Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1491581 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8190 på: Januar 30, 2023, 20:53:25 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
🚨 Excl. - #Leeds have opened talks to try to sign Nicolò #Zaniolo from #ASRoma. #transfers #LUFC

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8191 på: Januar 30, 2023, 20:54:33 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
🚨 Excl. - #Leeds have opened talks to try to sign Nicolò #Zaniolo from #ASRoma. #transfers #LUFC

Trodde på det noen sekunder eg også (den er fake)
First person to post that fraud Schira's tweet about us going in for Zaniolo gets a @KBEES style fisting.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8192 på: Januar 30, 2023, 21:02:10 »
Diskusjonen om midtstoppere som har best venstrefot/høyrefot syns jeg er malplassert.  Dagens fotballspillere har utviklet gode ferdigheter med begge føtter (selv om en fot "kjennes" bedre enn den andre), det handler oftest om foretrukket pasningsfot/skuddfot.  Når du spiller i PL så skal du være tilnærmet like god med begge føtter.  En midtstopper må også tidvis bevege seg i forskjellig rom og ofte overlappe makker.  Det handler vel så mye om plasseringsdyktighet og evne til å "lese" spill og bryte ballbane for en midtstopper.  En moderne midtstopper idag skal således kompensere eventuelle "dårlige" ferdigheter med relasjonelle ferdigheter/samhandling, vurderingsevne og handlingsevne. Ser vi offensivt så kan man ofte plassere en høyrebeint på venstrekant og motsatt.  For meg har det null betydning om vi spiller med to foretrukne høyrebeinte stoppere eller venstrebeinte, så lenge de kan klare å utføre sine lagmessige plikter og oppgaver. Jeg ville brukt de to midtopperne som utfyller hverandre på mest måte, og mest hensiktsmessige for det taktiske totalt sett for lagenheten. Kanskje feil tråd dette her, men relatert til en diskusjon i denne tråden.
Jeg har ikke spilt fotball og har ikke peiling.
Men har tenkt akkuratt det samme.
Men har ikke turt å lufte det er inne da man fort får inntrykk av at venstre stopper og høyre stopper er to totalt forskjellige roller og at pecking order vurderes isolert.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er som natt og dag å spille midtstopper på feil side. Alt man foretar seg offensivt blir unaturlig og man får heilt feil vinkel både i mottaket og pasninger.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8193 på: Januar 30, 2023, 21:07:50 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
🚨 Excl. - #Leeds have opened talks to try to sign Nicolò #Zaniolo from #ASRoma. #transfers #LUFC

Trodde på det noen sekunder eg også (den er fake)
First person to post that fraud Schira's tweet about us going in for Zaniolo gets a @KBEES style fisting.

Fake ? Er offisiell tweet fra han dette. Dessuten:

Daniele Longo
@86_longo
Un nuovo spiraglio dalla Premier League per #Zaniolo: contatti tra gli agenti e il #Leeds

En ny åpning fra Premier League for #Zaniolo : kontakter mellom agenter og #Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8194 på: Januar 30, 2023, 21:12:17 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
🚨 Excl. - #Leeds have opened talks to try to sign Nicolò #Zaniolo from #ASRoma. #transfers #LUFC

Trodde på det noen sekunder eg også (den er fake)
First person to post that fraud Schira's tweet about us going in for Zaniolo gets a @KBEES style fisting.

Fake ? Er offisiell tweet fra han dette. Dessuten:

Daniele Longo
@86_longo
Un nuovo spiraglio dalla Premier League per #Zaniolo: contatti tra gli agenti e il #Leeds

En ny åpning fra Premier League for #Zaniolo : kontakter mellom agenter og #Leeds

Eg går bare ut fra oppfatningen av ham fra waccoe (en mengde feile tweeter)...

Men 'svaret' får vi jo ganske kjapt da...

