Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474845 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1230 på: August 07, 2019, 15:02:48 »
Fryktelig stille. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg ønsker Kent eller Nketiah. Hodet sier Nketiah men hjertet sier Kent. Nketiah er litt uprøvd i A-sammenheng men kan visstnok fint bekle 10-er rollen. Så en liten montasje av ham: kjapp, teknisk, men skuddene var ikke så imponerende.

Det er noe med å få en spiller permanent, og når Bielsa har ligget "langflat" etter Kent lenge så heller jeg mot ham.

auren

Enig! Etter forrige sesong er jeg mer lunken til lånespillere. In Bielsa we trust!

Kent skal vel gjøres om til en 10`r spiller. Nketiah er vel spiss, etter det jeg har fått med meg. Så inn med begge

Tror det blir keeperen, Kent og evt påfyll til U23.
Tviler på han Arsenal spissen. Må være en stor økonomisk risiko når vi har Bamford og det bare kjempes om 1 plass.
Kent kan kjempe om 3 ulike posisjoner

Faren er da porselen Bamford. Blir han skada, da har vi løpt en stor risk uten å hente en spiss til
Absolutt. Den risikoen er der jo og i tillegg er Roberts ute i noen uker til.
Men har man såvidt penger igjen i sparegrisen og laget skal forsterkes og troppen er tynn så bør man jo ihvertfall erstatte det med en spiller som kan bekle flere offensiv posisjoner tenker jeg.
Men nå har ikke jeg studert han arsenal gutten heller. Kan godt være han kan spille over alt offensivt.
Men ingenting hadde vært om vi signet han. Er vel sjeldent vi har kommet seirende ut i et slikt heat.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1231 på: August 07, 2019, 15:19:14 »
Fryktelig stille. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg ønsker Kent eller Nketiah. Hodet sier Nketiah men hjertet sier Kent. Nketiah er litt uprøvd i A-sammenheng men kan visstnok fint bekle 10-er rollen. Så en liten montasje av ham: kjapp, teknisk, men skuddene var ikke så imponerende.

Det er noe med å få en spiller permanent, og når Bielsa har ligget "langflat" etter Kent lenge så heller jeg mot ham.

auren

Enig! Etter forrige sesong er jeg mer lunken til lånespillere. In Bielsa we trust!

Kent skal vel gjøres om til en 10`r spiller. Nketiah er vel spiss, etter det jeg har fått med meg. Så inn med begge

Tror det blir keeperen, Kent og evt påfyll til U23.
Tviler på han Arsenal spissen. Må være en stor økonomisk risiko når vi har Bamford og det bare kjempes om 1 plass. Ligger nok sterke premisser fra Arsenals side også om å spille fast. - MAO - han går til noen andre.
Kent kan kjempe om 3 ulike posisjoner

Han er primært venstrekant. Ikke naturlig for han med en gang å fungere som spiss eller offensiv midtbane.

Siden 13/14 sesongen står han registrert med 146 kamper. 122 av dem som venstreving. I Rangers spilte han sin andre kamp som spiss i karrieren. Hans første kom året før.. Har tro på Bielsa, men at han skal gå rett inn og være klar som et spiss og 10'er alternativ er jeg skeptisk til. Kanskje Harrison og Costa er det? Tror heller Kent kan bli vår venstreving :)

122 venstreving - 14 mål - 16 assist
22   høyreving - 1 - 6
14 second striker - 5 - 1
4 - off. midt - 0-0
2 - spiss - 0 -0

Hadde sine beste sesong i fjor, med 6 mål og 9 assist på 43 kamper. Alle mål poengene kom på de 31 kampene han spilte venstreving. Ikke sinnsyke stats fra en toppklubb i en liga som er rangert dårligere enn CC

https://www.transfermarkt.com/ryan-kent/leistungsdaten/spieler/279457/plus/0?saison=ges
« Siste redigering: August 07, 2019, 15:29:40 av eriksen55 »

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1232 på: August 07, 2019, 15:20:25 »
Vi har nok kanter. Få inn en spiss ala Gayle så snakker vi!
Alex

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1233 på: August 07, 2019, 15:22:37 »
https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-close-to-completing-multi-million-double-swoop/

