Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475320 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5880 på: Mai 24, 2022, 11:32:19 »
Phillips ryktes til City som erstatter for Fernandinho. Jeg tror han ender der.

Det er lov å håpe. Skal han først gå så er det perfekt. Høyere pris og ikkje det værste "hat-laget"

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5881 på: Mai 24, 2022, 11:39:22 »
Phillips ryktes til City som erstatter for Fernandinho. Jeg tror han ender der.

Det er lov å håpe. Skal han først gå så er det perfekt. Høyere pris og ikkje det værste "hat-laget"

Jeg tror også det fra Phillips sin side vil være et av de valgene som vil gi minst støy, mest penger, og best sportslig.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5882 på: Mai 24, 2022, 11:56:59 »
Phillips ryktes til City som erstatter for Fernandinho. Jeg tror han ender der.

Det er lov å håpe. Skal han først gå så er det perfekt. Høyere pris og ikkje det værste "hat-laget"

Jeg tror også det fra Phillips sin side vil være et av de valgene som vil gi minst støy, mest penger, og best sportslig.

Så lenge vi får klekkelig betalt tenker jeg at dette ikke er noen krise. Han er ikke så viktig i Marsch sitt system som han var under Bielsa. Men å miste 2 så gode spillere i samme vindu som Phillips og Raphina krever at vår rekruttering er spot on...

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5883 på: Mai 24, 2022, 12:05:42 »
Phillips ryktes til City som erstatter for Fernandinho. Jeg tror han ender der.

Det er lov å håpe. Skal han først gå så er det perfekt. Høyere pris og ikkje det værste "hat-laget"

Jeg tror også det fra Phillips sin side vil være et av de valgene som vil gi minst støy, mest penger, og best sportslig.

Så lenge vi får klekkelig betalt tenker jeg at dette ikke er noen krise. Han er ikke så viktig i Marsch sitt system som han var under Bielsa. Men å miste 2 så gode spillere i samme vindu som Phillips og Raphina krever at vår rekruttering er spot on...
Helt korrekt, da har vi ikke råd til noe sedvanlig 20% ish treff fra Orta. Håper inderlig han har lært, og forsterker med spillere som har erfaring, og har levert i engelsk fotball. Vi har ikke råd til nye misser fra den mannen nå..

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5884 på: Mai 24, 2022, 12:07:25 »
Phillips ryktes til City som erstatter for Fernandinho. Jeg tror han ender der.

Det er lov å håpe. Skal han først gå så er det perfekt. Høyere pris og ikkje det værste "hat-laget"

Jeg tror også det fra Phillips sin side vil være et av de valgene som vil gi minst støy, mest penger, og best sportslig.

Så lenge vi får klekkelig betalt tenker jeg at dette ikke er noen krise. Han er ikke så viktig i Marsch sitt system som han var under Bielsa. Men å miste 2 så gode spillere i samme vindu som Phillips og Raphina krever at vår rekruttering er spot on...

De to ut er 1,5 milliard. Legg på 500-600 mill i transferpotten fra tidligere, så bør vi handle for 2 milliarder i sommer. Det er 6 spillere med en snittpris på over 300 millioner kroner.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5885 på: Mai 24, 2022, 12:22:53 »
Phillips ryktes til City som erstatter for Fernandinho. Jeg tror han ender der.

Jeg tror du kan treffe ganske godt her.
De vet jo at det er en spiller som har levert på et skyhøyt nivå i en slik type fotball og en rolle der mange av elementene er like.
I tillegg er jo andre faktorer her. Grealish og Kalvin var CC´s klart beste spillere for 2-3 sesonger siden. Muligheten til å vinne trofeer og spille med og mot de absolutt beste. I tillegg har vi penger. Livet til Grealish kan jo sikkert misunnes for en i midten av 20 årene med kort karriere og potensielt en veldig kort hvis en alvorlig skade oppstår.