PS! Longo får 'godkjent-stempel' som kilde på waccoe :D
« Siste redigering: Januar 30, 2023, 21:22:58 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8195 på: Januar 30, 2023, 21:22:38 »
Schira pleier å være troverdig som regel, men en del feil ja. Han var først ut i sommer med at Leeds ville ha Gnonto.
Pride of Yorkshire

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8196 på: Januar 30, 2023, 21:25:10 »
Igjen, fra waccoe:
Zaniolo is desperate to move and they're desperate to get rid but it has apparently been made public by Roma (Sky Italia) that only Bournemouth have made an offer they're willing to accept. He's been targeted by Roma ultras outside the ground and handed in a transfer request. He's definitely gettable. :swank:
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8197 på: Januar 30, 2023, 21:28:55 »
Diskusjonen om midtstoppere som har best venstrefot/høyrefot syns jeg er malplassert.  Dagens fotballspillere har utviklet gode ferdigheter med begge føtter (selv om en fot "kjennes" bedre enn den andre), det handler oftest om foretrukket pasningsfot/skuddfot.  Når du spiller i PL så skal du være tilnærmet like god med begge føtter.  En midtstopper må også tidvis bevege seg i forskjellig rom og ofte overlappe makker.  Det handler vel så mye om plasseringsdyktighet og evne til å "lese" spill og bryte ballbane for en midtstopper.  En moderne midtstopper idag skal således kompensere eventuelle "dårlige" ferdigheter med relasjonelle ferdigheter/samhandling, vurderingsevne og handlingsevne. Ser vi offensivt så kan man ofte plassere en høyrebeint på venstrekant og motsatt.  For meg har det null betydning om vi spiller med to foretrukne høyrebeinte stoppere eller venstrebeinte, så lenge de kan klare å utføre sine lagmessige plikter og oppgaver. Jeg ville brukt de to midtopperne som utfyller hverandre på mest måte, og mest hensiktsmessige for det taktiske totalt sett for lagenheten. Kanskje feil tråd dette her, men relatert til en diskusjon i denne tråden.
Jeg har ikke spilt fotball og har ikke peiling.
Men har tenkt akkuratt det samme.
Men har ikke turt å lufte det er inne da man fort får inntrykk av at venstre stopper og høyre stopper er to totalt forskjellige roller og at pecking order vurderes isolert.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er som natt og dag å spille midtstopper på feil side. Alt man foretar seg offensivt blir unaturlig og man får heilt feil vinkel både i mottaket og pasninger.

Snakk for deg selv :D

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8198 på: Januar 30, 2023, 21:29:23 »
Schira pleier å være troverdig som regel, men en del feil ja. Han var først ut i sommer med at Leeds ville ha Gnonto.

Litt hit & miss, men helt riktig som du påpeker. Sist han hadde Exclusive om Leeds var det Gnonto…som han var først ute med. Så han må jo ha kontakter..

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8199 på: Januar 30, 2023, 22:02:32 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
Unlike Bournemouth’s bid Nicolò #Zaniolo would accept #Leeds, which have offered a loan with option to buy (the same formula used with #Juventus for #McKennie’s deal) to #ASRoma, which ask an obligation to buy. Talks ongoing. #transfers #LUFC

