Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474991 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6240 på: Juni 17, 2022, 13:59:41 »
Sander Berge er knapt en halv Kalvin Phillips.

Enig. Glem Berge, gi meg heller Mo Camara!

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6241 på: Juni 17, 2022, 14:27:37 »
Hvem skal ut bortsett fra  Raphinha og Phillips? Er Klich og Ayling gode nok for enda en sesong i PL? Hva med Roberts og Cooper? Vi mangler bredde og kvalitet i stallen nå som det blir fem bytter i PL. Spennende tider og spent på hvem vi møter i første kamp.

Syns poenget ditt om at vi mangler bredde og kvalitet i stallen svarer på spørsmålet. Så lenge den er så tynn som den er, kan vi ikke selge unna spillere selv om vi ikke anser de som gode nok. Få spillere her som ville generert særlig med penger heller.

Jeg var litt trigger happy mot slutten av sesongen, men tenker nok at de som har vært rundt elleveren og kamptroppene bør beholdes. Selv om Ayling og Klich nok er over toppen, har de verdifull erfaring. Håper er at nyanskaffelsene skyver de som ikke er gode nok ut på benken, men at vi derfor står igjen både med en bedre ellevere og større bredde.

De unggutta som ikke er gode nok for førstelaget, men som har fylt benken grunnet skader bør få spille U23 eller leies ut til Championship/L1.

Enig - vi kan ikke kvitte oss med alle bærebjelkene i laget de siste sesongene. Det er desse som skal holde på kontinuiteten i troppen. De blir ikke nødvendigvis de som starter hver kamp, men er gode nok for å sitte på innbytterbenken.

Utover Phillips og Raphinhia så bør vel fremtiden til Shackleton og Roberts vurderes nøye. I tillegg ser jeg ikke helt nytten av James hvis vingspillet skal snevres inn. Costa. Hva skjer med han? Kanskje han får ut potensiale sitt under Jesse?

Det er vel spillere inn som avgjør om flere må gå. Jeg tenker at Klich pga kvalitet og Rodrigo sine bidrag ift lønnslippen er spillere som lett kunne blitt erstattet sportslig, men rutinen og kontinuiteten svekkes.

Davis, Bogusz, Poveda, Edmondson, Bate, Cresswell, Greenwood, Drameh og sikkert flere unggutter kan fort reise eller lånes ut.
Håper virkelig ikke Greenwood blir lånt ut. Heller ikke Cresswell, og kanskje ikke Drameh.
Mtp ROberts og Shack er det vel ingenting å tenke på. De er ikke viktige i troppen på noe som helst vis, og har ikke utviklet seg positivt i de årene de har stått på lønningslista. Snarere tvert imot.
Klubben viste vel ganske tydelig på slutten av sesongen at Greenwood blir en viktig spiller denne sesongen.
Drameh og Cresswell må rett ut.
Gleder meg mest til å se hva vi gjør med Summerville. Samme med Bate.

Cresswell ut?? han er jo framtiden!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6242 på: Juni 17, 2022, 14:39:26 »
Hvem skal ut bortsett fra  Raphinha og Phillips? Er Klich og Ayling gode nok for enda en sesong i PL? Hva med Roberts og Cooper? Vi mangler bredde og kvalitet i stallen nå som det blir fem bytter i PL. Spennende tider og spent på hvem vi møter i første kamp.

Syns poenget ditt om at vi mangler bredde og kvalitet i stallen svarer på spørsmålet. Så lenge den er så tynn som den er, kan vi ikke selge unna spillere selv om vi ikke anser de som gode nok. Få spillere her som ville generert særlig med penger heller.

Jeg var litt trigger happy mot slutten av sesongen, men tenker nok at de som har vært rundt elleveren og kamptroppene bør beholdes. Selv om Ayling og Klich nok er over toppen, har de verdifull erfaring. Håper er at nyanskaffelsene skyver de som ikke er gode nok ut på benken, men at vi derfor står igjen både med en bedre ellevere og større bredde.

