Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474568 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

J-R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4890 på: August 28, 2021, 10:46:19 »
Hvis det stemmer at Winks er tilbudt til Leeds og vi takker nei da lurer jeg på litt om kunnskapene til trenerne våre. En meget god spiller som ville ha styrket oss

Javel? Hvorfor vil da Spurs sende ham på dør?
Fordi att Tottenham har bedre alternativer på midtbane...
Det har ikke Leeds! Vi har Tyler Roberts og Rodrigo som alternativer, ingen av de er midtbanespillere...

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4891 på: August 28, 2021, 13:09:28 »
Hvis det stemmer at Winks er tilbudt til Leeds og vi takker nei da lurer jeg på litt om kunnskapene til trenerne våre. En meget god spiller som ville ha styrket oss

Javel? Hvorfor vil da Spurs sende ham på dør?
Fordi att Tottenham har bedre alternativer på midtbane...
Det har ikke Leeds! Vi har Tyler Roberts og Rodrigo som alternativer, ingen av de er midtbanespillere...

Winks er neppe løsningen som offensiv midtbanespiller. Spurs har heller ikke veldig bred dekning.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4892 på: August 28, 2021, 18:00:11 »
Conor Gallagher, som ikke ville til Leeds, scorer to for Palace i uavgjort-kampen borte mot West Ham, og ødelegger samtidig odds-kupongen min.  ::) :)
Super Leeds since 1968

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4893 på: August 29, 2021, 09:44:20 »
Om vi ikke er helt happy med hva som har kommet inn i vinduet, så kan vi vel enes om at vi er noenlunde tilfredse med å kvittere ut en skøyer
38 min inn i matchen slår han til igjen med en av sine spesialiteter :)   https://www.youtube.com/watch?v=5a2BAFr51TI

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4894 på: August 29, 2021, 10:31:34 »
Ryktebørsen tar litt av igjen nå som det nærmer seg deadline:

https://motleedsnews.com/transfers/dan-james-set-to-leave-manchester-united-after-cristiano-ronaldo-agreement-leeds-united-set-to-bid/

https://sportslens.com/leeds-genuine-challengers-for-mikkel-damsgaard-report-claims/383646/

Ender nok opp med ingenting er jeg redd.  Et litt skuffende overgangsvindu bortsett fra at Harrison endelig ble vår egen og at det er kommet inn flere spennende ungdommer.

Junior er det litt tidlig å si for mye om.  Foreløpig savner jeg Alioski litt på ventrebacken men det går seg vel til etter hvert.

Medlem 94237

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4895 på: August 29, 2021, 17:14:24 »
Ryktebørsen tar litt av igjen nå som det nærmer seg deadline:

https://motleedsnews.com/transfers/dan-james-set-to-leave-manchester-united-after-cristiano-ronaldo-agreement-leeds-united-set-to-bid/

https://sportslens.com/leeds-genuine-challengers-for-mikkel-damsgaard-report-claims/383646/

Ender nok opp med ingenting er jeg redd.  Et litt skuffende overgangsvindu bortsett fra at Harrison endelig ble vår egen og at det er kommet inn flere spennende ungdommer.

Junior er det litt tidlig å si for mye om.  Foreløpig savner jeg Alioski litt på ventrebacken men det går seg vel til etter hvert.
Skuffende at vi ikke har tatt flere offensive grep. Vi er syltynne fremover, om det skulle oppstå skader på Bamford, Harrison/Raphinha. Roberts ikke i nærheten, og U23 spillerne har tydeligvis et stykke igjen for å oppnå tillit hos Bielsa

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4897 på: August 29, 2021, 23:44:38 »
Dan James er ryktet som aldri går bort. Nå
som Ronaldo er på plass, er han fort til salgs. Fra The Athletic nettopp:


https://twitter.com/bielsaball28/status/1432086917584232450?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1432086917584232450%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fbielsaball28%2Fstatus%2F1432086917584232450%3Fs%3D19


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja takk!

Så en artikkel tidligere i dag at Leeds ilke vil stå i veien om Costa ønsker å reise.