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8200 på: Januar 30, 2023, 22:03:21 »
Diskusjonen om midtstoppere som har best venstrefot/høyrefot syns jeg er malplassert.  Dagens fotballspillere har utviklet gode ferdigheter med begge føtter (selv om en fot "kjennes" bedre enn den andre), det handler oftest om foretrukket pasningsfot/skuddfot.  Når du spiller i PL så skal du være tilnærmet like god med begge føtter.  En midtstopper må også tidvis bevege seg i forskjellig rom og ofte overlappe makker.  Det handler vel så mye om plasseringsdyktighet og evne til å "lese" spill og bryte ballbane for en midtstopper.  En moderne midtstopper idag skal således kompensere eventuelle "dårlige" ferdigheter med relasjonelle ferdigheter/samhandling, vurderingsevne og handlingsevne. Ser vi offensivt så kan man ofte plassere en høyrebeint på venstrekant og motsatt.  For meg har det null betydning om vi spiller med to foretrukne høyrebeinte stoppere eller venstrebeinte, så lenge de kan klare å utføre sine lagmessige plikter og oppgaver. Jeg ville brukt de to midtopperne som utfyller hverandre på mest måte, og mest hensiktsmessige for det taktiske totalt sett for lagenheten. Kanskje feil tråd dette her, men relatert til en diskusjon i denne tråden.
Interessant denne. Dette er jo virkelig i vinden om dagen. Mye innhold fra ulike topptrenere som handler om dette du er inne på her.
For vår del med de vi har til rådighet er jeg skeptisk til i det oppbyggende spillet med å spille Koch, Cooper, Strujik, Woeber på feil side slik situasjonen er nå.
For motstanderen og deres første presseledd vil det jo også være en vesentlig detalj i en kampplan å prøve å isolere en av dem og få de til å bruke en fot de er mindre komfortable med.
Litt høyere i banen på midten har du Greenwood som opererer endel mot høyre som venstrebent, men han er vel så tobeint du kan få det. Han slår ihvertfall endel pasninger med høyre.
Roca derimot, selv om heatmappet viser at han og beveger seg på høyresiden av banen, så er han klart mest effektiv i korridorene til venstre. Dette er jo våre beste posession spillere.
Svært offensive kanter med spisskompetanse brukes jo ofte motsatt av foretrukket bein. Det gir en ekstra dimensjon i det offensive spill. Kan være vanskeligere å forsvare seg mot da de kan gå innover og fyre av med beste fot og det kan skape endel rom i kanalene mellom stopper/back/kritt hos motstander. Dallas, Sinisterra, Summerville, Gnonto, Ralph, Costa spiller/spilte vel alle på motsatt side av foretrukket fot. Harrison er vel den som er unntaket her. Han har vel fungert best på venstre for Leeds. Aldri fått det til på høyresiden i noe særlig grad. Men hadde du satt Ayling, Rasmus på venstreback eller Strujik på høyre har jeg mine tvil på om det hadde vært et trekk som hadde gagnet Leeds. Nå er jo argumentene fra min side her bare et teknisk aspekt. Det du skriver på slutten av ditt innlegg Cannavaro er jo hele essensen. I et system med trygge roller og gode relasjoner har vi jo sett at individer kan blomstre innad i et kollektiv selv i uvante roller - der altså kollektivet er såpass bra balansert og velsmurt at det får ut det beste av de ulike rolleinnehaverne.
Skal jeg ta med noe relevant til denne tråden er det vel bare å gratulere med et bra januar vindu. Et vindu klubben har uttalt tidligere at de ikke har vært så fysne på å manøvrere seg rundt i.
Skal du ha en riktig brikke i form av erfaring og kvalitet inn i dette Leeds laget så blir det vel ikke bedre enn McKennie der vi står nå. Må jo gi en voldsom energi for et lag som har stått og sparket i grusen i flere måneder. Så får vi håpe at en såpass stor signering gir utslag med en gang.
Nå er ikke jeg fanebærer for Team Marsch akkurat, men til og med jeg fikk litt mer tro på prosjektet, etter to meget solide vinduer. Endel overkommelig motstand neste måneden. Forest, Everton, Southampton. Samt to ganger mot ManU. Enormt mye i potten for Marsch her.
Ellers flytt gjerne denne til et passende tema Asbjørn.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8201 på: Januar 30, 2023, 22:24:31 »
Ibrαhim
@_Mo_Ibrahim
🚨Been told Leeds are interested in Nicolo Zaniolo but no offer has been submitted. It’s normal for clubs to be interested. 🔴#Roma #transfers

Leeds would love to have him but if he were to come a few dominoes must fall firstly and if Marsch were to approve a deal. ⚪️#LUFC

Tom

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8202 på: Januar 30, 2023, 22:44:17 »
Synes fokuset på at man må ha et stopperpar med ulike føtter blir litt overdrevet. Og Llorente står jo ikke direkte høyt i kurs hos Leeds-fansen så jeg tror vi er godt skodd for resten av sesongen med Wober, Koch, Cooper og Struijk. Og i krisetilfeller Ayling. Kan sikkert bruke Kristensen også, han ser egentlig mer ut som en stopper enn back. Brukbar fart og god på sklitaklinger/blokkeringer.

