Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475157 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7290 på: August 19, 2022, 19:55:31 »
Virker som krana er skrudd helt igjen etter signeringer?

Er det slik du tolker dette svaret fra Marsch i dag??? :o
We still have time and I think that there will be movement with us and with other teams. I think some dominoes will start to fall and then we have to be prepared to act on those situations. It's a long time since we've made our last transfer but I can tell you that the conversations and the work behind the scenes has been very, very active.


Yeah, I mean, of course every manager wants as many good players in their team as possible and I said this at I think last week’s press conference. Good players make good managers, not the other way around.

However, within that we've worked really well as a team and Andrea has tried to support everything that we've tried to accomplish from a transfer perspective. Certainly Victor is working tirelessly with Andrea behind the scenes to achieve some of our goals. It's hard for everyone in this moment to stay patient but the work that's been done already in this transfer window, I think, is at a really high level. And I think we're trying to make sure that that we're doing the same due diligence to support everything we're doing here.

Hadde vi ikke nylig en manager der det motsatte ble bevist?
Medlem 94237

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7291 på: August 22, 2022, 08:48:50 »
Fra Ornstein i dagens The Athletic transfer news:

Leeds have made it clear they have no intention of selling Harrison, but that appears not to have diminished the admiration for the England Under-21 international at St James’ Park.

Newcastle returned with a second proposal last week, which was again rejected by Leeds.

While the latest bid is thought to have been in excess of £20million, Leeds’ valuation of a player who hopes to represent his country at the 2022 World Cup in Qatar is a lot higher.

Fantasyland


Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7293 på: August 22, 2022, 11:40:41 »
Ja vi trenger ett spissalternativ. Selv om Rodrigo har startet gnistrende så er jo både Gelhardt og Patrick skadeutsatt virker det som. Sistnevnte`s calmness foran mål er en fryd når han er i form, og Gelhards`»rett på kassa» mentalitet er også fantastisk …men EN spiss til takk!
Det er «på benken» man ser kvaliteten på laget… ;)

VB issue virker å være dødt, etter at Strujic leverer hittil og Firpo snart er klar igjen. Vi har Hjelde også.
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7294 på: August 22, 2022, 18:19:09 »
Leeds All Over
@LeedsAllOver
🗞️
@reluctantnicko
 reporting that Tottenham are looking to sign Leeds' Dan James.

They are hoping to seal a £20million deal, with a loan-to-buy offer being discussed by the North London club.

Leeds are said to be more willing to take a payment up front.

🤔Thoughts? #LUFC #THFC

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7295 på: August 22, 2022, 18:20:02 »
Hadde vært helt nydelig å få oppgradert James. Har ikke annet enn fart…

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7296 på: August 22, 2022, 18:39:50 »
Hadde vært helt nydelig å få oppgradert James. Har ikke annet enn fart…

Jeg er til dels enig. Hva med å selge James og få inn Terrier og Gnonto?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7297 på: August 22, 2022, 19:59:44 »
James er gull verdt i planene til Marsch.Måten han venter på løpene til Harrison, Rodrigo og Aronsson før han slår pasningen i går er klasse, og 3-0. For ivrig der og ingen mål.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7298 på: August 22, 2022, 20:27:14 »
Håper dette er reelt. James er ikke en vi må beholde…
 

Bjosse77

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7299 på: August 22, 2022, 20:50:36 »
20M for James er jackpot. Loan-to-buy blir ikkeno.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7300 på: August 22, 2022, 22:21:15 »
James er gull verdt i planene til Marsch.Måten han venter på løpene til Harrison, Rodrigo og Aronsson før han slår pasningen i går er klasse, og 3-0. For ivrig der og ingen mål.

Akkurat det tror jeg mange andre hadde klart også. Jeg er mer opptatt av alle sjansene hadde skusler vekk ned feilvalg og svake innvolveringer.

James er rask, god på press og defensiv jobbing. Har enkelte knallkamper han scorer. Men totaltsett mener jeg han er for svak.

Dette er neppe sant uansett. 20 mill hadde vært et ran!

Bjosse77

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7301 på: August 22, 2022, 22:58:13 »
Han er ikke i nærheten av PL nivå. Eller kanskje litt under middels som ving, ubrukelig som spiss. Ikke er han spesielt god i presset heller. Løper mye og fort, men dårlig timing. Er en skikkelig sliter og fighter på alt, men er for dårlig til å sparke fotball.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7302 på: August 23, 2022, 08:38:36 »
James er gull verdt i planene til Marsch.Måten han venter på løpene til Harrison, Rodrigo og Aronsson før han slår pasningen i går er klasse, og 3-0. For ivrig der og ingen mål.

