Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1490020 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2370 på: Juli 21, 2020, 22:47:25 »
Juan G. Arango  
@JuanG_Arango
Sounding like
@LUFC
in the running for
@Velez
 star Thiago Almada.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Midtbanespiller, 34 år.

En Pablo-type?

Thiago Almada er 19 år, og med 7 kampar for Argentina U20 sidan fjorårsdebuten der, om ein skal tru Wikipedia.

Spelar til dagleg i Vélez Sarsfield (Buenos Aires), i Primera División.

Da er det to med samme navn, altså.

Begge på samme side på Wikipedia, men det rimer jo bedre med en 19-åring.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2371 på: Juli 21, 2020, 22:58:51 »
Ekstreme ferdigheter på Buendia. Dette er fra inneværende sesong i PL:


https://youtu.be/ZJ0HHvgn3Wc

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2372 på: Juli 22, 2020, 08:32:04 »
Ekstreme ferdigheter på Buendia. Dette er fra inneværende sesong i PL:


https://youtu.be/ZJ0HHvgn3Wc

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nå er dette bare en Youtube-samling av driblerier fra mannen, men du verden for noen vanvittige ferdigheter!
Ser også ut som han har stor fart, pasningsfot og til og med taklinger som lukter svidd...
Hvis han er stabil på et slikt høyt nivå og også takler Bielsas murderball kan dette være en mann for oss....

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2373 på: Juli 22, 2020, 09:19:39 »
Silly season i gang allerede?

"Etter 16 år utenfor Premier League mener Leeds United alvor når de er tilbake neste sesong. Målmaskinen Edinson Cavani skal stå øverst på listen til Leeds-eier Andrea Radrizzani. Etter 200 mål på 301 kamper for PSG er uruguayaneren kontaktløs. Ifølge Goal går Leeds nå «all in» på 33-åringen."

https://www.tv2.no/sport/11553389/?fbclid=IwAR35iFhqxx8KjOGpkhAM6vLBlqbnoE3jgeNAW0Ayb4AVBvd8HDYOq6nGakI

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2374 på: Juli 22, 2020, 10:05:49 »
Ekstreme ferdigheter på Buendia. Dette er fra inneværende sesong i PL:


https://youtu.be/ZJ0HHvgn3Wc

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nå er dette bare en Youtube-samling av driblerier fra mannen, men du verden for noen vanvittige ferdigheter!
Ser også ut som han har stor fart, pasningsfot og til og med taklinger som lukter svidd...
Hvis han er stabil på et slikt høyt nivå og også takler Bielsas murderball kan dette være en mann for oss....

Det jeg har sett av han er en spiller som drifter mye ut og inn av kamper, litt Tyler Roberts. Usikker på om han er noe for oss, men kan ta feil.
 

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2375 på: Juli 22, 2020, 18:36:17 »
Ekstreme ferdigheter på Buendia. Dette er fra inneværende sesong i PL:


https://youtu.be/ZJ0HHvgn3Wc

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nå er dette bare en Youtube-samling av driblerier fra mannen, men du verden for noen vanvittige ferdigheter!
Ser også ut som han har stor fart, pasningsfot og til og med taklinger som lukter svidd...
Hvis han er stabil på et slikt høyt nivå og også takler Bielsas murderball kan dette være en mann for oss....

Det jeg har sett av han er en spiller som drifter mye ut og inn av kamper, litt Tyler Roberts. Usikker på om han er noe for oss, men kan ta feil.
Vi har kanskje nok av disse typene?

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2376 på: Juli 22, 2020, 18:39:20 »
Ekstreme ferdigheter på Buendia. Dette er fra inneværende sesong i PL:


https://youtu.be/ZJ0HHvgn3Wc

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nå er dette bare en Youtube-samling av driblerier fra mannen, men du verden for noen vanvittige ferdigheter!
Ser også ut som han har stor fart, pasningsfot og til og med taklinger som lukter svidd...
Hvis han er stabil på et slikt høyt nivå og også takler Bielsas murderball kan dette være en mann for oss....