Begge VM-finalistene før jul startet med to høyrebente stoppere. Vidic/Ferdinand, Van Dijk/Gomez, Kompany/Otamendi har også vist at det kan lages fremragende stopperpar av likebenede stoppere. Puyol/Pique var jo ikke dårlige i lag de heller. Keown/Adams. Listen er lang. Poenget er at dersom kvaliteten på spillerne er god nok så er ikke dette noe problem. Om den er det blir et annet spørsmål.

Synes uansett vinduet har vært over alle mine forventninger! Vi er kraftig forsterket i alle ledd, og har i tillegg fått Sinisterra og Bamford tilbake som «nye» spillere. Gnonto er jo nesten også ny.Der vi tidligere har kastet inn Klich, Gelhardt, greenwood når vi jager kamper kan vi nå sette inn Bamford, Sinisterra eller Summerville. Tror litt nytt blod er akkurat det Leeds trenger nå for å bikke de jevne kampene i vår favør. Spillemessig har det ikke vært så halvgærent etter VM-pausen selv om det ikke har gitt uttelling på poengfangsten. Rimelig trygg på at vi berger plassen greit nå. Det skal bare en liten «run» til så distanserer vi nedrykkslagene, er mange lag der nede som sliter veldig mye mer enn Leeds og som heller ikke har forsterket seg nevneverdig. Jeg ser oppover på tabellen.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8203 på: Januar 30, 2023, 22:50:39 »
Skjønner lite av linken mot Zaniolo, er jo bakover det trengs forsterkninger. Kommer han er det en klar erkjennelse av at Aaronson er et bomkjøp.
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8204 på: Januar 30, 2023, 22:51:56 »
Synes fokuset på at man må ha et stopperpar med ulike føtter blir litt overdrevet. Og Llorente står jo ikke direkte høyt i kurs hos Leeds-fansen så jeg tror vi er godt skodd for resten av sesongen med Wober, Koch, Cooper og Struijk. Og i krisetilfeller Ayling. Kan sikkert bruke Kristensen også, han ser egentlig mer ut som en stopper enn back. Brukbar fart og god på sklitaklinger/blokkeringer.

Begge VM-finalistene før jul startet med to høyrebente stoppere. Vidic/Ferdinand, Van Dijk/Gomez, Kompany/Otamendi har også vist at det kan lages fremragende stopperpar av likebenede stoppere. Puyol/Pique var jo ikke dårlige i lag de heller. Keown/Adams. Listen er lang. Poenget er at dersom kvaliteten på spillerne er god nok så er ikke dette noe problem. Om den er det blir et annet spørsmål.

Synes uansett vinduet har vært over alle mine forventninger! Vi er kraftig forsterket i alle ledd, og har i tillegg fått Sinisterra og Bamford tilbake som «nye» spillere. Gnonto er jo nesten også ny.Der vi tidligere har kastet inn Klich, Gelhardt, greenwood når vi jager kamper kan vi nå sette inn Bamford, Sinisterra eller Summerville. Tror litt nytt blod er akkurat det Leeds trenger nå for å bikke de jevne kampene i vår favør. Spillemessig har det ikke vært så halvgærent etter VM-pausen selv om det ikke har gitt uttelling på poengfangsten. Rimelig trygg på at vi berger plassen greit nå. Det skal bare en liten «run» til så distanserer vi nedrykkslagene, er mange lag der nede som sliter veldig mye mer enn Leeds og som heller ikke har forsterket seg nevneverdig. Jeg ser oppover på tabellen.

