Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474851 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1380 på: August 08, 2019, 15:33:30 »
Utrolig skuffende overgangs vindu.

Det kommer an på forventningene dine. Rad var tidlig ute å påpekte at det kom til å bli et vanskelig vindu og Phil Hay twitret at klubben kom til å se seg etter lån av PL-spillere. Begge har hatt rett. Vi er tydeligvis nedtynget i gjeld og måtte selge spillere for 30 millioner for ikke å få minuspoeng denne sesongen. At det var så ille stilt i klubben hadde jeg ikke drømt om.

White ser ut til å være en bra erstatter for Pontus. Nketiah kan bli en strålende erstatter for Roofe. Meslier helt OK kontra BPF og Costa en annen spillertype enn Saiz, men virkelig en forsterkning i stallen totalt sett.

Vi kommer til å kjempe i toppen denne sesongen også, så får vi se om vi nå har noen få millioner pund på lur hvis vi trenger å forsterke i januar 2020.

auren
Jeg har ikke funnet noen dokumentasjon som understøtter det du skriver. Derimot har jeg funnet mye som viser at vi pr i dag IKKE er neddynget i gjeld. Jeg mener den riktige beskrivelsen er at økonomiske linjen og transferpolitikken som føres er der for at vi IKKE skal bli det.   ;)

Hands up. Dårlig ordvalg. Men jeg er bekymret over at vi drives så kraftig i minus (15-20 millioner visstnok forrige sesong) at vi må selge spillere for 30 millioner for ikke å få poengtrekk. At vi visstnok ikke hadde 2-3 millioner pund ekstra til både å få Kent og Nketiah, er alarmerende synes nå jeg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1381 på: August 08, 2019, 15:35:22 »
Dagens nyhet så langt:


Graham Smyth
@GrahamSmyth
·
13m
In other news, Kalvin Phillips' agent Kevin Sharp confirms he is staying at Leeds United and sitting down imminently after today with the owner and Victor Orta to discuss a new deal.


 ;D ;D ;D


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1382 på: August 08, 2019, 15:37:08 »
Neste nyhet bør vel være bilder av Nketiah på ER....?

Går denne dealen i boks (noe jeg har stor tro på) så mener jeg at dette har vært et meget bra overgangsvindu. Mange smarte lån (Clarke etc) og vi forsterker mange av de plassene som har bekymret meg litt.
Sier meg helt enig i dette!
Kjenner jeg blir ekstra glad når det er du som skriver dette.  :)
(Gud forby hvis det ikke går i boks nå. Da er det JEG som blir misfornøyd.  ;))
Jeg blir oppriktig lei meg hvis denne dealen kollapser. Er sikker på at Nketiah blir helt kanon for oss!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1383 på: August 08, 2019, 15:49:47 »
"Morten" fra Sunderland? :

IN: Morten Spencer (Sunderland), Stuart McKinstry (Motherwell), Liam McCarron (Carlisle), Rafa Mujica (Barcelona), Guillermo Amor (Barcelona), Alfie Hughes (Manchester United), Jack Harrison (Manchester City, loan), Ben White (Brighton, loan), Jack Clarke (Tottenham, loan), Helder Costa (Wolves, loan), Illan Meslier (Lorient loan)
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1384 på: August 08, 2019, 15:52:36 »
"Morten" fra Sunderland? :

IN: Morten Spencer (Sunderland), Stuart McKinstry (Motherwell), Liam McCarron (Carlisle), Rafa Mujica (Barcelona), Guillermo Amor (Barcelona), Alfie Hughes (Manchester United), Jack Harrison (Manchester City, loan), Ben White (Brighton, loan), Jack Clarke (Tottenham, loan), Helder Costa (Wolves, loan), Illan Meslier (Lorient loan)

Norsk/Engelske Morten Spencer. Signerte og spilte vel kamper for u16/u-18 på vårparten?

Han er ulandslagsspiller for England.


Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1385 på: August 08, 2019, 15:56:37 »
Er det bare meg som begynner å bli nervøs?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1386 på: August 08, 2019, 15:58:08 »
2 timer. Da er vi vel inne i den perioden vi må sjekke om faksen funker, om resepsjonsdama i Arsenal fortsatt er på jobb, om blekket funker i penna, og om det medisinske apparatet vil jobbe overtid.
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1387 på: August 08, 2019, 16:07:12 »
Neste nyhet bør vel være bilder av Nketiah på ER....?

Går denne dealen i boks (noe jeg har stor tro på) så mener jeg at dette har vært et meget bra overgangsvindu. Mange smarte lån (Clarke etc) og vi forsterker mange av de plassene som har bekymret meg litt.
Sier meg helt enig i dette!

Kunne ikke vært mer enig.


ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1388 på: August 08, 2019, 16:09:22 »
Vi er ikke støtta ned i gjeld. Vi har høye kostnader.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1389 på: August 08, 2019, 16:12:12 »
Utrolig skuffende overgangs vindu.

Det kommer an på forventningene dine. Rad var tidlig ute å påpekte at det kom til å bli et vanskelig vindu og Phil Hay twitret at klubben kom til å se seg etter lån av PL-spillere. Begge har hatt rett. Vi er tydeligvis nedtynget i gjeld og måtte selge spillere for 30 millioner for ikke å få minuspoeng denne sesongen. At det var så ille stilt i klubben hadde jeg ikke drømt om.

White ser ut til å være en bra erstatter for Pontus. Nketiah kan bli en strålende erstatter for Roofe. Meslier helt OK kontra BPF og Costa en annen spillertype enn Saiz, men virkelig en forsterkning i stallen totalt sett.

Vi kommer til å kjempe i toppen denne sesongen også, så får vi se om vi nå har noen få millioner pund på lur hvis vi trenger å forsterke i januar 2020.

auren
Jeg har ikke funnet noen dokumentasjon som understøtter det du skriver. Derimot har jeg funnet mye som viser at vi pr i dag IKKE er neddynget i gjeld. Jeg mener den riktige beskrivelsen er at økonomiske linjen og transferpolitikken som føres er der for at vi IKKE skal bli det.   ;)

Hands up. Dårlig ordvalg. Men jeg er bekymret over at vi drives så kraftig i minus (15-20 millioner visstnok forrige sesong) at vi må selge spillere for 30 millioner for ikke å få poengtrekk. At vi visstnok ikke hadde 2-3 millioner pund ekstra til både å få Kent og Nketiah, er alarmerende synes nå jeg.

auren

Vi bruker opp mot 60 % av inntektene på lønninger. Tyder på at det satses ganske solid! En ekstra spiller inn til 7-8 mill pund + 15-20 000 pund i lønn i x antall år er mye penger. Da er vi kanskje bundet på hender og føtter om vi må foreta oss noe i januar. Rads har nesten doblet inntektene til klubben siden Cellino tiden. Uten det hadde det vært nitrist i dag.

Nå skal Phillips ha ny kontrakt. Kanskje dobble lønnen. Blir ikke overasket om gan ender opp midt i mellom Kiki og Bamford, altså 35 000 pund i uka. Det er mye viktigere enn Kent.

Det ligger mange artikler ute om situasjonen i Leeds og generelt om FFP.

Om Rads hadde hatt 200 milliarder på brukskonto så hadde ikke det utgjort enorme forskjeller nå i sommer. Dette regnestykket må tas med ei klype. Men sånn jeg forstår det. Hadde Rads spyttet inn maksimalt av hva han kan for å dekke underskudd hadde det kanskje holdt med salg av Clarke i sommer.

Det er jo ikke sånn at Leeds sliter med å betale sine forpliktelser eller investere på andre områder i klubben.