Det jeg har sett av han er en spiller som drifter mye ut og inn av kamper, litt Tyler Roberts. Usikker på om han er noe for oss, men kan ta feil.
Vi har kanskje nok av disse typene?
Pablo er også en som "drifter inn og ut" men som gjør det geniale innimellom. Det er jo hans etterfølger vi leter etter, er det ikke?

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2377 på: Juli 22, 2020, 19:00:44 »
Ekstreme ferdigheter på Buendia. Dette er fra inneværende sesong i PL:


https://youtu.be/ZJ0HHvgn3Wc

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nå er dette bare en Youtube-samling av driblerier fra mannen, men du verden for noen vanvittige ferdigheter!
Ser også ut som han har stor fart, pasningsfot og til og med taklinger som lukter svidd...
Hvis han er stabil på et slikt høyt nivå og også takler Bielsas murderball kan dette være en mann for oss....

Det jeg har sett av han er en spiller som drifter mye ut og inn av kamper, litt Tyler Roberts. Usikker på om han er noe for oss, men kan ta feil.
Vi har kanskje nok av disse typene?
Pablo er også en som "drifter inn og ut" men som gjør det geniale innimellom. Det er jo hans etterfølger vi leter etter, er det ikke?

... og hadde alle involveringene vært på nivå med det vi ser i youtube-klippene hadde han vært Messis arvtaker i Barcelona, og ikke servitør for Teemu Pukki i Norwich.

Det vi trenger er den midtbanespilleren som med jevne mellomrom og i avgjørende øyeblikk kan gjøre noe ekstraordinært. Buendia er nok et godt kort å satse på i så måte, gitt de ressursene vi har til rådighet. Bienvenido a Leeds, señor Buendia!

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2378 på: Juli 22, 2020, 19:52:37 »
Tv2 skriver at vi går all-in på Cavani. Det ville vært litt av en start!

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2379 på: Juli 22, 2020, 20:54:25 »
Tv2 skriver at vi går all-in på Cavani. Det ville vært litt av en start!
Klarer vi å matche lønnskravet hans, da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2380 på: Juli 22, 2020, 21:33:04 »
Cavani er etter mitt syn en tabbe. En has-been som surfer på gamle bravader. Håper de gjøre en scouting jobb..

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2381 på: Juli 22, 2020, 22:56:16 »
Cavani er etter mitt syn en tabbe. En has-been som surfer på gamle bravader. Håper de gjøre en scouting jobb..

Cavani er en type spiss som jobber hardt og er en god førsteforsvarer. Det er vel pri 1 for en Bielsa spiss. Sjukt god på hode og han kan avslutte.

Tror ikke Cavani hadde vært en dårlig signering faktisk, selv om han er 33 år.
Men jeg tviler på at det skjer og jeg tviler på at Bielsa ønsker han.

Er Cavani villig til å spille murderball hver uke og generelt trene så hardt. Hva gjør det med gruppa å få inn en stjerne? Mulig Cavani er nydelig å få inn. Kjenner han ikke. Er han en som tåler å sitte på benken til jul fordi han ikke er innkjørt i Bielsaball? Er det verdt pengene?

Usikker

sportcarl1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2382 på: Juli 22, 2020, 23:44:25 »
White in är prio 1. Plus  en klassanfallare och en försvarsklippa som back up
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2383 på: Juli 22, 2020, 23:50:22 »
White in är prio 1. Plus  en klassanfallare och en försvarsklippa som back up

Dem kjøper nepoe White + en forsvarsklippe til backup.

Tror White blir Leeds spiller. Han ber om å bli solgt!
Stopperne neste sesong tipper jeg er White, Cooper, Strujik og Casey + alle alternativene ellers i troppen .

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2384 på: Juli 23, 2020, 00:05:34 »
Cavani er etter mitt syn en tabbe. En has-been som surfer på gamle bravader. Håper de gjøre en scouting jobb..