De unggutta som ikke er gode nok for førstelaget, men som har fylt benken grunnet skader bør få spille U23 eller leies ut til Championship/L1.

Enig - vi kan ikke kvitte oss med alle bærebjelkene i laget de siste sesongene. Det er desse som skal holde på kontinuiteten i troppen. De blir ikke nødvendigvis de som starter hver kamp, men er gode nok for å sitte på innbytterbenken.

Utover Phillips og Raphinhia så bør vel fremtiden til Shackleton og Roberts vurderes nøye. I tillegg ser jeg ikke helt nytten av James hvis vingspillet skal snevres inn. Costa. Hva skjer med han? Kanskje han får ut potensiale sitt under Jesse?

Det er vel spillere inn som avgjør om flere må gå. Jeg tenker at Klich pga kvalitet og Rodrigo sine bidrag ift lønnslippen er spillere som lett kunne blitt erstattet sportslig, men rutinen og kontinuiteten svekkes.

Davis, Bogusz, Poveda, Edmondson, Bate, Cresswell, Greenwood, Drameh og sikkert flere unggutter kan fort reise eller lånes ut.
Håper virkelig ikke Greenwood blir lånt ut. Heller ikke Cresswell, og kanskje ikke Drameh.
Mtp ROberts og Shack er det vel ingenting å tenke på. De er ikke viktige i troppen på noe som helst vis, og har ikke utviklet seg positivt i de årene de har stått på lønningslista. Snarere tvert imot.
Klubben viste vel ganske tydelig på slutten av sesongen at Greenwood blir en viktig spiller denne sesongen.
Drameh og Cresswell må rett ut.
Gleder meg mest til å se hva vi gjør med Summerville. Samme med Bate.

Cresswell ut?? han er jo framtiden!
Var ment som ut på lån. Skulle gjerne sett mest mulig minutter voksemfotball ville gagnet dem

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6243 på: Juni 17, 2022, 15:27:07 »
Hvem skal ut bortsett fra  Raphinha og Phillips? Er Klich og Ayling gode nok for enda en sesong i PL? Hva med Roberts og Cooper? Vi mangler bredde og kvalitet i stallen nå som det blir fem bytter i PL. Spennende tider og spent på hvem vi møter i første kamp.

Syns poenget ditt om at vi mangler bredde og kvalitet i stallen svarer på spørsmålet. Så lenge den er så tynn som den er, kan vi ikke selge unna spillere selv om vi ikke anser de som gode nok. Få spillere her som ville generert særlig med penger heller.

Jeg var litt trigger happy mot slutten av sesongen, men tenker nok at de som har vært rundt elleveren og kamptroppene bør beholdes. Selv om Ayling og Klich nok er over toppen, har de verdifull erfaring. Håper er at nyanskaffelsene skyver de som ikke er gode nok ut på benken, men at vi derfor står igjen både med en bedre ellevere og større bredde.

De unggutta som ikke er gode nok for førstelaget, men som har fylt benken grunnet skader bør få spille U23 eller leies ut til Championship/L1.

Enig - vi kan ikke kvitte oss med alle bærebjelkene i laget de siste sesongene. Det er desse som skal holde på kontinuiteten i troppen. De blir ikke nødvendigvis de som starter hver kamp, men er gode nok for å sitte på innbytterbenken.

Utover Phillips og Raphinhia så bør vel fremtiden til Shackleton og Roberts vurderes nøye. I tillegg ser jeg ikke helt nytten av James hvis vingspillet skal snevres inn. Costa. Hva skjer med han? Kanskje han får ut potensiale sitt under Jesse?

Det er vel spillere inn som avgjør om flere må gå. Jeg tenker at Klich pga kvalitet og Rodrigo sine bidrag ift lønnslippen er spillere som lett kunne blitt erstattet sportslig, men rutinen og kontinuiteten svekkes.