« Siste redigering: August 08, 2019, 16:16:33 av eriksen55 »

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1390 på: August 08, 2019, 16:27:52 »
Da skal det være bekreftet i følge David Ornstein  ;D

Done deal - England youth striker Eddie Nketiah has joined Leeds United from Arsenal on a season-long loan #LUFC #AFC

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1391 på: August 08, 2019, 16:36:39 »
Skal ikke være storforlangende, men det hadde vært kult om Leeds no dro kaninen opp av hatten og presenterte Kent også helt på tampen av vinduet. DA hadde jeg vært storfornøyd med sommerens transfer aktiviteter. ;D
The Mighty Whites

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1392 på: August 08, 2019, 16:39:45 »
Skal ikke være storforlangende, men det hadde vært kult om Leeds no dro kaninen opp av hatten og presenterte Kent også helt på tampen av vinduet. DA hadde jeg vært storfornøyd med sommerens transfer aktiviteter. ;D

Da er det bare å finne frem ****ekluten!


Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1393 på: August 08, 2019, 16:44:24 »
Skal ikke være storforlangende, men det hadde vært kult om Leeds no dro kaninen opp av hatten og presenterte Kent også helt på tampen av vinduet. DA hadde jeg vært storfornøyd med sommerens transfer aktiviteter. ;D

Da er det bare å finne frem ****ekluten!

Pu*sekluten? For å «rengjøre» pokalen ved sesongslutt?  :D
The Mighty Whites

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1394 på: August 08, 2019, 16:49:02 »
Håper på Harry Maguire, sånn i siste liten  :o
MOT

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1395 på: August 08, 2019, 17:40:52 »
Skal ikke være storforlangende, men det hadde vært kult om Leeds no dro kaninen opp av hatten og presenterte Kent også helt på tampen av vinduet. DA hadde jeg vært storfornøyd med sommerens transfer aktiviteter. ;D

Da er det bare å finne frem ****ekluten!

Pu*sekluten? For å «rengjøre» pokalen ved sesongslutt?  :D

Den også  ;)

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1396 på: August 08, 2019, 18:02:14 »
Er det over?
Ups & Ups!!

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1397 på: August 08, 2019, 18:02:35 »
Skal ikke være storforlangende, men det hadde vært kult om Leeds no dro kaninen opp av hatten og presenterte Kent også helt på tampen av vinduet. DA hadde jeg vært storfornøyd med sommerens transfer aktiviteter. ;D
Kom hverken kanin eller noe annet opp av hatten.  :o

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1398 på: August 09, 2019, 09:21:32 »
Det beste med at vinduet er stengt er at vi slipper dette evige gnålet om Ryan Kent, som spiller i en posisjon der vi har Pablo, Costa, Roberts, Alioski, Harrison, Clarke, Dallas og sikkert flere som alternativ

Superfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1399 på: August 09, 2019, 10:33:19 »
Det beste med at vinduet er stengt er at vi slipper dette evige gnålet om Ryan Kent, som spiller i en posisjon der vi har Pablo, Costa, Roberts, Alioski, Harrison, Clarke, Dallas og sikkert flere som alternativ

Synes faktisk det beste med at viduet er stengt er at Kalvin Phillips ikke ble solgt. Den suverent viktigste spilleren å beholde med tanke på opprykk.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1400 på: August 09, 2019, 10:34:23 »
Det beste med at vinduet er stengt er at vi slipper dette evige gnålet om Ryan Kent, som spiller i en posisjon der vi har Pablo, Costa, Roberts, Alioski, Harrison, Clarke, Dallas og sikkert flere som alternativ

Synes faktisk det beste med at viduet er stengt er at Kalvin Phillips ikke ble solgt. Den suverent viktigste spilleren å beholde med tanke på opprykk.
Her er du inne på noe essensielt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1401 på: August 09, 2019, 10:43:26 »
Det viktigste etter play off fadesen mot Derby var i mine øyne å beholde Bielsa og Phillips. Det har vi nå gjort, og grunnmuren for direkte opprykk er herved lagt.  8)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1402 på: August 09, 2019, 10:44:31 »
Det beste med at vinduet er stengt er at vi slipper dette evige gnålet om Ryan Kent, som spiller i en posisjon der vi har Pablo, Costa, Roberts, Alioski, Harrison, Clarke, Dallas og sikkert flere som alternativ
Bielsa ville bruke han i 10er rollen, der vi ikke har flust av alternativer. Skulle gjerne sett Kent inn, men er alt i alt fornøyd med de vi fikk inn kontra de som gikk ut. 
Jon R.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1403 på: August 09, 2019, 14:08:29 »
Det beste med at vinduet er stengt er at vi slipper dette evige gnålet om Ryan Kent, som spiller i en posisjon der vi har Pablo, Costa, Roberts, Alioski, Harrison, Clarke, Dallas og sikkert flere som alternativ
Bielsa ville bruke han i 10er rollen, der vi ikke har flust av alternativer. Skulle gjerne sett Kent inn, men er alt i alt fornøyd med de vi fikk inn kontra de som gikk ut.