Cavani er en type spiss som jobber hardt og er en god førsteforsvarer. Det er vel pri 1 for en Bielsa spiss. Sjukt god på hode og han kan avslutte.

Tror ikke Cavani hadde vært en dårlig signering faktisk, selv om han er 33 år.
Men jeg tviler på at det skjer og jeg tviler på at Bielsa ønsker han.

Er Cavani villig til å spille murderball hver uke og generelt trene så hardt. Hva gjør det med gruppa å få inn en stjerne? Mulig Cavani er nydelig å få inn. Kjenner han ikke. Er han en som tåler å sitte på benken til jul fordi han ikke er innkjørt i Bielsaball? Er det verdt pengene?

Usikker

En Cavani som er fit for fight har garantert vært et aktivum, men har ikke han vært veldig mye skadeplaget de siste årene? Det kan være et spørsmål om han i det hele tatt tåler treningsregimet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2385 på: Juli 23, 2020, 09:35:58 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2386 på: Juli 23, 2020, 09:43:21 »
Eze ryktes:


https://www.thesun.co.uk/sport/12198647/leeds-eberechi-eze-transfer-qpr-championship/

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Meget spennende spiller! ;D Tror han kunne gjort det bra med Leeds i PL under Bielsa...

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2387 på: Juli 24, 2020, 14:13:04 »
https://motleedsnews.com/transfers/club-really-to-sell-centre-back-who-leeds-want-to-sign-negotiations-to-begin-at-11-7m-report/

Noen som vet noe mer om denne karen? Bare ville rykter eller kan dette være en kar som Bielsa liker?

Killa


Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2389 på: Juli 24, 2020, 17:40:26 »
White in är prio 1. Plus  en klassanfallare och en försvarsklippa som back up

Dem kjøper nepoe White + en forsvarsklippe til backup.

Tror White blir Leeds spiller. Han ber om å bli solgt!
Stopperne neste sesong tipper jeg er White, Cooper, Strujik og Casey + alle alternativene ellers i troppen .
Spør bare av nysgjerrighet: Har han vist noen tegn på at han ønsker å bli i klubben? Regner medt han trives her men kan ikke huske å ha lest så mye rundt det. Kanskje naturlig at han sitter stille i båten før noe er klart.

Vi må ut med 35millioner £ for å kjøpe White fra Brighton. Selvom det er veldig mye penger, så synes jeg at vi må slå til. Kan fort bli verdt det dobbelte om han leverer i Premier League også.
« Siste redigering: Juli 24, 2020, 17:42:44 av Johnnyj »

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2390 på: Juli 24, 2020, 20:32:21 »
White in är prio 1. Plus  en klassanfallare och en försvarsklippa som back up

Dem kjøper nepoe White + en forsvarsklippe til backup.

Tror White blir Leeds spiller. Han ber om å bli solgt!
Stopperne neste sesong tipper jeg er White, Cooper, Strujik og Casey + alle alternativene ellers i troppen .
Spør bare av nysgjerrighet: Har han vist noen tegn på at han ønsker å bli i klubben? Regner medt han trives her men kan ikke huske å ha lest så mye rundt det. Kanskje naturlig at han sitter stille i båten før noe er klart.

Vi må ut med 35millioner £ for å kjøpe White fra Brighton. Selvom det er veldig mye penger, så synes jeg at vi må slå til. Kan fort bli verdt det dobbelte om han leverer i Premier League også.

synes 35 mill er mye på  1!!! spiller. ihertfall når vi kanskje må ut med en del i JKA dealen og costa dealen kostet sitt den og.
Håper white blir men ikke til mere enn 20, max 25 mill
Ser eze som er linket til oss, er også aktuell for west ham i ryktebørsen
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2391 på: Juli 25, 2020, 00:10:28 »
To keepere linkes til Leeds. Scums Sergio Romero og Sotons Angus Gunn. Casillas framtid i klubben er jo usikker, så en erstatning er sikkert lurt. Tror vel trioen Meslier, Miazek og Caprile kan bli i tynneste laget.

