Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1491363 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4200 på: Mai 27, 2021, 19:47:02 »
Pope

LEEDS UNITED GIVE ALIOSKI CHANCE TO STAY

Out-of-contract left back Ezgjan Alioski offered a new contract beyond the summer

Attacking midfielder Alfie Hughes, 18, offered a professional contract

18-year-olds Owen Bray & Taylor Ragan extend scholarships

#lufc


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ingve1960

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4201 på: Mai 27, 2021, 20:39:54 »
Jippi. Skal en veldig god back til for å ta plassen fra alli på direkten. Minst et halvt år me omskolering fra normalback til bielsaback.
Alioski ikke vårt dårligste ledd,nesten alle lag tror det og legger sine beste mot alli men svært få har lykkes..krysser fingrene for 2år

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4202 på: Mai 27, 2021, 23:59:39 »
Jippi. Skal en veldig god back til for å ta plassen fra alli på direkten. Minst et halvt år me omskolering fra normalback til bielsaback.
Alioski ikke vårt dårligste ledd,nesten alle lag tror det og legger sine beste mot alli men svært få har lykkes..krysser fingrene for 2år

Eining! Og godt poeng at Alioski godt kunne vore der så den nye "stjernebacken" fekk litt ro og fred på seg til å spele seg inn i Bielsas' system. Eg håpar han blir, og forblir lykkeleg med begrensa spelartid. Men er 90% sikker på at det ikkje skjer.

Neo

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4203 på: Mai 28, 2021, 09:01:21 »
Alioski har vært en "key player" i Bielsas tid.
Man kvitter seg ikke med en slik kapasitet før man har en minst like god kandidat på plass.

Blir det salg, er nestemann allerede lokalisert (og klar for å signere).
Jeg liker Alioski.
God spiller, som er veldig dedikert og har mye "Leeds-kultur" i årene sine.

Håper vi er ferdig med tiden hvor nøkkelspillere forsvant, og vi ikke evnet å erstatte dem.
Rimer isåfall dårlig med ambisjonen om å "ta steg" i PL og Europa....



Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4204 på: Mai 28, 2021, 09:16:23 »
Pope

LEEDS UNITED GIVE ALIOSKI CHANCE TO STAY

Out-of-contract left back Ezgjan Alioski offered a new contract beyond the summer

Attacking midfielder Alfie Hughes, 18, offered a professional contract

18-year-olds Owen Bray & Taylor Ragan extend scholarships

#lufc


Sent from my iPad using Tapatalk

Dette er resirkulerte nyheter. Det er den samme kontrakten som har ligget på bordet i månedsvis. Den blir ikke forbedret, it is what it is. Hørte nettopp gjennom siste Phil Hay show og Orta har snakket med Ali face-2-face. Fortsatt ikke avklart, men det går jo mot exit..

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4205 på: Mai 28, 2021, 09:25:12 »
Følger opp meg selv. Siste Phil Hay show episode er ute og de har fått selveste Orta på besøk! Veldig bra saker, anbefaler alle å høre gjennom.

Noen highlights:

- "De Paul isn't comming, is he?" "I don't know, it's difficult" ...så den henger fortsatt i lufta
- Orta spør også gutta om de var fornøyd med fjorårets rekruttering fordi det er der lista nå ligger
- For alle aktuelle posisjoner har de nå 2-3 navn på blokka så det begynner å dra seg til
- Håper å ha mye avklart ila juni, men ikke sikkert det går. Noen ganger åpner dører seg som tidligere var lukket. Ref Raphinha
- De ønsker å ta nye steg, hva må til for å forbedre 9 plassen
- Markeder, Frankrike og Spania blir nevnt som åpenbare, men Orta kommenterer at selv om det skal være billigsalg i Frankrike har det nødvendigvis ikke vært sånn frem til nå, men det er fortsatt tidlig..

....og Orta elsker forøvrig klubben og forholdet til Marcelo er veldig godt. Syntes han fremstår veldig sympatisk og ambisiøs sett med Leeds øyne. Lover godt dette!

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4206 på: Mai 28, 2021, 09:55:51 »
Følger opp meg selv. Siste Phil Hay show episode er ute og de har fått selveste Orta på besøk! Veldig bra saker, anbefaler alle å høre gjennom.