Akkurat det tror jeg mange andre hadde klart også. Jeg er mer opptatt av alle sjansene hadde skusler vekk ned feilvalg og svake innvolveringer.

James er rask, god på press og defensiv jobbing. Har enkelte knallkamper han scorer. Men totaltsett mener jeg han er for svak.

Dette er neppe sant uansett. 20 mill hadde vært et ran!

James har to ferdigheter. Han er rask og god til å presse. Problemet sånn jeg ser det er at han er veldig svak med ball i beina. 1-1 mot f.eks er helt grusomt å se på, virker som han ikke vet hva han skal gjøre med mindre han kan spille ballen langt foran seg og løpe etter. Skuddteknikken er også helt merkverdig å se på. Generelt svake tekniske ferdigheter og mangler det jeg gjerne vil se hos en ving. Har også en del merkelige valg til tider selv om dette kanskje er i sync med begrensede ferdigheter.

Egentlig litt funny å tenke på at vi forrige sesong hadde både James og Raph på laget. Altså to spillere som er så langt fra hverandre i ferdighetsnivå man kan komme at det blir helt latterlig. Uansett, jeg tror på sikt at Sinisterra tar den plassen uanvhengig av om James forsvinner eller ikke, men om han reiser videre nå tar jeg gjerne inn en litt annen type. Kanskje disse ryktene om Sarr gjenoppstår...han hadde jeg gladelig tatt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7303 på: August 23, 2022, 15:33:44 »
James til Spurs må da være et tullerykte?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7304 på: August 23, 2022, 16:18:37 »
James til Spurs må da være et tullerykte?

Garantert!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7305 på: August 23, 2022, 16:45:51 »
Pete O'Rourke
@SportsPeteO
Leeds United have no plans to sell Dan James despite reported interest from Tottenham. #lufc #THFC


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7306 på: August 23, 2022, 18:54:49 »
Daniel Levy kjøper nok ikke ut den kontrakten nei..
Tror han blir handy også denne sesongen James.
Trenger alle mann alle. Så kan jo heller en Sinisterra spille seg inn istedefor at drakta blir kastet etter han.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7307 på: August 24, 2022, 17:23:58 »
Ifølge nixon er vi intr i han wolvesspilleren som spilte spiss mot oss.
Hwang.


https://t.co/zJOYa8XTh3

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7308 på: August 24, 2022, 20:33:28 »
Ifølge nixon er vi intr i han wolvesspilleren som spilte spiss mot oss.
Hwang.


https://t.co/zJOYa8XTh3

Hwang har jeg kjempetro på .
 

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7309 på: August 24, 2022, 21:45:15 »
Ifølge nixon er vi intr i han wolvesspilleren som spilte spiss mot oss.
Hwang.


https://t.co/zJOYa8XTh3

Hwang har jeg kjempetro på .

Hvilken klubb kjøpte Wolves han fra? Jo, Red Bull Salzburg  ;D

Ser at Wolves betalte 23m£ så da blir han nok ingen billig mann for oss. Virker som at Marsch er glad i å bruke sine tidligere elever så jeg blir ikke overrasket hvis vi gjør et fremstøt her.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7310 på: August 25, 2022, 00:01:53 »
White Knight LUFC
@WhiteKnightLUFC

Angus Kinnear on SSN just now. Very happy where the squad is. Will be vigilant and activate right till the end of the window. We will act if an opportunity arises. We have the funds and will to take it
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7311 på: August 25, 2022, 10:57:26 »
Ifølge nixon er vi intr i han wolvesspilleren som spilte spiss mot oss.
Hwang.


https://t.co/zJOYa8XTh3

Hwang har jeg kjempetro på .

Hva bygger du det på? Har 5 mål på 53 kamper i RB Leipzig og Wolves siden 2020.

Må si eg ble overrasket over at han scorer så lite.

Tom

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7312 på: August 25, 2022, 11:02:01 »
Ifølge nixon er vi intr i han wolvesspilleren som spilte spiss mot oss.
Hwang.


https://t.co/zJOYa8XTh3

Hwang har jeg kjempetro på .
'
Enig, synes han har vært god mot Leeds. Bra fart, fysikk og teknikk. Ligger et uforløst potensiale her. Perfekt alder på 26 år. Og positivt at han kjenner March fra før. Sier definitivt ja til denne overgangen!
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7313 på: August 25, 2022, 11:34:22 »
Ifølge nixon er vi intr i han wolvesspilleren som spilte spiss mot oss.
Hwang.


https://t.co/zJOYa8XTh3

Hwang har jeg kjempetro på .
'
Enig, synes han har vært god mot Leeds. Bra fart, fysikk og teknikk. Ligger et uforløst potensiale her. Perfekt alder på 26 år. Og positivt at han kjenner March fra før. Sier definitivt ja til denne overgangen!

