Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1494204 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7380 på: August 31, 2022, 08:38:00 »
Har vel blitt bekreftet at vi ikke skal hente flere?

Kinnear i matchprogrammet ja, men Marsch etter kampen nei
next two days could be fun. kinnear in his notes and jess post match saying we are ready to make signings. bids are in, let’s see what the next 48 hours and 6 minutes bring

https://twitter.com/deancore/status/1564733244343558148?s=20&t=SzGCv3YHCx__ZEW_ORKNFA

JM presser was a total contrast to AK programme notes. He suggested the club were looking at transfer options.
It also wasn't a resounding "we are keeping DJ". He likes DJ but we will see, sounds like he could be off.
Suggested we were thin at 9.
Dette begynner å bli et stort problem. Som jeg har vært inne på tidligere, skaper Jesse STORE forventninger med slike uttalelser. Enten er han kun ubetenksom, eller så gjør han dette for å legge press på ledelsen. Etter mitt skjønn er ingen av delene heldig for klubben. Uenigheter som dette MÅ tas internt.
Jeg er ikke helt oppdatert her HåvardK. Han deancore  på twitter har jo vært ute å fablet om mye rart før.
Hva er det eksakt Kinnear har skrevet? Dette har ikke vært en greie der noen har plukket litt her og litt der?
Vil jo se på det som veldig merkelig og ikke minst uprofesjonelt hvis to ledere i klubben kommuniserer to helt forskjellige ting.

Deancore må man ta med en solid skje salt. Humoristisk innnslag på Twitter, men denne "inside" infoen hans har slått ut fulltstendig feil tidligere. Virker på meg som han sitter og konstruerer egne scenarier i hodet sitt som han twittrer ut.

Kinnear, han har jo mildt sagt hatt noen uheldige uttaleser tidligere og jeg tror de fleste er lei av å høre dette pisset han lirer av seg ref overganger. De kommuniserer strengt tatt ikke forskjellige ting, Marsch er bare litt mer offensiv. Vi får se da......hadde vært nydelig med et par overraskelser, men jeg holder ikke pusten for å si det sånn.
OK, da er jo saken ganske grei. Fikk inntrykk av at det var to stk som var på helt forskjellige planeter.
Blir spennende. Det har jo dukket opp vinger på vinduets siste timer før :-)
Vi traff godt i 20, ikke fult så godt i 21, kanskje blink igjen i 22?

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7381 på: August 31, 2022, 08:59:22 »
Har vel blitt bekreftet at vi ikke skal hente flere?

Kinnear i matchprogrammet ja, men Marsch etter kampen nei
next two days could be fun. kinnear in his notes and jess post match saying we are ready to make signings. bids are in, let’s see what the next 48 hours and 6 minutes bring

https://twitter.com/deancore/status/1564733244343558148?s=20&t=SzGCv3YHCx__ZEW_ORKNFA

JM presser was a total contrast to AK programme notes. He suggested the club were looking at transfer options.
It also wasn't a resounding "we are keeping DJ". He likes DJ but we will see, sounds like he could be off.
Suggested we were thin at 9.
Dette begynner å bli et stort problem. Som jeg har vært inne på tidligere, skaper Jesse STORE forventninger med slike uttalelser. Enten er han kun ubetenksom, eller så gjør han dette for å legge press på ledelsen. Etter mitt skjønn er ingen av delene heldig for klubben. Uenigheter som dette MÅ tas internt.
Jeg er ikke helt oppdatert her HåvardK. Han deancore  på twitter har jo vært ute å fablet om mye rart før.
Hva er det eksakt Kinnear har skrevet? Dette har ikke vært en greie der noen har plukket litt her og litt der?
Vil jo se på det som veldig merkelig og ikke minst uprofesjonelt hvis to ledere i klubben kommuniserer to helt forskjellige ting.
Jeg er heller ikke oppdatert, så det er mulig dette er storm i et vannglass. Men Jesse har jo mer eller mindre lovet forsterkninger på alle pressekonferanser i august, så at det skaper forventninger er det vel liten tvil om.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7382 på: August 31, 2022, 10:17:38 »
Ekrem KONUR

