Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475372 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6600 på: Juli 01, 2022, 19:59:24 »
Virker mer og mer som om Raphinha havner i Barcelona, prisen er rundt 60 mill €


Sent from my iPhone using Tapatalk


Leeds All Over
@LeedsAllOver
Barcelona are reportedly close to agreeing a “60m” fee with Leeds United for Raphinha - set to be paid in three instalments.

The player will earn 6m per year, should the signing be completed.

[
@gerardromero
] #LUFC

Klovneri. Dårligere deal enn med Chelsea og 3 installments?? Klubben trenger jo cash NÅ for nye kjøp. Høres helt horribelt ut.
Virker som en dårligere deal ja+ at Barcelona skylder så mange klubber penger rundt omkring nå at i værste fall så får vi aldri alt


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6601 på: Juli 01, 2022, 20:22:25 »
God nok deal etter mitt syn. Raphinha ville dit, det betyr jo noe i forhandlinger.

Vi slipper Raphinha i Premier League, betyr noe det også.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6602 på: Juli 01, 2022, 20:42:04 »
God nok deal etter mitt syn. Raphinha ville dit, det betyr jo noe i forhandlinger.

Vi slipper Raphinha i Premier League, betyr noe det også.

Absolutt. Betyr  lite at Chelsea byr 70 eller Swindon 700 hvis Raphinha ikke vil dit.

Eneste bekymringen hvis dette stemmer er avdragene. Vil Barca gjøre opp for seg og kan det påvirke våres handling i sommer.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6603 på: Juli 01, 2022, 20:48:38 »
Om han ender i Barca for mindre penger enn Chelsea tilbød og med Barcas betalingshistorikk, så er det nok en elendig avgjørelse.

Sitter de med klovnemaksa på i forhandlingene?
Marching on together!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6604 på: Juli 01, 2022, 21:03:57 »
Om han ender i Barca for mindre penger enn Chelsea tilbød og med Barcas betalingshistorikk, så er det nok en elendig avgjørelse.

Sitter de med klovnemaksa på i forhandlingene?

Vanskelig situasjon hvis det er slik at Raphinha «nekter» å spille for Chelsea. Da nytter det ikke at de tilbød mest. Vi kan jo ikke tvinge Raphinha til Chelsea? Men selvsagt ingen god deal for Leeds. Helsikkes Deco som driver slik han driver. Visstnok også en betalt agent for Barca. Lukter urent mel i posen lang vei!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6605 på: Juli 01, 2022, 21:05:59 »
Virker mer og mer som om Raphinha havner i Barcelona, prisen er rundt 60 mill €


Sent from my iPhone using Tapatalk


Leeds All Over
@LeedsAllOver
🗞 Barcelona are reportedly close to agreeing a “60m” fee with Leeds United for Raphinha - set to be paid in three instalments.

The player will earn 6m per year, should the signing be completed.

[
@gerardromero
] #LUFC

Klovneri. Dårligere deal enn med Chelsea og 3 installments?? Klubben trenger jo cash NÅ for nye kjøp. Høres helt horribelt ut.

Oppdatering:
 
Leeds All Over
@LeedsAllOver
@GraemeBailey
 reporting that it’s 60 million POUNDS that has been agreed #lufc

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6606 på: Juli 01, 2022, 21:07:27 »
Det går så mye rykter nå ang Rahpina at en kan bli svimmel! Tror jeg venter på en ofesielll  uttalelse fra klubben selv om stå til Rahpinha.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6607 på: Juli 01, 2022, 22:05:27 »
Virker mer og mer som om Raphinha havner i Barcelona, prisen er rundt 60 mill €


Sent from my iPhone using Tapatalk


Leeds All Over
@LeedsAllOver
🗞 Barcelona are reportedly close to agreeing a “60m” fee with Leeds United for Raphinha - set to be paid in three instalments.

The player will earn 6m per year, should the signing be completed.

[
@gerardromero
] #LUFC

Klovneri. Dårligere deal enn med Chelsea og 3 installments?? Klubben trenger jo cash NÅ for nye kjøp. Høres helt horribelt ut.

Oppdatering:
 
Leeds All Over
@LeedsAllOver
@GraemeBailey
 reporting that it’s 60 million POUNDS that has been agreed #lufc
Var vel rundt 60 mill. PUND Chelsea også bød, ifølge Romano. Faktisk 60/65. Forøvrig er 60 mill pund = 70 mill euro.
MOT

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6608 på: Juli 01, 2022, 22:16:58 »
Om han ender i Barca for mindre penger enn Chelsea tilbød og med Barcas betalingshistorikk, så er det nok en elendig avgjørelse.