Noen highlights:

- "De Paul isn't comming, is he?" "I don't know, it's difficult" ...så den henger fortsatt i lufta
- Orta spør også gutta om de var fornøyd med fjorårets rekruttering fordi det er der lista nå ligger
- For alle aktuelle posisjoner har de nå 2-3 navn på blokka så det begynner å dra seg til
- Håper å ha mye avklart ila juni, men ikke sikkert det går. Noen ganger åpner dører seg som tidligere var lukket. Ref Raphinha
- De ønsker å ta nye steg, hva må til for å forbedre 9 plassen
- Markeder, Frankrike og Spania blir nevnt som åpenbare, men Orta kommenterer at selv om det skal være billigsalg i Frankrike har det nødvendigvis ikke vært sånn frem til nå, men det er fortsatt tidlig..

....og Orta elsker forøvrig klubben og forholdet til Marcelo er veldig godt. Syntes han fremstår veldig sympatisk og ambisiøs sett med Leeds øyne. Lover godt dette!

Nydelig podcastepisode. Vi er heldige som har Victor Orta i klubben vår!
Pride of Yorkshire

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4207 på: Mai 28, 2021, 13:08:42 »
Alioski har vært en "key player" i Bielsas tid.
Man kvitter seg ikke med en slik kapasitet før man har en minst like god kandidat på plass.

Blir det salg, er nestemann allerede lokalisert (og klar for å signere).
Jeg liker Alioski.
God spiller, som er veldig dedikert og har mye "Leeds-kultur" i årene sine.

Håper vi er ferdig med tiden hvor nøkkelspillere forsvant, og vi ikke evnet å erstatte dem.
Rimer isåfall dårlig med ambisjonen om å "ta steg" i PL og Europa....

Er vel noe annet å ha vært en "key-player" i Bielsa sin tid, enn å ha vært en key-player i Premier League. For det har han definitivt ikke vært.
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4208 på: Mai 28, 2021, 13:09:10 »
Jippi. Skal en veldig god back til for å ta plassen fra alli på direkten. Minst et halvt år me omskolering fra normalback til bielsaback.
Alioski ikke vårt dårligste ledd,nesten alle lag tror det og legger sine beste mot alli men svært få har lykkes..krysser fingrene for 2år

Hva er vårt dårligst ledd da?
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4209 på: Mai 28, 2021, 15:49:42 »
Hadde han vært en key player hadde han vært signert videre for lenge siden.
Håper han blir med videre, men håper enda mer at vi henter inn en meget god venstreback som gjør at vi kan ta videre steg. Samme gjelder de andre posisjonene vi er litt lette i.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4210 på: Mai 28, 2021, 16:04:28 »


Dette er resirkulerte nyheter. Det er den samme kontrakten som har ligget på bordet i månedsvis. Den blir ikke forbedret, it is what it is. Hørte nettopp gjennom siste Phil Hay show og Orta har snakket med Ali face-2-face. Fortsatt ikke avklart, men det går jo mot exit..

Neppe hèlt resirkulert. YEP i går:

Gjanni Alioski still talking to Leeds United. Sat down this week with Victor Orta.
Those reports of a pre-contract agreement elsewhere weren't true.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4211 på: Mai 28, 2021, 16:06:26 »
Hva er vårt dårligst ledd da?
I de aller fleste kampene denne sesongen har v.backen vært 'vårt svakeste ledd'. Så skal det sies at Alioski har innimellom hatt helt glimrende kamper. Og at han har vært mer stabilt bra siste halvdelen av sesongen.

Men jeg ønsker at vi forsterker oss i posisjonen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4212 på: Mai 28, 2021, 16:12:06 »
Jippi. Skal en veldig god back til for å ta plassen fra alli på direkten. Minst et halvt år me omskolering fra normalback til bielsaback.
Alioski ikke vårt dårligste ledd,nesten alle lag tror det og legger sine beste mot alli men svært få har lykkes..krysser fingrene for 2år

Hva er vårt dårligst ledd da?

Jeg mener det har vært bredden i midten og på vingene.