Davis, Bogusz, Poveda, Edmondson, Bate, Cresswell, Greenwood, Drameh og sikkert flere unggutter kan fort reise eller lånes ut.
Håper virkelig ikke Greenwood blir lånt ut. Heller ikke Cresswell, og kanskje ikke Drameh.
Mtp ROberts og Shack er det vel ingenting å tenke på. De er ikke viktige i troppen på noe som helst vis, og har ikke utviklet seg positivt i de årene de har stått på lønningslista. Snarere tvert imot.
Klubben viste vel ganske tydelig på slutten av sesongen at Greenwood blir en viktig spiller denne sesongen.
Drameh og Cresswell må rett ut.
Gleder meg mest til å se hva vi gjør med Summerville. Samme med Bate.

Cresswell ut?? han er jo framtiden!
Var ment som ut på lån. Skulle gjerne sett mest mulig minutter voksemfotball ville gagnet dem

Enig. Det var det jeg tenkte med Greenwood også. Gjør han det bra i CC så gagner det mer enn veldig mye benk i PL. Det er en helt normal vei å gå for å utvikle seg. Spillere i den aldern som blir lånt ut til League One tror jeg er ferdige.

 Men det beste hadde vært om dem hadde klora seg til mye spilletid i et solid Leeds lag.

Hvem som blir sendt på utlån blir nok avgjort mot slutten av vinduet.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6244 på: Juni 17, 2022, 23:58:05 »
Vil fremdeles ha en spiss, en midtstopper og en venstreback før jeg er fornøyd.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6245 på: Juni 18, 2022, 00:06:37 »
Vil fremdeles ha en spiss, en midtstopper og en venstreback før jeg er fornøyd.

Spiss får vi helt sikkert. Stopper er overflødig å kjøpe inn. Konkurranse på venstrebacken trengs også, og jeg håper vi kjøper en konkurrent til Firpo her. Men synes vi bør få på plass en annen reservekeeper enn Klaesson. En skade på Meslier og det kan se veldig stygt ut.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6246 på: Juni 18, 2022, 09:17:38 »
Håper vi snart signerer spillere med PL erfaring! Spiss og en midtbanespiller til.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6247 på: Juni 18, 2022, 09:19:57 »
Vil fremdeles ha en spiss, en midtstopper og en venstreback før jeg er fornøyd.

Det blir vel litt lite siden Raphinha og Phillips skal ut?

På defensiv midt hadde vi egentlig bare Phillips i fjor som kunne bekle den posisjonen fint. Da spilte vi med en men manglet sårt back-up. I år skal vi spille med 2 holding/defensiv og da bør vi ha 3 spesialister på den posisjonen med Forshaw som kriseløsning. Det betyr at vi pr nå mangler en, forsvinner Phillips så mangler vi 2. Tipper Tyler Adams er bankers og kanskje Nicolas Raskin.
Spiss kommer garantert, der spiller vi jo også med 2 nå så muligens Bamford, Gelhardt, og en ny holder, med Sam Greenwood som back-up og Tyler Roberts som dark horse. Kanskje  Arnaud Kalimuendo, får vi han er det nesten for godt til å være sant. Tar gjerne Che Adams også, og etter min vurdering kan vi lufte Bamford for salg.

På venstreback har vi også en dark horse, Leif Davis. Ikkje helt suksess i Bournemouth men man veit aldri, føler der er et bra potensiale.

 

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6248 på: Juni 18, 2022, 09:32:58 »
Vil fremdeles ha en spiss, en midtstopper og en venstreback før jeg er fornøyd.

Da forblir du misfornøyd. Ingen ny midtstopper kommer. Hva skal vi forresten med det?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6249 på: Juni 18, 2022, 10:07:44 »
Vil fremdeles ha en spiss, en midtstopper og en venstreback før jeg er fornøyd.

Da forblir du misfornøyd. Ingen ny midtstopper kommer. Hva skal vi forresten med det?

Hay gjennomgår i dag dagens spillerstall og hvor de står:
I gjennomgangen av midtstopperne våre våre kommenteres det:
Centre-back is the one area where the club categorically expect no incoming recruitment. They have numerous options already and money has been and will be spent elsewhere in the window.