Sitter de med klovnemaksa på i forhandlingene?

Vanskelig situasjon hvis det er slik at Raphinha «nekter» å spille for Chelsea. Da nytter det ikke at de tilbød mest. Vi kan jo ikke tvinge Raphinha til Chelsea? Men selvsagt ingen god deal for Leeds. Helsikkes Deco som driver slik han driver. Visstnok også en betalt agent for Barca. Lukter urent mel i posen lang vei!

auren

Ja, Deco er ikke en fyr som har vokst på meg de siste ukene. Likevel jobber han jo for Raphinha, ikke for Leeds United. Problemet er vel at han er litt for tett knyttet til Barcelona for vår smak.

Nei, vi kan ikke tvinge Raphinha til Chelsea. Spillere er ikke slaver. Så mener jeg at det er i klubbens interesse å maksimere sin fortjeneste og beskytte sine eiendeler. Nå ser det vel ut til at Barcelona er i ferd med å matche Chelsea sitt bud og da ser det jo tross alt bedre ut, men likevel er jeg langt fra trygg på dette.

At han går ut av landet er en bonus, men samtidig konkurrerer vi i praksis ikke med Chelsea. En stor rival og økonomisk dopet klubb som i hele sin moderne glansperiode har vært eid av en sengekamerat av Putin til tross; Leeds trenger pengene. Husk at Leeds må selge for å kjøpe. Det hjelper derimot ikke bare med regnskapsinntekter, vi må ha likvider også. Og mange av de. Vi er ikke i fare mtp FFP, men vi er ikke cash rich.

Så kommer vi til Barcelona. De har en gjeldsliste på gamle spillere som er vond som et langt år. Husk for eksempel at de skylder Real Betis minst like mye for Junior Firpo, som vi skylder Barcelona for han. De skylder Ajax penger for de Jong, de skylder Liverpool masse penger for Coutinho osv. Usikker på validiteten eller datoen til den lista som sirkulerte for noen uker sida, men akkurat summene er ikke så viktig. Mange driver med avbetaling over lengre tid, også Leeds, men faktum er at Barcelona sliter enormt med å betale for sine spillere.

Hvorfor skal Leeds bukke for en klubb som i praksis er på konkursens rand? Selv om det er spillerens våte drøm å gå dit, er det en grense for hva Leeds kan akseptere.

Ettersom Leeds må få inn cash for å hente spillere i det omfanget som trengs i sommer, er det helt vesentlig at man inngår avtaler hvor midlene kommer inn. Det hjelper svært lite om Barcelona hadde kjøpt Raphinha for en mrd kroner, om de ikke betaler første avdrag før om ti år. Jeg vet at det handler om en avtale med tre avdrag, men hva skjer da med kreditorene som allerede venter på pengene sine? Hvorfor skulle Leeds ha prioritet over disse?  Er det noen som tror at Barcelona overholder disse forfallene hver gang?

Raphinha vil eventuelt være kjempefornøyd, men jeg er ikke så sikker på at Radrizzani trenger å sjekke bankkontoen sin dagen etter papiret er signert. Om valget hadde vært alle pengene med en gang fra Chelsea eller usikre avtaler med en bankerott klubb i Spania, hadde valget mitt vært Chelsea - samme hvor vondt det hadde gjort. Fordi det setter Leeds i best mulig posisjon til å hente erstattere.
« Siste redigering: Juli 01, 2022, 22:19:40 av Dennis »
Marching on together!

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6609 på: Juli 01, 2022, 22:25:02 »
Om han ender i Barca for mindre penger enn Chelsea tilbød og med Barcas betalingshistorikk, så er det nok en elendig avgjørelse.

Sitter de med klovnemaksa på i forhandlingene?

Vanskelig situasjon hvis det er slik at Raphinha «nekter» å spille for Chelsea. Da nytter det ikke at de tilbød mest. Vi kan jo ikke tvinge Raphinha til Chelsea? Men selvsagt ingen god deal for Leeds. Helsikkes Deco som driver slik han driver. Visstnok også en betalt agent for Barca. Lukter urent mel i posen lang vei!

auren

Ja, Deco er ikke en fyr som har vokst på meg de siste ukene. Likevel jobber han jo for Raphinha, ikke for Leeds United. Problemet er vel at han er litt for tett knyttet til Barcelona for vår smak.

