Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475065 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1350 på: August 08, 2019, 12:33:44 »
Alle spillerne vi har solgt som har vært førstelagsspillere er nå erstattet foruten Saiz. Man kan jo argumentere med at Saiz erstattes av enten Costa eller delvis av Nketiah, men skulle gjerne sett Kent inn i den rollen. Uansett, vi har nå god dekning fremover i mine øyne hvis Nketiah nå signerer. En up and coming midtstopper som var bedre enn Struijk skulle jeg gjerne sett inn sammen med Kent, men vi får håpe Bielsa vet hva han gjør, noe han vel ikke helt visste forrige sesong.

auren

Hvis Nketiah signerer, mener jeg vi mangler følgende på å rykke opp komfortabelt:

1. En mer stabil keeper
2. En playmaker i tierrollen
3. Bedre dybde på stopperplass

Skjønner at det er mye forlangt med dagens økonomi (som jo er på randen når man må selge spillere for 30 mill pund).

enig i pkt 2 og 3 .. når det gjelder keeper plassen er vel alle enige om at kiko spiller hasardiøs og vill til tider men bielsa har klokketro på han så der skjer det ikke noe
Forever Leeds United!!!!!!!!

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1351 på: August 08, 2019, 12:34:43 »
Utrolig skuffende overgangs vindu.
Om du kaller dette overgangsvinduet utrolig skuffende har du sovet i mange av de foregående og hatt urealistiske forventninger til dette.Mener dette er det beste vi gjort på lang tid.

Jeg har hatt høye forventninger i år når opprykket røk i fjor. Vi burde vært mer fremover lent når vi er såpass nære som vi er nå.
Leeds Carajo!

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1352 på: August 08, 2019, 12:43:46 »
Utrolig skuffende overgangs vindu.
Om du kaller dette overgangsvinduet utrolig skuffende har du sovet i mange av de foregående og hatt urealistiske forventninger til dette.Mener dette er det beste vi gjort på lang tid.

Jeg har hatt høye forventninger i år når opprykket røk i fjor. Vi burde vært mer fremover lent når vi er såpass nære som vi er nå.

Jeg lurer litt på hvilken planet en del her på forumet befinner seg på :-) Dette overgangsvinduet vil jo hvis vi signerer Nketiah være veldig bra. Husk vi har FFP å forholde oss til og da er det helt urealistisk å kunne signere toppspillere permanent som som samtidig vil høye lønninger.
Vi kunne selvsagt ønsket oss en PL klasse midtstopper + en 10'er i Saiz klasse, men dette er ikke økonomisk mulig.
Bielsa vil ha en slank stall hvor alle har mye spilletid  (ingen stallfyll). Da mener jeg at vi er et av de lagene som har kommet best ut av dette overgangsvinduet. Dette blir bra!

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1353 på: August 08, 2019, 12:44:12 »
Sky-rykte:

"With Dybala coming in, Bielsa is making a sensational bid for Lamela to Leeds. It’s understood the Tottenham player has always admired his fellow countryman."
Ups & Ups!!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1354 på: August 08, 2019, 12:46:43 »
Sky-rykte:

"With Dybala coming in, Bielsa is making a sensational bid for Lamela to Leeds. It’s understood the Tottenham player has always admired his fellow countryman."

Liten vits å poste slike fantasi-rykter. Selvsagt bare tull.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1355 på: August 08, 2019, 12:47:40 »
Sky-rykte:

"With Dybala coming in, Bielsa is making a sensational bid for Lamela to Leeds. It’s understood the Tottenham player has always admired his fellow countryman."

 ;D ;D ;D ;D

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1356 på: August 08, 2019, 12:49:11 »
Sky-rykte:

"With Dybala coming in, Bielsa is making a sensational bid for Lamela to Leeds. It’s understood the Tottenham player has always admired his fellow countryman."
Er sikkert villig til å gå ned 90% i lønn også  ;D

Borgegb

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1357 på: August 08, 2019, 12:50:56 »
Ryktes at Danny Rose er på vei til Watford, men det er avhengig av at Ryan Sessegnon overgangen går i boks. Kanskje dette frigjør litt penger helt på tampen  :)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1358 på: August 08, 2019, 12:57:39 »
Ryktes at Danny Rose er på vei til Watford, men det er avhengig av at Ryan Sessegnon overgangen går i boks. Kanskje dette frigjør litt penger helt på tampen  :)

Det kan det. Men vi henter ikke Kent likevel. Tror nok at Bielsa sier seg fornøyd med enten Nketiah eller Kent pga stallstørrelse. Han vil neppe ha begge.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1359 på: August 08, 2019, 12:59:19 »
Utrolig skuffende overgangs vindu.

