Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474539 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8310 på: Juni 05, 2023, 19:24:27 »
ManU skal visstnok ønske seg Meslier.
Flott. Tenk om vi kunne lurt de for £30mill+  ;D Litt av en utfordrer til De Gea. Begge dårlige med bena og elendige på langskudd. Å begge suspekte i feltarbeidet.
Meslier er over middagshøyden. Bare å selge.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8311 på: Juni 05, 2023, 19:44:58 »
ManU skal visstnok ønske seg Meslier.
Flott. Tenk om vi kunne lurt de for £30mill+  ;D Litt av en utfordrer til De Gea. Begge dårlige med bena og elendige på langskudd. Å begge suspekte i feltarbeidet.
Meslier er over middagshøyden. Bare å selge.
Tidlig middag der i gården...

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8312 på: Juni 05, 2023, 21:41:46 »
ManU skal visstnok ønske seg Meslier.
De ryktene om Meslier til Man Utd har jo pågått i årevis

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8313 på: Juni 07, 2023, 09:10:51 »
Adjø!

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Junior Firpo will leave Leeds United this summer as several European clubs are already keen on signing him. ⚪️👋🏻 #LUFC

The plan is to try a new experience after relegation.


Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8314 på: Juni 07, 2023, 09:37:21 »
Adjø!

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Junior Firpo will leave Leeds United this summer as several European clubs are already keen on signing him. ⚪️👋🏻 #LUFC

The plan is to try a new experience after relegation.

Det er vel Kato(?) som har nevnt Ryan Manning fra Swansea som en naturlig signering på venstreback i sommer. Ifølge Transfermarkt har han spilt på back og en del på venstresiden av midten, mener å ha lest at de har brukt vingbacker.

Årets spiller i Swansea, offensiv (43 kamper, fem mål og ti assist) og på utgående kontrakt. Jeg har ikke sett han selv, men det er jo tydelig at han er veldig god på nivået.

Med tanke på Firpos lønn og eventuelt noen kroner inn, så vil en slik signering sannsynligvis være både økonomisk og kvalitetsmessig riktig balansert for Leeds' del. 
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8315 på: Juni 07, 2023, 09:51:58 »
Adjø!

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Junior Firpo will leave Leeds United this summer as several European clubs are already keen on signing him. ⚪️👋🏻 #LUFC

The plan is to try a new experience after relegation.

Det er vel Kato(?) som har nevnt Ryan Manning fra Swansea som en naturlig signering på venstreback i sommer. Ifølge Transfermarkt har han spilt på back og en del på venstresiden av midten, mener å ha lest at de har brukt vingbacker.

Årets spiller i Swansea, offensiv (43 kamper, fem mål og ti assist) og på utgående kontrakt. Jeg har ikke sett han selv, men det er jo tydelig at han er veldig god på nivået.

Med tanke på Firpos lønn og eventuelt noen kroner inn, så vil en slik signering sannsynligvis være både økonomisk og kvalitetsmessig riktig balansert for Leeds' del.

Det er bare å støvsuge Championship for de beste spillerne. En halvkompetent manager bør da klare å ta oss rett opp igjen.

Firpo er en spiller jeg typisk vil ha bort fra klubben når vi skal rebuilde. Skadeutsatt, ekstremt varierende i prestasjonene og ikke spesielt vanskelig å erstatte. Vil tro Manning fort kan bli en oppgradering i så måte..

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8316 på: Juni 07, 2023, 10:05:25 »
Adjø!

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Junior Firpo will leave Leeds United this summer as several European clubs are already keen on signing him. ⚪️👋🏻 #LUFC

The plan is to try a new experience after relegation.

Det er vel Kato(?) som har nevnt Ryan Manning fra Swansea som en naturlig signering på venstreback i sommer. Ifølge Transfermarkt har han spilt på back og en del på venstresiden av midten, mener å ha lest at de har brukt vingbacker.

Årets spiller i Swansea, offensiv (43 kamper, fem mål og ti assist) og på utgående kontrakt. Jeg har ikke sett han selv, men det er jo tydelig at han er veldig god på nivået.