Dette er jo direkte feil. Bournemouth, Wolves, Southamton og Forest bruker godt med kroner nå. Det investeres tungt. Kommer til å bli tidenes rotterace for å unngå nedrykk. Sånn det ser ut nå er det bare Everton som ikke har fått inn forsterkinger.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8205 på: Januar 30, 2023, 22:52:17 »
Usikker på troverdigheten angående Zaniolo. Kommer han inn må noen ut. Da tror jeg det er Harrison. Hadde levd bra med det byttet.

Zaniolo er en 10er. Det har vi manglet. Sånn vi spiller vil en sånn type passe bedre enn Jack. Både Gnonto, Sinisterra, Aaronson og Summerville er spillere som er bedre sentralt enn Jack. Mener ihvertfall jeg.

Men Jack har hevet spillet og vært god de siste kampene. Men ustabiliteten har vel preget hele Leeds karrieren.

Hvis det viser seg å være mer penger tilgjengelig så hadde jeg beholdt Jack og heller solgt han til sommeren og brukt pengene på en real venstreback. Så kan Strujik og Koch konkludere om plassen ved siden av Wöber.

Vinduet lever nok helt inn

Vinduet lever nok helt inn.


Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8206 på: Januar 30, 2023, 22:56:23 »
Skjønner lite av linken mot Zaniolo, er jo bakover det trengs forsterkninger. Kommer han er det en klar erkjennelse av at Aaronson er et bomkjøp.

Aaronson har vært ujevn. Levert mye bra, men mye svakere i det siste. Men bomkjøpene er å dra det langt. Alle ser at det er mye potensiale i han og han er fortsatt veldig ung.

Om ryktet stemmer så tror jeg heller det er Harrison sitt spill som har utløst dette.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8207 på: Januar 30, 2023, 22:59:17 »
Usikker på troverdigheten angående Zaniolo. Kommer han inn må noen ut. Da tror jeg det er Harrison. Hadde levd bra med det byttet.

Zaniolo er en 10er. Det har vi manglet. Sånn vi spiller vil en sånn type passe bedre enn Jack. Både Gnonto, Sinisterra, Aaronson og Summerville er spillere som er bedre sentralt enn Jack. Mener ihvertfall jeg.

Men Jack har hevet spillet og vært god de siste kampene. Men ustabiliteten har vel preget hele Leeds karrieren.

Hvis det viser seg å være mer penger tilgjengelig så hadde jeg beholdt Jack og heller solgt han til sommeren og brukt pengene på en real venstreback. Så kan Strujik og Koch konkludere om plassen ved siden av Wöber.

Vinduet lever nok helt inn

Vinduet lever nok helt inn.

Frykter det samme og det ville jeg vært veldig lite komfortabel med. Jack er lite skada og har kvaliteter vi absolutt har behov for. Zaniolo fyller forsåvidt en rolle vi aldri har klart å fylle, men ikke så mye spilletid under Mourinho nå da de ikke kommer spesielt godt overens. Dessuten har han en skadehistorikk som kan skremme vannet av godt voksne folk.

Et lån med opsjon på kjøp uten at JH forsvinner kunne jeg levd fint med.
« Siste redigering: Januar 30, 2023, 23:01:52 av Fantasyland »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8208 på: Januar 30, 2023, 23:24:31 »
Usikker på troverdigheten angående Zaniolo. Kommer han inn må noen ut. Da tror jeg det er Harrison. Hadde levd bra med det byttet.

Zaniolo er en 10er. Det har vi manglet. Sånn vi spiller vil en sånn type passe bedre enn Jack. Både Gnonto, Sinisterra, Aaronson og Summerville er spillere som er bedre sentralt enn Jack. Mener ihvertfall jeg.

Men Jack har hevet spillet og vært god de siste kampene. Men ustabiliteten har vel preget hele Leeds karrieren.

Hvis det viser seg å være mer penger tilgjengelig så hadde jeg beholdt Jack og heller solgt han til sommeren og brukt pengene på en real venstreback. Så kan Strujik og Koch konkludere om plassen ved siden av Wöber.

