Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1497321 ganger)

0 medlemmer og 16 gjester leser dette emnet.


Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8341 på: Juni 13, 2023, 15:17:59 »
https://www.hitc.com/en-gb/2023/06/13/report-leeds-united-now-showing-strong-interest-in-world-cup-midfielder/

Tja..

Låneklubben vil ikke ha han. Klubben som eier han vil ikke ha han. Da tenker jeg vi heller ikke vil ha han.
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8342 på: Juni 13, 2023, 15:42:42 »
https://www.hitc.com/en-gb/2023/06/13/report-leeds-united-now-showing-strong-interest-in-world-cup-midfielder/

Tja..

Låneklubben vil ikke ha han. Klubben som eier han vil ikke ha han. Da tenker jeg vi heller ikke vil ha han.
Hei. Har du ikke lært av historien? Klart vi vil.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8343 på: Juni 14, 2023, 13:36:20 »
Finnes vel en drøss av spillere som er ledig på markedet nå i sommer før sesongen begynner igjen. Bare lurer litt på hvorfor ikke Leeds garderte seg litt med å speide litt på spillere før Orta dro og Radrizzani solgte til 49ers. Orta speidet vel ikke alene på alle spillere klubben var interessert i ? Han må jo ha hatt assistenter til å hjelpe seg? Klubben kunne ha hatt følere ute i forkant av hva som skjer i klubben nå mener jeg.

Gufrias

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8344 på: Juni 14, 2023, 15:30:40 »
Finnes vel en drøss av spillere som er ledig på markedet nå i sommer før sesongen begynner igjen. Bare lurer litt på hvorfor ikke Leeds garderte seg litt med å speide litt på spillere før Orta dro og Radrizzani solgte til 49ers. Orta speidet vel ikke alene på alle spillere klubben var interessert i ? Han må jo ha hatt assistenter til å hjelpe seg? Klubben kunne ha hatt følere ute i forkant av hva som skjer i klubben nå mener jeg.
For alt jeg vet kan klubben ha følere ute.
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8345 på: Juni 14, 2023, 15:45:22 »
Finnes vel en drøss av spillere som er ledig på markedet nå i sommer før sesongen begynner igjen. Bare lurer litt på hvorfor ikke Leeds garderte seg litt med å speide litt på spillere før Orta dro og Radrizzani solgte til 49ers. Orta speidet vel ikke alene på alle spillere klubben var interessert i ? Han må jo ha hatt assistenter til å hjelpe seg? Klubben kunne ha hatt følere ute i forkant av hva som skjer i klubben nå mener jeg.
For alt jeg vet kan klubben ha følere ute.
Serr???

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8346 på: Juni 14, 2023, 15:50:33 »
Finnes vel en drøss av spillere som er ledig på markedet nå i sommer før sesongen begynner igjen. Bare lurer litt på hvorfor ikke Leeds garderte seg litt med å speide litt på spillere før Orta dro og Radrizzani solgte til 49ers. Orta speidet vel ikke alene på alle spillere klubben var interessert i ? Han må jo ha hatt assistenter til å hjelpe seg? Klubben kunne ha hatt følere ute i forkant av hva som skjer i klubben nå mener jeg.

En klubb av Leeds `størrelse har garantert speidere i jobb for seg/som de benytter for å sparre med og få informasjon av .
Det er i de fleste klubber (fra agentvenn) "ett bibliotek" som oppgraderes - der som regel en sportssjef er den som sorterer og har kontakten med
agenter der ute....forhører seg om kontrakter , spillerens ønsker fremover etc...
Når vi nå får inn ny sportssjef etter Orta, så har denne garantert med seg sitt "bibliotek" som han igjen kan sparre med det som allerede er av info i klubben.
Vi trenger ikke å begynne heeeelt på nytt! ;) :D
En managers ønsker blir som regel tungen på vektskålen ift endelige fremstøt av kjøp/ønsker/prioritering ...og salg.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8347 på: Juni 14, 2023, 15:52:12 »
Finnes vel en drøss av spillere som er ledig på markedet nå i sommer før sesongen begynner igjen. Bare lurer litt på hvorfor ikke Leeds garderte seg litt med å speide litt på spillere før Orta dro og Radrizzani solgte til 49ers. Orta speidet vel ikke alene på alle spillere klubben var interessert i ? Han må jo ha hatt assistenter til å hjelpe seg? Klubben kunne ha hatt følere ute i forkant av hva som skjer i klubben nå mener jeg.