@Ekremkonur
🚨 Leeds are in advanced talks to sign Wolves' South Korean striker Hwang Hee-chan.
🇰🇷 ⚪ #LUFC 🟡 #WWFC

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7383 på: August 31, 2022, 11:16:29 »
Ekrem KONUR

@Ekremkonur
🚨 Leeds are in advanced talks to sign Wolves' South Korean striker Hwang Hee-chan.
🇰🇷 ⚪ #LUFC 🟡 #WWFC

Usikker på troverdigheten til denne fyren, tross sin store følgerskare på Twitter. Meldte Ryan Kent i går.

Radz har på Twitter "likt" en tweet om at Leeds jakter Gakpo fra PSV. Har vel gjort slike ting før også, uten at det har vært noe mer bak det.
Pride of Yorkshire

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7384 på: August 31, 2022, 12:22:40 »
 

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7385 på: August 31, 2022, 12:44:55 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
46s
Tottenham are back in negotiations with Leeds for Daniel James. Been told talks are ongoing on loan deal with buy option — but there are also other clubs...🚨⚪️ #THFC

Up to the player, as he’s happy @ Leeds and has to decide.
Pride of Yorkshire

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7386 på: August 31, 2022, 13:26:16 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
46s
Tottenham are back in negotiations with Leeds for Daniel James. Been told talks are ongoing on loan deal with buy option — but there are also other clubs...🚨⚪️ #THFC

Up to the player, as he’s happy @ Leeds and has to decide.

Fint for James det. Kan han vinne titler også. Men med opsjon...skal det være noe vits bør det være forpliktelse til kjøp. Tydelig at noe skjer i kulissene. Det ble snakket om en domino fra Jesse. Wolves hentet en Østerisk spiss i dag....Hwang inn? James ut...Gakpo inn?

Neppe fasit...men noe vil skje. Dont go to bed yet  8)
« Siste redigering: August 31, 2022, 13:29:15 av Eriksen55 »

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7387 på: August 31, 2022, 13:32:35 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
46s
Tottenham are back in negotiations with Leeds for Daniel James. Been told talks are ongoing on loan deal with buy option — but there are also other clubs...🚨⚪️ #THFC

Up to the player, as he’s happy @ Leeds and has to decide.

James ut, Gakpo og Hwang inn ville vært en perfekt avslutning på vinduet. Men magefølelsen sier det blir verken noen ut eller inn.

Fint for James det. Kan han vinne titler også. Men med opsjon...skal det være noe vits bør det være forpliktelse til kjøp. Tydelig at noe skjer i kulissene. Det ble snakket om en domino fra Jesse. Wolves hentet en Østerisk spiss i dag....Hwang inn? James ut...Gakpo inn?

Neppe fasit...men noe vil skje. Dont go to bed yet  8)
Pride of Yorkshire

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7388 på: August 31, 2022, 13:32:47 »
Alan Nixon
@reluctantnicko
Leeds to go to £18m for Wolves target

https://www.patreon.com/posts/leeds-to-go-to-71298559

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7389 på: August 31, 2022, 14:32:53 »
Phil Hay
@PhilHay_
Wolves reject an enquiry from Leeds United for forward Hwang Hee-chan. Message from Molineux is that they intend to keep him beyond the deadline.

Cody Gakpo back on the radar at Leeds now.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7390 på: August 31, 2022, 14:59:09 »
Phil Hay
@PhilHay_
Wolves reject an enquiry from Leeds United for forward Hwang Hee-chan. Message from Molineux is that they intend to keep him beyond the deadline.