Med tanke på Firpos lønn og eventuelt noen kroner inn, så vil en slik signering sannsynligvis være både økonomisk og kvalitetsmessig riktig balansert for Leeds' del.

Det er bare å støvsuge Championship for de beste spillerne. En halvkompetent manager bør da klare å ta oss rett opp igjen.

Firpo er en spiller jeg typisk vil ha bort fra klubben når vi skal rebuilde. Skadeutsatt, ekstremt varierende i prestasjonene og ikke spesielt vanskelig å erstatte. Vil tro Manning fort kan bli en oppgradering i så måte..

Han er også i en fin alder. 26 år. Det samme gjelder Gyøkeres, som bikket 25 for et par dager sida.

Manning ville vært gratis, Gyøkeres har ett år igjen og spiller tross alt for en liten klubb. Vi kan vel neppe snakke mer enn 15 mill pund, men spørsmålet er om man får konkurranse fra Premier League. Da blir det utvilsomt fryktelig vanskelig for Leeds - hvis man i det hele tatt er interessert. Det er vel ikke nødvendigvis noen holdbare rykter enda, men de kan ikke unngå å ha lagt merke til han.
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8317 på: Juni 07, 2023, 10:27:25 »
Adjø!

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Junior Firpo will leave Leeds United this summer as several European clubs are already keen on signing him. ⚪️👋🏻 #LUFC

The plan is to try a new experience after relegation.

Det er vel Kato(?) som har nevnt Ryan Manning fra Swansea som en naturlig signering på venstreback i sommer. Ifølge Transfermarkt har han spilt på back og en del på venstresiden av midten, mener å ha lest at de har brukt vingbacker.

Årets spiller i Swansea, offensiv (43 kamper, fem mål og ti assist) og på utgående kontrakt. Jeg har ikke sett han selv, men det er jo tydelig at han er veldig god på nivået.

Med tanke på Firpos lønn og eventuelt noen kroner inn, så vil en slik signering sannsynligvis være både økonomisk og kvalitetsmessig riktig balansert for Leeds' del.

Det er bare å støvsuge Championship for de beste spillerne. En halvkompetent manager bør da klare å ta oss rett opp igjen.

Firpo er en spiller jeg typisk vil ha bort fra klubben når vi skal rebuilde. Skadeutsatt, ekstremt varierende i prestasjonene og ikke spesielt vanskelig å erstatte. Vil tro Manning fort kan bli en oppgradering i så måte..

Han er også i en fin alder. 26 år. Det samme gjelder Gyøkeres, som bikket 25 for et par dager sida.

Manning ville vært gratis, Gyøkeres har ett år igjen og spiller tross alt for en liten klubb. Vi kan vel neppe snakke mer enn 15 mill pund, men spørsmålet er om man får konkurranse fra Premier League. Da blir det utvilsomt fryktelig vanskelig for Leeds - hvis man i det hele tatt er interessert. Det er vel ikke nødvendigvis noen holdbare rykter enda, men de kan ikke unngå å ha lagt merke til han.

Ekrem KONUR
@Ekremkonur
🚨Sporting CP is preparing an opening bid for Viktor Gyökeres.🇸🇪 🟢 #SportingCP

👉  Clubs from the Premier League are interested in the 25-year-old Swedish striker.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8318 på: Juni 07, 2023, 18:56:27 »
Gå får Joel Piero! Spiss fra Nederland spiller også i Swansea.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8319 på: Juni 07, 2023, 20:24:27 »
Adjø!

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Junior Firpo will leave Leeds United this summer as several European clubs are already keen on signing him. ⚪️👋🏻 #LUFC

The plan is to try a new experience after relegation.

Det er vel Kato(?) som har nevnt Ryan Manning fra Swansea som en naturlig signering på venstreback i sommer. Ifølge Transfermarkt har han spilt på back og en del på venstresiden av midten, mener å ha lest at de har brukt vingbacker.

