Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475222 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7230 på: August 10, 2022, 21:02:44 »
Phil sa at Adams var lengre ned på listen, ikke en prioritet nå, men kunne skje noe om ikke andre foretrukne alternativer manifisteres.

Og dette bekrefter vel det:

Jacob Tanswell

@J_Tanswell
🚨EXCL: Understand Everton are exploring a loan-to-buy offer for Che Adams.

#SaintsFC’s public stance is he’s not for sale but privately club open to letting Adams go, using funds for a new striker. Situation ongoing.

W/@paddyboyland for
@TheAthleticUK

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7231 på: August 10, 2022, 21:29:09 »

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7232 på: August 10, 2022, 21:58:31 »
Jeg leser på flere nettsteder at for at Leeds skal gjennomføre denne handelen må de først kvitte seg med en spiller.... Hvem siktes det til da mon tro? Handler det om Klich og frigjøring av lønnsmidler? Eller en annen av de offensive spillerne for å gjøre  "plass" til Sarr?? Kan man sikte til Rodrigo her eller til og med Harrison eller James?

Jeg tror det hele er bullshit. Aner ikke kvalitetene til Sarr, men er jo litt urovekkende at han enda ikke er blitt plukket opp når prisen er 15 millioner pund. Tror både James, Sinisterra, Harrison og Aaronson er bedre. Og ikke trenger vi en ny ving.

auren

Enig i alt her auren.
Skal vi hente noen fra Watford så må det være Joao Pedro….ikke Sarr.
Heller Che Adams spør du meg.

https://motleedsnews.com/transfers/leeds-united-joao-pedro-watford/

Kanskje du får det som du vil…Joao Pedro.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7233 på: August 10, 2022, 22:05:32 »
Jeg leser på flere nettsteder at for at Leeds skal gjennomføre denne handelen må de først kvitte seg med en spiller.... Hvem siktes det til da mon tro? Handler det om Klich og frigjøring av lønnsmidler? Eller en annen av de offensive spillerne for å gjøre  "plass" til Sarr?? Kan man sikte til Rodrigo her eller til og med Harrison eller James?

Jeg tror det hele er bullshit. Aner ikke kvalitetene til Sarr, men er jo litt urovekkende at han enda ikke er blitt plukket opp når prisen er 15 millioner pund. Tror både James, Sinisterra, Harrison og Aaronson er bedre. Og ikke trenger vi en ny ving.

auren

Enig i alt her auren.
Skal vi hente noen fra Watford så må det være Joao Pedro….ikke Sarr.
Heller Che Adams spør du meg.

Pedro er vel 20 år og fortsatt litt uprøvd. Men spennende spiller.

Skal vi hente noen fra Watford så må det bli Emmanuel Dennis. Eneste på Watford som virkelig leverte i fjor. 10 mål og 6 assist på 33 kamperi fjor. Spiss som kan spille på begge vinger...virker som det siste er et must  ;)

Tror Sarr er oppgradering offensivt ift James. Nedgradering defensivt.

Sarr på sitt beste omtrent som Harrison offensivt. Men vil heller ha Harrison. Her vet vi hva vi har.

Dennis derimot tror jeg hadde vært en knallsignering. Utrolig om Sarr prioriteres i stedet, ihvertfall så lenge han er spiss også. Ønsker også Pedro fremfor Sarr.

Så dette tviler jeg på. Så sant ingen ving skal ut da..
« Siste redigering: August 10, 2022, 22:13:54 av Eriksen55 »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7234 på: August 10, 2022, 22:30:10 »
https://twitter.com/NicoSchira/status/1557408438598213632?s=20&t=4izO5wV_BI8zrA_Ek2ufuA

er ikke han her rimelig opplyst rundt overganger?