Hay svarte på spørsmålet ditt for 12 dager siden :)

They are minus a director of football, too, having parted company with Victor Orta last month, and The Athletic revealed a week ago how Norwich City’s Stuart Webber and Middlesbrough counterpart Kieran Scott are two names who had already been discussed by the hierarchy at Elland Road. But while some of Orta’s most senior scouting staff left with him, including head of European scouting Gaby Ruiz, the core of that department remains in place, giving Leeds scope to conduct an audit of their squad and begin considering which players they might retain and which they might sell or move on. A meeting with the players was held last week to distribute fitness plans and map out a schedule for the summer.

https://theathletic.com/4567170/2023/06/02/leeds-united-radrizzani-relegation-premier-league/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8348 på: Juni 14, 2023, 16:14:14 »
Finnes vel en drøss av spillere som er ledig på markedet nå i sommer før sesongen begynner igjen. Bare lurer litt på hvorfor ikke Leeds garderte seg litt med å speide litt på spillere før Orta dro og Radrizzani solgte til 49ers. Orta speidet vel ikke alene på alle spillere klubben var interessert i ? Han må jo ha hatt assistenter til å hjelpe seg? Klubben kunne ha hatt følere ute i forkant av hva som skjer i klubben nå mener jeg.

Selvfølgelig har klubben noen som har jobbet med dette både før og etter at Orta måtte reise.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8349 på: Juni 15, 2023, 10:56:20 »
Fra Nettavisen:

Den tyske midtstopperen Robin Koch rykket ned fra Premier League med Leeds denne sesongen, og nå ryktes han bort fra klubben.

Tyske Sky Sport hevder nå at Manchester United er interessert i 26-åringen og at de har tyskeren på klubbens ønskeliste. Koch sin kontrakt i Leeds går ut neste sommer.

Midtstopperen spilte 36 kamper for Leeds denne sesongen. Han ble hentet til klubben i 2020.

Tyskeren har tidligere også blitt koblet til Tottenham.
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8350 på: Juni 15, 2023, 11:25:22 »
Fra Nettavisen:

Den tyske midtstopperen Robin Koch rykket ned fra Premier League med Leeds denne sesongen, og nå ryktes han bort fra klubben.

Tyske Sky Sport hevder nå at Manchester United er interessert i 26-åringen og at de har tyskeren på klubbens ønskeliste. Koch sin kontrakt i Leeds går ut neste sommer.

Midtstopperen spilte 36 kamper for Leeds denne sesongen. Han ble hentet til klubben i 2020.

Tyskeren har tidligere også blitt koblet til Tottenham.

Må ha litt av en agent. Med det han har prestert er jo dette ganske utrolig. Ship han til SCUM ASAP.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8351 på: Juni 15, 2023, 11:33:31 »
Tyler Roberts på vei til Birmingham.
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8352 på: Juni 15, 2023, 11:44:54 »
Tyler Roberts på vei til Birmingham.

Håper det er permanent! :)

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8353 på: Juni 15, 2023, 14:22:04 »
49’s har nok en plan, om de lykkes får vi se etterhvert. Økonomisk er klubben sterkere med dem som eiere.

San Francisco 49ers are mooted to make a “big play” in order to keep the coveted Tyler Adams at Leeds United beyond this summer.

According to the Yorkshire Evening Post’s Graham Smyth, they are expected to do the same with Willy Gnonto as well.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8354 på: Juni 15, 2023, 14:51:15 »
49’s har nok en plan, om de lykkes får vi se etterhvert. Økonomisk er klubben sterkere med dem som eiere.