Vinduet lever nok helt inn

Vinduet lever nok helt inn.

Frykter det samme og det ville jeg vært veldig lite komfortabel med. Jack er lite skada og har kvaliteter vi absolutt har behov for. Zaniolo fyller forsåvidt en rolle vi aldri har klart å fylle, men ikke så mye spilletid under Mourinho nå da de ikke kommer spesielt godt overens. Dessuten har han en skadehistorikk som kan skremme vannet av godt voksne folk.

Et lån med opsjon på kjøp uten at JH forsvinner kunne jeg levd fint med.

Hadde ikke mye kunnskap om Roma fyren. Men kjente igjen navnet og har sett han storspille. Skreddersydd bak spissen(ene)

Men, skadehistorikken er grusom. Den visste ikke jeg om før jeg leste litt. Her er det bare å styre unna.

Mye bedre å beholde Harrison da. Men han risikerer å havne langt bak i køa i Leeds nå som Sinisterra og Summerville er tilbake. Finner Aaronson formen fra starten er fet en Jesse vil bruke. Gnonto ser seg neppe tilbake.. Rutter kan spille alle plasser bak spissene også. Så hvem vet hva han tenker selv.

Heldigvis ingen av de mest troverdige som har nevnt noe om Zaniolo.

Tror også de hadde brukt penge annerledes hvis det var mer å hente. Tror det gambles på at Firpo endelig finner formen og at Strujik og etterhvert Dallas kan være backup. Time will show

Dette januarvinduet har ihvertfall vært bra!



ar9

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8209 på: Januar 30, 2023, 23:48:41 »
Zaniolo er 23 år gammel.
Har 11 landskaper på sr og 28 på u18,19 og u21.
En spiller som har kommet skikkelig på kant med ultras og ønsker seg bort fra den evige stad på første (jet2) fly. Bare ikke til den engelske sydkysten.
«
he can operate in several midfield positions, and has been used as an attacking midfielder or "trequartista," as an offensive-minded central midfielder or "mezzala," as a box-to-box midfielder, and even as a deep-lying playmaker.» (Wikipedia)

Skulle de som har greie på dette vurdere det slik at kroppen hans holder kan det være «a shrewd piece of business».

Aaronsen har foreløpig ikke gjordt 10’er rollen til sin.
Trøkker han i seg en ekstra porsjon havregryn hver dag etter en ekstra økt på styrkerommet så kanskje han gjør det etterhvert. Men kan vi få hentet Zaniolo på høyst akseptable betingelser og risiko ser jeg at det kan friste nå som Radrizzani m venner allerede har reisesjekkene fremme.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8210 på: Januar 31, 2023, 06:54:02 »
Det er reelt hvertfall:

Ibrαhim
@_Mo_Ibrahim
🚨Leeds United submitted an offer for Nicolo #Zaniolo. It was a loan offer. #Roma have rejected and want straight payment of €27.5m + 10% future resale. ⚪️#LUFC #ASRoma

More ⤵️ via
@DiMarzio

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8211 på: Januar 31, 2023, 07:33:32 »
Det er reelt hvertfall:

Ibrαhim
@_Mo_Ibrahim
🚨Leeds United submitted an offer for Nicolo #Zaniolo. It was a loan offer. #Roma have rejected and want straight payment of €27.5m + 10% future resale. ⚪️#LUFC #ASRoma

More ⤵️ via
@DiMarzio
Kanskje like greit. Vil heller beholde Jack.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8212 på: Januar 31, 2023, 08:28:39 »
Fabrizio Romano

@FabrizioRomano
Diogo Monteiro has signed as new Leeds United player from Servette, deal completed after medical tests. It's done and sealed. ⚪️ #LUFC

Diego Llorente will join Roma on loan with buy option worth €18m - and Monteiro will be his replacement.

Litt usikker på om Fabrizio har fått med seg detaljene her....han skal vel rett inn på u-21..