På Waccoe mener jeg bestemt at de ser på ham som ganske useriøs. Stemmer ikke det Asbjørn?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7235 på: August 10, 2022, 22:35:12 »
25 000 følgere, så aner ikke kredibiliteten:

Manuel Veth
@ManuelVeth
Source! Leeds United remain interested in Philadelphia Union left-back Kai Wagner. But the Premier League club are not the only one interested. Benfica and Dinamo Zagreb have also shown interested in the #DOOP star. This is a decisive summer for the 25-year-old German! ⏲️🇺🇸 #LUFC

chris brady
@carpitone
·
21m
Is he any good ?
Kyle 💙
@Kyle_SoB
Replying to
@carpitone
 
@ManuelVeth
All-Star in the league, third in the league in assists. Solid defender, great on the ball, fiery personality. Plays smart and hard. Really good at getting under opponents' skin.  #DOOP


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7236 på: August 10, 2022, 22:48:21 »
25 000 følgere, så aner ikke kredibiliteten:

Manuel Veth
@ManuelVeth
Source! Leeds United remain interested in Philadelphia Union left-back Kai Wagner. But the Premier League club are not the only one interested. Benfica and Dinamo Zagreb have also shown interested in the #DOOP star. This is a decisive summer for the 25-year-old German! ⏲️🇺🇸 #LUFC

chris brady
@carpitone
·
21m
Is he any good ?
Kyle 💙
@Kyle_SoB
Replying to
@carpitone
 
@ManuelVeth
All-Star in the league, third in the league in assists. Solid defender, great on the ball, fiery personality. Plays smart and hard. Really good at getting under opponents' skin.  #DOOP


auren

Nekter jeg å tro på. 25 år, da er han ikke talent lenger. Beste klubb til nå i karrieren er Schalke 04 sitt andre lag. De Bock spiller på høyere nivå..

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7237 på: August 11, 2022, 00:12:08 »


På Waccoe mener jeg bestemt at de ser på ham som ganske useriøs. Stemmer ikke det Asbjørn?


Åh jo det stemmer at noen ser slik på ham. Men er ikke sikker på at det er den generelle oppfatningen. Så der er jeg på gjerdet og avventer hva som ryktes videre.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7238 på: August 11, 2022, 08:33:09 »
"Links with Ismaila Sarr hardened on the continent last night, but LeedsLive understands he is not likely to be someone United buys this summer. The same can be said for Juan Mata, who will not be arriving at Elland Road despite some reports in Spain suggesting otherwise."

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/adams-sarr-mata-leeds-united-24724990

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7239 på: August 11, 2022, 10:07:44 »
Phil Hay

@PhilHay_
No real movement on further incomings at Leeds United at this stage but in terms of the names linked in the past 24 hours - Mata, Sarr, Pedro all wide of the mark. #lufc

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7240 på: August 11, 2022, 10:26:24 »
Fra The Athletic i dag:

Leeds United

Leeds had the bulk of their business done before they went on their pre-season tour of Australia in mid-July: right-back Rasmus Kristensen, midfielders Marc Roca, Tyler Adams and Brenden Aaronson, and winger Luis Sinisterra. They have signed two younger players in Sonny Perkins and Darko Gyabi and handing a one-year deal for Joel Robles, finalised on Monday, gives Jesse Marsch some experience in his goalkeeping ranks.

A forward, though, is what Leeds seem to need more than anything. There is a clamour for a left-back too but Junior Firpo is close to recovering from a pre-season hip injury and the club have not moved on that front, despite indicating in July that they were considering signing competition at his position.

The forward they wanted was Charles De Ketelaere and according to chairman Andrea Radrizzani, they had a £34million deal in place for the Belgian had he chosen them over Italian champions AC Milan.

Charles De Ketelaere
Leeds missed out on De Ketelaere but a forward is still on the cards.
There are other players they have looked at — Arnaud Kalimuendo at Paris Saint-Germain, who is seemingly bound for Rennes, Martin Terrier of that latter French club — and the links to Che Adams of Southampton resurfaced again a fortnight ago. But there is a sense that Leeds are sitting tight and biding their time, undecided yet about whether they will push the boat out and get an extra attacking addition over the line.

In terms of outgoings, most of those who were slated to move on, including Kiko Casilla and Helder Costa, have already gone.

