskamper.
Hekta på Leeds siden 1974

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5966 på: Mai 27, 2022, 21:42:59 »
Luka Ivanusec Dinamo Zagreb linkes inn. Angrepsspiller 12,5 mill pund.

Ukjent for meg.
Han har rekorden i antall landskamper (28) for Kroatia U-21, og 10 A-landskamper.
..er det ikke Svindal Larsen som har den norske U21-rekorden?
(Det er ikke alle som lyktes med spranget opp til seniorfotball)....
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5967 på: Mai 27, 2022, 23:31:43 »
John Swift har gått gratis til WBA. Jeg er litt skuffa over at ikke vi gjorde et forsøk på å hente ham. Hadde vært gambling, men ihvertfall uten store summer involvert. Kunne vært en god squad player for oss og gitt bedre cover på midten. Personlig tror jeg han er god nok for et lag i nedre halvdel av PL.
e9


Sent from my iPhone using Tapatalk

GaryMac

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5968 på: Mai 28, 2022, 00:05:01 »
John Swift har gått gratis til WBA. Jeg er litt skuffa over at ikke vi gjorde et forsøk på å hente ham. Hadde vært gambling, men ihvertfall uten store summer involvert. Kunne vært en god squad player for oss og gitt bedre cover på midten. Personlig tror jeg han er god nok for et lag i nedre halvdel av PL.
Så da er han akkurat litt for dårlig for Leeds United 22/23 :-)

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5969 på: Mai 28, 2022, 08:31:46 »
Tyler Adams, midtbanespiller fra Leipzig.

Neppe siste amerikaner som linkes til oss.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-rumours-whites-24082176