Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1493075 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6630 på: Juli 03, 2022, 19:07:38 »
U21 antar jeg…

Nicolò Schira
@NicoSchira
🚨 Excl. - #Leeds are really interested in the italian winger Willy #Gnonto (born in 2003) from #FCZurich. Opened talks. #transfers #LUFC #fcz

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6631 på: Juli 03, 2022, 19:15:37 »
MLS Transfers
@MLSTransfers
·
Follow
BREAKING: Tyler Adams has agreed to personal terms with Leeds.

Leipzig didn’t want him to transfer in May & was looking for $30M+ due to longevity of contract, positional versatility & age. Once Tedesco ruled he wouldn’t be part of the squad, plans changed to move him quickly.

Tipper Adams er neste mann inn porten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6632 på: Juli 03, 2022, 19:41:51 »
Don Mitchell
@Don7Mitchell
Again fake news. My top-sources are saying he is already in UK and the deal is going to be done in the next days. That's safe, no matter what anyone is saying. #LUFC

Ryan Taylor
@RyanTaylorSport
 · 18m
Expectation Camara will return to training shortly though given lack of movement. Austrian source optimistic Leeds will make bid once Phillips/Raphinha money lands. At the moment, nothing concrete to suggest that. Only basic discussions have taken place. Brighton still an option. twitter.com/ryantaylorspor…

Salzburg ITK’eren er 100% sikker i sin sak. Har 2 sesonger nå hvor han har breaka overganger før de store gutta. Spent på hvordan dette utvikler seg…

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6633 på: Juli 03, 2022, 20:54:46 »
Camara har begynt å lekke ut i de store østerrikske avisene nå. Klubbrekord-deal….

https://www.krone.at/2750606

Hmmmmm…
« Siste redigering: Juli 03, 2022, 21:01:07 av Fantasyland »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6634 på: Juli 03, 2022, 21:31:02 »
Adams eller Camara...

Linker om begge inn, men tviler på at vi tar oss råd til begge.
Tipper vi går for den billigste løsningen (Adams) så vi har mer for andre posisjoner, dessuten kjenner jo Marsch ham fra både USA og Østerrike.
Hay fulgte opp med en tweet der:
As  @Plettigoal  says, Leeds have a strong and active interest in RB Leipzig midfielder Tyler Adams. Adams and Marsch go back a long way, to their time together in the States. Club ready to move on a CM now Phillips to City is about to go through. #lufc
« Siste redigering: Juli 03, 2022, 21:33:11 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6635 på: Juli 03, 2022, 21:37:43 »
Adams eller Camara...

Linker om begge inn, men tviler på at vi tar oss råd til begge.
Tipper vi går for den billigste løsningen (Adams) så vi har mer for andre posisjoner, dessuten kjenner jo Marsch ham fra både USA og Østerrike.
Hay fulgte opp med en tweet der:
As  @Plettigoal  says, Leeds have a strong and active interest in RB Leipzig midfielder Tyler Adams. Adams and Marsch go back a long way, to their time together in the States. Club ready to move on a CM now Phillips to City is about to go through. #lufc

Men så har du denne (ja har selv sett den fra Krone...)

Don Mitchell
@Don7Mitchell

The most reputable austrian newspapers such as Salzburger Nachrichten and Krone are now reporting that Mohammed Camara will move to Leeds for a record fee. #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6636 på: Juli 03, 2022, 22:21:11 »
Det MÅ visstnok ankomme penger INN på konto nå først…..
Raphinha salget høyst usikkert da han VIL til Barca´ - og KUN dit….drømmer derfor om at han spiller for oss frem til Januar - vinduet, da Catalanerne visstnok skal ha det økonomiske på plass.

Camara virker som den beste vs Adams , vi går vel ikke for begge regner jeg med.
 

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6637 på: Juli 03, 2022, 22:23:15 »
nå kjenner jeg ikke jeg til noen av disse men av det jeg har sett av videoer så sier magfølelsen camara men han kan bli dyr så da går vi nok for billigere adams... offensivt vil jeg heller ha gapko en ketalare da sistnevnte og ryktes til å koste mye penger
Forever Leeds United!!!!!!!!

