Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474916 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1710 på: Januar 08, 2020, 19:07:07 »
Dette talentet har vært linket før, men Leeds ønsker å kjøpe Sam McCallum (19) fra Coventry City. En deal a la Jack Clarke kan være på tale.

https://the72.co.uk/153964/leeds-united-line-up-move-for-coventry-starlet-mccallum-buy-and-loan-back-deal-considered/

Blir overrasket dersom de begrensede tilgjengelige spillerkjøpsmidlene blir brukt til transaksjoner som ikke styrker stallen denne sesongen. Det er naturligvis riktig å tenke langsiktig på den måten, men usikker på om klubben er der akkurat nå.

Spillerkjøp/utgifter til akademiet belaster ikke FFP regnskapet. Salg fra akademiet telles som inntekt i FFP regnskapet.

Takk for oppklarende svar.

Dersom Spilleren på et senere tidspunkt får en A-kamp, vil da den opprinnelige kjøpssummen inngå i FFP regnskapet på debut tidspunktet?

Det tror jeg ikke.

Men er nok ikke et smutthull å kjøpe en sinnsyk 20 åring for 10 mill å plassere han 12 dager på akademiet  :)

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1711 på: Januar 08, 2020, 19:52:10 »
Mange fornuftige svar også i Leeds-Live sin Q&A-session:

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-targets-live-17531738?00=

Blant annet:

Everyone saw Hasenhuttl’s comments last week, but the Whites feel this is the German’s way of publicly washing his hands of the situation. He wants the fans to know he wants to keep Adams and feels he needs to, but behind the scenes there is still encouragement the Saints may be able to do something this month. United want some sign from the Premier League club this week they have reason to stay focused on Adams this week otherwise they will move on to other targets.

Ralph Hasenhüttl er født i Graz, Østerrike, altså ingen tysker som artikkelen hevder.
Super Leeds since 1968

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1712 på: Januar 08, 2020, 20:04:19 »
Ving og keeper, altså. Jeg kunne ha tenkt meg sentral midtbane og spiss.

Står jo at de skal ha inn spiss. Ellers er jeg helt enig med at det gjerne bør komme inn en sentral midtbane,heller det
en ving.
Det står kanskje det. Men hvis Billy Sharp er det heteste ryktet, har jeg uhyre liten tro på den kilden uansett. Kan aldri tenke meg at han er aktuell.

Det heteste er vel Adams...men at Sharp også ryktes hvis Adams glipper..

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1713 på: Januar 08, 2020, 20:18:44 »
Highlights of the Inside YEP Podcast:
 
Che Adams is the #1 target. Leeds actively pursuing it. GS hinting at a potential loan-to-buy deal.
 
Not a case of "all eggs in one basket" like the James saga. They're trying to get the Adams deal done as early as possible but they're aware they simply can not leave January without a second striker. Billy Sharp will be considered if Adams can't be done. - If he wants to leave, Wilder will let him go. Another forward option is 'based in the continent' (GS says he's nameless as they aren't sure who it is) and has international goals on his CV.
 
Leeds are 'close to getting a winger in'. Based in this country. Expecting to get this done.
 
'Very close' to getting goalkeeper in. It's the younger Italian goalkeeper mentioned earlier on in the window (Elia Caprile).
 
This would wrap up Leeds' January business (excluding the youth signings) barring any serious injuries. They're hoping to get all three deals done within a good amount of time.
 
Leeds very hopeful of seeing Forshaw soon. But it's a 'wait and see' situation.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1714 på: Januar 08, 2020, 20:21:21 »
Vingen det er snakk om er visst ung og kontraktløs til sommeren. Det spekuleres heftig på Waccoe som vanlig.

Adams, en lovende ving og denne unge keeperen må da være et OK vindu. Får bare håpe Forshaws skade er helet snart.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1715 på: Januar 08, 2020, 20:37:46 »
Vingen det er snakk om er visst ung og kontraktløs til sommeren. Det spekuleres heftig på Waccoe som vanlig.

Adams, en lovende ving og denne unge keeperen må da være et OK vindu. Får bare håpe Forshaws skade er helet snart.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvem spekuleres det i?

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1716 på: Januar 08, 2020, 20:47:33 »
Vingen det er snakk om er visst ung og kontraktløs til sommeren. Det spekuleres heftig på Waccoe som vanlig.

Adams, en lovende ving og denne unge keeperen må da være et OK vindu. Får bare håpe Forshaws skade er helet snart.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvem spekuleres det i?