Årets spiller i Swansea, offensiv (43 kamper, fem mål og ti assist) og på utgående kontrakt. Jeg har ikke sett han selv, men det er jo tydelig at han er veldig god på nivået.

Med tanke på Firpos lønn og eventuelt noen kroner inn, så vil en slik signering sannsynligvis være både økonomisk og kvalitetsmessig riktig balansert for Leeds' del.

Jeg har vært veldig klar for å hente Manning. Venstreback med målpoeng, og ute av kontrakt.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8320 på: Juni 08, 2023, 14:46:56 »
Adjø!

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Junior Firpo will leave Leeds United this summer as several European clubs are already keen on signing him. ⚪️👋🏻 #LUFC

The plan is to try a new experience after relegation.

Det er vel Kato(?) som har nevnt Ryan Manning fra Swansea som en naturlig signering på venstreback i sommer. Ifølge Transfermarkt har han spilt på back og en del på venstresiden av midten, mener å ha lest at de har brukt vingbacker.

Årets spiller i Swansea, offensiv (43 kamper, fem mål og ti assist) og på utgående kontrakt. Jeg har ikke sett han selv, men det er jo tydelig at han er veldig god på nivået.

Med tanke på Firpos lønn og eventuelt noen kroner inn, så vil en slik signering sannsynligvis være både økonomisk og kvalitetsmessig riktig balansert for Leeds' del.

Jeg har vært veldig klar for å hente Manning. Venstreback med målpoeng, og ute av kontrakt.

Barry Douglas var målpoeng-konge i Wolves. Så kom han til Leeds…….

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8321 på: Juni 09, 2023, 00:14:10 »
Billy Sharp på free transfer?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8322 på: Juni 09, 2023, 12:37:25 »
Veeeeldiiiiii spent på transfers ut/inn nå i vinduet som åpner mandag 12/6.
At vi må svelge noen kameler ift utgående er det ikke tvil om- men håper jo at det tas fornuftige valg
i de man VIL beholde.  Så spørs det da om disse spillere man VIL beholde - VIL spille for Leeds United i EFL.

Meslier, Rodrigo, Sinisterra, Adams, Firpo, Koch  og Summerville er det flest rykter om.
Håper vi tar inn Cresswell, Hjelde og Gelhardt i varmen/troppen igjen- de kan bli gode i Championship.
Drameh tror jeg vil vekk, og følge Luton opp i PL.

Fordelen vår er jo at vi HAR mange spillere som VET hva Championship dreier seg om, så nå gjelder det å få inn en manager og sportssjef som også forstår seg på denne ligaen og hvilke type spillere vi trenger.
En Manager med en visjon og litt lengre plan og ikke minst spillestil bør få en 3 årig kontrakt som minimum....
Etter det jeg forstår blir vi antagelig den klubben med størst/best budsjett i denne ligaen kommende sesong.....det bør jo ikke være noe  minus! ;)
« Siste redigering: Juni 10, 2023, 17:15:50 av Cherry »
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8323 på: Juni 10, 2023, 13:14:07 »
Football League World
@FootballLeagueW
🚨 EXCLUSIVE 🚨

FLW understands that Leeds United are targeting Coventry City's Gustavo Hamer as a marquee signing this summer - whether it's a realistic move though remains to be seen...

More here 👇 #LUFC #PUSB

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8324 på: Juni 10, 2023, 14:38:35 »
Football League World
@FootballLeagueW
EXCLUSIVE

FLW understands that Leeds United are targeting Coventry City's Gustavo Hamer as a marquee signing this summer - whether it's a realistic move though remains to be seen...

More here #LUFC #PUSB
9 mål og 10 assists denne sesongen som defansiv midtbanespiller er sterkt. Erstatter for Adams?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8325 på: Juni 10, 2023, 15:34:13 »
Football League World
@FootballLeagueW
EXCLUSIVE

FLW understands that Leeds United are targeting Coventry City's Gustavo Hamer as a marquee signing this summer - whether it's a realistic move though remains to be seen...