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6638 på: Juli 03, 2022, 22:54:44 »
nå kjenner jeg ikke jeg til noen av disse men av det jeg har sett av videoer så sier magfølelsen camara men han kan bli dyr så da går vi nok for billigere adams... offensivt vil jeg heller ha gapko en ketalare da sistnevnte og ryktes til å koste mye penger
Hvis vi skal gå for Rema1000 spillerne hver gang, så får vi et lag der etter og. Har vi ikke nettopp solgt Kalvin?

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6639 på: Juli 04, 2022, 09:37:10 »
Adams eller Camara...

Linker om begge inn, men tviler på at vi tar oss råd til begge.
Tipper vi går for den billigste løsningen (Adams) så vi har mer for andre posisjoner, dessuten kjenner jo Marsch ham fra både USA og Østerrike.
Hay fulgte opp med en tweet der:
As  @Plettigoal  says, Leeds have a strong and active interest in RB Leipzig midfielder Tyler Adams. Adams and Marsch go back a long way, to their time together in the States. Club ready to move on a CM now Phillips to City is about to go through. #lufc

Tyler Adams.... Benkesliter i Leipzig, i en liga som ikke rekker Premier League til knærne. Nok en gammel kjenning av Marsch, selvfølgelig også amerikansk. Hvor mange amerikanske utespillere har satt fyr på Premier League de siste 30 årene? Og han skal erstatte Phillips. Ikke overbevist i det hele tatt om at Marsch sine tidligere spillere er referanser på nivået vi må ha inn. Mine mindre optimistiske tanker om sesongen er fremdeles i førersetet, dessverre. Håper virkelig vi gjør noe som kan snu det.
« Siste redigering: Juli 04, 2022, 09:55:00 av Kato »
 

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6640 på: Juli 04, 2022, 09:52:49 »
Får vi inn Adams, Camera, Gakpo, DeKetelaere + en rutinert keeper så tror jeg vi er bra rustet for sesongen. Erstatte Phillips og Rapha er ingen lett oppgave og bør ikke undervurderes.
Leeds Carajo!

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6641 på: Juli 04, 2022, 09:53:05 »
Forstår godt bekymringen.

Fido

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6642 på: Juli 04, 2022, 10:06:11 »
At en trener ønsker å hente "sine disipler" er ikke så uvanlig. En, eller to, spillere tenker jeg er ok. Hvis han vil ha flere enn det, så er det betimelig å stille seg spørsmålet om hvor trygge vi er på at han sitter i jobben ut høstsesongen.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6643 på: Juli 04, 2022, 10:28:55 »
Adams eller Camara...

Linker om begge inn, men tviler på at vi tar oss råd til begge.
Tipper vi går for den billigste løsningen (Adams) så vi har mer for andre posisjoner, dessuten kjenner jo Marsch ham fra både USA og Østerrike.
Hay fulgte opp med en tweet der:
As  @Plettigoal  says, Leeds have a strong and active interest in RB Leipzig midfielder Tyler Adams. Adams and Marsch go back a long way, to their time together in the States. Club ready to move on a CM now Phillips to City is about to go through. #lufc

Tyler Adams.... Benkesliter i Leipzig, i en liga som ikke rekker Premier League til knærne. Nok en gammel kjenning av Marsch, selvfølgelig også amerikansk. Hvor mange amerikanske utespillere har satt fyr på Premier League de siste 30 årene? Og han skal erstatte Phillips. Ikke overbevist i det hele tatt om at Marsch sine tidligere spillere er referanser på nivået vi må ha inn. Mine mindre optimistiske tanker om sesongen er fremdeles i førersetet, dessverre. Håper virkelig vi gjør noe som kan snu det.

Tror du tenker på feil liga ift Adams, RB Leipzig spiller i Bundesliga /Tyskland - og de kvalet vel inn til CL derfra i år også.
RB Salzburg derimot er Bundesliga i Østerrike, der Camara vil evt komme fra - og der vi har hentet et par fra før.... Haaland kommer feks også derfra ....
 

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6644 på: Juli 04, 2022, 10:41:43 »
Forstår godt bekymringen.

Jeg også.