Det kommer an på forventningene dine. Rad var tidlig ute å påpekte at det kom til å bli et vanskelig vindu og Phil Hay twitret at klubben kom til å se seg etter lån av PL-spillere. Begge har hatt rett. Vi er tydeligvis nedtynget i gjeld og måtte selge spillere for 30 millioner for ikke å få minuspoeng denne sesongen. At det var så ille stilt i klubben hadde jeg ikke drømt om.

White ser ut til å være en bra erstatter for Pontus. Nketiah kan bli en strålende erstatter for Roofe. Meslier helt OK kontra BPF og Costa en annen spillertype enn Saiz, men virkelig en forsterkning i stallen totalt sett.

Vi kommer til å kjempe i toppen denne sesongen også, så får vi se om vi nå har noen få millioner pund på lur hvis vi trenger å forsterke i januar 2020.

auren

Det kan jo være at Rads og Orta har januar vinduet i bakhodet. Ved å ikke bruke penger på Kent nå, så har dem litt midler å bruke i januar om det trengs. Vi har tross alt bra dekning på kantene.

Sånn jeg har skjønt det så er ikke klubben nedsyltet i gjeld eller har dårlig likviditet. Men dem satser og bruker opp mot 60% av klubbens inntekter på lønn. Det spiser på FFP og klubben balanserer på et knivegg i forhold til den

Tror ikke alternativet som dem driver med i Forest er bedre. henter spillere som fulle sjømenn. Stallen teller 36 spillere og hele 5 keepere...minst 4 av dem potensielle førstekeepere. Det koster! Så har man Derby. Finnes sikkert uante muligheter for å omgå lovverket bare man er kreative nok!

Kanskje Rads presser 32RED til å dekke 100.000 pund i uka av Leeds sine lønnsutgifter også  ;D

Jeg er veldig fornøyd med vinduet. Fått ryddet opp og kvittet seg med flere spillere og spillere dem ikke ville ha. Rads og Hay spådde et småkjipt vindu. Så hadde ikke forventet stort. Stor cred til Orta og Bielsa for identifisere targets tidlig å signere dem så fort vinduet åpnet!

White tror jeg er en forsterkning ift Pontus.
Costa bør være en kjempeforsterkning
Misslier på lån med muligheter for kjøp om vi rykker opp. Et av de største keepertalentene i Frankrike
Edward Nketiah - Ung spiss med stort potensiale. Hvor god han er aner jeg ikke. Kanskje Roofe/Bamford nivå?
Clarke er jeg veldig tja til. Men helt sikkert en billig løsning. Håper det ihvertfall.
Harrison kan vise seg å være smart..men må klare å heve seg og fortsette sånn han har spilt i sommer og i sereåpningen. Litt skeptisk.

Hadde lett byttet Harrison eller Clarke med Kent. Men sånn ble det ikke.

Nå er ikke vinduet stengt enda...Inter duoen ryktes å bli i Italia og det er ikke bekreftet noe angående Kent. Men alt inn nå er bonus!


Borgegb

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1360 på: August 08, 2019, 13:04:25 »
Ryktes at Danny Rose er på vei til Watford, men det er avhengig av at Ryan Sessegnon overgangen går i boks. Kanskje dette frigjør litt penger helt på tampen  :)

Det kan det. Men vi henter ikke Kent likevel. Tror nok at Bielsa sier seg fornøyd med enten Nketiah eller Kent pga stallstørrelse. Han vil neppe ha begge.

auren

Ja, begge virker usannsynlig dette vinduet. Tipper eventuelle penger fra et rose salg går til fornying av kontrakter.

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1361 på: August 08, 2019, 13:06:25 »
ut i fra mine forventninger, har dette vært et helt greit vindu. Det ble sagt no splashing av cash, så hadde ikke altfor store forventninger. Kommer Arsenal-spilleren vil jeg være mer enn nøgd.
Ups & Ups!!