Virker jo helt høl i huet om vi skal ha råd til disse, men ikke råd til å låne Nketiah og kjøpe Kent. Skjønner det bare ikke! Disse ryktene har vært her i mange dager, og til og med Colidia har vært avbildet på en båt utenfor Leedskysten, så det er ingen tvil om at klubben har disse i kikkerten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

PetterH

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1234 på: August 07, 2019, 15:26:18 »
Helt enig med SupALeeds
.Skulle vi fått inn Gayle , så driter jeg i resten.
Så sant ingen flere går ut da...
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1235 på: August 07, 2019, 15:27:16 »
https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-close-to-completing-multi-million-double-swoop/

Virker jo helt høl i huet om vi skal ha råd til disse, men ikke råd til å låne Nketiah og kjøpe Kent. Skjønner det bare ikke! Disse ryktene har vært her i mange dager, og til og med Colidia har vært avbildet på en båt utenfor Leedskysten, så det er ingen tvil om at klubben har disse i kikkerten.

auren

Spillere som hentes til u23 teller vel ikke på FFP?

Alle spillerne som er solgt  fra akademiet gir pluss i inntektene ift til FFP.

Stemmer det du linker til så må jo det være forklaringen.

Jeg aner ikke mer om reglene. Om det utløser noe om f.eks Facundo spiller mer på a-laget enn u-23.
« Siste redigering: August 07, 2019, 15:30:33 av eriksen55 »

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1236 på: August 07, 2019, 15:30:27 »
https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-close-to-completing-multi-million-double-swoop/

Virker jo helt høl i huet om vi skal ha råd til disse, men ikke råd til å låne Nketiah og kjøpe Kent. Skjønner det bare ikke! Disse ryktene har vært her i mange dager, og til og med Colidia har vært avbildet på en båt utenfor Leedskysten, så det er ingen tvil om at klubben har disse i kikkerten.

auren

Leedskysten?

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1237 på: August 07, 2019, 15:31:24 »
https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-close-to-completing-multi-million-double-swoop/

Virker jo helt høl i huet om vi skal ha råd til disse, men ikke råd til å låne Nketiah og kjøpe Kent. Skjønner det bare ikke! Disse ryktene har vært her i mange dager, og til og med Colidia har vært avbildet på en båt utenfor Leedskysten, så det er ingen tvil om at klubben har disse i kikkerten.

auren

Leedskysten?

God kikkert...  ;D ;D
Marching On! 4276

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1238 på: August 07, 2019, 15:41:25 »
https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-close-to-completing-multi-million-double-swoop/

Virker jo helt høl i huet om vi skal ha råd til disse, men ikke råd til å låne Nketiah og kjøpe Kent. Skjønner det bare ikke! Disse ryktene har vært her i mange dager, og til og med Colidia har vært avbildet på en båt utenfor Leedskysten, så det er ingen tvil om at klubben har disse i kikkerten.

auren

Leedskysten?

Hehe. Nei. My bad dette. Var et bilde av ham i en båt og trodde dette var utenfor kysten av England. Noe det ikke var. Leste ikke kommentarene så godt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1239 på: August 07, 2019, 15:44:04 »
Hay:

Leeds United's signing of goalkeeper Illan Meslier should go through later, barring any unexpected hitches with the medical. It's a season-long loan but The Athletic understands that at present there's no option to buy the 19-year-old at the end of the deal. It's a straightforward deal for one campaign.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1240 på: August 07, 2019, 15:44:58 »
@RoyDeAlien
·
41m
Arsenal young star Eddie Nketiah has rejected Leeds Utd he has been speaking with Bristol City all summer and felt a connection with the club. Good loan move Bristol City.
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1241 på: August 07, 2019, 15:58:20 »
@RoyDeAlien
·
41m
Arsenal young star Eddie Nketiah has rejected Leeds Utd he has been speaking with Bristol City all summer and felt a connection with the club. Good loan move Bristol City.

Roy DeAlien med 1500 følgere og beskriver seg slik...

@RoyDeAlien
Alien football news reporter. News that is out of this world with rumours i hear from my many alien sources and posted on twitter 1st. The news that bites back!

Ingen andre melder noe. Nå er det vel 50/50 om han treffer med en sånn spådom og isåfall flaks om det stemmer. Tror jeg :)

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1242 på: August 07, 2019, 16:18:19 »
@RoyDeAlien
·
41m
Arsenal young star Eddie Nketiah has rejected Leeds Utd he has been speaking with Bristol City all summer and felt a connection with the club. Good loan move Bristol City.