Costa ut og James inn hadde vært noe på tampen.


auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4898 på: August 30, 2021, 09:15:16 »
https://twitter.com/footyinsider247/status/1432232423270535173?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1432232423270535173%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Ffootyinsider247%2Fstatus%2F1432232423270535173%3Fs%3D19

Skremmende om vi er villige til å bla opp 25 millioner pund for James. Virker som Bielsa er "hekta" på ham. Et lån med opsjon den beste løsningen. Et lån uten opsjon kan vi vel ikke være interessert i. Å bla opp 25 millioner pund nå vil også være risky business.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4899 på: August 30, 2021, 09:32:03 »
Ser ut som om vi atter en gang, med samme spiller, skal kaste bort tida i enden av et transfervindu. Denne gang mot en enda mer grisk og håpløs klubb enn sist. Tviler sterkt på om det kommer noe godt ut av det.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4900 på: August 30, 2021, 10:40:14 »
Dan James er ryktet som aldri går bort. Nå
som Ronaldo er på plass, er han fort til salgs. Fra The Athletic nettopp:


https://twitter.com/bielsaball28/status/1432086917584232450?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1432086917584232450%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fbielsaball28%2Fstatus%2F1432086917584232450%3Fs%3D19


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja takk!

Så en artikkel tidligere i dag at Leeds ilke vil stå i veien om Costa ønsker å reise.

Costa ut og James inn hadde vært noe på tampen.

James har jo vært mer håpløs enn Costa kunne klart å være hittil denne sesongen. Han var jo vårt eneste håp i serieåpningen og mot Wolves i går var han håpløs.

Men mulig Bielsa kan fikse gutten. Men på en annen side så har jo ikkje Bielsa fikset Costa.

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4901 på: August 30, 2021, 11:04:54 »
Ser ut som om vi atter en gang, med samme spiller, skal kaste bort tida i enden av et transfervindu. Denne gang mot en enda mer grisk og håpløs klubb enn sist. Tviler sterkt på om det kommer noe godt ut av det.
Om de selger James, så skal du jaggu se at de klarer å få til at Cavani bytter til drakt 21 og han nye får 7`rn.  Passe uspiselig

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4902 på: August 30, 2021, 13:23:55 »
Har aldri skjønt dette helt , at såkalte stjernespillere som signer for en ny /gammel klubb absolutt skal ha samme draktnummer som fra klubben han forlot /igjen kommer til ! ? Hva er greia liksom ? Så lenge du spiller med hjerte på utsiden av drakta så spiller det vel ingen rolle hvilket nr du har på ryggen!?

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4903 på: August 30, 2021, 13:26:15 »
Har aldri skjønt dette helt , at såkalte stjernespillere som signer for en ny /gammel klubb absolutt skal ha samme draktnummer som fra klubben han forlot /igjen kommer til ! ? Hva er greia liksom ? Så lenge du spiller med hjerte på utsiden av drakta så spiller det vel ingen rolle hvilket nr du har på ryggen!?

Må vel være en av de mest gjenkjennbare merkevarene i nyere tids fotball? Er vel stort sett det det går i.
Om regelverket tillater det, er en annen sak. Spiller liten rolle for min del.
Marching On! 4276

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4904 på: August 30, 2021, 13:28:50 »
Dan James til salgs fra Man U , FOR 25 millioner pund . Er han verdt så mye ? En grei spiller som backup for Phillips ? Kunne vært greit med en låneavtale ala det Man C og Harrison hadde med Leeds?

Stut og Fjærkre

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4905 på: August 30, 2021, 13:34:31 »
Har aldri skjønt dette helt , at såkalte stjernespillere som signer for en ny /gammel klubb absolutt skal ha samme draktnummer som fra klubben han forlot /igjen kommer til ! ? Hva er greia liksom ? Så lenge du spiller med hjerte på utsiden av drakta så spiller det vel ingen rolle hvilket nr du har på ryggen!?

Må vel være en av de mest gjenkjennbare merkevarene i nyere tids fotball? Er vel stort sett det det går i.
Om regelverket tillater det, er en annen sak. Spiller liten rolle for min del.

Glad jeg holder med en klubb som rekrutterer unggutter de tror de kan utvikle.
Må være nitrist å støtte en klubb som henter 36-åringer, kun fordi de tror de kan selge mer drakter.