Leeds remain open to approaches for winger Ian Poveda and there is a question mark over the future of Mateusz Klich, though his performance as a substitute against Wolves on Saturday made it clear that the 32-year-old has life in him yet.

Phil Hay

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7241 på: August 11, 2022, 10:51:37 »
Virker som klubben har is i magen her. Venstreback kommer vi neppe til å hente tenker jeg. Til nøds et lån ut sesongen. Når det gjelder angriperen må den riktige spilleren bli tilgjengelig, og jeg tror ikke de hiver rundt seg med millioner på spillere de ikke er 100 % trygge på vil passe inn. Finnes dog en god del spennende spillere der ute til en verdi av 30-35 millioner pund, men er de tilgjengelige og vil de til Leeds?
Nå bruker jo Rennes mye penger på Kalimuendo, betyr det at Terrier selges?

Jeg tror ikke vi får inn noen nye spillere før eventuelt de siste dagene av overgangsvinduet. 20 dager igjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7242 på: August 11, 2022, 11:44:14 »
Jeg forventer at Leeds henter en venstreback.

Men da til U21-laget. McCalmont som spilte der i fjor er borte. Som på førstelaget flyttet de høyrebacker og venstrebente midtstoppere dit når McCalmont ikke spilte. Mulig de har noen fra U18 som er moden for opprykk, men jeg tror rett og slett vi må få noen nye inn.

Og mht førstelaget, en ny skade/ ny formsvikt fra Firpo og vi har det gående igjen…
CDK-tilbudet vårt viser vi har penger tilgjengelig så hvorfor så reluctant på å få inn flere i posisjonen skjønner eg ikkje helt…
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7243 på: August 11, 2022, 11:53:56 »
Jeg forventer at Leeds henter en venstreback.

Men da til U21-laget. McCalmont som spilte der i fjor er borte. Som på førstelaget flyttet de høyrebacker og venstrebente midtstoppere dit når McCalmont ikke spilte. Mulig de har noen fra U18 som er moden for opprykk, men jeg tror rett og slett vi må få noen nye inn.

Og mht førstelaget, en ny skade/ ny formsvikt fra Firpo og vi har det gående igjen…
CDK-tilbudet vårt viser vi har penger tilgjengelig så hvorfor så reluctant på å få inn flere i posisjonen skjønner eg ikkje helt…

Firpo bør få en last chance - dvs ift å holde seg skadefri.  Han er nok en god spiller ettersom vi hentet ham, men kanskje ikke bygd/sterk nok til Premier League og /eller har den fysikken som skal til.
Vi får se......men det virker jo som Marsch "venter på ham" nå.....
Spillere som er skadet 3-4 ganger pr sesong kan vi ikke satse på.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7244 på: August 11, 2022, 12:38:26 »
Jeg forventer at Leeds henter en venstreback.

Men da til U21-laget. McCalmont som spilte der i fjor er borte. Som på førstelaget flyttet de høyrebacker og venstrebente midtstoppere dit når McCalmont ikke spilte. Mulig de har noen fra U18 som er moden for opprykk, men jeg tror rett og slett vi må få noen nye inn.

Og mht førstelaget, en ny skade/ ny formsvikt fra Firpo og vi har det gående igjen…
CDK-tilbudet vårt viser vi har penger tilgjengelig så hvorfor så reluctant på å få inn flere i posisjonen skjønner eg ikkje helt…

Mccarron :)

Jeg håper og tror at det kommer en venstreback. En som enten er bedre eller har større potensiale enn Leif og kanskje litt yngre. For som du sier så er det tynt på vb på akademiet også. Så får vi bare krysse fingrene for at Firpo holder seg frisk og løfter spillet noen knepp. Mest redd for det første..

Pengene er der om den rette spilleren blir tilgjengelig. Jeg vil heller gå inn i sesongen uten en ny spiss/10er enn at det skal handles inn i panikk om de spillerne Orta har på listen er utilgjengelig. Det er sjelden god butikk.