Jeg reagerer ikke på det...
Det er verre mht venstrebacken:
Leeds are otherwise devoid of other experienced left-backs and, as it stands, don’t appear to be targeting another one.
Firpo er forresten på husjakt i North Yorkshire - noe som ikke går upåaktet hen i kommentarene til Hays tweet om artikkelen  ;D

Om Klaesson skrives det igjen at klubben diskuterer en mer rutinert back up-keeper, mens Hjelde er man meget fornøyd med men det er på U23-nivå han nok vil få matchingen sin...

Leif Davies, der tror Hay at 'the ship has sailed' for hans muligheter i Leeds. Drameh havner nok på nytt utlån...
Shackleton, der tror Hay at det beste for alle parter er salg evt utlån. Og Tyler Roberts, det har i alle fall ikke vært bud på ham ennå...

https://theathletic.com/3368826/2022/06/18/leeds-transfer-news-every-players-summer-move-and-contract-situation-explained/
« Siste redigering: Juni 18, 2022, 10:12:53 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6250 på: Juni 18, 2022, 12:14:23 »
Vil fremdeles ha en spiss, en midtstopper og en venstreback før jeg er fornøyd.

En eller to spisser må inn.

Gelhardt vil ta nye steg, men er forsatt ung.
Greenwood blir omskolert til midtbanespiller.
Roberts kan man ikke stole på som ett førstevalg.
Rodrige og James er ikke spisser.
Bamford har vært skadet ett år. Har en god sesong bak seg i PL, og det blir spennende å se om han klarer å komme opp på samme nivå som 20/21 sesongen igjen.
marching on together,
derudaf forever...

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6251 på: Juni 18, 2022, 13:03:32 »
Vil fremdeles ha en spiss, en midtstopper og en venstreback før jeg er fornøyd.

En eller to spisser må inn.

Gelhardt vil ta nye steg, men er forsatt ung.
Greenwood blir omskolert til midtbanespiller.
Roberts kan man ikke stole på som ett førstevalg.
Rodrige og James er ikke spisser.
Bamford har vært skadet ett år. Har en god sesong bak seg i PL, og det blir spennende å se om han klarer å komme opp på samme nivå som 20/21 sesongen igjen.

Gelhardt er 20 år, mer enn gammel nok til å eksplodere inn på scenen.
Om det er noe Rodrigo er, så er det spiss.
Bamford er eg veldig usikker på, så vi trenger i alle fall en spiss uansett.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6252 på: Juni 18, 2022, 13:04:46 »
One Leeds Fan Channel
@OneLeedsFC
PSG have made a formal approach to sign Kalvin Phillips.

They are willing to pay £55M and £200,000 a week.

🗞
@MirrorFootball
 /
@TEAMtalk


#LUFC | #Leeds

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6253 på: Juni 18, 2022, 14:17:53 »
Vil fremdeles ha en spiss, en midtstopper og en venstreback før jeg er fornøyd.

Da forblir du misfornøyd. Ingen ny midtstopper kommer. Hva skal vi forresten med det?

Hay gjennomgår i dag dagens spillerstall og hvor de står:
I gjennomgangen av midtstopperne våre våre kommenteres det:
Centre-back is the one area where the club categorically expect no incoming recruitment. They have numerous options already and money has been and will be spent elsewhere in the window.

Jeg reagerer ikke på det...
Det er verre mht venstrebacken:
Leeds are otherwise devoid of other experienced left-backs and, as it stands, don’t appear to be targeting another one.
Firpo er forresten på husjakt i North Yorkshire - noe som ikke går upåaktet hen i kommentarene til Hays tweet om artikkelen  ;D

Om Klaesson skrives det igjen at klubben diskuterer en mer rutinert back up-keeper, mens Hjelde er man meget fornøyd med men det er på U23-nivå han nok vil få matchingen sin...