Nei, vi kan ikke tvinge Raphinha til Chelsea. Spillere er ikke slaver. Så mener jeg at det er i klubbens interesse å maksimere sin fortjeneste og beskytte sine eiendeler. Nå ser det vel ut til at Barcelona er i ferd med å matche Chelsea sitt bud og da ser det jo tross alt bedre ut, men likevel er jeg langt fra trygg på dette.

At han går ut av landet er en bonus, men samtidig konkurrerer vi i praksis ikke med Chelsea. En stor rival og økonomisk dopet klubb som i hele sin moderne glansperiode har vært eid av en sengekamerat av Putin til tross; Leeds trenger pengene. Husk at Leeds må selge for å kjøpe. Det hjelper derimot ikke bare med regnskapsinntekter, vi må ha likvider også. Og mange av de. Vi er ikke i fare mtp FFP, men vi er ikke cash rich.

Så kommer vi til Barcelona. De har en gjeldsliste på gamle spillere som er vond som et langt år. Husk for eksempel at de skylder Real Betis minst like mye for Junior Firpo, som vi skylder Barcelona for han. De skylder Ajax penger for de Jong, de skylder Liverpool masse penger for Coutinho osv. Usikker på validiteten eller datoen til den lista som sirkulerte for noen uker sida, men akkurat summene er ikke så viktig. Mange driver med avbetaling over lengre tid, også Leeds, men faktum er at Barcelona sliter enormt med å betale for sine spillere.

Hvorfor skal Leeds bukke for en klubb som i praksis er på konkursens rand? Selv om det er spillerens våte drøm å gå dit, er det en grense for hva Leeds kan akseptere.

Ettersom Leeds må få inn cash for å hente spillere i det omfanget som trengs i sommer, er det helt vesentlig at man inngår avtaler hvor midlene kommer inn. Det hjelper svært lite om Barcelona hadde kjøpt Raphinha for en mrd kroner, om de ikke betaler første avdrag før om ti år. Jeg vet at det handler om en avtale med tre avdrag, men hva skjer da med kreditorene som allerede venter på pengene sine? Hvorfor skulle Leeds ha prioritet over disse?  Er det noen som tror at Barcelona overholder disse forfallene hver gang?

Raphinha vil eventuelt være kjempefornøyd, men jeg er ikke så sikker på at Radrizzani trenger å sjekke bankkontoen sin dagen etter papiret er signert. Om valget hadde vært alle pengene med en gang fra Chelsea eller usikre avtaler med en bankerott klubb i Spania, hadde valget mitt vært Chelsea - samme hvor vondt det hadde gjort. Fordi det setter Leeds i best mulig posisjon til å hente erstattere.

Soleklart. Før eller siden går en av gjeldsbergene i fotballen overende og Barca ligger langt fremme i løypa. Det eneste som er verre enn å kjøpe på avbetaling, er å selge på avbetaling til noen som egentlig ikke har råd til å gjøre opp for seg. Håper det er mulig å forhandle om dette, men med en agent som representerer både spiller og motpart blir det vanskelig.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6610 på: Juli 01, 2022, 22:33:47 »
Barca har nettopp hentet 2 milliarder på salg av 10% av tv rettighetene sine. De har nok plutselig råd.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6611 på: Juli 01, 2022, 23:11:07 »
Skulle han ende opp i Barca og aldri returnere til Premier League blir det litt ekstra sus og dus over tiden han har vært i klubben 🤍


Sent from my iPhone using Tapatalk

lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6612 på: Juli 01, 2022, 23:20:16 »
Må ikke glemme evt. signaleffekten dette gir: klubben ofrer litt for at spilleren på vei ut får sitt ønske oppfylt.
Det kan være godt å ha meg seg fremover når potensielle spillere vi ønsker inn skal velge mellom Leeds og andre klubber.
Samme gjaldt vel for KP.
« Siste redigering: Juli 01, 2022, 23:22:01 av lowfields »
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6613 på: Juli 01, 2022, 23:48:07 »
Romano melder at Milan er i samtaler med Chelsea om Zyiech. Hadde antakelig ikke skadet vår mulighet for å hente CDK
Marching on together!

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6614 på: Juli 02, 2022, 08:13:01 »
Barca har nettopp hentet 2 milliarder på salg av 10% av tv rettighetene sine. De har nok plutselig råd.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

De får cash mellom henda for en stakket stund, men det tipper jeg er svidd av på transfers i god tid før andre og tredje nedbetaling på Rapha. Hele den transaksjonen med å "selge" fremtidig inntekt (!) stinker for øvrig litt etter min nese. Virker for meg som en måte å omgå gjeldsrestriksjoner for å kunne ta opp enda et lån.