Mange navn som kastes ut. Ibe og Nathan blant annet.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1717 på: Januar 08, 2020, 21:19:23 »
Vingen det er snakk om er visst ung og kontraktløs til sommeren. Det spekuleres heftig på Waccoe som vanlig.

Adams, en lovende ving og denne unge keeperen må da være et OK vindu. Får bare håpe Forshaws skade er helet snart.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvem spekuleres det i?

Mange navn som kastes ut. Ibe og Nathan blant annet.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har ikkje lyst på Ibe i alle fall. Nathan, som i brasilianeren på Chelsea? Aldri sett.

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1718 på: Januar 08, 2020, 22:02:05 »
Ser at det skrives at en mulig erstatter for Forshaw kan være aktuelt om han anses langtidsskadet. Om da ikke en av unggutta benyttes går min stemme på Markus Henriksen.  Sterk,sjelden skadet, gjør grovjobber og sikkert ekstremt motivert. Mye negativt er sagt om MH, men han er solid.
« Siste redigering: Januar 08, 2020, 22:18:10 av NT »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1719 på: Januar 08, 2020, 22:33:08 »
Vingen det er snakk om er visst ung og kontraktløs til sommeren. Det spekuleres heftig på Waccoe som vanlig.

Adams, en lovende ving og denne unge keeperen må da være et OK vindu. Får bare håpe Forshaws skade er helet snart.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvem spekuleres det i?

Mange navn som kastes ut. Ibe og Nathan blant annet.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har ikkje lyst på Ibe i alle fall. Nathan, som i brasilianeren på Chelsea? Aldri sett.

Tar alt med ei stor klype. Kun Hay jeg stoler på. Men skulle det stemme at det er Ibe, så er vel han neppe dårligere enn Costa og Harrison. Ihvertfall i utgangspunktet. Så er det mye som spiller inn. Uansett en oppgradering fra Clarke og Stevens.

Blir Forshaw ute så tror jeg Bielsa ser løsninger internt, da Shack og Roberts nå er tilbake straks vil det være bra dybde. Isåfall skummelt gamble på!

Blir mer spennende januar enn jeg trodde på forhånd.

flynn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1720 på: Januar 08, 2020, 22:43:56 »
Jeg håper virkelig ikke at Jordan Ibe hentes. Svært opphauset etter min mening, helt uten sluttprodukt de siste sesongene i alle fall. Kan ikke skjønne at han skal være bedre enn Costa / Harrison, så da skyver han i såfall bare Stevens bakover i køa, og det er det vel ingen grunn til. På venstresiden er jo også Gianni et ok alternativ.

flynn

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1721 på: Januar 09, 2020, 00:22:02 »
Jeg håper virkelig ikke at Jordan Ibe hentes. Svært opphauset etter min mening, helt uten sluttprodukt de siste sesongene i alle fall. Kan ikke skjønne at han skal være bedre enn Costa / Harrison, så da skyver han i såfall bare Stevens bakover i køa, og det er det vel ingen grunn til. På venstresiden er jo også Gianni et ok alternativ.

flynn

Det som er så flott, at hvis han kommer har Bielsa gitt tommel opp og da har han sett noe han ikke har fått vist ofte i Bmouth.

Miljøskifte, ny coach, ny spillestil, etc har blåst liv i mange karrieter, og ødelagt karrierer :)

Men enig. Costa, Harrison, Alioski, Roberts, Pablo og Stevens bør kanskje holde, selv om to av dem stort sett er skadet. Derfor rart at 10'er ikke blir nevnt av Hay..da de to 10'erne vi har skadde Pablo og Roberts  :o :)

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1722 på: Januar 09, 2020, 00:49:28 »
Jeg håper virkelig ikke at Jordan Ibe hentes. Svært opphauset etter min mening, helt uten sluttprodukt de siste sesongene i alle fall. Kan ikke skjønne at han skal være bedre enn Costa / Harrison, så da skyver han i såfall bare Stevens bakover i køa, og det er det vel ingen grunn til. På venstresiden er jo også Gianni et ok alternativ.

flynn

Det som er så flott, at hvis han kommer har Bielsa gitt tommel opp og da har han sett noe han ikke har fått vist ofte i Bmouth.