Erik M

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1362 på: August 08, 2019, 13:06:55 »
Utrolig skuffende overgangs vindu.
Om du kaller dette overgangsvinduet utrolig skuffende har du sovet i mange av de foregående og hatt urealistiske forventninger til dette.Mener dette er det beste vi gjort på lang tid.

Jeg har hatt høye forventninger i år når opprykket røk i fjor. Vi burde vært mer fremover lent når vi er såpass nære som vi er nå.

Jeg lurer litt på hvilken planet en del her på forumet befinner seg på :-) Dette overgangsvinduet vil jo hvis vi signerer Nketiah være veldig bra. Husk vi har FFP å forholde oss til og da er det helt urealistisk å kunne signere toppspillere permanent som som samtidig vil høye lønninger.
Vi kunne selvsagt ønsket oss en PL klasse midtstopper + en 10'er i Saiz klasse, men dette er ikke økonomisk mulig.
Bielsa vil ha en slank stall hvor alle har mye spilletid  (ingen stallfyll). Da mener jeg at vi er et av de lagene som har kommet best ut av dette overgangsvinduet. Dette blir bra!

Ingen grunn til å heve seg over de som er skeptisk til dette vinduet.  Spiller for spiller er det vanskelig å se at vi kommer styrket ut.  Det man får håpe er at den nye stallen passer bedre til Bielsa-play og at det er bedre utviklingspotensiale i de nye enn de som forsvinner.

Bielsa har hatt meget positiv effekt på klubben.  Likevel tror jeg det blir et hakk tøffere i år da vi kan anta at flere klubber er mindre overrumplet av den nye stilen og vil forberede seg godt.  Dessuten ser ikke Bielsa ut til å ta lærdom av skadeproblemer og slitasje som rammet mot slutten av fjoråret.

Vinduet er ikke stengt enda, men jeg syns ikke det er helt fjernt å være litt skuffet.
 

Erik M

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1363 på: August 08, 2019, 13:08:17 »
Når vinduet smeller igjen om noen timer, vil et sidevindu fortsatt være på gløtt... mot Italia, for eksempel?
 

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1364 på: August 08, 2019, 13:10:07 »
Ingen grunn til å heve seg over de som er skeptisk til dette vinduet.  Spiller for spiller er det vanskelig å se at vi kommer styrket ut.  Det man får håpe er at den nye stallen passer bedre til Bielsa-play og at det er bedre utviklingspotensiale i de nye enn de som forsvinner.

Bielsa har hatt meget positiv effekt på klubben.  Likevel tror jeg det blir et hakk tøffere i år da vi kan anta at flere klubber er mindre overrumplet av den nye stilen og vil forberede seg godt.  Dessuten ser ikke Bielsa ut til å ta lærdom av skadeproblemer og slitasje som rammet mot slutten av fjoråret.

Vinduet er ikke stengt enda, men jeg syns ikke det er helt fjernt å være litt skuffet.
Hever meg ikke noen jeg hvertfall, men ut ifra det som ble sagt i forkant, må jeg bare (så langt) være rimelig fornøyd. Spennende blir det åkkesom.
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1365 på: August 08, 2019, 13:13:43 »
round up på Sky sier:

Eddie Nketiah is on his way to Leeds for a medical ahead of a loan move from Arsenal
Ups & Ups!!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1366 på: August 08, 2019, 13:15:18 »
Når vinduet smeller igjen om noen timer, vil et sidevindu fortsatt være på gløtt... mot Italia, for eksempel?

Ser ikke helt hvilke spillere hos oss som skal selges til Italia eller andre land.

Vi kan ikke signere noen fra andre klubber uansett land etter kl 1800 Norsk tid.

Etter i dag kan vi kun signere free agents og spillere vi vil kvitte oss med må ut fra UK.

Erik M

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1367 på: August 08, 2019, 13:27:30 »
Når vinduet smeller igjen om noen timer, vil et sidevindu fortsatt være på gløtt... mot Italia, for eksempel?

Ser ikke helt hvilke spillere hos oss som skal selges til Italia eller andre land.

Vi kan ikke signere noen fra andre klubber uansett land etter kl 1800 Norsk tid.

Etter i dag kan vi kun signere free agents og spillere vi vil kvitte oss med må ut fra UK.