Cody Gakpo back on the radar at Leeds now.


auren

Litt mer kjøtt på beinet:

David Ornstein

@David_Ornstein
🚨 Leeds United have enquired with Wolverhampton Wanderers for Hee-Chan Hwang. Informal proposal of £17m rejected + payment structure didn’t suit #WWFC. 26yo S Korea attacking midfielder among #LUFC options, which include Gakpo. W/
@PhilHay_
 
@TheAthleticUK

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7391 på: August 31, 2022, 15:18:51 »
Kom igjen a James! Dette må være et drømme-move for deg :D

James Olley

@JamesOlley
Update on Dan James in ESPN's Transfer Talk. Leeds want £20m to sell. Spurs so far only shown willingness to take him on loan, with possible option. Fulham ready to pay asking price but player would need convincing. All possibilities (inc staying) open.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7392 på: August 31, 2022, 15:21:25 »
Gakpo er spennende og er på papiret en bedre spiller enn James. Men han har ikke spilt mye spiss. Hvis vi får både Gakpo og en annen spiss for James er jeg happy. Ender det opp med Gakpo inn og James ut er det forsåvidt OK, men vi vil fortsatt være tynne helt på topp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7393 på: August 31, 2022, 15:50:09 »
Gakpo er spennende og er på papiret en bedre spiller enn James. Men han har ikke spilt mye spiss. Hvis vi får både Gakpo og en annen spiss for James er jeg happy. Ender det opp med Gakpo inn og James ut er det forsåvidt OK, men vi vil fortsatt være tynne helt på topp.

auren

Blir bra dybde bak spissen da. Både Gakpo og Sinisterra har enormt med mål og assist fra venstrevingen - Av 47 kamper spilte Gakpo 42 ute til venstre, 3 som spiss, 1 som hv og 1 som 10er. Sinisterra 49 av 49 ute til venstre. Så ser er ut til at det er beste plassen for de to. Harrison har vært bra, men ser tydelig at Sinisterra er bedre på å ta de rette valgene og link up play. Rett og slett en mer direkte og mer effektiv spillestil.

Det var jo interesse for Gakpo tidligere i sommer. Så tydelig at han er speidet og at personlighet og type passer inn. Da er Gakpo egentlig for god til å ikke signeres hvis pengene er der. Startet sesongen med 3 mål og 3 assist på de tre første kampene i Nederland. 4 mål og 6 assist på 8 kamper inkl CL kval.  21 mål og 15 assist på 47 kamper i alle turneringer i fjor. Sinisterra hadde 23+14 på 49 kamper.

Gakpo - Aaronson - Sinisterra bak Rodrigo/Bamford/Gelhardt. Slenger med Hwang i den mixen som kan spille spiss, 10 og ving så blir det voldsomt trangt og stor oppgradering i kvalitet i bredden - Harrison venstre/høyre ving back. Må du på jobb Orta  ;) :)


Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7394 på: August 31, 2022, 18:01:11 »
Gapko 1/1 til Leeds på Oddschecker nå…noe skjer definitivt i bakgrunn..

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7395 på: August 31, 2022, 18:45:12 »
Gapko hadde vært morro å sett om han tok overgangen til PL.
Litt andre egenskaper enn de vi har fra før.
Blir vel en potensiell overgang som kan drøye. Han skal vel redde det han kan av den famøse overgangen sist deadlineday Orta.
Man kan jo begynne å lure på hva som foregår. Altså andre posisjoner der det er prekært, men igjen ender vi opp med en ving? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg siste tiden?

Gapko er forsåvidt en Leeds har holdt øynene på siden 19´ sesongen om jeg husker riktig.
« Siste redigering: August 31, 2022, 18:51:23 av leedslife »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7396 på: August 31, 2022, 18:52:04 »
Gapko hadde vært morro å sett om han tok overgangen til PL.
Litt andre egenskaper enn de vi har fra før.
Blir vel en potensiell overgang som kan drøye. Han skal vel redde det han kan av den famøse overgangen sist deadlineday Orta.
Man kan jo begynne å lure på hva som foregår. Altså andre posisjoner der det er prekært, men igjen ender vi opp med en ving? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg siste tiden?

Gapko er forsåvidt en Leeds har holdt øynene på siden 19´ sesongen om jeg husker riktig.