San Francisco 49ers are mooted to make a “big play” in order to keep the coveted Tyler Adams at Leeds United beyond this summer.

According to the Yorkshire Evening Post’s Graham Smyth, they are expected to do the same with Willy Gnonto as well.

Hadde jo vært HELT fantastisk om vi fikk beholde Adams og Gnonto, disse to er absolutt topp klasse i CC!!
Men våger ikke tro på det før jeg ser det bekreftet på hjemmesiden til klubben...

Sølvreven

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8355 på: Juni 16, 2023, 21:45:29 »
Beholder vi klassespillere så rykker vi opp
« Siste redigering: Juni 17, 2023, 13:23:58 av Sølvreven »
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8356 på: Juni 17, 2023, 18:40:58 »
Lite nytt, men diverse PL-klubber og utenlandske klubber er interessert i flere av våre spillere. De som nevnes er Koch, Llorente, Roberts, Adams, Meslier, Harrison, Rodrigo, Aaronson, Gnonto, Sinisterra, Roca. I tillegg går kontraktene til McKinstry, Forshaw og Robles ut. Disse blir antageligvis ikke fornyet. Slår alle disse avgangene til, står man ganske ribbet tilbake. Særlig skal det bli spennende å se hva Leeds gjør m.h.t. keeper-plassen hvis både første- og andrekeeperen begge forsvinner.

Det som står klart er at arven etter Bielsa ikke ble forvaltet godt nok av eierne. Spillerne som ble anskaffet post-opprykk viste seg ikke holde mål, hverken som enkeltspillere eller som noen slagferdig enhet. Får håpe at de nye eierne har bedre peiling på å drive en klubb enn de foregående.

Vet ikke om det har kommet inn noe bud på ham, men Rutter bør også dra ASAP. Blir nok et nytt tapsprosjekt der også, ja. Faktisk var hele kostebinderiet av offensive spillerne den største skuffelsen foregående sesong.

Bør også kvitte oss med Bamford, Cooper og Ayling. Blir ikke mange tilbake: Dallas, Jenkins, Joseph, Cresswell, Hjelde, Gray. Blir nok rene "flommen" inn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8357 på: Juni 18, 2023, 01:12:12 »
Er vel 90% sikker på at ikke alle disse spillerne forsvinner. Cooper lekte med Haaland i dag. Godt og se.
Klaesson skal stå en kjempesesong for oss

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8358 på: Juni 18, 2023, 19:09:32 »
Everton ønsker seg både Gnonto og Harrison. Sistnevnte har angivelig en release clause på £ 16M. Utgjort at et lag vi burde ha slått, og sendt ned i CC nå skal raide oss for spillere. Dette nedrykket kan tegne å bli svært dyrt. I siste TPN er det ikke måte på optimisme m.h.t. snarlig retur til PL. Så optimistisk er ikke jeg.

https://tbrfootball.com/everton-in-talks-to-sign-11m-leeds-player-in-bargain-transfer/

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-transfer-news-everton-in-talks-to-sign-willy-gnonto-after-arsenal-fade-from-race/

Og for tida er det ryktene om spillere ut som dominerer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GaryMac

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8359 på: Juni 18, 2023, 22:43:38 »
Tyler Roberts på vei til Birmingham.

Håper det er permanent! :)
Ryktes at det er naturlig.....  ;D ;D

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8360 på: Juni 18, 2023, 22:52:23 »
Tyler Roberts på vei til Birmingham.

Håper det er permanent! :)
Ryktes at det er naturlig.....  ;D ;D

Dagens 😂

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8361 på: Juni 19, 2023, 12:03:06 »
Ikke noe nyhet at Luton og Burnley er interessert i Drameh.

Det står videre at Luton og Burnley er Premier Leagueklubber. Og ikke vi.

Det er hardt å svelge.

Luton og Burnley altså....