At en trener ønsker å hente "sine disipler" er ikke så uvanlig. En, eller to, spillere tenker jeg er ok. Hvis han vil ha flere enn det, så er det betimelig å stille seg spørsmålet om hvor trygge vi er på at han sitter i jobben ut høstsesongen.

Jeg er bekymret for dette og har sagt det før også. Det blir ubegrunnet inntil videre, men hva om vi får en dårlig start og utover høsten kjemper i bunnen av tabellen? Regner med at Marsch har tenkt å bruke alle sine gamle, nye spillere. Om disse spiller svakt og andre med ønsker om mer spilletid ser at læreren holder hånden over "sine" elever, kan det være grobunn for klikker.

Igjen, det har ikke enda oppstått slikt, men det risikoen er nok ikke null. Noen trenere skal ha med seg gamle elever hvor enn de går, men det er gjerne en eller to, ja. Nå nærmer vi oss den tredje, samme hvem av de to vi havner på.

Jeg er ikke enig med Kato i at tysk fotball er så dårlig at den ikke rekker PL lenger enn til knærne. Det er en bra liga med mange kravstore og dyktige trenere og Leipzig hadde neppe gjort seg bort i Premier League. Likevel er det tilsynelatende ikke en virkelig toppspiller vi kjøper. Ganske mye brukt under en av verdens mest anerkjente trenere i Nagelmans siste sesong i Leipzig, men mye inn og ut av laget under Marsch i hans halvår i klubben. Syns derfor det er merkelig at vi (les: klubben og JM) eventuelt skal være sikre på at dette er Phillips' erstatter.

La meg si det på en annen måte: Premier League er sannsynligvis den tøffeste ligaen i verden. Bak de to laga som er milevis bedre enn resten, er det derimot mye grøt og med kun få unntak ville jeg ikke blitt spesielt ivrig om Leeds hentet en som var omtrent like mye på benken som på banen fra ett av disse lagene heller. Her kommer det en fra tysk fotball som dermed skal tilpasse seg et nytt land, ny (fotball-)kultur osv. Språket er ingen utfordring, men få amerikanere slår til i de store ligaene. Landslaget er også kunstig høyt oppe på FIFA-rankingen.

Skeptisk jeg også.

For øvrig har jeg også sagt før at det er veldig positivt at Leeds er tidlig på ballen i år. Så hadde det vært veldig fint om en og helst to nye spillere blir med på Australia-turneen (tullete opplegg, men det er en annen diskusjon). Selv om det beste hadde vært at han ble på sin post er vel det kun en ørliten promilles sjanse, så å få ordnet opp i Raphinha-sagaen fortest mulig er viktig.
« Siste redigering: Juli 04, 2022, 10:52:15 av Dennis »
Marching on together!

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6645 på: Juli 04, 2022, 10:47:09 »
Adams eller Camara...

Linker om begge inn, men tviler på at vi tar oss råd til begge.
Tipper vi går for den billigste løsningen (Adams) så vi har mer for andre posisjoner, dessuten kjenner jo Marsch ham fra både USA og Østerrike.
Hay fulgte opp med en tweet der:
As  @Plettigoal  says, Leeds have a strong and active interest in RB Leipzig midfielder Tyler Adams. Adams and Marsch go back a long way, to their time together in the States. Club ready to move on a CM now Phillips to City is about to go through. #lufc

Tyler Adams.... Benkesliter i Leipzig, i en liga som ikke rekker Premier League til knærne. Nok en gammel kjenning av Marsch, selvfølgelig også amerikansk. Hvor mange amerikanske utespillere har satt fyr på Premier League de siste 30 årene? Og han skal erstatte Phillips. Ikke overbevist i det hele tatt om at Marsch sine tidligere spillere er referanser på nivået vi må ha inn. Mine mindre optimistiske tanker om sesongen er fremdeles i førersetet, dessverre. Håper virkelig vi gjør noe som kan snu det.

Tror du tenker på feil liga ift Adams, RB Leipzig spiller i Bundesliga /Tyskland - og de kvalet vel inn til CL derfra i år også.
RB Salzburg derimot er Bundesliga i Østerrike, der Camara vil evt komme fra - og der vi har hentet et par fra før.... Haaland kommer feks også derfra ....

