Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Slik eg leser det forhandlet Archie frem en release cause om det ikke ble opprykk. Denne benyttet de seg av.
Så Archie er ikke offeret her. Han satt på gode kort og fikk det med i kontrakten for i det hele å signere.

Nå får vi glemme ham (inntil videre).

Leeds må sørge for å stå godt rustet foran det som BØR BLI opprykkssesongen.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Quote from: raggen on July 01, 2024, 14:49:33
skuffende med gray ut men håper de har forhandlet frem god videresalg klausul og evt andre bonuser.men isolert sett så er 40 m pund ganske ok i dagens marked. liker ikke salget men velger og ikke grave meg ned helt enda.
Det som og burde vært i den kontrakten er at han lånes tilbake til leeds kommende sesong og fortsatt utvikling og bidratt hos oss 1 år til

Adam Pope melder at Gray hadde en klausul i kontrakten, som Spurs aktiverte.

Nå vet jeg nada om slike kontrakter, men jeg tviler på at Leeds da har sjanse til å kreve noen ytterligere prosenter ved videresalg. Utover utdanningskompensasjon.

Det hele er ganske grumsete, for det meldes (eks ved Dan Moylan fra TSB) at plan A var å selge Summerville, men at han skal ha takket nei til tilbudene. Andre sier at Leeds skal ha takket nei til tilbudene på Summerville. Så virker det ganske klart at Gray-leiren ikke har vært spesielt fornøyd oppi det hele. Dette har i alle fall kommet fra flere hold, så kanskje det er noe ild under den røyken? Dan Moylan sier også at 49ers (selvsagt) vet hvordan dette har blitt mottatt hos fansen og sier litt mystisk: "they were not happy".

Konklusjon: Hvem vet hva som skjer?
Marching on together!

Kato

Leeds United taper alle kamper mot klausuler.

Barba

Quote from: Kato on July 01, 2024, 16:45:38
Leeds United taper alle kamper mot klausuler.

Er litt urovekkende, men er dette spesielt for Leeds, eller er det ganske vanlig for klubber i noenlunde samme situasjon? Helt vanlig i ishockey, og har hørt mye om slikt i norsk fotball, uten sammenligning forøvrig. Det er litt merkelig også, Leeds har en liten håndfull talenter, og det virker som alle vil ha dem. F eks Chelsea har vel 10 - 15 spillere i samme kategori som råtner på rot i League one og lavere, så om det å gå til en storklubb betyr noe annet enn bedre lønn er jeg litt usikker på.
Barba - MOT

morten1966

Får ønske han lykke til , får håpe han ender opp som Clarke, Sessegnon og han som bare ble borte....ble vel Everton og en tyrkisk klubb til slutt .Husker ikke navnet på han.. Dele Alli

Lucas the Kop Cat

Quote from: morten1966 on July 01, 2024, 17:31:19
Får ønske han lykke til , får håpe han ender opp som Clarke, Sessegnon og han som bare ble borte....ble vel Everton og en tyrkisk klubb til slutt .Husker ikke navnet på han.. Dele Alli
En ting er garantert, han kommer ikke til å vinne noe med Tottenham, ref. Fredrik Backman i boken "Britt-Marie var her": "Tottenham er den verste typen dårlige lag, fordi de er nesten gode. De lover alltid at de kommer til å bli fantastiske. De får deg til å håpe. Så du fortsetter å elske dem, og de fortsetter å finne flere og mer innovative måter å skuffe deg på."

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

leedslife

En liten avsporing, men egentlig ganske interessant for eierne hvor stort kok dette vil bli vedr Gray mtp alt en slik spiller representerer for oss supportere.
Hvis dette akseptereres ganske greit ser jeg det ikke som noe stort problem for Red Bull og ha en langt mer synlig inntreden rykker vi opp.
Er nok en supportergruppe sultefora på suksess på banen og som i tillegg er ganske vant til at det viktigste vi holder blir revet bort fra oss.
Tipper RB synlighet i form av navn og logo vil gå ganske greit for seg så lenge de kan slå i bordet med at det som skjer ute på matta er godt nok for progresjon.

Beholder vi to av Rutter, Summerville, Gnonto - samt kan hente kaliber som Rodon og feks Slipp /Sargent så skal det jo være et kunststykke å ikke rykke opp.
Og jeg tror det vil satses hardt rykker vi først opp. Tror ikke det blir 2 midtbanespillere i en 18 manns stall og rekrutteringer fra nivå 4-5 i pyramiden da.