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8362 på: Juni 19, 2023, 15:57:18 »
En hel haug med spillere er frislept fra PL-klubbene. For meg er de fleste bare en mengde navn. Biter meg merke i Axel Tuanzebe, som ble frigitt fra ManU. Fyren er midtstopper og har vært på lån i Stoke. Noe for Leeds? Får han gratis, og han kjenner divisjonen.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/every-player-released-premier-league-27148680

Ellers så er også West Ham angivelig interessert i Koch.

https://www.claretandhugh.info/hammers-linked-with-leeds-defender-midfielder/

Og flere klubber sikler etter Adams. Brighton har angivelig hengt seg på.

https://www.leedsunited.news/news/brighton-join-everton-in-sending-enquiry-to-leeds-for-24-year-old-marsch-signing/

Llorente havner nesten 100% i Roma.

https://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/is-leeds-united-centre-backs-permanent-departure-set-to-be-delayed-by-second-loan-move-4187650
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8364 på: Juni 20, 2023, 09:52:20 »
Flere gribber sirkler etter Leeds-bytte. Cresswell er målet denne gangen, og gribben er Rangers. Leeds har angivelig avslått et bud fra den skotske storklubben. Her skal det bli mye "moro" utover sommeren, kan det tyde på.

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-respond-as-rangers-table-bid-to-sign-charlie-cresswell/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8365 på: Juni 21, 2023, 13:43:57 »
Viktor Johansson Rotherham ryktes inn. Godt vi ser etter keeper. Årets spiller der denne sesongen.
 

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8366 på: Juni 21, 2023, 14:03:13 »
Leeds United ‘have been informed’ that forward Crysencio Summerville wants to leave Elland Road this summer as former club Feyenoord debate a move.

http://sportwitness.co.uk/leeds-informed-player-wants-leave/

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8367 på: Juni 21, 2023, 15:04:44 »
Leeds United ‘have been informed’ that forward Crysencio Summerville wants to leave Elland Road this summer as former club Feyenoord debate a move.

http://sportwitness.co.uk/leeds-informed-player-wants-leave/
Jeg er ikke overrasket. Har vært en av Crees fremste talsmenn her inne (i hvert fall i egne øyne), men syns ikke han har framstått med nødvendig vilje og sult når han har fått sjansen i siste del av sesongen. Er vel en spiller som setter seg selv foran laget, noe han selvsagt ikke er alene om. La oss i det minste håpe at vi får en god slump for ham. Talentet er uomtvistelig.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8368 på: Juni 22, 2023, 09:29:44 »
En av de som heftig ryktes bort er Robin Koch.. I stadig flere av disse ryktene fremkommer det at han kan gå gratis ved et nedrykk. Det ble vel delvis benektet av Smyth i YEP, men det kan virke som det er noe i det. https://motleedsnews.com/transfers/unnamed-premier-league-in-pole-position-to-sign-robin-koch-leeds-united-set-for-11m-loss-sky-sports/

I så fall nok en helt vanvittig dårlig handel av Orta. Han har vært en levende katastrofe i klubben, som vi kommer til å blø for nå.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8369 på: Juni 22, 2023, 09:47:20 »
Leeds United ‘have been informed’ that forward Crysencio Summerville wants to leave Elland Road this summer as former club Feyenoord debate a move.

http://sportwitness.co.uk/leeds-informed-player-wants-leave/
Jeg er ikke overrasket. Har vært en av Crees fremste talsmenn her inne (i hvert fall i egne øyne), men syns ikke han har framstått med nødvendig vilje og sult når han har fått sjansen i siste del av sesongen. Er vel en spiller som setter seg selv foran laget, noe han selvsagt ikke er alene om. La oss i det minste håpe at vi får en god slump for ham. Talentet er uomtvistelig.

Scorer vel i fire kamper på rad. Utover der vært dårlig både før og etter. Aldri virket som en spiller som virkelig blør for drakta. Tviler på at det er sånne typer som sender oss opp