Miljøskifte, ny coach, ny spillestil, etc har blåst liv i mange karrieter, og ødelagt karrierer :)

Men enig. Costa, Harrison, Alioski, Roberts, Pablo og Stevens bør kanskje holde, selv om to av dem stort sett er skadet. Derfor rart at 10'er ikke blir nevnt av Hay..da de to 10'erne vi har skadde Pablo og Roberts  :o :)

ikke glem Klich nå da.. :)

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1723 på: Januar 09, 2020, 08:22:17 »
Ser at det skrives at en mulig erstatter for Forshaw kan være aktuelt om han anses langtidsskadet. Om da ikke en av unggutta benyttes går min stemme på Markus Henriksen.  Sterk,sjelden skadet, gjør grovjobber og sikkert ekstremt motivert. Mye negativt er sagt om MH, men han er solid.
Går det an å anse Forshaw som noe annet enn langtidsskadet?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1724 på: Januar 09, 2020, 08:24:00 »
Jeg håper virkelig ikke at Jordan Ibe hentes. Svært opphauset etter min mening, helt uten sluttprodukt de siste sesongene i alle fall. Kan ikke skjønne at han skal være bedre enn Costa / Harrison, så da skyver han i såfall bare Stevens bakover i køa, og det er det vel ingen grunn til. På venstresiden er jo også Gianni et ok alternativ.

flynn

Det som er så flott, at hvis han kommer har Bielsa gitt tommel opp og da har han sett noe han ikke har fått vist ofte i Bmouth.

Miljøskifte, ny coach, ny spillestil, etc har blåst liv i mange karrieter, og ødelagt karrierer :)

Men enig. Costa, Harrison, Alioski, Roberts, Pablo og Stevens bør kanskje holde, selv om to av dem stort sett er skadet. Derfor rart at 10'er ikke blir nevnt av Hay..da de to 10'erne vi har skadde Pablo og Roberts  :o :)

Godt poeng. Uansett hvem vi kjøper så stoler eg blindt på Bielsa sine vurderinger og evner.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1725 på: Januar 09, 2020, 09:02:27 »
Jeg håper virkelig ikke at Jordan Ibe hentes. Svært opphauset etter min mening, helt uten sluttprodukt de siste sesongene i alle fall. Kan ikke skjønne at han skal være bedre enn Costa / Harrison, så da skyver han i såfall bare Stevens bakover i køa, og det er det vel ingen grunn til. På venstresiden er jo også Gianni et ok alternativ.

flynn

Det som er så flott, at hvis han kommer har Bielsa gitt tommel opp og da har han sett noe han ikke har fått vist ofte i Bmouth.

Miljøskifte, ny coach, ny spillestil, etc har blåst liv i mange karrieter, og ødelagt karrierer :)

Men enig. Costa, Harrison, Alioski, Roberts, Pablo og Stevens bør kanskje holde, selv om to av dem stort sett er skadet. Derfor rart at 10'er ikke blir nevnt av Hay..da de to 10'erne vi har skadde Pablo og Roberts  :o :)

ikke glem Klich nå da.. :)

Nei nei. Men han er best i 8'ern, er back-up som 10'er og 4'er. Han kan bare spille i en posisjon om gangen. Derfor jeg er overrasket over at det er ving og ikke 10'er som er ønsket :)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1726 på: Januar 09, 2020, 09:11:31 »
Fra Waccoe:

From Phil’s article, it sounds like there is confidence around transfers. Adams will rumble on but from Phils writing and replies on twitter I think he thinks they can get this done.
Buzzing for Jackie Harrison, way he’s played this year he deserves it. Integral at the moment to us and I believe he would cut it in the prem with even more hard work and development.
Phil is keeping this winger name very close to his chest, nothing come out on that and never mentions it other than we’re looking to replace Clarke....

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1727 på: Januar 09, 2020, 09:52:33 »
Who is the mystery man?



It's stated that an international striker currently playing in Europe is also wanted by Leeds, in what should be an exciting rumour for supporters.

Fans will no doubt be wondering who the mystery man is, but knowing that he has scored goals at international level may be an indication that he's a talented striker.

https://www.hitc.com/en-gb/2020/01/09/report-offers-exciting-hint-about-leeds-uniteds-plans-to-sign-a/

arneg

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1728 på: Januar 09, 2020, 11:46:14 »
Sikkert Lafferty som spilte for Sarpsborg 08  8)
 

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1729 på: Januar 09, 2020, 11:53:20 »
Jeg håper virkelig ikke at Jordan Ibe hentes. Svært opphauset etter min mening, helt uten sluttprodukt de siste sesongene i alle fall. Kan ikke skjønne at han skal være bedre enn Costa / Harrison, så da skyver han i såfall bare Stevens bakover i køa, og det er det vel ingen grunn til. På venstresiden er jo også Gianni et ok alternativ.

flynn

Det som er så flott, at hvis han kommer har Bielsa gitt tommel opp og da har han sett noe han ikke har fått vist ofte i Bmouth.