Håper personlig Phillips blir. Vil jo ikke akkurat at vi selger oss svakere, men på den andre siden så stiller jeg spørsmålstegn om han er like effektiv i dagens system som under Bielsa. Det er vel få om noen som kan den dm rollen bedre enn Pep.
« Siste redigering: Mai 24, 2022, 12:27:07 av leedslife »

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5886 på: Mai 24, 2022, 12:50:15 »
Laget er og vil alltid være viktigere enn spillerne - "side before self".
Viktigste nå er at vi handler spillere som passer inn i det systemet det skal spilles i.

Vinger har vi nok av, selg gjerne James og få inn noen med fotballforståelse...han er for meg helt håpløs.
Vi trenger Aylings`erstatter - i tillegg til Drameh.  Gjerne Djed Spence...han er kun på lån i Forest fra Boro`.
Venstre back, Charlie Taylor bør være mulig.
Stoppere har vi godt med, mener Llorente er den svakeste vi har der.  Benytt gjerne Cresswell mer.
Kreativ midtbane, i tillegg til løpsmaskin` Aaronson..moro om Bogucz får muligheter- men vi trenger kvalitet og målgarantist der også.
Spiss......Minamino etc.
 

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5887 på: Mai 24, 2022, 12:56:26 »
Spennende uker fremover, håper vi får noen skikkelige overraskelser ang spillerkjøp. Aaronsson er vel mer eller mindre klar for Leeds etter at vi beholdt plassen i PL.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5888 på: Mai 24, 2022, 13:36:34 »
Milner: Nei takk. Må da finnes noe yngre og bedre i fotballverdenen. Skal de hente noen fra Liverpoop, så hent Minamino.  Taylor: Nei takk. Pissa på klubben på måten han forlot. Da kan heller Leeds "splash" the cash på Cornet som kan spille v. back og v. ving hvis de tenker å hente noen fra Burnley.

Charlie Taylor var en av spillerne jeg likte best (på grunn av hans kvaliteter) på den tida han var i klubben. Likte slett ikke at han dro, men svært lite tydet på  at klubben ville klare opprykk de nærmeste årene. Dersom han skulle spille i PL, måtte han flytte på seg. Han hadde ambisjoner om å spille på høyeste nivå, og det kunne han ikke i Leeds.

Tror du også hadde byttet beite dersom du fikk tilbud om bedre jobb og lønn. Ser gjerne at han spiller for Leeds igjen.
Super Leeds since 1968

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5889 på: Mai 24, 2022, 13:59:50 »
Milner: Nei takk. Må da finnes noe yngre og bedre i fotballverdenen. Skal de hente noen fra Liverpoop, så hent Minamino.  Taylor: Nei takk. Pissa på klubben på måten han forlot. Da kan heller Leeds "splash" the cash på Cornet som kan spille v. back og v. ving hvis de tenker å hente noen fra Burnley.

Charlie Taylor var en av spillerne jeg likte best (på grunn av hans kvaliteter) på den tida han var i klubben. Likte slett ikke at han dro, men svært lite tydet på  at klubben ville klare opprykk de nærmeste årene. Dersom han skulle spille i PL, måtte han flytte på seg. Han hadde ambisjoner om å spille på høyeste nivå, og det kunne han ikke i Leeds.

Tror du også hadde byttet beite dersom du fikk tilbud om bedre jobb og lønn. Ser gjerne at han spiller for Leeds igjen.

Tror nok Pettersen tenkte på måten han forlot, og ikke at han forlot. Var vel slik at han nektet å spille siste seriekamp den sesongen, i tilfelle skade før han gikk til ny klubb. Ble en del støy av det..

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5890 på: Mai 24, 2022, 14:13:00 »
Milner: Nei takk. Må da finnes noe yngre og bedre i fotballverdenen. Skal de hente noen fra Liverpoop, så hent Minamino.  Taylor: Nei takk. Pissa på klubben på måten han forlot. Da kan heller Leeds "splash" the cash på Cornet som kan spille v. back og v. ving hvis de tenker å hente noen fra Burnley.

