Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475184 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1050 på: August 04, 2019, 14:51:00 »
Ryktes også fra Alan Nixon på Twitter at Burnley prøver å lure til seg Phillips ved å tilby Vydra + 10 millioner. Tviler sterket på at klubben selger Phillips, men man vet jo aldri. Legger de på noen millioner til, så er vel avtalen i seg selv verdt 20-25 millioner og et leie man ville trodd at klubben aksepterte. Vydra løser no. 10 / spiss-plassen og 10-15 millioner gjør at vi kan kjøpe han kroaten og kanskje Kent samt få en keeper på lån.

auren

Signerte ikke han for Birmingham tidligere i sommer?
 

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1051 på: August 04, 2019, 14:51:20 »
Ryktes også fra Alan Nixon på Twitter at Burnley prøver å lure til seg Phillips ved å tilby Vydra + 10 millioner. Tviler sterket på at klubben selger Phillips, men man vet jo aldri. Legger de på noen millioner til, så er vel avtalen i seg selv verdt 20-25 millioner og et leie man ville trodd at klubben aksepterte. Vydra løser no. 10 / spiss-plassen og 10-15 millioner gjør at vi kan kjøpe han kroaten og kanskje Kent samt få en keeper på lån.

auren

Ja hvorfor ikke! 
Desidert best å ha spillere på laget som VIL spille for klubben...innbiller jeg meg. ::)
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1052 på: August 04, 2019, 14:52:41 »
Ryktes også fra Alan Nixon på Twitter at Burnley prøver å lure til seg Phillips ved å tilby Vydra + 10 millioner. Tviler sterket på at klubben selger Phillips, men man vet jo aldri. Legger de på noen millioner til, så er vel avtalen i seg selv verdt 20-25 millioner og et leie man ville trodd at klubben aksepterte. Vydra løser no. 10 / spiss-plassen og 10-15 millioner gjør at vi kan kjøpe han kroaten og kanskje Kent samt få en keeper på lån.

auren
Så den. Enig i resonnementet. Vydra + £££ kan gå an. Bare Vydra: nei. Blir nok Nolan og Colidio inn. Han Spurs-forsvareren er jeg mer tvilende til, gitt den sterke konkurransen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1053 på: August 04, 2019, 14:58:15 »
Ryktes også fra Alan Nixon på Twitter at Burnley prøver å lure til seg Phillips ved å tilby Vydra + 10 millioner. Tviler sterket på at klubben selger Phillips, men man vet jo aldri. Legger de på noen millioner til, så er vel avtalen i seg selv verdt 20-25 millioner og et leie man ville trodd at klubben aksepterte. Vydra løser no. 10 / spiss-plassen og 10-15 millioner gjør at vi kan kjøpe han kroaten og kanskje Kent samt få en keeper på lån.

auren

Signerte ikke han for Birmingham tidligere i sommer?

Jepp. Ser det nå.

Jeg tror uansett ikke at Phillips drar. Han har tross alt 2 år igjen av kontrakten, og signerer han ikke ny nå så får heller klubben gamble med at hvis de rykker opp så signerer han, hvis ikke så drar han neste sommer. Det tror jeg begge parter er innstilt på.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1054 på: August 04, 2019, 15:03:48 »
Vi er visst ikke de eneste som er interesserte i Frey. Nå har visst Boro lagt inn et forbedret bud:

https://the72.co.uk/141311/middlesbrough-enter-second-bid-for-leeds-united-linked-striker/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1055 på: August 04, 2019, 15:09:34 »
Vi er visst ikke de eneste som er interesserte i Frey. Nå har visst Boro lagt inn et forbedret bud:

https://the72.co.uk/141311/middlesbrough-enter-second-bid-for-leeds-united-linked-striker/


auren
Hvor sterkt er dette ønsket om Frey fra Leeds' side?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1056 på: August 04, 2019, 15:14:48 »
Vi er visst ikke de eneste som er interesserte i Frey. Nå har visst Boro lagt inn et forbedret bud:

https://the72.co.uk/141311/middlesbrough-enter-second-bid-for-leeds-united-linked-striker/


auren
Hvor sterkt er dette ønsket om Frey fra Leeds' side?

Er jo bare noen løse rykter. Men han har absolutt noe ved seg. Ser ut til å jobbe steinhardt, har god fysikk og gode avslutningsegenskaper. Vil også kunne få ham relativt billig (rundt 3 millioner pund ryktes).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1057 på: August 04, 2019, 15:26:21 »
Vi er visst ikke de eneste som er interesserte i Frey. Nå har visst Boro lagt inn et forbedret bud:

https://the72.co.uk/141311/middlesbrough-enter-second-bid-for-leeds-united-linked-striker/


auren
Hvor sterkt er dette ønsket om Frey fra Leeds' side?