Selv om det er noen mangler i stallen så er jeg veldig fornøyd med vinduet. Tror stallen er sterkere enn i fjor og at nedrykk ikke blir tema. Selv med de evt manglene. Derfor kan jeg fint vente til den rette blir tilgjengelig.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7245 på: August 11, 2022, 13:15:33 »
Fab også bekrefter at Sarr bare er rør:

Many clubs are following Ismaila Sarr situation as potential final signing, but there’s no proposal from Leeds United despite rumours. 🚨⚪️ #LUFC

There are no negotiations ongoing between Leeds and Ismaila Sarr or Juan Mata.

Må alltid vente på the top dogs for bekreftelse er vel lærdommen :)

rd1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7246 på: August 11, 2022, 20:25:01 »
Når stenger vinduet?
"Who needs Cantona??"

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7247 på: August 11, 2022, 20:26:21 »
Når stenger vinduet?

31. august.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rd1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7248 på: August 11, 2022, 20:27:40 »
Når stenger vinduet?

Google var raskest.. 1 sept
"Who needs Cantona??"

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7249 på: August 12, 2022, 10:09:15 »
Er vel dette som er mests aktuelt.....at man venter på Firpo:

https://motforum.com/article.php?page=43677
 

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7250 på: August 13, 2022, 08:35:40 »
Er vel dette som er mests aktuelt.....at man venter på Firpo:

https://motforum.com/article.php?page=43677

Gud hjelpes.... :(

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7251 på: August 13, 2022, 10:08:16 »
Er vel dette som er mests aktuelt.....at man venter på Firpo:

https://motforum.com/article.php?page=43677

Gud hjelpes.... :(

Jeg frykter det som skjer nå på transfermarkedet. Spillere på vei tilbake fra skade, vi vinner kamper, og pengeboka lukkes for dette vinduet. Etter mitt syn er stallen for tynn, det skriker (har gjort det helt siden Taylor forsvant i 2017) etter en venstreback og en spiss ved siden av Bamford/Gelhardt. Jeg nekter å tro den stallen vi har i dag er god nok til at vi kan puste rolig hele sesongen. Januar er alltid vanskelig, det kan brukes flere innbyttere, terminlista er annerledes pga VM. Det er noen indikatorer jeg ikke liker. Skade på Bamford og vi er i trøbbel med en gang.
« Siste redigering: August 13, 2022, 10:10:32 av Kato »
 

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7252 på: August 13, 2022, 10:24:42 »
Er vel dette som er mests aktuelt.....at man venter på Firpo:

https://motforum.com/article.php?page=43677

Gud hjelpes.... :(


helt enig. trodde de hadde lært!! men de har vel uttalt at en spiss skal inn,mens VB som "alle" kan se vi trenger virker ikke som klubben prioriterer. Og nå ser det ut som Dennis havner i Forest ifølge Romano

Jeg frykter det som skjer nå på transfermarkedet. Spillere på vei tilbake fra skade, vi vinner kamper, og pengeboka lukkes for dette vinduet. Etter mitt syn er stallen for tynn, det skriker (har gjort det helt siden Taylor forsvant i 2017) etter en venstreback og en spiss ved siden av Bamford/Gelhardt. Jeg nekter å tro den stallen vi har i dag er god nok til at vi kan puste rolig hele sesongen. Januar er alltid vanskelig, det kan brukes flere innbyttere, terminlista er annerledes pga VM. Det er noen indikatorer jeg ikke liker. Skade på Bamford og vi er i trøbbel med en gang.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7253 på: August 13, 2022, 10:27:04 »
Manuel Veth

@ManuelVeth
Although there has been no official bid by #LUFC to #DOOP. There has been good communication between Leeds United and the Kai Wagner camp per source. Understanding is that there is still time this window and all sides want the best solution. To continue...

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7254 på: August 14, 2022, 13:04:14 »
Ben Jacobs

@JacobsBen
Leeds expect a busy week in the transfer market. Talks ongoing for Philadelphia Union left-back Kai Wagner. 25-year-old is very creative and technical. Jesse Marsch driving this one. Benfica pushing, too. Che Adams (a player Leeds tried for in 2020) is also a possibility.