Asbjørn

Quote from: auren on July 01, 2024, 12:17:58
Quote from: Cherry on July 01, 2024, 11:48:16
Foreløpig ut:

Roca - salg Real Betis
Llorente- salg Real Betis
Harrison- nytt lån Everton
Cresswell - salg Toulouse
Gyabi- nytt lån Plymouth

Perkins - lån Leyton Orient
Gray.......Spurs?

Foreløpig inn:

Aaronson - tilbake fra lån

Man er vel tilbake på treningsfeltet i slutten av denne uka....og vi trenger mer kvalitet.

Gyabi og Cresswell ute? Ikke fått med meg. Har du noen offisielle kilder på dette?

auren

Pope i kveld:
Charlie Cresswell's deal to Toulouse is off. Deal and medical all ok but it appears personal terms could not be agreed. LUFC
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: auren on July 01, 2024, 12:17:58
Quote from: Cherry on July 01, 2024, 11:48:16
Foreløpig ut:

Roca - salg Real Betis
Llorente- salg Real Betis
Harrison- nytt lån Everton
Cresswell - salg Toulouse
Gyabi- nytt lån Plymouth

Perkins - lån Leyton Orient
Gray.......Spurs?

Foreløpig inn:

Aaronson - tilbake fra lån

Man er vel tilbake på treningsfeltet i slutten av denne uka....og vi trenger mer kvalitet.

Gyabi og Cresswell ute? Ikke fått med meg. Har du noen offisielle kilder på dette?

auren

Riktignok var Cresswell på veg til Toulouse-overgang, men dengang ei...

A change of heart from Charlie Cresswell has seen him pull the plug on a transfer to Toulouse from Leeds United. The 21-year-old visited France over the weekend ahead of a proposed move agreed in the region of £4m.

The Whites had been expecting to announce his move over the coming days, but Cresswell has changed his mind and will now return to start pre-season at Thorp Arch. There are another three years to run on the academy graduate's contract, but other suitors are likely to test the water with Cresswell before the end of the transfer window.
(Leeds-Live)
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Hadde likt å se Farke-kjenning Oliver Skipp sentralt hos oss. Har vært linket av flere i sommer. Dessverre tror jeg han ikke kommer når det ikke ble en deal i samme stund som Gray. Med Rodon og Ampadu på plass der bak, lyser det nå behov for sentrale midtbanespillere. Og en cover for Byram på høyre back. Selg Meslier og Gnonto, inn med tre-fire solide championship-spillere.

Cherry

Quote from: Lucas the Kop Cat on July 01, 2024, 17:49:37
Quote from: morten1966 on July 01, 2024, 17:31:19
En ting er garantert, han kommer ikke til å vinne noe med Tottenham, ref. Fredrik Backman i boken "Britt-Marie var her": "Tottenham er den verste typen dårlige lag, fordi de er nesten gode. De lover alltid at de kommer til å bli fantastiske. De får deg til å håpe. Så du fortsetter å elske dem, og de fortsetter å finne flere og mer innovative måter å skuffe deg på."

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Dermed er jo Spurs og Leeds ganske like... ;)
Du nevner Jack Clarke , han er jo faktisk på sporet igjen da - vi kunne godt hentet tilbake han.

Cherry

Quote from: Kato on July 02, 2024, 10:03:07
Hadde likt å se Farke-kjenning Oliver Skipp sentralt hos oss. Har vært linket av flere i sommer. Dessverre tror jeg han ikke kommer når det ikke ble en deal i samme stund som Gray. Med Rodon og Ampadu på plass der bak, lyser det nå behov for sentrale midtbanespillere. Og en cover for Byram på høyre back. Selg Meslier og Gnonto, inn med tre-fire solide championship-spillere.

Nå HAR vi vel Rasmus på HB alternativ fortsatt, han er god nok for EFL etter min mening- men kanskje ikke den Farke vil satse på sammen med sin favoritt Byram - som jo er med oss neste sesong også.
Leste ett sted at Rennes var ute etter Kamara, som etter min mening var en tam utgave av seg selv i fjor.
Så han tidligere i kamper med Rangers , og da var var han vesentlig mere sentral, kreativ og faktisk målfarlig.

Vi skriker etter kreativitet på midten. Når Georgino ikke fungerer (ca 20 kamper i fjor) , så har vi jo INGEN som tar med seg ballen og går rett på mål!!  Kamara og Gruev sto for ETT mål forrige sesong...(frisparket i PO).
At vi nå har hentet Rodon er bra, han er en EFL spiller - men igjen...vi MÅ ha mål fra spillere i flere lagdeler.
Vi var vel kanskje den klubben med flest cornere , men etter at Cooper og Strujic ble ute med skader så ble det vel kun 1-EN- Byram scoring som kom direkte fra nettopp corner.