Roy DeAlien med 1500 følgere og beskriver seg slik...

@RoyDeAlien
Alien football news reporter. News that is out of this world with rumours i hear from my many alien sources and posted on twitter 1st. The news that bites back!

Ingen andre melder noe. Nå er det vel 50/50 om han treffer med en sånn spådom og isåfall flaks om det stemmer. Tror jeg :)
Vel, det er mellom Leeds og Bristol City det står. Ikke imponerende kunnskaper som ligger til grunn her. 50% sjanse for å tippe rett klubb. Jeg tipper nå Leeds, jeg da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1243 på: August 07, 2019, 16:46:49 »
Skal vi virkelig betale 6 millioner euro for Calidio???

http://sportwitness.co.uk/leeds-united-set-pay-e6m-striker-payment-methods-discussed/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1244 på: August 07, 2019, 16:59:48 »
Skal vi virkelig betale 6 millioner euro for Calidio???

http://sportwitness.co.uk/leeds-united-set-pay-e6m-striker-payment-methods-discussed/


auren

Er ikke han tiltenkt en rolle i u23? Høres mye ut. Hvordan var dette mtp. FFP og spillere til akademiet?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1245 på: August 07, 2019, 17:45:34 »
Vi kjøper keeperen og Kent. Lørdag blir Bamford skadet for resten av sesongen. Da sitter vi der med Rad/Orta-skjegget i bankboksen. Et lag uten spiss er vel som bil uten hjul.....
MOT

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1246 på: August 07, 2019, 17:58:12 »
Vi kjøper keeperen og Kent. Lørdag blir Bamford skadet for resten av sesongen. Da sitter vi der med Rad/Orta-skjegget i bankboksen. Et lag uten spiss er vel som bil uten hjul.....

Godt vi har andre som kan spille spiss da..   :)
Marching On! 4276

Borgegb

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1247 på: August 07, 2019, 18:01:11 »
David Ornstein

David Luiz is among options Arsenal working on for centre-back - delicate but not for 1st time (see 31/01/18) #AFC keen. Kieran Tierney remains a target, Eddie Nketiah still deciding but likely Leeds, Alex Iwobi will happen IF Everton make suitable offer #EFC #LUFC #CFC #CelticFC

https://twitter.com/bbcsport_david/status/1159126069737402368?s=21

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1248 på: August 07, 2019, 18:06:12 »
Vi kjøper keeperen og Kent. Lørdag blir Bamford skadet for resten av sesongen. Da sitter vi der med Rad/Orta-skjegget i bankboksen. Et lag uten spiss er vel som bil uten hjul.....

Rad/Orta skjegget?

I følge Phil Hay er Orta klar på at vi må ha en spiss. Bielsa er klar på at han vil ha enda en ving. Hvem som vinner eller begge får ønsket oppfyllt gjenstår og ser!

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1249 på: August 07, 2019, 18:08:08 »
LeedsLive har som overskrift "Nketiah prefers Leeds"
 

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1250 på: August 07, 2019, 18:08:19 »
Vi kjøper keeperen og Kent. Lørdag blir Bamford skadet for resten av sesongen. Da sitter vi der med Rad/Orta-skjegget i bankboksen. Et lag uten spiss er vel som bil uten hjul.....

Rad/Orta skjegget?

I følge Phil Hay er Orta klar på at vi må ha en spiss. Bielsa er klar på at han vil ha enda en ving. Hvem som vinner eller begge får ønsket oppfyllt gjenstår og ser!

Då får de begge deler i Kent!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1251 på: August 07, 2019, 18:09:09 »
Da ser det ut til at det blir Nketiah. Håper nå at Kent blir å dra til Rangers og ikke går til en Championship-klubb. Satser på at det er for sent for en permanent overgang til en annen klubb, så kanskje vi da kan komme med et "skambud" med lite penger up front og masse add ons og installments.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1252 på: August 07, 2019, 18:10:39 »
Nick Mashiter
@nickmashiter
·
3m
Barring a late u-turn Eddie Nketiah is heading to Leeds ahead of Bristol City. Expected to move to Elland Road on loan from Arsenal. #lufc #bristolcity #afc  #Arsenal