Når Klich fikk en lang dupp/tok ikke PL nivå og når Rodrigo og Phillips var skadet hadde vi ikke nok kvalitet å erstatte dem med.

Vi har to fantastiske vinger. Prestasjonene svinger selvfølgelig. Da hadde vi ingen gode vinger å sette inn.

Syntes Alioski får ufortjent mye pepper. Når det er sagt så håper jeg VB blir styrket og at Alioski skriver under på ny kontrakt. Bedre cover på vb og jeg mener Alioski er bedre enn Costa og Poveda. Det vil styrke bredden også på vingen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4213 på: Mai 28, 2021, 16:36:21 »


Jeg mener det har vært bredden i midten og på vingene.

Når Klich fikk en lang dupp/tok ikke PL nivå og når Rodrigo og Phillips var skadet hadde vi ikke nok kvalitet å erstatte dem med.

Vi har to fantastiske vinger. Prestasjonene svinger selvfølgelig. Da hadde vi ingen gode vinger å sette inn.

Syntes Alioski får ufortjent mye pepper. Når det er sagt så håper jeg VB blir styrket og at Alioski skriver under på ny kontrakt. Bedre cover på vb og jeg mener Alioski er bedre enn Costa og Poveda. Det vil styrke bredden også på vingen.
Etter at Klich fikk formduppen sin og før Dallas fikk etablert seg på midten var midten vår sårbar, ja. Og fortsatt har vi ikke god nok dekning der all den tid Shackleton ikke får tillit.  Vi har mer enn nok vinger, om coverne er gode nok er så sin sak. Costa har sine kamper men ikke jevnt god nok...

Jeg vil heller at vi brenner av 'alt' på de Paul/tilsvarende og en ok venstreback. Så får vi heller satse på at Summerville og de andre unge kan coaches gode nok av Bielsa.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4214 på: Mai 28, 2021, 18:05:16 »
Følger opp meg selv. Siste Phil Hay show episode er ute og de har fått selveste Orta på besøk! Veldig bra saker, anbefaler alle å høre gjennom.

Noen highlights:

- "De Paul isn't comming, is he?" "I don't know, it's difficult" ...så den henger fortsatt i lufta
- Orta spør også gutta om de var fornøyd med fjorårets rekruttering fordi det er der lista nå ligger
- For alle aktuelle posisjoner har de nå 2-3 navn på blokka så det begynner å dra seg til
- Håper å ha mye avklart ila juni, men ikke sikkert det går. Noen ganger åpner dører seg som tidligere var lukket. Ref Raphinha
- De ønsker å ta nye steg, hva må til for å forbedre 9 plassen
- Markeder, Frankrike og Spania blir nevnt som åpenbare, men Orta kommenterer at selv om det skal være billigsalg i Frankrike har det nødvendigvis ikke vært sånn frem til nå, men det er fortsatt tidlig..

....og Orta elsker forøvrig klubben og forholdet til Marcelo er veldig godt. Syntes han fremstår veldig sympatisk og ambisiøs sett med Leeds øyne. Lover godt dette!

Glimrende oppsummert. :)

Her er et timinuttersklipp som er lagt ut.

https://www.youtube.com/watch?v=lpzPxJprp_Y
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4215 på: Mai 28, 2021, 20:54:39 »
Niklas Haugland får ikke forlenget kontrakt.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/28180/leeds-united-2021-22-retained-list?fbclid=IwAR23sSaYorgA6uhAyJ2uc0mKGCkdfQRzlhoDHeo_SVhZy8Z0npLZDQQE3YA
Utrolig at Eunan o’kane og Oasim Buoy har vært på lønningslistene vår så lenge.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4216 på: Mai 29, 2021, 14:32:48 »


Dette er resirkulerte nyheter. Det er den samme kontrakten som har ligget på bordet i månedsvis. Den blir ikke forbedret, it is what it is. Hørte nettopp gjennom siste Phil Hay show og Orta har snakket med Ali face-2-face. Fortsatt ikke avklart, men det går jo mot exit..

Neppe hèlt resirkulert. YEP i går:

Gjanni Alioski still talking to Leeds United. Sat down this week with Victor Orta.
Those reports of a pre-contract agreement elsewhere weren't true.