Charlie Taylor var en av spillerne jeg likte best (på grunn av hans kvaliteter) på den tida han var i klubben. Likte slett ikke at han dro, men svært lite tydet på  at klubben ville klare opprykk de nærmeste årene. Dersom han skulle spille i PL, måtte han flytte på seg. Han hadde ambisjoner om å spille på høyeste nivå, og det kunne han ikke i Leeds.

Tror du også hadde byttet beite dersom du fikk tilbud om bedre jobb og lønn. Ser gjerne at han spiller for Leeds igjen.

Tror nok Pettersen tenkte på måten han forlot, og ikke at han forlot. Var vel slik at han nektet å spille siste seriekamp den sesongen, i tilfelle skade før han gikk til ny klubb. Ble en del støy av det..

Mulig, men det gjør jo ofte klubbene selv også, når et spillersalg er avtalt med kjøpende klubb. Spilleren "spares" for å unngå skade.

Ser ikke den store forskjellen her.
Super Leeds since 1968

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5891 på: Mai 24, 2022, 17:24:45 »
Telegraph Football
@TeleFootball
Exclusive: Newcastle keen to sign Jack Harrison despite Leeds’ Premier League survival /
@LukeEdwardsTele

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5892 på: Mai 24, 2022, 18:42:43 »
Telegraph Football
@TeleFootball
Exclusive: Newcastle keen to sign Jack Harrison despite Leeds’ Premier League survival /
@LukeEdwardsTele
Mye rykter ute og går på denne tida.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5893 på: Mai 24, 2022, 21:42:26 »
Telegraph Football
@TeleFootball
Exclusive: Newcastle keen to sign Jack Harrison despite Leeds’ Premier League survival /
@LukeEdwardsTele
Mye rykter ute og går på denne tida.
Blir mye Click Baits, de beste lagene handler under radaren til avisene


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5894 på: Mai 24, 2022, 22:55:17 »
Alt eg vet om Jonas er at han har ca 100.000 følgere...


Jonas Hen Shrag
@JonathanShrager

Amid reports of MCFC’s interest in Phillips, I am told there are currently no talks with Kalvin’s representation about a move. His desire has always been to stay at LUFC, enhanced by their EPL status. Meeting awaits with Mr Radrizzani to discuss his future, and possible extension
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5895 på: Mai 24, 2022, 23:59:15 »
Telegraph Football
@TeleFootball
Exclusive: Newcastle keen to sign Jack Harrison despite Leeds’ Premier League survival /
@LukeEdwardsTele
Mye rykter ute og går på denne tida.
Veldig mange. Burde ta de fleste med en klype salt,  men her er i alle fall noen rykter jeg har sett i dag;

INN

Kai Wagner - Tysk venstreback som spiller i MLS. Mer  defensivt anlagt enn Firpo. Mange gode år foran seg, og relativt billig.

Minamino - En spiller som har vært i Salzburg med Marsch. Vært en rotasjonspiller i Liverpool, men har spilt bra i de kampene jeg har sett han. Var spesielt god sammen med Haaland.

Tyler Adams - En potensiell erstatter for Phillips, hvis han skulle forsvinne. Har visstnok et kjempebra forhold til Jesse Marsch, og de har tidligere vært sammen en kort periode i RB Leipzig.

Calvin Ramsay - Ung og offensiv høyreback fra Skottland. Er nok ikke helt klar for den store scenen i Premier League ennå. Men kunne vært en fin signering for U23.

Noah Lang - Går fortsatt rykter om han også. Riktig nok har han spilt best på venstrekanten der vi allerede har Harrison, men han har også spilt både i 10er-rollen og på høyrekanten.
 

UT

James - Ryktes til Atalanta
Raphinha- Barcelona (?)
Phillips - Man City (?)
Harrison - Newcastle og Spurs har vist interesse.


ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5896 på: Mai 25, 2022, 00:10:19 »
Milner: Nei takk. Må da finnes noe yngre og bedre i fotballverdenen. Skal de hente noen fra Liverpoop, så hent Minamino.  Taylor: Nei takk. Pissa på klubben på måten han forlot. Da kan heller Leeds "splash" the cash på Cornet som kan spille v. back og v. ving hvis de tenker å hente noen fra Burnley.