Leif Davies, der tror Hay at 'the ship has sailed' for hans muligheter i Leeds. Drameh havner nok på nytt utlån...
Shackleton, der tror Hay at det beste for alle parter er salg evt utlån. Og Tyler Roberts, det har i alle fall ikke vært bud på ham ennå...

https://theathletic.com/3368826/2022/06/18/leeds-transfer-news-every-players-summer-move-and-contract-situation-explained/

Merkelig at vi ikke er ute etter forsterkning eller evt cover på venstrebackplassen. Firpo har vært elendig, og er i tillegg svært skadeutsatt. Dallas er et ok cover, men ute til nyttår.. Ellers er det tynt. Kan heller ikke se noen fra U23 som er klare til å ta steget. Hjelde er kanskje den som er nærmest, men han burde vært herdet via et utlån i CC. McCarron er rask, og bra fremover, men har klare defensive mangler og er neppe aktuell for a.laget foreløpig.
Hadde troen på Shack for noen år siden, men han virker å ha stagnert. Er nok fornuftig av han og komme seg videre. Når det gjelder Roberts, håper jeg han blir solgt, og at vi aldri mere ser han i en 1.lags kamp for Leeds. Har ventet og håpet på at han skal slå til for fullt, men det virker som et lost-case.
Er spent på hva som skjer på spissfronten. Her trenger vi en reell konkurrent til Bamford og Gelhardt. Har fullstendig mistet tålmodigheten med Rodrigo. Han leverte enkelte bra matcher som 10,er, men helt håpløs i 9,er rollen. Et grusomt bomkjøp, håper vi kan redde stumpene ved å cashe inn. Utrolig skuffet over hva han har levert for oss.
Håper det er et snev av sannhet i Ben Brereton-ryktene.
Dersom Raphinha og Phillips forsvinner, trenger vi selvsagt erstattere for disse. Har et visst håp om at Summerville kan bidra kommende sesong i Raphinha-rollen. Spent på om Noa Lang er aktuell, eller om han blir for dyr. Var meget bra for Brugge.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6254 på: Juni 18, 2022, 17:23:35 »
Ser Zinchenko skal selges av City.
Del av Phillips handel?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6255 på: Juni 18, 2022, 19:51:45 »
Hvis vi kvitter oss med Raphinha og Phillips, og sitter igjen med Aaronson, Roca og Kristensen! Da er det rett ned!

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6256 på: Juni 18, 2022, 20:15:55 »
Hvis vi kvitter oss med Raphinha og Phillips, og sitter igjen med Aaronson, Roca og Kristensen! Da er det rett ned!
Det vil aldri skje, det har vært klart at Aaronson og Roca ikke er tatt inn for erstatte Phillips eller Raphinha. Forsvinner en eller begge to så vil Leeds erstatte de med nye spillere!


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Juni 18, 2022, 21:30:09 av karaba »

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6257 på: Juni 19, 2022, 10:38:10 »
Liverpool og Manchester United også inn i kampen om Raphinha. Jeg er bra sikker på at han forlater, har stor tro på at han vil til, og går til Barcelona. Skudd for baugen at Dembele roter mye frem og tilbake der. Uansett med den interessen som er, 75 millioner pund og ut av Premier League er målet. Rema 1000 pris i forhold til Sancho. Vi mister han, det er jeg bombesikker på.
 

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6258 på: Juni 19, 2022, 11:07:36 »
Sånn jeg har skjønt det, så er det lønnsutgiftene som tynger Barcelona mest og ikke nødvendigvis overgangssummer. De klarte å hoste opp en halv milliard for Ferran Torres i januar, selv om Messi (av ligaen) ble nektet å signere for halv lønn av det han hadde på forrige kontrakt.

Selges Frenkie De Jong, er det Robert Lewandowski er første prioritert. Det er lite sannsynlig at polakken skal inn på lavere lønn enn De Jong har.

Med en revitalisert Dembele i samtaler om ny kontrakt, sammen med supertalentet - for en gangs skyld ikke overdrevet betegnelse -  Gavi, skjønner jeg ikke helt hvordan Barca skal komme ut i pluss og med plass til Raphinha på lønnsbudsjettet. Det er mye rask å ta av i form av Luuk De Jong, Martin Braithwaite, samt at Dani Alves er ute og Memphis Depay virker å være på salgslista.