Så at Rangers hadde noen uker til på seg for å signere Kent på lån.  Håpet kanskje det var mulig å låne italienere etter dagens frist også...
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1368 på: August 08, 2019, 13:39:50 »
Utrolig skuffende overgangs vindu.
Om du kaller dette overgangsvinduet utrolig skuffende har du sovet i mange av de foregående og hatt urealistiske forventninger til dette.Mener dette er det beste vi gjort på lang tid.

Jeg har hatt høye forventninger i år når opprykket røk i fjor. Vi burde vært mer fremover lent når vi er såpass nære som vi er nå.

Jeg lurer litt på hvilken planet en del her på forumet befinner seg på :-) Dette overgangsvinduet vil jo hvis vi signerer Nketiah være veldig bra. Husk vi har FFP å forholde oss til og da er det helt urealistisk å kunne signere toppspillere permanent som som samtidig vil høye lønninger.
Vi kunne selvsagt ønsket oss en PL klasse midtstopper + en 10'er i Saiz klasse, men dette er ikke økonomisk mulig.
Bielsa vil ha en slank stall hvor alle har mye spilletid  (ingen stallfyll). Da mener jeg at vi er et av de lagene som har kommet best ut av dette overgangsvinduet. Dette blir bra!

Ingen grunn til å heve seg over de som er skeptisk til dette vinduet.  Spiller for spiller er det vanskelig å se at vi kommer styrket ut.  Det man får håpe er at den nye stallen passer bedre til Bielsa-play og at det er bedre utviklingspotensiale i de nye enn de som forsvinner.

Bielsa har hatt meget positiv effekt på klubben.  Likevel tror jeg det blir et hakk tøffere i år da vi kan anta at flere klubber er mindre overrumplet av den nye stilen og vil forberede seg godt.  Dessuten ser ikke Bielsa ut til å ta lærdom av skadeproblemer og slitasje som rammet mot slutten av fjoråret.

Vinduet er ikke stengt enda, men jeg syns ikke det er helt fjernt å være litt skuffet.

Noe som taler vår fordel er at mye av det samme mannskapet har 1 Bielsa-år bak seg.
Ut fra pre season og flrste seriekamp er det forbedringer. Tynt grunnlag etter så få kamper, men synes vi dikterer tempoet i spillet vårt bedre -relasjonene til kantene og kapasiteten til foreshaw/klich balansert mot jobben til Phillips ser ut til å gi oss et sterkere fundament.
I tillegg vil Costa, Harrison og denne Arsenal gutten gi oss masse tempo. Dette er også en viktig ingrediens i Bielsa ball.

Må heller ikke glemme at kiko og White er bedre i posession enn de som var der på denne tiden i fjor.
For meg var White en åpenbaring. Får bare håpe det holder helt ut. Gutten er ung

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1369 på: August 08, 2019, 13:40:03 »
Ryktes at Danny Rose er på vei til Watford, men det er avhengig av at Ryan Sessegnon overgangen går i boks. Kanskje dette frigjør litt penger helt på tampen  :)

Det kan det. Men vi henter ikke Kent likevel. Tror nok at Bielsa sier seg fornøyd med enten Nketiah eller Kent pga stallstørrelse. Han vil neppe ha begge.

auren

Ja, begge virker usannsynlig dette vinduet. Tipper eventuelle penger fra et rose salg går til fornying av kontrakter.
Da ha vi virkelig dårlig økonomi hvis vi må ty til rosesalg for å få inntekter..... ;)
MOT

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1370 på: August 08, 2019, 14:49:48 »
Hva kommer markedsavdelinga opp med denne gangen?
Costa coffe sist om jeg ikke husker feil

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1371 på: August 08, 2019, 14:58:28 »
3 timer igjen...

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1372 på: August 08, 2019, 15:06:58 »
Neste nyhet bør vel være bilder av Nketiah på ER....?
MOT

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1373 på: August 08, 2019, 15:10:45 »
Neste nyhet bør vel være bilder av Nketiah på ER....?

Går denne dealen i boks (noe jeg har stor tro på) så mener jeg at dette har vært et meget bra overgangsvindu. Mange smarte lån (Clarke etc) og vi forsterker mange av de plassene som har bekymret meg litt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1374 på: August 08, 2019, 15:14:35 »
3 timer igjen...