https://the72.co.uk/182404/leeds-united-considering-move-for-southampton-goalkeeper/

https://thebusbybabe.sbnation.com/2020/7/24/21337418/manchester-united-goalkeeper-sergio-romero-linked-with-leeds-and-everton-transfer-rumor
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2392 på: Juli 26, 2020, 00:39:23 »
Nå begynner det virkelig å ta av i The Sun:

https://www.thesun.co.uk/sport/12223463/man-utd-transfer-thiago-almada-leeds-marcelo-bielsa/?utm_medium=Social&utm_campaign=sunsportfacebook250720&utm_source=Facebook#Echobox=1595695132

Er uansett en spennende måned eller to vi har foran oss nå, og deretter en hel sesong! Minst.  ;)
Medlem 94237

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2393 på: Juli 26, 2020, 00:43:25 »
Nå begynner det virkelig å ta av i The Sun:

https://www.thesun.co.uk/sport/12223463/man-utd-transfer-thiago-almada-leeds-marcelo-bielsa/?utm_medium=Social&utm_campaign=sunsportfacebook250720&utm_source=Facebook#Echobox=1595695132

Er uansett en spennende måned eller to vi har foran oss nå, og deretter en hel sesong! Minst.  ;)
Det er bare å la seg rive med. Vi blir nok fryktelig skuffet til slutt uansett.

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2394 på: Juli 26, 2020, 11:36:28 »
Almada ser iværtfall ut som en svært spennende spiller, og er vel en perfekt match for Bielsa!! ung, energisk og argentinsk.

Minuset er at sånne unge sør amerikanere ofte bruker litt tid på å tilpasse seg PL og det har Leeds kansje ikke tid til å gamble på !!!

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2395 på: Juli 26, 2020, 12:17:26 »
Almada ser iværtfall ut som en svært spennende spiller, og er vel en perfekt match for Bielsa!! ung, energisk og argentinsk.

Minuset er at sånne unge sør amerikanere ofte bruker litt tid på å tilpasse seg PL og det har Leeds kansje ikke tid til å gamble på !!!

Var ikke det mest før i tiden? Tempoet er kanskje fortsatt litt "tut og kjør" kampen igjennom, men tipper en ung argentiner fort vil skjønne Bielsaball i alle fall.

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2396 på: Juli 26, 2020, 14:59:00 »
Dette ryktet går rundene i dag, men er foreløpig ikke bekreftet av de mest troverdige kildene:

 Leeds are in talks to sign Gent's Canadian forward, Jonathan David.

David in the Belgian league in 2019/20:

27 Games
18 Goals
8 Assists
116 Minutes per Goal

The 20 year old also added 3 goals in his 7 Europa League appearances

Rumoured to be around £30 million

#LUFC https://t.co/8NSk0bkDeG

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2397 på: Juli 26, 2020, 15:31:01 »
Dette ryktet går rundene i dag, men er foreløpig ikke bekreftet av de mest troverdige kildene:

 Leeds are in talks to sign Gent's Canadian forward, Jonathan David.

David in the Belgian league in 2019/20:

27 Games
18 Goals
8 Assists
116 Minutes per Goal

The 20 year old also added 3 goals in his 7 Europa League appearances

Rumoured to be around £30 million

#LUFC https://t.co/8NSk0bkDeG
Småskeptisk til kjøp fra den belgiske ligaen. Bruk heller de svimlende pengene på White.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2398 på: Juli 26, 2020, 18:06:42 »
Bielsa er på Goodison Park. Kanskje bare for å sjekke fasilitetene...

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2399 på: Juli 26, 2020, 18:08:42 »
Bielsa er på Goodison Park. Kanskje bare for å sjekke fasilitetene...

Det lukter Harry Wilson.