Helt enig. I utgangspunktet en rå fysikk. Det ligger et voldsomt potensiale der. 13-15 mill pund er det helt klart verdt.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7314 på: August 25, 2022, 15:19:49 »
26 år er for gammelt. Ingen resale value. Derfor de ikke er så giret på Martin Terrier på 25 år.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7315 på: August 25, 2022, 17:23:33 »
26 år er for gammelt. Ingen resale value. Derfor de ikke er så giret på Martin Terrier på 25 år.

auren
Tenker at får vi en spiller som vi vet vil kunne bidra inn i laget til riktig pris så kan det være lurt også. Det er jo en mellomting mellom at alle spillere inn skal være under 23 og det Manu holder på med :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7316 på: August 25, 2022, 19:40:15 »
26 år er for gammelt. Ingen resale value. Derfor de ikke er så giret på Martin Terrier på 25 år.

auren

Skal man tro Angus Kinnear, så er det ikke nødvendigvis at styret er like opptatt av Leicester-modellen (lenger) som vi kanskje har inntrykk av. Kinnear er en politiker av hele sitt vesen, men syns han hadde en del beroligende ting i intervjuet med Dan i Square Ball.

Målet er i alle fall at vi sakte men sikkert skal bygge klubb, både kvalitet på banen og infrastruktur, herunder rehabilitere og bygge ut Elland Road. For så å være en etablert toppklubb som ikke lenger trenger å selge spillere for å bygge, dersom vi ikke ønsker det. Denne veien er derimot ikke strak.

Dersom en spiller som Hwang virkelig er tilgjengelig for 15 millioner pund og er 26 år, så tenker jeg heller ikke at det er null videresalgsverdi. Tenker ikke på Hwang direkte, men generelt. Mange spillere rundt 30 år går for store summer i disse dager, så om vi får til tilbudspris ved 26 er det absolutt mulig å tjene penger på han senere.

Så er det også et poeng at 15 millioner pr nå er nesten ingenting for en spiller hvis han holder Premier League-kvalitet. Det er fullstendig gått av skaftet, så 15 mill kan nå være et bargain for en habil rotasjonsspiller. Kan man tyne fem-seks gode sesonger ut av en spiller til 15 millioner, så har han betalt seg uten at man trenger å videreselge han. Det er heller ikke sånn at vi nødvendigvis får verken bedre betalt eller igjen pengene for en 22-åring til 25 millioner.

Jeg ser absolutt hva du mener med det og jeg syns det er viktig at klubben tenker fremtid og økonomi i sine kjøp, men jeg håper ikke alle spillere må være 22 år med et mål om å selge videre etter tre-fire år. Man må også kunne supplere til en ramme av spillere med en som nærmer seg prime alder og kanskje også en 32-åring med rutine i masser som ikke koster stort, men som er prikken over i-en i en gitt posisjon.

Så får jeg ikke Hwang i munnen av denne linken, men jeg syns fortsatt Leeds bør hente en spiss.
Marching on together!

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7317 på: August 25, 2022, 21:50:58 »
Mener vi burde chippet Greenwood ut på lån. Ser ikke helt hva den spilleren kan tilføre oss i år.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7318 på: August 25, 2022, 23:00:19 »
Usikker på Hwang, tror det er en nestenmann, a la Roberts.
MOT

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7319 på: August 25, 2022, 23:27:23 »
Mener vi burde chippet Greenwood ut på lån. Ser ikke helt hva den spilleren kan tilføre oss i år.

Finnes ingen fornuft i å låne ut Greenwood. Vi må ha bredde og ikke minst kvalitet i bredden. Der bidrar Greenwood på begge punkter.
Låne ut Greenwood og heller sette en 17 åring på benken?

Så du ikke hvordan det var i fjor med Bielsa sin ekstremt lille stall og smale bruk. Var jo latterlig ung den benken. Enkelte kamper hadde vi knapt noen å sette innpå.

Greenwood sine innhopp har vært bra. Ikke briljert, men heller ikke gjort seg bort. Greenwood er  et fullverdig medlem av stalken og han kan gjøre en god jobb sentralt på midten, kant, 10er og spiss.