Det er resirkulert i den form at det blir presentert som at det foregår forhandlinger. Og det gjør det jo ikke. Det er det samme kontraktsforslaget som har ligget på bordet i månedsvis. Orta sa selv at han hadde stilt Ali 3 spørsmål kom det frem i siste Phil Hay podden. Dette er jo noe helt annet enn kontraktsforhandlinger så den YEP artikkel er bare clickbait. Uansett, han hadde signert for lenge siden om han visste han forble et førstevalg. Move on nå..

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4217 på: Mai 30, 2021, 21:43:34 »


Dette er resirkulerte nyheter. Det er den samme kontrakten som har ligget på bordet i månedsvis. Den blir ikke forbedret, it is what it is. Hørte nettopp gjennom siste Phil Hay show og Orta har snakket med Ali face-2-face. Fortsatt ikke avklart, men det går jo mot exit..

Neppe hèlt resirkulert. YEP i går:

Gjanni Alioski still talking to Leeds United. Sat down this week with Victor Orta.
Those reports of a pre-contract agreement elsewhere weren't true.

Det er resirkulert i den form at det blir presentert som at det foregår forhandlinger. Og det gjør det jo ikke. Det er det samme kontraktsforslaget som har ligget på bordet i månedsvis. Orta sa selv at han hadde stilt Ali 3 spørsmål kom det frem i siste Phil Hay podden. Dette er jo noe helt annet enn kontraktsforhandlinger så den YEP artikkel er bare clickbait. Uansett, han hadde signert for lenge siden om han visste han forble et førstevalg. Move on nå..

Hvis Alioski blir værende som et alternativ blir jeg iallefall glad.  Han har gjort mye for klubben og har fortsatt mye å gi.
Medlem 94237

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4218 på: Mai 31, 2021, 13:33:41 »
Apropos venstrebacker, Barry Douglas ryktes til Rangers. Kontrakten hans går i alle fall ut til sommeren.

https://www.hitc.com/en-gb/2021/05/31/incredible-player-suggests-hes-open-to-joining-steven-gerrards-rangers-now/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4219 på: Mai 31, 2021, 19:41:31 »
Hekta på Leeds siden 1974

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4220 på: Juni 01, 2021, 12:07:52 »
Går mye rykter på nettet nå om stor Leedsinteresse for Cagliari midfielder Nahitan Nandez.

https://motleedsnews.com/transfers/leeds-interest-in-cagliari-midfielder-nahitan-nandez-is-most-concrete/

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4221 på: Juni 02, 2021, 11:06:41 »
Nettavisen skriver at vi har fått avslått bud på Romain Perraud.
 

gekon17

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4222 på: Juni 02, 2021, 11:54:27 »

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4223 på: Juni 02, 2021, 12:26:37 »
Nettavisen skriver at vi har fått avslått bud på Romain Perraud.
White-sagaen om igjen? OK, kom med 1 nytt forbedret bud. Går ikke det: glem og gå videre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4224 på: Juni 02, 2021, 12:27:47 »
Venstre back

https://www.teamtalk.com/news/orta-leeds-javi-galan-transfer-messi-impressive-stat

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk
Virker vel mer fornuftig å kjøpe Galan til 3,5 mill i stedet for Perraud til 18 mill. Sikkert omtrent like gode.
Uansett kan det jo skje at Alioski holder den nyinnkjøpte på benken  :o
MOT

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4225 på: Juni 02, 2021, 13:33:45 »
Venstre back

https://www.teamtalk.com/news/orta-leeds-javi-galan-transfer-messi-impressive-stat

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk
Virker vel mer fornuftig å kjøpe Galan til 3,5 mill i stedet for Perraud til 18 mill. Sikkert omtrent like gode.
Uansett kan det jo skje at Alioski holder den nyinnkjøpte på benken  :o

Perraud 3 år yngre, og på årets lag i Frankrike denne sesongen. Syns det høres kakken bedre ut enn 26 år gamle Galan.
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4226 på: Juni 02, 2021, 14:02:54 »
Venstre back

https://www.teamtalk.com/news/orta-leeds-javi-galan-transfer-messi-impressive-stat

