Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1169200 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8250 på: Februar 02, 2023, 11:43:48 »
Syns fortsatt det er merkelig at ikke Jack med sin motor og løpsstyrke blir omskolert til VB,
Hadde vært win/win for alle parter.
Tenke seg han opp og ned langs venstresiden , med Gnonto eller Sinisterra foran seg… ;)

Torpe-do

« Svar #8251 på: Februar 03, 2023, 13:28:00 »
Syns fortsatt det er merkelig at ikke Jack med sin motor og løpsstyrke blir omskolert til VB,
Tenke seg han opp og ned langs venstresiden , med Gnonto eller Sinisterra foran seg… ;)
Den har eg og tenkt på nokre gonger! Kunne vore interessant å sett. Umiddelbart tenker eg innleggsfoten og taklingegenskapane kanskje burde blitt øvd litt på. Men motor osv har han jo plenty av.

Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirO

« Svar #8252 på: Februar 03, 2023, 15:38:41 »
Den har eg og tenkt på nokre gonger! Kunne vore interessant å sett. Umiddelbart tenker eg innleggsfoten og taklingegenskapane kanskje burde blitt øvd litt på. Men motor osv har han jo plenty av.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Synes ofte han gjør "dumme" ting når han er nede i forsvar og jobber....kanskje derfor han ikke prøves som back?
MOT

baste

« Svar #8253 på: Februar 06, 2023, 07:15:53 »
Vi kunne enkelt ha hentet Milner sier Jesse, men så sier han og følgende..

We’ve built this with young players," Marsch said, via Leeds Live. "We haven’t gone out one time and gotten an experienced, 30-year-old Premier League player because a lot of what we’re trying to do is build a process where we’re going to get stronger and stronger.

Cherry

« Svar #8254 på: Februar 06, 2023, 08:17:42 »

We’ve built this with young players," Marsch said, via Leeds Live. "We haven’t gone out one time and gotten an experienced, 30-year-old Premier League player because a lot of what we’re trying to do is build a process where we’re going to get stronger and stronger.

Om Milner har vært tilgjengelig, så har det vært en feil beslutning og ikke hente ham.
Rutine i bakre 4èr skriker vi etter, og Milner ville garantert likt å avslutte karrieren der den startet!
« Siste redigering: Februar 06, 2023, 08:51:51 av Cherry »

Russel_Doig

« Svar #8255 på: Februar 06, 2023, 10:57:28 »

Om Milner har vært tilgjengelig, så har det vært en feil beslutning og ikke hente ham.
Rutine i bakre 4èr skriker vi etter, og Milner ville garantert likt å avslutte karrieren der den startet!

Eg vil minne om fødselsdatoen til James Milner:  4 January 1986

leedslife

« Svar #8256 på: Februar 06, 2023, 11:10:20 »

Eg vil minne om fødselsdatoen til James Milner:  4 January 1986

Sett tidvis totalt akterutseilt ut for Liverpool siste året.
Tør ikke tenke meg hvordan han hadde sett ut i vårt lag. Gary Nevilles siste opptreden på engelsk gress mot WBA  hadde nok bleknet i forhold.
Takk gode gud at vi styrte unna.
Det får heller dyrkes nye lokale helter. Folk som nærmer seg 40 kan heller brukes som ambassadører i veldedighet og allstar kamper.
Begynner å bli lite å støtte Marsch på for min del, men her følger jeg han på hvert ord.