Er jo bare noen løse rykter. Men han har absolutt noe ved seg. Ser ut til å jobbe steinhardt, har god fysikk og gode avslutningsegenskaper. Vil også kunne få ham relativt billig (rundt 3 millioner pund ryktes).

auren
Til den prisen: løp og kjøp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1058 på: August 04, 2019, 22:50:13 »
PH har talt - Leeds vil fortsatt ha Kent:


Phil Hay
@PhilHay_
should Roofe to Anderlecht get done, highly likely that Leeds will try again with Liverpool’s Ryan Kent. A player Bielsa has wanted all along.

Finner det svært underlig om kun Kent blir hentet inn. Vi har kun Bamford i troppen som er spiss. Da kan det tenkes at Bielsa gambler på at Roberts, Harrison og Costa kan bekle den ensomme spiss-rollen om Bamford skulle bli skadet / mister formen. RISKY!

Men likevel happy at det ser ut til at vi kommer til å signere ham.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1059 på: August 04, 2019, 23:12:52 »
PH har talt - Leeds vil fortsatt ha Kent:


Phil Hay
@PhilHay_
should Roofe to Anderlecht get done, highly likely that Leeds will try again with Liverpool’s Ryan Kent. A player Bielsa has wanted all along.

Finner det svært underlig om kun Kent blir hentet inn. Vi har kun Bamford i troppen som er spiss. Da kan det tenkes at Bielsa gambler på at Roberts, Harrison og Costa kan bekle den ensomme spiss-rollen om Bamford skulle bli skadet / mister formen. RISKY!

Men likevel happy at det ser ut til at vi kommer til å signere ham.

auren

Det håper jeg du har jo mast om han i 10 dager i strek no...

Men vi hadde tre kantsspillere på benken i dag. 2 av de kom innpå. Vi hadde ingen spisser eller stoppere, men det er klart troppen skriker etter en kantsspiller til...

Det er mye viktigere med en ny og skikkelig keeper enn en kantsspiller, håper virkelig ikke at det kommer inn kantsspiller på bekostning av en andre posisjoner.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1060 på: August 04, 2019, 23:38:04 »
Enig. Kan ikke skjønne hvorfor vi skal signere Kent. Relativt uprøvd. Hadde skjønt det om vi snakket om Bowen, Barnes eller Wilson. Mener vi har nok vinger i Pablo, Costa, Harrison, Clarke, Alioski og flere på u23. Fortsetter Douglas som i dag blir nok Alioski raskt back igjen.. likevel har vi ok dekning på ving. Dessuten ser det ut til at Davis er en het kandidat på vb plassen.

Håper Roofe selges. Og jeg håper vi erstatter han med en spiss. Gjerne talentet fra Inter Milan. Vydra også en spennende signering. Helst Gayle, men han er ikke tilgjengelig.

Bamford vil score mange mål for oss. Men han må ha en habil utfordrer som kan pushe han og ta over når det kreves.

Ang keeperplassen tror jeg vi har alternativer i egne rekker. Men hadde trua på Blackman. Han kan vel ikke være dyr å hente fra Chelsea?

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1061 på: August 05, 2019, 00:00:54 »
«A player Bielsa has wanted all along».

Derfor trenger vi Kent.

Dessuten fyller han tomrommet etter at Saiz forsvant. Tipper Bielsa ser ham som no. 10.

Men jeg er enig i at vi heller trenger en ren spiss. Gjerne begge deler!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1062 på: August 05, 2019, 00:30:23 »
«Jag ska köpa vingar för pengara»

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1063 på: August 05, 2019, 06:45:03 »
«Jag ska köpa vingar för pengara»
Der har vi det :)
Er redd for at Casilla kommer til å stå....Douglas skuffet stort i går :( Han er jo fullstendig lammet i forkant av Bristol målet :(
Ellers så mye bra ut ;)

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1064 på: August 05, 2019, 08:16:36 »
PH har talt - Leeds vil fortsatt ha Kent:


Phil Hay
@PhilHay_
should Roofe to Anderlecht get done, highly likely that Leeds will try again with Liverpool’s Ryan Kent. A player Bielsa has wanted all along.

Finner det svært underlig om kun Kent blir hentet inn. Vi har kun Bamford i troppen som er spiss. Da kan det tenkes at Bielsa gambler på at Roberts, Harrison og Costa kan bekle den ensomme spiss-rollen om Bamford skulle bli skadet / mister formen. RISKY!