Adams one of many forwards Leeds considering. Ralph Hasenhuttl says he doesn't want to lose him but Saints board are open to offers. Martin Terrier is a longer-standing target. He's happy at Rennes, who will hold out for a big fee. Told close to £35m is the asking price.

Cincinnati's Brandon Vazquez another forward being tracked, but told unlikely Leeds will move this summer. 15 MLS goals this season and USMNT cap very possible soon. Marsch a fan but he's a long- not short-term option (and solution).

Nothing advanced on Blackburn's Brereton Díaz. Not a lead target for #LUFC. Several EPL clubs looked over past two windows but a few top scouts question whether his hold-up play and awareness (on/off ball) will enable him to be an EPL hit. Clear potential, though.

A final name to mention is Ollie Watkins. Villa sources dismiss tension between Watkins and Steven Gerrard and maintain they don't want to sell. Palace and Leeds monitoring. Key will be whether Watkins pushes for an exit. Villa calm about situation but no doubt one to watch.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7255 på: August 14, 2022, 22:00:54 »
Ben Jacobs

@JacobsBen
Leeds expect a busy week in the transfer market. Talks ongoing for Philadelphia Union left-back Kai Wagner. 25-year-old is very creative and technical. Jesse Marsch driving this one. Benfica pushing, too. Che Adams (a player Leeds tried for in 2020) is also a possibility.

Adams one of many forwards Leeds considering. Ralph Hasenhuttl says he doesn't want to lose him but Saints board are open to offers. Martin Terrier is a longer-standing target. He's happy at Rennes, who will hold out for a big fee. Told close to £35m is the asking price.

Cincinnati's Brandon Vazquez another forward being tracked, but told unlikely Leeds will move this summer. 15 MLS goals this season and USMNT cap very possible soon. Marsch a fan but he's a long- not short-term option (and solution).

Nothing advanced on Blackburn's Brereton Díaz. Not a lead target for #LUFC. Several EPL clubs looked over past two windows but a few top scouts question whether his hold-up play and awareness (on/off ball) will enable him to be an EPL hit. Clear potential, though.

A final name to mention is Ollie Watkins. Villa sources dismiss tension between Watkins and Steven Gerrard and maintain they don't want to sell. Palace and Leeds monitoring. Key will be whether Watkins pushes for an exit. Villa calm about situation but no doubt one to watch.
Er vel ingen av disse som akkurat brenner seg ut i et sluttspill i november/desember. Da sitter de hjemme i midten av tjueårene og ser sine landsmenn spille for nasjonen sin.


« Siste redigering: August 14, 2022, 22:02:48 av leedslife »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7256 på: August 14, 2022, 23:26:40 »
Gianluca Di Marzio
@DiMarzio

@LUFC
 are working to sign Wilfried #Gnonto from
@fc_zuerich
 for a €4/5m transfer fee. 🇮🇹🌟
@SkySport
 
@SkySports
 #transfers #LUFC

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7257 på: August 14, 2022, 23:31:14 »
Gianluca Di Marzio
@DiMarzio

@LUFC
 are working to sign Wilfried #Gnonto from
@fc_zuerich
 for a €4/5m transfer fee.
@SkySport
 
@SkySports
 #transfers #LUFC
18 år og alt fått debuten sin for Italia mot Tyskland. Scoret til og med. Overgangssummen høres jo ekstremt lav ut.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7258 på: August 14, 2022, 23:34:37 »
Fits the bill i forhold til det vi er ute etter. I følge Transfermarkt er han en second striker som også kan spille spiss og offansiv midtbane.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7259 på: August 15, 2022, 07:48:59 »
Fits the bill i forhold til det vi er ute etter. I følge Transfermarkt er han en second striker som også kan spille spiss og offansiv midtbane.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Og på YouTube virker det jo nesten for godt til å være sant som vanlig :D