Vel...
So, Gakpo …

#SaintsFc have agreed a transfer fee with PSV for Cody Gakpo and agreed terms with the player

Now the ball is in PSV’s court to decide to sell …but fees agreed
https://twitter.com/AdamBlackmore/status/1565015853816598533?s=20&t=OhRJXX-pSLlCcedeeq-_wg

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7397 på: August 31, 2022, 18:57:23 »
Gapko hadde vært morro å sett om han tok overgangen til PL.
Litt andre egenskaper enn de vi har fra før.
Blir vel en potensiell overgang som kan drøye. Han skal vel redde det han kan av den famøse overgangen sist deadlineday Orta.
Man kan jo begynne å lure på hva som foregår. Altså andre posisjoner der det er prekært, men igjen ender vi opp med en ving? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg siste tiden?

Gapko er forsåvidt en Leeds har holdt øynene på siden 19´ sesongen om jeg husker riktig.

Vel...
So, Gakpo …

#SaintsFc have agreed a transfer fee with PSV for Cody Gakpo and agreed terms with the player

Now the ball is in PSV’s court to decide to sell …but fees agreed
https://twitter.com/AdamBlackmore/status/1565015853816598533?s=20&t=OhRJXX-pSLlCcedeeq-_wg

Ok. Da blir det vel koreaneren fra wolves.
Han finner vel nye  25-30 å blåse der Orta.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7398 på: August 31, 2022, 18:58:58 »
Fabrizio Romano

@FabrizioRomano
Southampton are waiting for PSV to decide on Cody Gakpo. Official bid has been submitted but it’s up to PSV now as transfer market closes tonight for Eredivisie. 🚨⚪️🔴 #SaintsFC

Leeds will move for Cody Gakpo only if Daniel James decides to leave.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7399 på: August 31, 2022, 19:18:19 »
Gapko hadde vært morro å sett om han tok overgangen til PL.
Litt andre egenskaper enn de vi har fra før.
Blir vel en potensiell overgang som kan drøye. Han skal vel redde det han kan av den famøse overgangen sist deadlineday Orta.
Man kan jo begynne å lure på hva som foregår. Altså andre posisjoner der det er prekært, men igjen ender vi opp med en ving? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg siste tiden?

Gapko er forsåvidt en Leeds har holdt øynene på siden 19´ sesongen om jeg husker riktig.

Vel...
So, Gakpo …

#SaintsFc have agreed a transfer fee with PSV for Cody Gakpo and agreed terms with the player

Now the ball is in PSV’s court to decide to sell …but fees agreed
https://twitter.com/AdamBlackmore/status/1565015853816598533?s=20&t=OhRJXX-pSLlCcedeeq-_wg

Rik Elfrink
@RikElfrink
Cody Gakpo scoort: 2-0 voor PSV tegen FC Volendam.

🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Cody Gakpo scores. 2-0 for PSV against FC Volendam, that is not fully on top level. No transfer with #Southampton agreed yet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7400 på: August 31, 2022, 19:19:24 »
DJ til Spurs nede i 6/4 hos bookiene nå

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7401 på: August 31, 2022, 19:31:55 »
Ville jo vært rart å kjøpe Gakpo, som sammen med Sinisterra og Harrison helst vil spille på venstresiden.
Selger vi James har vi kun Summerville på høyresiden av de som vil spille til høyre.
Regner med vi ikke kjøper vingen Gakpo for å spille spiss. Vi har jo allerede James i den rollen.
« Siste redigering: August 31, 2022, 19:34:04 av GeirO »
MOT

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7402 på: August 31, 2022, 19:57:27 »
Ville jo vært rart å kjøpe Gakpo, som sammen med Sinisterra og Harrison helst vil spille på venstresiden.
Selger vi James har vi kun Summerville på høyresiden av de som vil spille til høyre.
Regner med vi ikke kjøper vingen Gakpo for å spille spiss. Vi har jo allerede James i den rollen.
Han blir kjøpt som ving. Det er fra venstre han er best og klart mest effektiv.
Det er jo ving for ving i dette tilfelle.
Spiss og back har vi lagt vekk virker det som?
Gakpo er ikke så veldig ulik gode gamle Robert Pires i spillestil. Likheter i stilen og fysikk,  skjærer gjerne inn og avslutter fra venstre. Veldig effektiv når touch og kordinasjon sitter.
Svak på hodet til å være relativt høy. Kan virke nærmest litt arrogant når han har dagen.