Men likevel happy at det ser ut til at vi kommer til å signere ham.

auren

Det håper jeg du har jo mast om han i 10 dager i strek no...

Men vi hadde tre kantsspillere på benken i dag. 2 av de kom innpå. Vi hadde ingen spisser eller stoppere, men det er klart troppen skriker etter en kantsspiller til...

Det er mye viktigere med en ny og skikkelig keeper enn en kantsspiller, håper virkelig ikke at det kommer inn kantsspiller på bekostning av en andre posisjoner.

Spillere eller ikke spillere, 10-prosenten slår inn direkte. Om Bielsa vil ha Kent, så tror jeg han er rett mann.
 

enur

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1065 på: August 05, 2019, 08:25:29 »
«Jag ska köpa vingar för pengara»

Skulle tro det holdt med Hernandez, Harrison, Costa og Clarke som vinger. Er mer behov for både keeper, midtstopper og spiss, etter min mening.
____________
enur

Marching on together

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1066 på: August 05, 2019, 09:02:49 »
«Jag ska köpa vingar för pengara»

Skulle tro det holdt med Hernandez, Harrison, Costa og Clarke som vinger. Er mer behov for både keeper, midtstopper og spiss, etter min mening.

Keeper kommer inn. Midtstopper kommer ikke, der er Bielsa (utrolig nok) fornøyd med utvalget (White, Cooper, Berardi, Ayling, Phillips og Struijk).

Jeg er enig at vi trenger en spiss, men jeg tror at Bielsa har identifisert Kent for lenge siden og at han er en spiller han ønsker seg. Da han ikke var tilgjengelig for lån tidligere i sommer så gikk vi for varianten å hente tilbake Clarke i stedet for å hente Kent på lån. Nå som Roofe sannsynligvis blir solgt så har klubben plutselig penger til å hente Kent. Bielsa ønsker dobbel dekning på alle plasser og ser vel disse 6 som kan spille i vingposisjon/no.10:

Pablo, Costa, Harrison, Klich, Clarke og Kent. Alioski er nok mest tiltenkt som potet og vingback. Roberts skal vel også med the mix her, men hans skade frykter jeg er langvarig (må ha en operasjon).

Vi er veldig short på spissplass (kun en skadeutsatt Bamford). Jeg kan egentlig ikke fatte at vi ikke låner/kjøper en spiss hvis Roofe drar, men Harrison har spilt litt i spissrollen i pre season og jeg tror også Costa er en spiller som Bielsa tenker kan spille der i tillegg til Roberts. Jeg frykter derfor at kun Kent og en keeper blir hentet inn, men nå får vi nå se de neste dagene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1067 på: August 05, 2019, 09:05:19 »
Tenk dere Clarke Kent på vingene da  ;D ;D ;D

Det går superfort!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Furu

« Siste redigering: August 05, 2019, 09:38:04 av Furu »

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1069 på: August 05, 2019, 09:55:53 »
Omkring keeper, hvorfor skal vi hente inn det ? Har så lite sansen for disse omreisende cover-keepers som har litt/en del erfaring. Er de noe bedre enn de vi utvikler selv ?  BPF var vel ett godt eksempel på at han har fulgt med i timen når han fikk muligheten for ett år siden.  Vi har i 2 år kunne følge nå 22 årige/194 cm Kamil Miazek som har spilt meget bra på U23. Han hadde kontrakt frem til Juni 2019, men denne er vel nå fornyet til 2020 ( iflg transfermarkt). Hvorfor det ? Man visste vel at BPF kanskje var på vei ut og trengte en backup. Og, vi er vel ikke så lusne at vi signerer han for ett nytt år og så henter vi en gammel rev som får plassen på benken istedet ?  Bielsa & team ser Kamil på trening hver dag, han er nå en del av gruppa, la han forbli det og så ser man om han tar mulighet idet den byr seg. Tror ikke noen eldre covers gjør det noe bedre.  Argumentasjonen faller selvsagt om man allerede har sett via trening at Kamil ikke er god nok for Championship. men, da kunne man like gjerne latt han gå i Juni istedet for ny meningsløs kontrakt. Huffer ( 20 ) & Male ( 18 )  står på U23. 

Om så skulle være så er vel nå Ørjan Nyland 4.keeper i Villa. Bør kunne gå an å få til en OK deal der om Kamil er uaktuell.  Nyland er en bra keeper, trenger en ny kickstart på karrieren

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1070 på: August 05, 2019, 10:21:29 »
Kan vi ikke bare kjøpe Bowen, Kent og Vydra da.....