Tror nok Raphinha spiller i en annen drakt til høsten uansett, men dersom han kun ser på Barcelona som aktuelt stoppested er det en ørliten sjanse for at man enes om å hente neste sommer eller noe lignende. Han har vært linket til Liverpool, som har Salah på samme posisjon og Arsenal har Bukayo Saka. Tottenham orker jeg ikke tanken på (sammen med Scum) og de virker mer interessert i Richarlison. Chelsea er en liten dark horse, de bryr seg jo aldri om de har gode nok spillere i en posisjon fra før.

Raphinha har alltid følt som om han er på lån, så jeg har innfunnet meg med at han forsvinner, men jeg håper det blir til Spania.
« Siste redigering: Juni 19, 2022, 11:09:14 av Dennis »
Marching on together!

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6259 på: Juni 19, 2022, 16:12:36 »
Hvis penger er problemet burde vi fått til en byttehandel, f.eks. Depay mot Raphinha......men Depay vil nok aldri til Leeds, dessverre. Men kanskje noen andre?
MOT

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6260 på: Juni 19, 2022, 22:58:17 »
Ser Zinchenko skal selges av City.
Del av Phillips handel?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Da har vi i alle fall venstreback. Men vi bør ha min. 30 mill. pund i mellomlegg.....bør da brukes til Kalvins erstatter.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6261 på: Juni 20, 2022, 09:01:05 »
Mer og mer om Traore:
https://www.footballinsider247.com/leeds-united-traore-plan/

Han er etter min oppfatning VING..........så da bør 1 ut...gjerne James.
Ift back up for Firpo, så har vi Hjelde - og jeg mener jo fortsatt at Harrison burde omskoleres til VB.
Beholde og utvikle Greenwood, Gelhardt , Summerville ....handle inn Berge og Minamino.......og back-up keeper.

Da er vi der.
« Siste redigering: Juni 20, 2022, 09:23:08 av Cherry »
 

Håvard

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6262 på: Juni 20, 2022, 09:51:53 »
 ;D

Leeds United will leave their phone “off the hook” and ignore any offers for Raphinha this summer, according to Gabby Agbonlahor.

“I can imagine Leeds are going to put their phone off the hook for the summer for anybody trying to get their players. They are not interested.

They were so close to going down they can’t afford to lose Raphinha.”

https://www.footballinsider247.com/leeds-united-will-leave-their-phone-off-the-hook-after-raphinha-update-agbonlahor/




peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6263 på: Juni 20, 2022, 11:36:49 »
Mer og mer om Traore:
https://www.footballinsider247.com/leeds-united-traore-plan/

Han er etter min oppfatning VING..........så da bør 1 ut...gjerne James.
Ift back up for Firpo, så har vi Hjelde - og jeg mener jo fortsatt at Harrison burde omskoleres til VB.
Beholde og utvikle Greenwood, Gelhardt , Summerville ....handle inn Berge og Minamino.......og back-up keeper.

Da er vi der.

En ting er at dette er en ryktetråd, men en viss realisme er vel å foretrekke?
James ut? Han er nyinnkjøpt på langtidskontrakt. Du forstår vel at dette ikke skjer?

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6264 på: Juni 20, 2022, 12:03:05 »
Mer og mer om Traore:
https://www.footballinsider247.com/leeds-united-traore-plan/

Han er etter min oppfatning VING..........så da bør 1 ut...gjerne James.
Ift back up for Firpo, så har vi Hjelde - og jeg mener jo fortsatt at Harrison burde omskoleres til VB.
Beholde og utvikle Greenwood, Gelhardt , Summerville ....handle inn Berge og Minamino.......og back-up keeper.

Da er vi der.