Det må komme inn mer kvalitet, målfarlig kvalitet.

Kato

Quote from: Cherry on July 02, 2024, 10:19:41

Nå HAR vi vel Rasmus på HB alternativ fortsatt, han er god nok for EFL etter min mening- men kanskje ikke den Farke vil satse på sammen med sin favoritt Byram - som jo er med oss neste sesong også.
Leste ett sted at Rennes var ute etter Kamara, som etter min mening var en tam utgave av seg selv i fjor.
Så han tidligere i kamper med Rangers , og da var var han vesentlig mere sentral, kreativ og faktisk målfarlig.

Vi skriker etter kreativitet på midten. Når Georgino ikke fungerer (ca 20 kamper i fjor) , så har vi jo INGEN som tar med seg ballen og går rett på mål!!  Kamara og Gruev sto for ETT mål forrige sesong...(frisparket i PO).
At vi nå har hentet Rodon er bra, han er en EFL spiller - men igjen...vi MÅ ha mål fra spillere i flere lagdeler.
Vi var vel kanskje den klubben med flest cornere , men etter at Cooper og Strujic ble ute med skader så ble det vel kun 1-EN- Byram scoring som kom direkte fra nettopp corner.

Blir overrasket om Liam Cooper signerer kontrakt etter at Rodon kom inn igjen.

Cherry

Quote from: Kato on July 02, 2024, 10:40:58

Cooper er en ok squad player i EFL. Han har masse rutine , har vært kaptein - og er sikkert viktig i garderoben og ute på feltet.  Når Byram fikk ett år extension, så bør også Liam få det.

Fantasyland

Spurs er kun interessert i rent salg siden han er deres eget produkt snakkes det om rundt 20 millioner pund. De mener han er god nok for klubber i PL og avventer bud. Leeds prøvde visstnok og inkludere Skipp i dealen med AG, men det ble blankt avslått

Asbjørn

PSG inn for Summerville...

🚨 PSG have contacted Crysencio Summerville's representatives about a potential move this summer from Leeds.

Solid kilde med 132.000isj følgere...
https://twitter.com/MikeVerweij
Sportverslaggever
@telegraaf
Schrijft over: #Ajax en #Oranje tips: mverweij@telegraaf.nl http://telegraaf.nl

Vel, da skulle vi få bra med penger å forsterke med!!!

Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Vil helst beholde Summerville. Etter salget av Gray tenker eg det viktigste er å få solgt Gnonto for så mykje som mulig. Han trenger vi rett og slett ikkje, Daniel James gir oss 10 ganger mer i Championship.

HåvardK

Quote from: Russel_Doig on July 02, 2024, 16:44:37
Vil helst beholde Summerville. Etter salget av Gray tenker eg det viktigste er å få solgt Gnonto for så mykje som mulig. Han trenger vi rett og slett ikkje, Daniel James gir oss 10 ganger mer i Championship.
Tja, vi skal ikke si 100 ganger mer, da?

Russel_Doig

Quote from: HåvardK on July 02, 2024, 16:46:56
Quote from: Russel_Doig on July 02, 2024, 16:44:37
Tja, vi skal ikke si 100 ganger mer, da?

2 ganger mer holder for så vidt! 🤷🏻‍♂️

GeirO

Ifølge Leedslive har Brighton bydd 30 mill for Rutter. Leeds har avslått. Men hvis vi er en selling club, selger vi sikkert for 40...
MOT

Dennis

Quote from: GeirO on July 02, 2024, 20:04:02
Ifølge Leedslive har Brighton bydd 30 mill for Rutter. Leeds har avslått. Men hvis vi er en selling club, selger vi sikkert for 40...

Jeg har ikke tenkt tanken at Rutter kan forsvinne grunnet at det neppe ville vært noe gevinst der. Men, mye av summen rapportert om han er nok bonuser og derfor kan det være at vud på 30+ likevel involverer en del regnskapsmessig gevinst...?
Marching on together!

Sydhagen

As being reported Leeds are set to place a formal offer for Gent CB Jordan Torunarigha

Gent value the CB at €4.5million, Leeds are looking to beat Hoffenheim to his signature.

Diego Llorente is also on the verge of becoming a Real Betis player for £4.5million.

Joe Tiffany

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Midtstopper er vel det eneste vi ikke behøver...merkelig.
MOT

Eriksen55

Quote from: GeirO on July 02, 2024, 23:52:54

Hvis Farke har en plan om å bruke Ampadu på midten så trengs en stopper.