More here #LUFC #PUSB
9 mål og 10 assists denne sesongen som defansiv midtbanespiller er sterkt. Erstatter for Adams?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal vi rykke opp, kan vi ikke bare ha en fungerende spiller i den posisjonen. Håper og tror at årets straff var hard nok for å gå i den fella.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8326 på: Juni 10, 2023, 17:17:24 »
Football League World
@FootballLeagueW
EXCLUSIVE

FLW understands that Leeds United are targeting Coventry City's Gustavo Hamer as a marquee signing this summer - whether it's a realistic move though remains to be seen...

More here #LUFC #PUSB
9 mål og 10 assists denne sesongen som defansiv midtbanespiller er sterkt. Erstatter for Adams?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal vi rykke opp, kan vi ikke bare ha en fungerende spiller i den posisjonen. Håper og tror at årets straff var hard nok for å gå i den fella.

….MEN, får vi tak i Hamer så er jo det en utrolig god tilvekst!  Veldig god spiller etter det jeg har sett av Coventry.
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8327 på: Juni 11, 2023, 09:44:21 »
Football League World
@FootballLeagueW
EXCLUSIVE

FLW understands that Leeds United are targeting Coventry City's Gustavo Hamer as a marquee signing this summer - whether it's a realistic move though remains to be seen...

More here #LUFC #PUSB
9 mål og 10 assists denne sesongen som defansiv midtbanespiller er sterkt. Erstatter for Adams?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal vi rykke opp, kan vi ikke bare ha en fungerende spiller i den posisjonen. Håper og tror at årets straff var hard nok for å gå i den fella.

….MEN, får vi tak i Hamer så er jo det en utrolig god tilvekst!  Veldig god spiller etter det jeg har sett av Coventry.

Gustavo Hamer bør være prioritet nummer 1 for oss. 7-8 mill pund og vi er der. Kanskje beste splleren i championship forrige sesong. Sammen med Gyøkeres bar han Coventry, med divisjonens laveste lønnsbudsjett, gjennom divisjonen. Få med Ryan Manning gratis så har vi to spillere som løfter oss. Får vi ikke Manning er det Giles i Middlesboro som er neste. For vi må jo bli bedre, ikke dårligere.

Fyll på med en ny nummer ni (Piroe), en ny nummer 10 (Chair) og en god keeper (Woodman) så nærmer vi oss.

Woodman (3 mill)

Ayling - Wøber - Cooper - Manning (Gratis)

Hamer (8mill) - Swift(3 mill)

Summerville - Chair(5 mill, litt wildcard) - Gnonto

Piroe (6 mill)

Så kan vi ha Gyabi, Gray, Gelhardt, Cresswell og Hjelde som squadplayers. Med Forshaw og Dallas som bonus.

Drameh tror jeg vi har rota bort.

Disse spillerne koster en Jack Harrison.

Da tror jeg taperkulturen er ute av porten. Vi henter mye av det beste fra divisjonen vi skal inn i, og ser langt mer ut som et lag på tur opp. Når det gjelder spillere på tur ut, er jeg mye mer bekymra for at vi ikke blir kvitt endel av dem, enn redselen for at de skal selges. Strengt tatt er det kun Tyler Adams, Gnonto, Summerville og Luis Sinisterra jeg absolutt vil beholde. Rodrigo, Bamford, Roca, Koch, Harrison, Kristensen og Firpo er bare å shippe ut hvis man får solgt. Roca til Barca, silly season.
« Siste redigering: Juni 11, 2023, 10:05:19 av Kato »
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8328 på: Juni 11, 2023, 10:34:21 »
https://www.footballfancast.com/leeds-united-transfer-news-sory-kaba-championship/

Sory Kaba gikk til Cardiff på deadline day, og scoret 8 mål på 17 kamper. Linket til oss.
 

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8329 på: Juni 11, 2023, 11:56:50 »
Ryan Kent har vel vært et hett rykte i mange  år nå....