Charlie Taylor var en av spillerne jeg likte best (på grunn av hans kvaliteter) på den tida han var i klubben. Likte slett ikke at han dro, men svært lite tydet på  at klubben ville klare opprykk de nærmeste årene. Dersom han skulle spille i PL, måtte han flytte på seg. Han hadde ambisjoner om å spille på høyeste nivå, og det kunne han ikke i Leeds.

Tror du også hadde byttet beite dersom du fikk tilbud om bedre jobb og lønn. Ser gjerne at han spiller for Leeds igjen.

Tror nok Pettersen tenkte på måten han forlot, og ikke at han forlot. Var vel slik at han nektet å spille siste seriekamp den sesongen, i tilfelle skade før han gikk til ny klubb. Ble en del støy av det..

Mulig, men det gjør jo ofte klubbene selv også, når et spillersalg er avtalt med kjøpende klubb. Spilleren "spares" for å unngå skade.

Ser ikke den store forskjellen her.
Må være mulig å tilgi Charlie for det nå. På dem tiden var det vel ikke all verdens stabilitet eller gode fremtidsutsikter i Leeds. Dessuten var vel gutten ung og ble sikkert rådet til det av agenten.
Sier ja takk til Taylor, Cornet, Neil og Pope.
Så kan heller Milwall eller Cardiff hente Ashley Barnes.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5897 på: Mai 25, 2022, 08:27:09 »
Telegraph Football
@TeleFootball
Exclusive: Newcastle keen to sign Jack Harrison despite Leeds’ Premier League survival /
@LukeEdwardsTele
Mye rykter ute og går på denne tida.

Jeg bare minner om at teamet for tråden er nettopp det, rykter. Når det er sagt så The Telegraph en av de seriøse britiske avisene og Luke Edwards følger Newcastle relativt tett. At Eddie Howe ønsker JH inn ser jeg på som helt plausibelt og hvis de blar opp nok penger er det helt greit. Jeg antar Marsch har planer om å implementere 4-2-2-2 systemet sitt og strengt tatt er det ikke noe behov for klassiske vinger der. Dobbel pivot og to 10'ere er det som er fokuset...

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5898 på: Mai 25, 2022, 10:38:04 »
James Marshment
@marshyleeds
.
@TEAMtalk
 understands Leeds are casting their eyes towards Sergino Dest with a summer offer being considered.
USA star was first mentioned as a possible target by us at the back end of March.

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5899 på: Mai 25, 2022, 10:55:14 »
Time will show ! spennende uker fremover okke som! MOT.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5900 på: Mai 25, 2022, 12:27:08 »
Er mange rykter gitt.... Kjøp Ward-Prose, Pope , Ryan Kent , Noa Lang, Aaronsen og en spiss fra en PL klubb.....Må da ha penger til det etter alle salgene vi skal gjøre.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5901 på: Mai 25, 2022, 12:30:13 »
James Marshment
@marshyleeds
.
@TEAMtalk
 understands Leeds are casting their eyes towards Sergino Dest with a summer offer being considered.
USA star was first mentioned as a possible target by us at the back end of March.

Skadeskutte Barcelona-backer er det vi driver med. :)
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5902 på: Mai 25, 2022, 13:18:37 »
James Marshment
@marshyleeds
.
@TEAMtalk
 understands Leeds are casting their eyes towards Sergino Dest with a summer offer being considered.
USA star was first mentioned as a possible target by us at the back end of March.

Skadeskutte Barcelona-backer er det vi driver med. :)


Er kjempeskeptisk til flere Barcelona-backer etter Firpo. Vi har ikke råd til en sånn smell en gang til. Ser flere mener Dest er langt bedre enn Firpo og har spilt mye mer, men uansett, prestere i La Liga er noe heeeeeelt annet enn kjøret i PL.....