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk
Virker vel mer fornuftig å kjøpe Galan til 3,5 mill i stedet for Perraud til 18 mill. Sikkert omtrent like gode.
Uansett kan det jo skje at Alioski holder den nyinnkjøpte på benken  :o

Perraud 3 år yngre, og på årets lag i Frankrike denne sesongen. Syns det høres kakken bedre ut enn 26 år gamle Galan.
Perraud virker meget god, men Galan har også imponert i La Liga. Sparer 12-14 mill på Galan, som er utslagsgivende for meg. Men det koker vel ned til hvem Bielsa synes passer best inn (hvis det er disse to som er aktuelle).
MOT

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4227 på: Juni 02, 2021, 14:12:40 »
Georgisk journalist (med begrenset antall følgere, men hva vet jeg om fotballjournalister i Georgia?) Lasha Kokiashvili på Twitter
Sitat
Khvicha Kvaratskhelia UPDATE

According to my information (with
@giosanadiradze1
) Christian Emile, a well-known agent, is working on the transfer of Khvicha Kvaratskhelia

What we have learned he is negotiating with Leeds United

Driblesterk og rask ving fra Rubin Kazan som har blitt kåret til årets unge spiller i Russland de to siste årene. Var linket tidligere i vår, og er sannsynligvis på blokka til Victor!

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4228 på: Juni 02, 2021, 14:31:39 »
Georgisk journalist (med begrenset antall følgere, men hva vet jeg om fotballjournalister i Georgia?) Lasha Kokiashvili på Twitter
Sitat
Khvicha Kvaratskhelia UPDATE

According to my information (with
@giosanadiradze1
) Christian Emile, a well-known agent, is working on the transfer of Khvicha Kvaratskhelia

What we have learned he is negotiating with Leeds United

Driblesterk og rask ving fra Rubin Kazan som har blitt kåret til årets unge spiller i Russland de to siste årene. Var linket tidligere i vår, og er sannsynligvis på blokka til Victor!

Årets unge spiller i Russland 2 år på rad bør vel borge for god kvalitet!?
Høres spennende ut - jeg husker hans landsmann Georgi Kinkladze herjet i PL for lenge siden.. Hvis denne karen er noe i nærheten kan det være en meget spennende spiller! Og vi trenger absolutt flere alternativ på vingen - regner med Costa og Poveda nå er veid og funnet for lette. da står vi igjen med Raphina og Harrison på kantene og de trenger konkurranse/ back-up.
Men nå kan jo dette være nok et silly season-rykte - hvem vet....

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4229 på: Juni 02, 2021, 15:00:53 »
Georgisk journalist (med begrenset antall følgere, men hva vet jeg om fotballjournalister i Georgia?) Lasha Kokiashvili på Twitter
Sitat
Khvicha Kvaratskhelia UPDATE

According to my information (with
@giosanadiradze1
) Christian Emile, a well-known agent, is working on the transfer of Khvicha Kvaratskhelia

What we have learned he is negotiating with Leeds United

Driblesterk og rask ving fra Rubin Kazan som har blitt kåret til årets unge spiller i Russland de to siste årene. Var linket tidligere i vår, og er sannsynligvis på blokka til Victor!

Årets unge spiller i Russland 2 år på rad bør vel borge for god kvalitet!?
Høres spennende ut - jeg husker hans landsmann Georgi Kinkladze herjet i PL for lenge siden.. Hvis denne karen er noe i nærheten kan det være en meget spennende spiller! Og vi trenger absolutt flere alternativ på vingen - regner med Costa og Poveda nå er veid og funnet for lette. da står vi igjen med Raphina og Harrison på kantene og de trenger konkurranse/ back-up.
Men nå kan jo dette være nok et silly season-rykte - hvem vet....
https://www.youtube.com/watch?v=MFlhxE9O1FM
Får jo litt Raphinha vibes av dette :) Tar ingenting for gitt, men dersom vi ignorer de mest åpenbare clickbaits, så finner iallefall jeg glede i å følge litt med på ryktene. Synes hele Rodrigo de Paul sagaen i fjor var ypperlig underholdning, med @DanMoylan fra SquareBall, Victor Orta, Angus Kinnear og de Paul selv alle med strålende bidrag :D