Hvor endte Ryan Kent?
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1404 på: August 09, 2019, 14:16:44 »
Det beste med at vinduet er stengt er at vi slipper dette evige gnålet om Ryan Kent, som spiller i en posisjon der vi har Pablo, Costa, Roberts, Alioski, Harrison, Clarke, Dallas og sikkert flere som alternativ
Bielsa ville bruke han i 10er rollen, der vi ikke har flust av alternativer. Skulle gjerne sett Kent inn, men er alt i alt fornøyd med de vi fikk inn kontra de som gikk ut.

Hvor endte Ryan Kent?

Han er fortsatt i Lpool tror jeg. Blir sikkert lånt ut til Rangers i slutten av mnd når det ikke kommer noen klubber utenfor UK som vil gi så vanvittig mye som de ønsker. Hadde jeg vært Lpool hadde jeg lånt ham ut til Rangers frem til januar, og så evt bydd ham frem for Leeds igjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1405 på: August 10, 2019, 09:32:13 »
Det beste med at vinduet er stengt er at vi slipper dette evige gnålet om Ryan Kent, som spiller i en posisjon der vi har Pablo, Costa, Roberts, Alioski, Harrison, Clarke, Dallas og sikkert flere som alternativ
Bielsa ville bruke han i 10er rollen, der vi ikke har flust av alternativer. Skulle gjerne sett Kent inn, men er alt i alt fornøyd med de vi fikk inn kontra de som gikk ut.

Hvor endte Ryan Kent?

Han er fortsatt i Lpool tror jeg. Blir sikkert lånt ut til Rangers i slutten av mnd når det ikke kommer noen klubber utenfor UK som vil gi så vanvittig mye som de ønsker. Hadde jeg vært Lpool hadde jeg lånt ham ut til Rangers frem til januar, og så evt bydd ham frem for Leeds igjen.

auren

Du gir deg ikkje? :D

Eg håper at vi er i en posisjon i januar som tilsier at vi kan vente til juli 2020 med å forsterke, og at vi da leter 8-10 hyller høyere enn der Ryan Kent befinner seg.

Perik

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1406 på: August 10, 2019, 12:05:39 »
Av ren nysgjerrighet, hvilken spillere er det snakk om? Har ikke sånn vanvittig god peiling på Kent for å være helt ærlig

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1407 på: August 10, 2019, 14:16:30 »
Av ren nysgjerrighet, hvilken spillere er det snakk om? Har ikke sånn vanvittig god peiling på Kent for å være helt ærlig
Bare en 22 år gammel Liverpool-spiller, som ikke får spilletid i Liverpool. Klopp vil helst ikke låne han ut, men selge han. Var på lån i Rangers i fjor. Som type er han hurtig, og kan spille ving og spiss. Leeds og Liverpool ble ikke enige om en deal, så han er fremdeles Liverpool-spiller. Vinduet i Skottland stenger 1 måned senere enn i England, så Rangers kan fremdeles låne han. Når denne dealen ikke gikk i orden, håper jeg at den er død og begravet. Det får være måte på og tekkes Liverpool.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Perik

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1408 på: August 10, 2019, 16:45:23 »
Takk, men tenkte mer på hvem er disse spillerne som er 8-10 hakk over Kent?

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1409 på: August 10, 2019, 17:57:09 »
Adrian Balboa synes å nærme seg ny klubb. Han forventes å signere for Lorca FC på mandag ifølge Deportes Cope Lorca. Lorca spiller på nivå 4 i Spania.

https://www.facebook.com/Deportes-Cope-Lorca-193094460548/