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5903 på: Mai 25, 2022, 13:33:55 »
James Marshment
@marshyleeds
.
@TEAMtalk
 understands Leeds are casting their eyes towards Sergino Dest with a summer offer being considered.
USA star was first mentioned as a possible target by us at the back end of March.

Skadeskutte Barcelona-backer er det vi driver med. :)


Er kjempeskeptisk til flere Barcelona-backer etter Firpo. Vi har ikke råd til en sånn smell en gang til. Ser flere mener Dest er langt bedre enn Firpo og har spilt mye mer, men uansett, prestere i La Liga er noe heeeeeelt annet enn kjøret i PL.....

Tja, han spiller jo for en av verdens aller største klubber. Tror nok ikke vi skal undervurdere presset i den klubben akkurat. :)

Dessuten er gode fotballspillere, gode fotballspillere. Det kan være kulturforskjeller, spillestil, relasjoner etc som gjør at man presterer bedre et sted enn et annet.

Har sett Leeds' kamper og et utvalg andre i PL de siste årene og tar du bort Man City og Liverpool er det ikke akkurat skremmende nivå på et høyt antall lag i denne ligaen heller.

Når alt det er sagt, jeg er ikke spesielt gira på Dest selv. Syns det er mer spennende med denne skotske backen, selv om jeg har sett han langt mindre. :)
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5904 på: Mai 25, 2022, 13:51:22 »
Phil Hay
@PhilHay_
Leeds should stand very firm on Raphinha. No need to compromise on value, no need to do Barcelona any favours, no reason to let anyone else control the situation. The club would have been exposed had they gone down but they're not exposed now.


BINGO!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5905 på: Mai 25, 2022, 13:54:15 »
LeedsRadar
@LeedsRadar
🚨 Newcastle interest in Jack Harrison is genuine, although Leeds want thrice of what they paid for him last summer. A deal is very unlikely.

#lufc

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5906 på: Mai 25, 2022, 21:23:14 »
Brenden Aaronson ja, har endelig fått lest meg litt opp på ham.

https://theathletic.com/3330285/2022/05/24/brenden-aaronson-why-leeds-pushed-hard-for-signing-and-what-usmnt-midfielder-will-bring/

Mateusz Klich.
Det er det The Athletic skriver. Ikke en komplett kopi, men mye likt. Korte pasninger, ikke lange. Løper mye.
Presser mer enn Klich, skaper mindre...
Det er vel der vi er pr nå.
Men han er bare 21 år, og har bare 18 måneder med europeisk fotball, så her er rom for utvikling.
Ikke et alternativ nr 2 som kant slik eg trodde, virker å holde seg sentralt.

Klich has never been a prolific carrier of the ball and does not make an especially high number of progressive passes either, but he is very good at receiving them — a strength Aaronson possesses too. Klich’s style is as much about making himself available for forward balls as it is about supplying them; laying the ball off, then offering himself as an outlet in advanced spaces.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5907 på: Mai 25, 2022, 21:41:21 »
Faktisk forventet å gå gjennom denne uka!

Smyth: 
Leeds United seizing a small window of opportunity to get the Brenden Aaronson deal done. Moving quickly now, expected this week.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5908 på: Mai 25, 2022, 21:46:24 »
Tom Bogert:

Sources: Brenden Aaronson has arrived in England to do his medical (tomorrow) and officially complete his $30 million transfer to Leeds United from RB Salzburg.

Getting deal signed & done before Aaronson joins USMNT for friendlies against Morocco & Uruguay then Nations League.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5909 på: Mai 25, 2022, 22:06:08 »
Tom Bogert:

Sources: Brenden Aaronson has arrived in England to do his medical (tomorrow) and officially complete his $30 million transfer to Leeds United from RB Salzburg.

Getting deal signed & done before Aaronson joins USMNT for friendlies against Morocco & Uruguay then Nations League.


Sent from my iPad using Tapatalk

Da får vi se om han er den åpenbaringen Orta & Co prøvde å selge oss i januarvinduet.  De hadde vel allerede da lagt planer for sommeren?
Medlem 94237