Dennis

Quote from: Cherry on July 02, 2024, 11:27:09
Quote from: Kato on July 02, 2024, 10:40:58

Cooper er en ok squad player i EFL. Han har masse rutine , har vært kaptein - og er sikkert viktig i garderoben og ute på feltet.  Når Byram fikk ett år extension, så bør også Liam få det.

Han er jo tilbudt en ny kontrakt, så det er opp til Cooper selv om han ønsker en backup-rolle eller om han drar for å søke mer spilletid.

Cooper føles litt ferdig ut, men han er faktisk ikke mer enn 32 (33 i august). Kan være at han har ambisjoner om å være en del av Skottland-troppen om de kommer til VM om to år. Da kan det være at han må spille et annet sted eller om han drar til Saudi for å skrive under en siste, stor kontrakt.

Jeg håper ikke Cooper starter mange kamper neste år, men går han tror jeg absolutt det er en stor personlighet som forsvinner.
Marching on together!

Dennis

"Leeds are not anticipating huge amounts of movement either in or out when it comes to Farke's squad, with the manager said to be more content with the spine of the team than when he arrived at Elland Road a year ago."

:o :o :o

Smyth nevner også at Leeds har vurdert vinger, men det avhenger av hva som skjer med Gnonto og Summerville, samt at man trenger en høyreback og kanskje en 10-er. Med unntak av ving, så er vel det plassene hvor det var store mangler også i fjor. Poenget er vel i å forsterke stallen kontra fjoråret, er det ikke? Så er det handling og ikke ord fra en journalist som teller, selvsagt.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk//sport/football/leeds-united/leeds-united-transfer-state-of-play-as-whites-knock-back-low-bid-and-assert-wing-pair-stance-4688884
Marching on together!

leedslife

Quote from: Dennis on July 03, 2024, 12:46:30
"Leeds are not anticipating huge amounts of movement either in or out when it comes to Farke's squad, with the manager said to be more content with the spine of the team than when he arrived at Elland Road a year ago."

Smyth nevner også at Leeds har vurdert vinger, men det avhenger av hva som skjer med Gnonto og Summerville, samt at man trenger en høyreback og kanskje en 10-er. Med unntak av ving, så er vel det plassene hvor det var store mangler også i fjor. Poenget er vel i å forsterke stallen kontra fjoråret, er det ikke? Så er det handling og ikke ord fra en journalist som teller, selvsagt.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk//sport/football/leeds-united/leeds-united-transfer-state-of-play-as-whites-knock-back-low-bid-and-assert-wing-pair-stance-4688884
Mulig jeg blir arrestert på dette etter sesongen, men synes det virker fornuftig.

Vi kan ikke ha Summerville, Gnonto, James og Brenden. Det gir ingen mening. En av dem må ut.
Greaves som stopper som var et personlig ønske ser ut som utopi, mens Woeber og Rasmus ser jeg aldri for meg vi blir kvitt og jeg har forberedt meg mentalt på at de er leeds spillere når vi sparker i gang.
Skipp hadde vært en ypperlig signering på alle mulig måter (kvalitet, type og rel til Farke og system)
Jeg ønsker virkelig Joseph tar sjansen, men synes også Sargent hadde vært en bra signering. Strekker bra, flink bak forsvarslinjen. OK fart. Litt mer safe bet i form av rutine.
Si man beholder Summerville og Rutter og kan spe på med typer som Skipp, Sargent, Roberts og kanskje en keeper i tillegg til at man har Rodon og Brenden så tenker jeg man stiller ganske sterkt.
Uten at man blir utsatt for skadebonanza el lignende scenarioer bør et slikt lag/stall rykke opp. Divisjonen er langdryg, men kvalitetsmessig er det ikke det store.

karaba

Quote from: Dennis on July 03, 2024, 12:46:30

Jeg mener at det vi manglet i fjor var en kreativ 10er (når ikke Rutter tryllet så var det lite som skjedde sentralt). Dette gjorde også at mange lag så at de enkelt kun  forsvare seg ved og doble egne spillere på våre to vinger.

GeirO

Quote from: Eriksen55 on July 03, 2024, 00:16:54
Quote from: GeirO on July 02, 2024, 23:52:54

Hvis Farke har en plan om å bruke Ampadu på midten så trengs en stopper.
Mulig han da tenker at nykommeren (Torun) skal kjempe med Rodon og Struijk om plass og at Cooper og Cresswell enter er for dårlige eller forsvinner.
MOT