Nei jeg tenker riktig Bundesliga. Greia er at jeg mener den tyske bundesligaen ikke er i nærheten av Premier League-nivå. Sett bort fra Bayern Munchen var det rett ut av CL med alle tyske lag denne sesongen. Ser man på spillere som flyttes fra Bundesliga til Premier League så viser vel denne sesongen at det ikke bare er enkelt, ref Jadon Sancho. Så jeg er ikke overbevist om nivået.

Jeg er heller ikke overbevist om at Haaland vil bøtte inn mål i PL, noe han bør gjøre med det gjenget rundt seg.
 

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6646 på: Juli 04, 2022, 11:07:39 »
U21 antar jeg…

Nicolò Schira
@NicoSchira
🚨 Excl. - #Leeds are really interested in the italian winger Willy #Gnonto (born in 2003) from #FCZurich. Opened talks. #transfers #LUFC #fcz

Ikke så sikker på det. Gnonto har fire A-landskamper for Italia, og scoret faktisk mot Tyskland for et par uker siden. Tar denne med en solid dose salt! Selv om Schira er stor og har mange følgere, så har han også kommet med en del vissvass oppigjennom. Ser ut som om de fleste rangerer han på "Tier 3" på trust-o-meteret. "Moderately reliable" :)

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6647 på: Juli 04, 2022, 11:10:12 »
Da er det annonsert offisielt at Kalvin Phillips er blitt Man City-spelar.
Trist avskjed, men takk likevel, for ein fantastisk spelar og så stolt Leeds og oss tilhengjarar kan vera av å sjå utviklinga hans som både spelar og menneske.
Han kunne takka ja til Premier League før, men var med og tok oss opp frå Championship først;
Takk for ein stor innsats, og lykke til vidare Kalvin!!

https://www.leedsunited.com/news/team-news/30026/kp
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6648 på: Juli 04, 2022, 11:50:25 »
Darko Gyabi blir gjerne klar i løpet av dagen...
The Athletic har snakket med gamle trenere og vi blir bra kjent med ham via artikkelen.

Tenk Nohan Kenneh og add litt finesse, så har du ham.
https://theathletic.com/3394562/2022/07/04/darko-gyabi-leeds-transfer-manchester-city/

Flere har nevnt innhoppet han hadde for MC da de møtte Leeds U23 og sikret ligatittelen.
Jesse Marsch så den kampen, og:
Jesse Marsch, Leeds’ head coach, was in the crowd that night and sources close to Gyabi say that outing cemented the move.

“He dropped into school on Tuesday to say ‘hi’ to some of us and he couldn’t have been happier,” Owen says. “He was showing me videos of him at Man City and he was talking about a couple of goals he scored in a game against Leeds. He said to me, ‘maybe that’s why they wanted me’. I said, ‘Darko, a club like that doesn’t sign you because of a couple of goals. They’ll have been watching you for ages.’ But I think when you do see him, you like him straight away.

En regner med at han vil være med på Australiaflyet til Leeds allerede til helgen.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6649 på: Juli 04, 2022, 12:27:36 »
https://www.telegraaf.nl/sport/819931648/klapper-voor-feyenoord-leeds-united-zorgt-voor-recordtransfer-sinisterra

Her kommer min uvitenhet til fulle seilende...

Bare et navn to me.
Så kommer hjelpen:
Oh my f**king days ❤️
If we pull this off, the loss of Raphinha will be softened considerably. Far and a way the best winger in Eredivisie.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6650 på: Juli 04, 2022, 12:31:26 »
https://www.telegraaf.nl/sport/819931648/klapper-voor-feyenoord-leeds-united-zorgt-voor-recordtransfer-sinisterra

Her kommer min uvitenhet til fulle seilende...

Bare et navn to me.
Så kommer hjelpen:
Oh my f**king days ❤️
If we pull this off, the loss of Raphinha will be softened considerably. Far and a way the best winger in Eredivisie.