Jeg var veldig keen på denne overgangen da ryktet først kom opp i mai/juni.
Jeg sliter litt med å forstå overgangen nå, men må jo bety at Sinisterra vil bli brukt mest på høyre?
Summerville fases vel ut på et lån. Blir neppe noe mer spilletid av dette.
« Siste redigering: August 31, 2022, 20:02:27 av leedslife »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7403 på: August 31, 2022, 20:02:57 »
Gakpo med hattrick i kveld. Ser på det som svært lite sannsynlig at han ender opp i Leeds. Da må James gå til Fulham for rundt 20 millioner pund. Spurs lite villige til å kjøpe. Ender enten opp i Soton, eller blir i PSV frem til minst januar.

Ikke så lysten på Hwang, dog jeg vet nada om ham.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7404 på: August 31, 2022, 20:04:50 »
Gakpo med hattrick i kveld. Ser på det som svært lite sannsynlig at han ender opp i Leeds. Da må James gå til Fulham for rundt 20 millioner pund. Spurs lite villige til å kjøpe. Ender enten opp i Soton, eller blir i PSV frem til minst januar.

Ikke så lysten på Hwang, dog jeg vet nada om ham.

auren
Wolves vil vel selge for rundt 25? Nesten 10 mer enn de gav.
Da får vi håpe at Everton eller Fulham biter på James. Neppe at Levy blar opp det vi ønsker. Noe som er helt vanvittig. Han har vært ute en vinternatt før Levy.

GaryMac

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7405 på: August 31, 2022, 20:18:27 »
Gakpo med hattrick i kveld. Ser på det som svært lite sannsynlig at han ender opp i Leeds. Da må James gå til Fulham for rundt 20 millioner pund. Spurs lite villige til å kjøpe. Ender enten opp i Soton, eller blir i PSV frem til minst januar.

Ikke så lysten på Hwang, dog jeg vet nada om ham.

auren
Wolves vil vel selge for rundt 25? Nesten 10 mer enn de gav.
Da får vi håpe at Everton eller Fulham biter på James. Neppe at Levy blar opp det vi ønsker. Noe som er helt vanvittig. Han har vært ute en vinternatt før Levy.
For ikke å si en deadline-day
« Siste redigering: August 31, 2022, 20:53:31 av GaryMac »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7406 på: August 31, 2022, 21:05:24 »
Gakpo med hattrick i kveld. Ser på det som svært lite sannsynlig at han ender opp i Leeds. Da må James gå til Fulham for rundt 20 millioner pund. Spurs lite villige til å kjøpe. Ender enten opp i Soton, eller blir i PSV frem til minst januar.

Ikke så lysten på Hwang, dog jeg vet nada om ham.

auren

4 mål

Bruk De Ketelaere penga hvis dem eksisterer.

Kjøp Hwang om James selges. Bare å si at han er bakerst i rekka av vinger, så vil han nok gå!

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7407 på: August 31, 2022, 21:08:31 »
Jeg blir mer overrasket om vi kjøper noen før overgangsvinduet stenger enn om vi ikke gjør det!


Sent from my iPhone using Tapatalk

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7408 på: August 31, 2022, 21:17:41 »
de sier jo det er penger om det dukker opp spillere MEN virker som om vi må selge før vi kan kjøpe.. gapko passer jo profilen vår bra med tanke på alder og videresalg
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7409 på: August 31, 2022, 21:32:49 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Ruud van Nistelrooy: “I will do all my best to keep Cody Gakpo. We are doing our best, but we don’t know what’s gonna happen then”. 🚨🔴 #transfers

…and Gakpo remains quiet: “We will decide in the next hours”, told ESPN.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.