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4906 på: August 30, 2021, 13:41:50 »
skal bielsa på død og liv ha james så håper jeg det blir til en billig penge.
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4907 på: August 30, 2021, 13:47:06 »
Dan James til salgs fra Man U , FOR 25 millioner pund . Er han verdt så mye ? En grei spiller som backup for Phillips ? Kunne vært greit med en låneavtale ala det Man C og Harrison hadde med Leeds?

Han er verdt det andre klubber er villig til å betale. 25 millioner pund synes i overkant. Men 15-20 millioner virker mer riktig. James er vingspiller og konkurrerer absolutt ikke med Phillips.
Bielsa har siklet på James i 2,5 år nå, så jeg frykter han får overtalt Kinnear til å splash the cash. Får for all del håpe det er et lån med opsjon. Lån han for 5 millioner pund og betal dem ytterligere 15 millioner hvis han blir en suksess. Trenger vi flere vinger med dårlig end product?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4908 på: August 30, 2021, 13:50:00 »
Håper vi ikke venter for lenge. Vi trenger en offansiv spiller inn før vinduet lukkes. James kan bli vanskelig. Hay skrev nettopp dette:

James is complex. Still not clear if he actually wants to go from Man Utd.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4909 på: August 30, 2021, 14:22:35 »
Håper vi ikke venter for lenge. Vi trenger en offansiv spiller inn før vinduet lukkes. James kan bli vanskelig. Hay skrev nettopp dette:

James is complex. Still not clear if he actually wants to go from Man Utd.


auren

Lån med opsjon kunne jo vært noe, men prisen som hentydes er jo spinnvill.
Hva har han vist i Manju liksom?
Veldig god motor, men lite end product.....mener det er på samme nivå som Roberts, Costa, Alioski !!og Poveda.
Merkelig vi ikke forsøker en av unggutta snart...Skal jo være klasse de vi har fått inn: Mc Gurk, Miller, Bate og Gelhardt, Greenwood fra fjoråret.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4910 på: August 30, 2021, 14:23:26 »
Fabrizio Romano
Excl. Leeds are in advanced talks to sign Dan James from Manchester United on a permanent deal! Discussions ongoing to complete the agreement. Talks also on personal terms. 🔴 #MUFC #LUFC

Noa Lang rumours few days ago were ‘fake’ - never been close to Leeds in the last weeks.


Tipper James blir å se i Leedsdrakt. Ikke helt happy kjenner jeg, men men.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4911 på: August 30, 2021, 14:30:56 »
Fabrizio Romano
Excl. Leeds are in advanced talks to sign Dan James from Manchester United on a permanent deal! Discussions ongoing to complete the agreement. Talks also on personal terms. 🔴 #MUFC #LUFC

Noa Lang rumours few days ago were ‘fake’ - never been close to Leeds in the last weeks.


Tipper James blir å se i Leedsdrakt. Ikke helt happy kjenner jeg, men men.

auren

Tipper vi er mange som er delte, men akkurat nå er jeg happy for å få inn litt friskt blod som absolutt behøves. En interessant tanke kan jo være at Bielsa avslutter dette katastrofe-eksperimentet med Rodrigo i 10'ern og skyver inn Rapinha der isteden og kjører Harrisson og James på kantene..

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4912 på: August 30, 2021, 14:35:27 »
Fabrizio Romano
Excl. Leeds are in advanced talks to sign Dan James from Manchester United on a permanent deal! Discussions ongoing to complete the agreement. Talks also on personal terms. #MUFC #LUFC

Noa Lang rumours few days ago were ‘fake’ - never been close to Leeds in the last weeks.


Tipper James blir å se i Leedsdrakt. Ikke helt happy kjenner jeg, men men.

auren
Jeg tar gjerne James, men trodde egentlig vi hadde mer behov for en kreativ sentral midtbanespiller. Det er selvsagt også litt tynt på vingene hvis Harrison eller Raphinha skulle bli skadet!


Sent from my iPhone using Tapatalk

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4913 på: August 30, 2021, 14:51:36 »
Fabrizio Romano
Excl. Leeds are in advanced talks to sign Dan James from Manchester United on a permanent deal! Discussions ongoing to complete the agreement. Talks also on personal terms. #MUFC #LUFC

Noa Lang rumours few days ago were ‘fake’ - never been close to Leeds in the last weeks.