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8213 på: Januar 31, 2023, 09:02:06 »
Ikke f**k opp nå da Leeds! Behold Jack!

Fabrizio Romano

@FabrizioRomano
Understand Leicester are now still pushing to sign Jack Harrison as negotiations continue. Leeds United, set to make a decision later today. 🚨🔵 #LCFC

Deal will also depend on Leeds chances to sign new offensive player in the final hours of the window. #DeadlineDay

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8214 på: Januar 31, 2023, 10:19:00 »
Ibrαhim
@_Mo_Ibrahim
🚨EXCLUSIVE. Leicester City have made a new bid for Jack Harrison of Leeds United. Understand this offer was sent 2 days ago. 🔵#LCFC

Leeds want a higher fixed fee and will sell at the right price. A fee around £40-50m would be considered. ⚪#LUFC

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8215 på: Januar 31, 2023, 10:51:20 »
Ibrαhim
@_Mo_Ibrahim
🚨EXCLUSIVE. Leicester City have made a new bid for Jack Harrison of Leeds United. Understand this offer was sent 2 days ago. 🔵#LCFC

Leeds want a higher fixed fee and will sell at the right price. A fee around £40-50m would be considered. ⚪#LUFC

Ja, får vi 50 mill pund er det bare å selge. Men tviler på at den prisen kan være riktig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8216 på: Januar 31, 2023, 11:03:44 »
Ibrαhim
@_Mo_Ibrahim
EXCLUSIVE. Leicester City have made a new bid for Jack Harrison of Leeds United. Understand this offer was sent 2 days ago. #LCFC

Leeds want a higher fixed fee and will sell at the right price. A fee around £40-50m would be considered. #LUFC
5-600 mill NOK for Jack Harrison høres helt spinnvilt ut. Han fyller 27 i år, har 1,5 år igjen på kontrakten og er ikke helt fast på ett bunnlag i Premier League.
Han har på en måte stagnert litt men har kanskje kanskje potensial til å heve seg ett hakk om alt blir lagt til rette. Flott mål og fin assist sist match. Han er god på små flater men har vel fortsatt dårlig uttelling på innleggsposisjonene han kommer i. Gjerne en dribling for mye.
Jeg liker Jackie og vil gjerne beholde han.
Det tror jeg klubben gjør og når de har spillt ut en slik ublu prislapp.
Samtidig må klubben tenke litt business og ikke bare Ridsdale drift. Dersom vi kan få en skyhøy overpris for han nå og kanskje hente inn en ny spiller ala Zaniolo på billigsalg og sitte igjen med en fet slump til å balansere regnskapene er det forlokkende.
Spesielt mhp at Harrison kan nekte å signere ny kontrakt, sluntre rundt halvmotivert i 1,5 år for så å gå gratis til en hvilken som helst konkurrent.

Det kan jo gå utover våre økonomiske muligheter i fremtiden.

Time will show. Don’t go to bed just yet


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8217 på: Januar 31, 2023, 11:10:39 »
Ibrαhim
@_Mo_Ibrahim
🚨EXCLUSIVE. Leicester City have made a new bid for Jack Harrison of Leeds United. Understand this offer was sent 2 days ago. 🔵#LCFC

Leeds want a higher fixed fee and will sell at the right price. A fee around £40-50m would be considered. ⚪#LUFC

Ja, får vi 50 mill pund er det bare å selge. Men tviler på at den prisen kan være riktig.
Får vi 40-50 mill, er det bare å selge. Men jeg er uhyre skeptisk til å erstatte Jack med Zaniolo. Italieneren har en massiv skadehistorikk, som har holdt han ute i 91 kamper ila 4 sesonger. I tillegg har han etter sigende holdningsutfordringer, og kommet fullstendig på kant med Roma fansen. Toppnivået hans er skyhøyt (som bla hjemme mot Bodø Glimt i E.cupen), men han har hatt en dalende kurve. For meg lukter dette Augustin lange veier. Mener vi bør styre unna han.
Tviler meget sterkt på at noen gir 40-50 mill for Jack nå, og det virker som han har en stigende formkurve. Håper absolutt han blir.
Føler vi er godt forspent fremover, men skulle gjerne sett noen forsterkninger bakover. Koch, Firpo og Cooper har vært skadeutsatt, Llorente er borte og vi har ingen reelle fra U21 som kan komme inn å gjøre en jobb. En venstreback og/eller en kvalitetsstopper hadde vært strålende.