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1071 på: August 05, 2019, 10:39:01 »
Kan vi ikke bare kjøpe Bowen, Kent og Vydra da.....

Hah. Det håper jeg ikke. Det er vel flere ting som taler mot det. 1 er kostnadene, men en annen og vel så viktig er signalet det sender til spillergruppa. Har på følelsen av det vil slå negativt ut.
Bielsa liker liten gruppe å jobbe med der alle vet sine oppgaver. Kan tenktes at 1 av dem blir hentet, men det er det.  ;)
Marching On! 4276

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1072 på: August 05, 2019, 12:51:14 »
Leeds United are ready to offer the promise of a long-term contract to centre-forward target Facundo Colidio in a bid to beat Newcastle United to his signature, Football Insider understands.
A Leeds source has told Football Insider that the club are keen on signing Colido but know they have work to do to convince him to sign, especially as Newcastle have greater resources as well as Premier League status.

One thing in the Championship club’s favour is they can offer a clearer pathway to first-team football, with Newcastle likely to hand him a place in their Under-23s set-up instead.

https://www.footballinsider247.com/leeds-to-offer-contract-to-colidio/

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1073 på: August 05, 2019, 12:58:39 »

Om så skulle være så er vel nå Ørjan Nyland 4.keeper i Villa. Bør kunne gå an å få til en OK deal der om Kamil er uaktuell.  Nyland er en bra keeper, trenger en ny kickstart på karrieren

Du slette tid! Om Kiko sliter med feltarbeidet, bør vi vel ikke hente en ny mann med tilsvarende problemer!?

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1074 på: August 05, 2019, 13:20:26 »
Leeds United are ready to offer the promise of a long-term contract to centre-forward target Facundo Colidio in a bid to beat Newcastle United to his signature, Football Insider understands.
A Leeds source has told Football Insider that the club are keen on signing Colido but know they have work to do to convince him to sign, especially as Newcastle have greater resources as well as Premier League status.

One thing in the Championship club’s favour is they can offer a clearer pathway to first-team football, with Newcastle likely to hand him a place in their Under-23s set-up instead.

https://www.footballinsider247.com/leeds-to-offer-contract-to-colidio/

...og en annen ting som bør telle i vår favør er Professor Bielsa.... ;-) Og særlig når vi vet at manager i Newcastle er "selveste" Mr Nobody Steve Bruce....
« Siste redigering: August 05, 2019, 13:22:04 av Killa »

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1075 på: August 05, 2019, 14:09:59 »
Leeds United are ready to offer the promise of a long-term contract to centre-forward target Facundo Colidio in a bid to beat Newcastle United to his signature, Football Insider understands.
A Leeds source has told Football Insider that the club are keen on signing Colido but know they have work to do to convince him to sign, especially as Newcastle have greater resources as well as Premier League status.

One thing in the Championship club’s favour is they can offer a clearer pathway to first-team football, with Newcastle likely to hand him a place in their Under-23s set-up instead.

https://www.footballinsider247.com/leeds-to-offer-contract-to-colidio/

...og en annen ting som bør telle i vår favør er Professor Bielsa.... ;-) Og særlig når vi vet at manager i Newcastle er "selveste" Mr Nobody Steve Bruce....
Da vet vi hvilken klubb har bør velge.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1076 på: August 05, 2019, 14:26:51 »
DiMarzio:

Facundo Colidio's future will be in the Premier League but probably not in Newcastle.  In fact, Leeds have overtaken the other English team in the negotiations for the player and the closing of the operation could arrive in the same day.  The club is working in these minutes with Inter to find the final agreement.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1077 på: August 05, 2019, 14:37:06 »
Facundo Colidio = Nei takk

Dwight Gayle = Ja takk

Må ha en som kjenner divisjonen og er en målgarantist

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1078 på: August 05, 2019, 14:58:31 »
er denne Facundo Colidio noe å gå for tror vi?? Ser ut som det har vært mest løkkefotball på krabaten..eller har jeg funnet feil klipp av ham?
Ups & Ups!!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1079 på: August 05, 2019, 16:22:52 »
er denne Facundo Colidio noe å gå for tror vi?? Ser ut som det har vært mest løkkefotball på krabaten..eller har jeg funnet feil klipp av ham?

I følge Hay er Nolan og Colido mest tiltenkt til U-23-laget. Så da kan de ikke koste stort.

Kent kommer kun om Roofe blir solgt, og er tiltenkt spissrolle/no. 10 rolle.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.