Tipper de har plugget i kontakten og startet faxmaskinen smått

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1375 på: August 08, 2019, 15:22:10 »
Neste nyhet bør vel være bilder av Nketiah på ER....?

Går denne dealen i boks (noe jeg har stor tro på) så mener jeg at dette har vært et meget bra overgangsvindu. Mange smarte lån (Clarke etc) og vi forsterker mange av de plassene som har bekymret meg litt.
Sier meg helt enig i dette!

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1376 på: August 08, 2019, 15:23:48 »
Utrolig skuffende overgangs vindu.

Det kommer an på forventningene dine. Rad var tidlig ute å påpekte at det kom til å bli et vanskelig vindu og Phil Hay twitret at klubben kom til å se seg etter lån av PL-spillere. Begge har hatt rett. Vi er tydeligvis nedtynget i gjeld og måtte selge spillere for 30 millioner for ikke å få minuspoeng denne sesongen. At det var så ille stilt i klubben hadde jeg ikke drømt om.

White ser ut til å være en bra erstatter for Pontus. Nketiah kan bli en strålende erstatter for Roofe. Meslier helt OK kontra BPF og Costa en annen spillertype enn Saiz, men virkelig en forsterkning i stallen totalt sett.

Vi kommer til å kjempe i toppen denne sesongen også, så får vi se om vi nå har noen få millioner pund på lur hvis vi trenger å forsterke i januar 2020.

auren
Jeg har ikke funnet noen dokumentasjon som understøtter det du skriver. Derimot har jeg funnet mye som viser at vi pr i dag IKKE er neddynget i gjeld. Jeg mener den riktige beskrivelsen er at økonomiske linjen og transferpolitikken som føres er der for at vi IKKE skal bli det.   ;)
Jon R.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1377 på: August 08, 2019, 15:24:24 »
Ah Ohillips setter seg ned for å diskutere ny avtale. Ifølge Yep

Da blir det Phillips drakt i posten neste uke.

Viktig å skifte mellom den og foreshaw

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1378 på: August 08, 2019, 15:25:29 »
Neste nyhet bør vel være bilder av Nketiah på ER....?

Går denne dealen i boks (noe jeg har stor tro på) så mener jeg at dette har vært et meget bra overgangsvindu. Mange smarte lån (Clarke etc) og vi forsterker mange av de plassene som har bekymret meg litt.
Sier meg helt enig i dette!
Kjenner jeg blir ekstra glad når det er du som skriver dette.  :)
(Gud forby hvis det ikke går i boks nå. Da er det JEG som blir misfornøyd.  ;))
Jon R.

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1379 på: August 08, 2019, 15:32:12 »
Utrolig skuffende overgangs vindu.

Det kommer an på forventningene dine. Rad var tidlig ute å påpekte at det kom til å bli et vanskelig vindu og Phil Hay twitret at klubben kom til å se seg etter lån av PL-spillere. Begge har hatt rett. Vi er tydeligvis nedtynget i gjeld og måtte selge spillere for 30 millioner for ikke å få minuspoeng denne sesongen. At det var så ille stilt i klubben hadde jeg ikke drømt om.

White ser ut til å være en bra erstatter for Pontus. Nketiah kan bli en strålende erstatter for Roofe. Meslier helt OK kontra BPF og Costa en annen spillertype enn Saiz, men virkelig en forsterkning i stallen totalt sett.

Vi kommer til å kjempe i toppen denne sesongen også, så får vi se om vi nå har noen få millioner pund på lur hvis vi trenger å forsterke i januar 2020.

auren
Jeg har ikke funnet noen dokumentasjon som understøtter det du skriver. Derimot har jeg funnet mye som viser at vi pr i dag IKKE er neddynget i gjeld. Jeg mener den riktige beskrivelsen er at økonomiske linjen og transferpolitikken som føres er der for at vi IKKE skal bli det.   ;)

Enig der Jon.  Radrizzani driver denne klubben etter FFP, og jeg antar det er derfor vi får spiller salg som Pontus, BPF og Roofe.  Alt for å holde seg innenfor FFP rammer.  Slik blir det fortsatt fremover med Rad som største eier.  Personlig syns jeg det er fornuftig, vi har en trenerkapasitet som er flink til å utvikle spillere også  ;)
MFLU - Miracles For Leeds United