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8330 på: Juni 11, 2023, 12:36:29 »
Cherry : Har lest angående Leicester , at det skulle ikke mangle på penger til nye spillere i sommer, og at klubben kom til å bli den klubben som kom til å bruke mest penger før sesongen begynte .

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8331 på: Juni 11, 2023, 12:37:33 »
Ryan Kent har vel vært et hett rykte i mange  år nå....
De ryktene har pågått i årevis. Spilleren nærmer seg vel snart tida for å legge opp ;)?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8332 på: Juni 11, 2023, 23:26:26 »
Siden vi mangler sportslig ledelse i klubben, lurer jeg fælt på hvem som plukker ut spillere for kjøp for tiden. Og hvem er det noen som prater med spillerne og lover i øst og i vest. Er det store dager for <gutta på gølvet>?
MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8334 på: Juni 13, 2023, 00:44:10 »
Cherry : Har lest angående Leicester , at det skulle ikke mangle på penger til nye spillere i sommer, og at klubben kom til å bli den klubben som kom til å bruke mest penger før sesongen begynte .
Bare fjas selvsagt. De er i et økonomisk rot nå som kan sørge for at de blir nede leeenge..

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8335 på: Juni 13, 2023, 05:55:11 »
Ryan Kent har vel vært et hett rykte i mange  år nå....
De ryktene har pågått i årevis. Spilleren nærmer seg vel snart tida for å legge opp ;)?

Er vel derfor jeg nevner han...visstnok på vei til tyrkisk fotball..

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8336 på: Juni 13, 2023, 08:35:22 »
Ryan Kent har vel vært et hett rykte i mange  år nå....
De ryktene har pågått i årevis. Spilleren nærmer seg vel snart tida for å legge opp ;)?

Er vel derfor jeg nevner han...visstnok på vei til tyrkisk fotball..

https://www.bbc.com/sport/articles/c72v08vdykno
Marching on together!

Stut og Fjærkre

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8337 på: Juni 13, 2023, 11:23:37 »
Forshaw, Robles og mcKinstry, får ikke fornyet kontraktene sine.
Betenkt over alle tre avgjørelsene, men håper det reflekterer sportslige ambisjoner, og vilje til å satse.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8338 på: Juni 13, 2023, 11:31:36 »
Forshaw, Robles og mcKinstry, får ikke fornyet kontraktene sine.
Betenkt over alle tre avgjørelsene, men håper det reflekterer sportslige ambisjoner, og vilje til å satse.

De to førstnevnte er invitert tilbake til pre season. Vil anta det er en sikkerhet for klubben i form av å kunne forhandle nye kontrakter på Championship-nivå, samt 'se an' hva som kommer inn i mellomtida. Sikkert veid opp mot faren for at andre tilbyr disse kontrakt i mellomtida.

Nesten litt synd Radrizzani er borte, for da kunne han jo eventuelt tweeta at Forshaw er (som) en ny signering - med rette. :)
Marching on together!

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8339 på: Juni 13, 2023, 11:35:12 »
Kan ikke helt se hvorfor en skulle være betenkt over å slippe de 3!!!

- McKinstry, talent som ikke har tatt steget må slippes vi har mange talenter og da er det viktig å sile og satse på de som klarer å ta nivåer. Kan ikke satse på alle. Har ikke sett utsom om han er inærheten av en benkplass.

- Robles, Gjorde forsåvidt en bra avslutning på sesongen når han tok over 1 plassen som Keeper. Men imponerte ikke, har sikkert PL lønn og vil tro det er mulig å hente bedre keeper til lavere lønn i CC. Om man da ikke vil gi Meslier ny mulighet til høsten.

- Forshaw, har aldr vært noen fan og mener forsatt at hvis han er fast på vår midtbane da er det ikke rart vi går ned i CC, han har bra arbeidsmoral, bra til å takle men sliter med tempo og er treig. Og skremmende nok var han en av våre bedre i sesongavslutningen. Han blir 32 i høst og er IKKE noe vi bør satse på for fremtiden, kunne sikkert vært en ok back up i troppen men jeg vil mye heller gi plassen til en up and coming dud fra akademiet!!!