Håper Leeds gjør sin Due Dilligence og presser på for mest mulig av summen i cash. Og vær så snill og få en videresalgsklausul - hvis Rapha slår til i Barca blir han en galactico som går for en kjempesum neste gang.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6615 på: Juli 02, 2022, 09:29:28 »
Barca har nettopp hentet 2 milliarder på salg av 10% av tv rettighetene sine. De har nok plutselig råd.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

De får cash mellom henda for en stakket stund, men det tipper jeg er svidd av på transfers i god tid før andre og tredje nedbetaling på Rapha. Hele den transaksjonen med å "selge" fremtidig inntekt (!) stinker for øvrig litt etter min nese. Virker for meg som en måte å omgå gjeldsrestriksjoner for å kunne ta opp enda et lån.

Håper Leeds gjør sin Due Dilligence og presser på for mest mulig av summen i cash. Og vær så snill og få en videresalgsklausul - hvis Rapha slår til i Barca blir han en galactico som går for en kjempesum neste gang.

Om vi får 60 000 000 pund så er det garantert det høyeste Raphinha blir solgt for noen gang. Så penger nå er det vi må ha.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6616 på: Juli 02, 2022, 12:21:14 »
Barca har nettopp hentet 2 milliarder på salg av 10% av tv rettighetene sine. De har nok plutselig råd.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

De får cash mellom henda for en stakket stund, men det tipper jeg er svidd av på transfers i god tid før andre og tredje nedbetaling på Rapha. Hele den transaksjonen med å "selge" fremtidig inntekt (!) stinker for øvrig litt etter min nese. Virker for meg som en måte å omgå gjeldsrestriksjoner for å kunne ta opp enda et lån.

Håper Leeds gjør sin Due Dilligence og presser på for mest mulig av summen i cash. Og vær så snill og få en videresalgsklausul - hvis Rapha slår til i Barca blir han en galactico som går for en kjempesum neste gang.

Litt på siden av Leeds-rykter, men samtidig kan det bli aktuelt for vår eventuelle krav på penger fra Raphinha: Det Barcelona driver med er klassisk pisse i buksa for å holde seg varm. Ikke helt ulikt sånn Leeds holdt på å etter at Ridsdale lived the dream, bare på en helt annen skala.

Det jeg ikke kan begripe at katalanerne holder på med, kun et år etter at de mistet sin talisman pga av lønnsrestriksjonene, er hvorfor de ligger langflate etter spillere som Lewandowski. For all del, han er en verdensklassespiller, men det er ingen salgsverdi i han og samtidig en stor lønnspost. Når Laporte kom tilbake i presidentstolen, trodde vel de fleste at La Masia igjen ville bli hovedfokus for hvor spillerne skulle komme fra. Skulle nesten ikke tro det fantes en person i klubben som hadde åpnet en bok om økonomi; eller hadde sunn fornuft.



Marching on together!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6617 på: Juli 02, 2022, 16:01:08 »
https://twitter.com/jacobsben/status/1543229042794586114?s=21

Tipper Adams kommer på lån til Leeds. Håper da at lånet er med opsjon på kjøp. Camara ute av troppen til Salzburg i dag. Tror dog ikke Leeds henter begge.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6618 på: Juli 02, 2022, 16:18:03 »
https://twitter.com/jacobsben/status/1543229042794586114?s=21

Tipper Adams kommer på lån til Leeds. Håper da at lånet er med opsjon på kjøp. Camara ute av troppen til Salzburg i dag. Tror dog ikke Leeds henter begge.

auren
Hvor god er denne Tyler Adams?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6619 på: Juli 02, 2022, 16:29:37 »
https://twitter.com/jacobsben/status/1543229042794586114?s=21

Tipper Adams kommer på lån til Leeds. Håper da at lånet er med opsjon på kjøp. Camara ute av troppen til Salzburg i dag. Tror dog ikke Leeds henter begge.

auren

Tipper motsatt ;) Gir perfekt mening med Camara på permanent og Adams på lån med opsjon på kjøp. Fint innenfor de økonomiske rammene. Vil gi oss en bredde og konkurranse på midtbanen vi ikke har vært i nærheten av tidligere.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6620 på: Juli 02, 2022, 16:54:31 »
Q&A med Smyth:

@ciaranemmett99: What do you think the chances are of us signing both Camara and Adams (loan with a view to buy)? Or is it more likely to be one or the other?