Miljøskifte, ny coach, ny spillestil, etc har blåst liv i mange karrieter, og ødelagt karrierer :)

Men enig. Costa, Harrison, Alioski, Roberts, Pablo og Stevens bør kanskje holde, selv om to av dem stort sett er skadet. Derfor rart at 10'er ikke blir nevnt av Hay..da de to 10'erne vi har skadde Pablo og Roberts  :o :)

ikke glem Klich nå da.. :)

Nei nei. Men han er best i 8'ern, er back-up som 10'er og 4'er. Han kan bare spille i en posisjon om gangen. Derfor jeg er overrasket over at det er ving og ikke 10'er som er ønsket :)

Njaaa...var vel ikke tenkt som back-up til 10-ern, men spille i 10-ern, med Forshaw som 8, og Phillips som 4. Var vel det som var ansett som førstetrioen.. Ellers er jeg helt enig med deg at heller en sentral en ving, spesielt nå som vi håper på at endelig Douglas kommer til nytte..så Alioski blir aktuell som ving. Da er vi egentlig godt forspent på sidene. Med en bra sentral inn, blir jo også Dallas aktuell på kant, det samme med Pablo selvfølgelig.

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1730 på: Januar 09, 2020, 12:30:17 »
James Marshment
@marshyleeds
Reports in the Turkish press claim Leeds have contacted Borussia Dortmund over a deal for winger Emre Mor, who is currently on loan - and failed to impress - while on loan at Galatasaray.
Pride of Yorkshire

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1731 på: Januar 09, 2020, 12:57:52 »
James Marshment
@marshyleeds
Reports in the Turkish press claim Leeds have contacted Borussia Dortmund over a deal for winger Emre Mor, who is currently on loan - and failed to impress - while on loan at Galatasaray.

Ã… kontakte Dortmund for en spiller dei solgte til Celta Vigo for flere år siden er vel ikkje det lureste. Men er vel en del talent der når han ble solgt for €13 mill. Men er vel mer sannsynlig med Harry Kewell på sokkel i Beeston enn en tyrker til Leeds
« Siste redigering: Januar 09, 2020, 12:59:44 av jackbauer68 »

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1732 på: Januar 09, 2020, 13:12:21 »
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1733 på: Januar 09, 2020, 15:31:14 »
Rykter på nett om at Che Adams er på tur inn....
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1734 på: Januar 09, 2020, 15:32:54 »
Rykter på nett om at Che Adams er på tur inn....

Du mener internettet...? ;-) Hvor da...?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1735 på: Januar 09, 2020, 15:47:49 »
I alle fall rykter om en striker outgoing…

Rumours here in Cork, like, that Ryan Edmondson is due in for training, like, with a view to signing on loan I would imagine; like.
- waccoe
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1736 på: Januar 09, 2020, 16:48:31 »

Everyone saw Hasenhuttl’s comments last week, but the Whites feel this is the German’s way of publicly washing his hands of the situation. He wants the fans to know he wants to keep Adams and feels he needs to, but behind the scenes there is still encouragement the Saints may be able to do something this month. United want some sign from the Premier League club this week they have reason to stay focused on Adams this week otherwise they will move on to other targets.

Hehe, Hassenhuttl keeps going - dette fra i dag:

Adam Pope
@apopey
Saints boss Ralph Hasenhuttl asked by @AdamBlackmore if there’s are any way Che Adams can go on loan: “No. Absoluty no because we need every player. Not only just because of injury...but he can help us. Even though he hasn’t scored he played a v good game v Chelsea.” #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1737 på: Januar 09, 2020, 17:01:19 »
Så da legger vi Adams linken dau

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1738 på: Januar 09, 2020, 18:06:33 »
Så da legger vi Adams linken dau
...eller ikke :D

Som sagt kan det være tautrekking innad i klubben, det kan være en manager som vil 'publicly wash his hands' også.

Og det kan være rene ord for penga...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1739 på: Januar 09, 2020, 23:14:32 »
Så kommer David MC Goldrick opp ...... som ett alternativ til CHE Adams som ikke virker enkel å få til....
Husker han scora 4 mot oss på ER for noe år siden...