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1253 på: August 07, 2019, 18:14:59 »
Nick Mashiter
@nickmashiter
·
3m
Barring a late u-turn Eddie Nketiah is heading to Leeds ahead of Bristol City. Expected to move to Elland Road on loan from Arsenal. #lufc #bristolcity #afc  #Arsenal


auren

Håper denne går i boks. 3-1 seieren søndag kan ha gitt mer enn 3 poeng.
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1254 på: August 07, 2019, 18:20:15 »
PA sport are reporting Nketiah is heading to Leeds.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1255 på: August 07, 2019, 18:32:42 »
Vi kjøper keeperen og Kent. Lørdag blir Bamford skadet for resten av sesongen. Da sitter vi der med Rad/Orta-skjegget i bankboksen. Et lag uten spiss er vel som bil uten hjul.....

Rad/Orta skjegget?

I følge Phil Hay er Orta klar på at vi må ha en spiss. Bielsa er klar på at han vil ha enda en ving. Hvem som vinner eller begge får ønsket oppfyllt gjenstår og ser!

Då får de begge deler i Kent!

Neppe med en gang. Han har spilt 2 kamper som spiss siden sesongen 13/14!

Jeg synser bare. Men tydeligvis mener noen som vet mye om han det samme.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/liverpool-winger-ryan-kent-would-be-loved-by-leeds-fans-says-former-rangers-great-and-whites-loanee-mark-hateley-1-9922533/amp?__twitter_impression=true
« Siste redigering: August 07, 2019, 18:46:42 av eriksen55 »

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1256 på: August 07, 2019, 18:56:49 »
Jeg begynner å frykte at det ikke kommer noen erstatter(e) for de som er solgt. Dette trekker ut, og erstatter for Roofe burde vært på plass 5minutter etter Roofe sin signatur var på papiret til Anderlecht.
The Mighty Whites

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1257 på: August 07, 2019, 19:00:32 »
Nketiah kan også spille som nr. 10 ser det ut som her. Skikkelig playmaker!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=282&v=VcJoZo-TwNY


Sign him up!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1258 på: August 07, 2019, 19:03:22 »
Håper på Eddie Nketiah.

Jeg så Nketiah spille to kamper for det engelske u21 landslaget i Toulon–turneringen i fjor sommer. Da var han nettopp fylt 19 år – og han spilte glimrende. Nå er han ett år eldre og helt sikkert en enda bedre spiller.

I de to kampene jeg så han spille (mot Scotland og Mexico – og der han han hadde to assister i tillegg til å score to mål sjøl), opererte han stort sett fra venstre side i et tremanns-angrep. Men han kan garantert også brukes som både tier og ren spiss.

Han er hurtig, har meget god teknikk og dribleferdigheter – og han skyter godt med begge føtter.

Eddie Nketiah vil være en kjempesignering! Her snakker vi om et helt annet nivå enn f.eks Tyler Roberts, som enkelte her inne mener er et brukenes spissalternativ.

Regner med at Arsenal-sjef Emery vil være positiv til tanken om at hans unge stortalent kan få utvikle seg under Marcelo Bielsas lederskap.

Her er det bare å krysse både fingre og tær!


Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1259 på: August 07, 2019, 19:05:12 »
Håper på Eddie Nketiah.

Jeg så Nketiah spille to kamper for det engelske u21 landslaget i Toulon–turneringen i fjor sommer. Da var han nettopp fylt 19 år – og han spilte glimrende. Nå er han ett år eldre og helt sikkert en enda bedre spiller.

I de to kampene jeg så han spille (mot Scotland og Mexico – og der han han hadde to assister i tillegg til å score to mål sjøl), opererte han stort sett fra venstre side i et tremanns-angrep. Men han kan garantert også brukes som både tier og ren spiss.

Han er hurtig, har meget god teknikk og dribleferdigheter – og han skyter godt med begge føtter.

Eddie Nketiah vil være en kjempesignering! Her snakker vi om et helt annet nivå enn f.eks Tyler Roberts, som enkelte her inne mener er et brukenes spissalternativ.

Regner med at Arsenal-sjef Emery vil være positiv til tanken om at hans unge stortalent kan få utvikle seg under Marcelo Bielsas lederskap.

Her er det bare å krysse både fingre og tær!

Godt å høre.