En ting er at dette er en ryktetråd, men en viss realisme er vel å foretrekke?
James ut? Han er nyinnkjøpt på langtidskontrakt. Du forstår vel at dette ikke skjer?
Skjønner ikke Ortas lidenskap for Traore. I praksis er det vel ingen som vil beholde Traore. Wolves låner han ut og Barca løser ikke ut opsjonen. Jeg stemmer nei.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6265 på: Juni 20, 2022, 12:05:46 »
Mer og mer om Traore:
https://www.footballinsider247.com/leeds-united-traore-plan/

Han er etter min oppfatning VING..........så da bør 1 ut...gjerne James.
Ift back up for Firpo, så har vi Hjelde - og jeg mener jo fortsatt at Harrison burde omskoleres til VB.
Beholde og utvikle Greenwood, Gelhardt , Summerville ....handle inn Berge og Minamino.......og back-up keeper.

Da er vi der.

En ting er at dette er en ryktetråd, men en viss realisme er vel å foretrekke?
James ut? Han er nyinnkjøpt på langtidskontrakt. Du forstår vel at dette ikke skjer?

Det var da voldsomt........  ::)
Vi har fått ny Manager/coach som vil sette sitt eget lag, og etter det som kan leses utifra spillestil han sverger til - så er ikke vinger like aktuelt som tidligere under Marcelo.
Kroner og øre/pund blir jo målt ift hva man både får FOR og IGJEN for spillere.. kontraktslengde teller ikke mye.
Er fullt klar over hvilken streng jeg skriver i, og litt "synsing" bør det være takhøyde for ;)

Husk at dette er Silly Season, med masse click bait og meninger an mass .

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6266 på: Juni 20, 2022, 12:20:30 »
Mer og mer om Traore:
https://www.footballinsider247.com/leeds-united-traore-plan/

Han er etter min oppfatning VING..........så da bør 1 ut...gjerne James.
Ift back up for Firpo, så har vi Hjelde - og jeg mener jo fortsatt at Harrison burde omskoleres til VB.
Beholde og utvikle Greenwood, Gelhardt , Summerville ....handle inn Berge og Minamino.......og back-up keeper.

Da er vi der.

En ting er at dette er en ryktetråd, men en viss realisme er vel å foretrekke?
James ut? Han er nyinnkjøpt på langtidskontrakt. Du forstår vel at dette ikke skjer?
Skjønner ikke Ortas lidenskap for Traore. I praksis er det vel ingen som vil beholde Traore. Wolves låner han ut og Barca løser ikke ut opsjonen. Jeg stemmer nei.

Alt handler om pris, eller "value for money" om du vil. Traore er jo et beist av en spiller som er nærmest umulig å håndtere i fullt driv. Ikkje førstevalget mitt, men det er jo en spennende tanke. Passer kanskje godt i Marsch sitt system der han slipper det store defensive ansvaret en ren ving har.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6267 på: Juni 20, 2022, 13:49:56 »
Mer og mer om Traore:
https://www.footballinsider247.com/leeds-united-traore-plan/

Han er etter min oppfatning VING..........så da bør 1 ut...gjerne James.
Ift back up for Firpo, så har vi Hjelde - og jeg mener jo fortsatt at Harrison burde omskoleres til VB.
Beholde og utvikle Greenwood, Gelhardt , Summerville ....handle inn Berge og Minamino.......og back-up keeper.

Da er vi der.

En ting er at dette er en ryktetråd, men en viss realisme er vel å foretrekke?
James ut? Han er nyinnkjøpt på langtidskontrakt. Du forstår vel at dette ikke skjer?

Du får sende en mail til artikkelforfatter Wayne Veysey og forklare.
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6268 på: Juni 20, 2022, 14:23:33 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Raphinha situation. 🚨🇧🇷 #LUFC

▫️ Barcelona agreed personal terms with Raphinha, but no agreement on fee with Leeds.

▫️ Arsenal are in direct negotiations with Leeds, interested since March.

▫️ Both Chelsea & Tottenham have been in contact too.

▫️ Fee could be around 65/75m.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6269 på: Juni 20, 2022, 14:34:38 »
Mike McGrath
@mcgrathmike
In attack #LUFC are long-term admirers of Club Brugge's Noa Lang but face competition from #ACMilan and #WHUFC who can both offer European football. Rabbi Matondo is among alternative options following his season with #CercleBrugge