Looks decent, må innrømme det :)

https://www.youtube.com/watch?v=s7i1BrVivPA&t=29s
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6651 på: Juli 04, 2022, 12:32:18 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Leeds are closing on Luís Sinisterra deal as new winger, confirmed - full agreement on personal terms and now talks progressing to complete the deal with Feyenoord. 🚨⚪️ #LUFC

Feyenoord to receive record fee, as
@telegraaf
 reported. Tyler Adams and De Ketelaere also in the list.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6652 på: Juli 04, 2022, 12:36:17 »
Petter Veland
@PetterVeland
Nå gjør Leeds veldig mye spennende her.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6653 på: Juli 04, 2022, 12:38:35 »
https://www.telegraaf.nl/sport/819931648/klapper-voor-feyenoord-leeds-united-zorgt-voor-recordtransfer-sinisterra

Her kommer min uvitenhet til fulle seilende...

Bare et navn to me.
Så kommer hjelpen:
Oh my f**king days ❤️
If we pull this off, the loss of Raphinha will be softened considerably. Far and a way the best winger in Eredivisie.

La merke til denne karen i Europa League. Så på Feyenoord pga Fredrik Aursnes.
Hadde noen flotte mål. Mener å huske noen voldsomme langskudd.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6654 på: Juli 04, 2022, 12:53:20 »
En liten analyse på Sinisterra:

https://breakingthelines.com/player-analysis/luis-sinisterra-the-colombian-winger-with-the-world-at-his-feet/

Ser utvilsomt spennende ut på papiret han! Ikke et navn jeg har sett nevnt så langt og det er godt å lese at Leeds arbeider uten at det lekker til media. Også godt å se at en så trygg kilde som Romano fortsatt nevner CDK (og Adams) på lista. Jo mer jeg leser og ser, jo mer gira blir jeg på at vi skal signe han.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6655 på: Juli 04, 2022, 12:56:47 »
En liten analyse på Sinisterra:

Et visdomsord plukket opp fra waccoe:  ;D ;D ;D
Our attack suddenly look a lot more sinister haha MOT x
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6656 på: Juli 04, 2022, 12:59:45 »
En liten analyse på Sinisterra:

Et visdomsord plukket opp fra waccoe:  ;D ;D ;D
Our attack suddenly look a lot more sinister haha MOT x

Dattera på åtte sier at jeg bare har dad jokes og denne passer inn. :)
Marching on together!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6657 på: Juli 04, 2022, 13:03:16 »
Klassisk Leeds-signering som kommer ut av det blå. Ser ut til at denne karen er klar til å ta over arven fra Raphinha. Veldig spennende!

Får vi inn CDK og Adams eller Camara så skal jeg si meg fornøyd med vinduet. Men det blir spennende å se om vi klarer å spille inn alle de nye i løpet av sommeren og første del av sesongen. Mye som skal klaffe!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6658 på: Juli 04, 2022, 13:06:54 »
James Marshment
@marshyleeds
Svar til
@pitbull1919
Leeds reportedly look and talked with Gakpo. De Telegraaf say deal was ultimately too costly for Leeds and Sinisterra is seen as better fit.
De Ketelaere remains a target, though

Det jeg reagerte mest på her er «better fit». Han her er jo en klassisk ving og det er ikke Gapko. Er dette et hint om at vi ikke skal spille så smalt alikevel? Hmmmm…

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6659 på: Juli 04, 2022, 13:09:53 »
James Marshment
@marshyleeds
Svar til
@pitbull1919
Leeds reportedly look and talked with Gakpo. De Telegraaf say deal was ultimately too costly for Leeds and Sinisterra is seen as better fit.
De Ketelaere remains a target, though

Det jeg reagerte mest på her er «better fit». Han her er jo en klassisk ving og det er ikke Gapko. Er dette et hint om at vi ikke skal spille så smalt alikevel? Hmmmm…

Han er jo en inside winger/inside forward som spiller på venstre, men er best med høyre. Motsatt side, men samme som Raphinha det, så sånn sett er de like. Av youtube-klippet så ser han likevel veldig komfortabel ut med venstre også i driblingene, så bare bra om han kan gå begge veier.

Ellers er det veldig positivt om Marsch ikke forkaster tanken om bredde helt, selvfølgelig. Det er jo noe man uansett er nødt å ha i fotballen, om det er vinger og/eller vingbacker eller over- og underlap.
Marching on together!