What we’ve been told is that Leeds want to sign a defensive central midfielder, so it seems highly unlikely they would add two. Whoever comes in is Kalvin Phillips’ replacement so they will want to play. Tyler Adams looks like a very sensible signing, horrible to play against and trustworthy in possession. It’s not difficult to see him alongside someone like Marc Roca, who would take care of the majority of the distribution. Mo Camara looks ideal, though. Adams is the easier deal to get done, as it stands.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6621 på: Juli 02, 2022, 16:55:30 »
Rudy Galetti
@RudyGaletti
·
Follow
🚨🔥 #Leeds are pushing hard for #DeKetelaere to replace #Raphinha: ongoing talks with the player's agent.

📌 #ClubBrugge ask around €40M to let him go. No progress for the 🇧🇪 attacking midfielder on #ACMilan 🔴⚫ side. 🐓⚽


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6622 på: Juli 02, 2022, 17:46:23 »
Rudy Galetti
@RudyGaletti
·
Follow
#Leeds are pushing hard for #DeKetelaere to replace #Raphinha: ongoing talks with the player's agent.

#ClubBrugge ask around €40M to let him go. No progress for the attacking midfielder on #ACMilan side.


auren
Det er et sjansespill å investere så mye i ett talent. Uansett om hele Europa er gira.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6623 på: Juli 02, 2022, 18:23:46 »
Litt urovekkende fra Orta dette hvis det stemmer at vi "måtte" selge Phillips fordi det er brukt for mange penger de siste sesongene:

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/victor-orta-outlines-leeds-uniteds-24382166?utm_source=leeds_live_newsletter&utm_campaign=lufc_newsletter2&utm_medium=email
Medlem 94237

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6624 på: Juli 02, 2022, 21:00:44 »
Jeg tror og føler meg sikker på at Kalvin og Raphinha vil bli erstattet.
Alex

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6625 på: Juli 02, 2022, 22:28:42 »
Rudy Galetti
@RudyGaletti
🚨👥 #Leeds are also in talks with #Gakpo’s agent. Now the 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 club is focused on selling #Raphinha to maximize profits.

📌 #DeKetelaere - as reported - is at top of the list as well, in a separate negotiation. 🐓⚽

#Transfers #Calciomercato #PSV #LUFC

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6626 på: Juli 02, 2022, 22:48:54 »
Hvem er Rudy Galletti?
Alex

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6627 på: Juli 02, 2022, 22:57:01 »
Hvem er Rudy Galletti?
Twitterprofieln sier:
✒️ Sports editor 📺 TV opinionist
@tvdellosport
 🏟️
@acmilan
 🔴⚫ & #Calciomercato expert 🐓⚽ 🥇
@skysport
 Quiz Reward🕴️TheInsider
@tribalfootball
 📩 Collabs DM

Ca 40.000 følgere...

Du lurer på om han er troverdig, aner ikke men det er ikke en som sitter å gutterommet dette
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6628 på: Juli 03, 2022, 12:55:31 »
Litt urovekkende fra Orta dette hvis det stemmer at vi "måtte" selge Phillips fordi det er brukt for mange penger de siste sesongene:

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/victor-orta-outlines-leeds-uniteds-24382166?utm_source=leeds_live_newsletter&utm_campaign=lufc_newsletter2&utm_medium=email
Problemet er heller at vi har solgt for lite spillere.
Eller riktigere sagt, summene vi har fått inn har vært for lave.

Radden ser ut til å være veldig opptatt av at klubben skal følge FFP-regelverket uten å ta snarveier eller finne hull i systemet. Sånn som Everton har gjort med å selge navnerettigheter til en stadion som ikke eksisterer. Og Newcastle som skal få et Saudi-selskap som hovedsponsor. Den tette linken mellom hovedsponsor og eiere er så suspekt at jeg tror det vil få konsekvenser senere.


Nei, det eneste Leeds kan gjøre for å få en bærekraftig økonomi er å fornye spillerstallen. Fylle på med spillere med videresalgspotensial.
De er heldigvis godt i gang nå. Det å selge Raphinha og Phillips kom vi ikke utenom. Men at vi da kan erstatte de spillerne med kanskje 4 spillere, gjør at vi får en bredere stall og i tillegg får mer handlingsrom senere.
Når vi selger en spiller til 60m£ så betyr det at vi også får lov til å handle dyrere spillere.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6629 på: Juli 03, 2022, 18:05:42 »
Florian Plettenberg
@Plettigoal
News #Adams: We‘ve reported about the interested of #LUFC. Now it’s getting more & more serious. Negotiations with Leipzig are concrete. First offer should be around €15m transfer fee. Marsch wants him as a replacement for Phillips.
@SkySportDE
 
@Sky_Marc
 
@philipphinze24
 🇺🇸