Tipper James blir å se i Leedsdrakt. Ikke helt happy kjenner jeg, men men.

auren
Jeg tar gjerne James, men trodde egentlig vi hadde mer behov for en kreativ sentral midtbanespiller. Det er selvsagt også litt tynt på vingene hvis Harrison eller Raphinha skulle bli skadet!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi har nok behov for begge deler.
Men «den rette» 10’eren har tydeligvis ikke vært ledig på markedet nå. Skal litt til at det klaffer med tilgjengelighet, betalingsvilje og grønt lys fra Bielsa samtidig.
Over 300 millioner NOK for James er helt villt. Samtidig er det som nevnt en spiller Bielsa har ønsket seg lenge så da sier også jeg ja takk til litt friskt blod. James er vel en litt annen type enn Harrison og Raphinha.
Ikke like god til å drible men raskere til beins.


Sent from my iPhone using Tapatalk

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4914 på: August 30, 2021, 16:57:06 »
James for 25 mill pund er håpløst. Gå for Obreien og Kent.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4915 på: August 30, 2021, 17:02:22 »
Fabrizio Romano
Excl. Leeds are in advanced talks to sign Dan James from Manchester United on a permanent deal! Discussions ongoing to complete the agreement. Talks also on personal terms. #MUFC #LUFC

Noa Lang rumours few days ago were ‘fake’ - never been close to Leeds in the last weeks.


Tipper James blir å se i Leedsdrakt. Ikke helt happy kjenner jeg, men men.

auren
Jeg tar gjerne James, men trodde egentlig vi hadde mer behov for en kreativ sentral midtbanespiller. Det er selvsagt også litt tynt på vingene hvis Harrison eller Raphinha skulle bli skadet!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi har nok behov for begge deler.
Men «den rette» 10’eren har tydeligvis ikke vært ledig på markedet nå. Skal litt til at det klaffer med tilgjengelighet, betalingsvilje og grønt lys fra Bielsa samtidig.
Over 300 millioner NOK for James er helt villt. Samtidig er det som nevnt en spiller Bielsa har ønsket seg lenge så da sier også jeg ja takk til litt friskt blod. James er vel en litt annen type enn Harrison og Raphinha.
Ikke like god til å drible men raskere til beins.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg mener vi trenger James. En litt annen type enn Harrison og Raphinha. Som du sier så er han ikke like god til å drible. Men han har enorm fart. Viktigste er at vi får et alternativ som kan bidra fra benken når det trengs. Om det er Harrison, James eller Raphinha får vi se etterhvert.

Hvis James kommer inn så håper jeg Costa ryker. Hvis James sin ankomst betyr at Summerville ikke engang er på benken så blir jeg litt mer usikker.

Men blir ikke overrasket om Bielsa tenker at Summerville ikke er god og stabil nok til å være ving nr 3, men at han hans posisjon som 4 valg hiarkiet forblir den samme med James inn og at Costa detter ned fra 3 til 5 valg. Mulig det er et siste desperat ønske fra meg bare ;D

Det jobbes nok parallelt med James inn og Costa ut tenker jeg..

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4916 på: August 30, 2021, 17:04:12 »
Prøv på Dwight McNeill fra Burnley! Han lekte med oss i går. Pung ut 25 mill.
MOT

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4917 på: August 30, 2021, 17:12:04 »
Prøv på Dwight McNeill fra Burnley! Han lekte med oss i går. Pung ut 25 mill.
Ehh.. Burnley ville ha £60 mill hos Everton. £25mill virker derfor noe billig  ::)

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4918 på: August 30, 2021, 17:39:58 »
Leeds vil ha James. Ingenting som tyder på at James vil ha Leeds. Hva er vitsen?

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4919 på: August 30, 2021, 17:47:59 »
Mener det eer helt feil å gå etter James nå, enten han vil eller ikke. Vi er godt forspent med folk som kan komme fra benken og presentere like godt som han. Trenger bare nevne Summerville. Bruk pengene og energien på en sentralt for fxxx!.