Stut og Fjærkre

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8218 på: Januar 31, 2023, 11:31:45 »
Ibrαhim
@_Mo_Ibrahim
🚨EXCLUSIVE. Leicester City have made a new bid for Jack Harrison of Leeds United. Understand this offer was sent 2 days ago. 🔵#LCFC

Leeds want a higher fixed fee and will sell at the right price. A fee around £40-50m would be considered. ⚪#LUFC

Ja, får vi 50 mill pund er det bare å selge. Men tviler på at den prisen kan være riktig.
Får vi 40-50 mill, er det bare å selge. Men jeg er uhyre skeptisk til å erstatte Jack med Zaniolo. Italieneren har en massiv skadehistorikk, som har holdt han ute i 91 kamper ila 4 sesonger. I tillegg har han etter sigende holdningsutfordringer, og kommet fullstendig på kant med Roma fansen. Toppnivået hans er skyhøyt (som bla hjemme mot Bodø Glimt i E.cupen), men han har hatt en dalende kurve. For meg lukter dette Augustin lange veier. Mener vi bør styre unna han.
Tviler meget sterkt på at noen gir 40-50 mill for Jack nå, og det virker som han har en stigende formkurve. Håper absolutt han blir.
Føler vi er godt forspent fremover, men skulle gjerne sett noen forsterkninger bakover. Koch, Firpo og Cooper har vært skadeutsatt, Llorente er borte og vi har ingen reelle fra U21 som kan komme inn å gjøre en jobb. En venstreback og/eller en kvalitetsstopper hadde vært strålende.

Tilbakekalle Hjelde fra lån?

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8219 på: Januar 31, 2023, 12:02:42 »
Ibrαhim
@_Mo_Ibrahim
🚨EXCLUSIVE. Leicester City have made a new bid for Jack Harrison of Leeds United. Understand this offer was sent 2 days ago. 🔵#LCFC

Leeds want a higher fixed fee and will sell at the right price. A fee around £40-50m would be considered. ⚪#LUFC

Ja, får vi 50 mill pund er det bare å selge. Men tviler på at den prisen kan være riktig.
Får vi 40-50 mill, er det bare å selge. Men jeg er uhyre skeptisk til å erstatte Jack med Zaniolo. Italieneren har en massiv skadehistorikk, som har holdt han ute i 91 kamper ila 4 sesonger. I tillegg har han etter sigende holdningsutfordringer, og kommet fullstendig på kant med Roma fansen. Toppnivået hans er skyhøyt (som bla hjemme mot Bodø Glimt i E.cupen), men han har hatt en dalende kurve. For meg lukter dette Augustin lange veier. Mener vi bør styre unna han.
Tviler meget sterkt på at noen gir 40-50 mill for Jack nå, og det virker som han har en stigende formkurve. Håper absolutt han blir.
Føler vi er godt forspent fremover, men skulle gjerne sett noen forsterkninger bakover. Koch, Firpo og Cooper har vært skadeutsatt, Llorente er borte og vi har ingen reelle fra U21 som kan komme inn å gjøre en jobb. En venstreback og/eller en kvalitetsstopper hadde vært strålende.

Tilbakekalle Hjelde fra lån?
Usikker på om de har en tilbakekallingsklausul. Og jeg er slett ikke overbevist om at Hjelde foreløpig holder PL nivå, verken som back eller stopper. Om noen av U21 spillerne skulle være aktuelle, vil jeg mene at Cresswell er nærmest.