Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Waccoe ganske toxic allerede, forventer ingen bedring utover dagen der så lenge ryktene ikke går vår vei..

Brownhill er vel ikke primært en CAM, så skjønner ikke den linken. Dessuten kan jeg aldri tenke meg at Burnley selger til en rival, det samme som Sheff Utd nekter å gjøre...

Nei, blir nok bare Tanaka og Schmidt

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Quote from: auren on August 30, 2024, 11:09:33Uffda. Hamer eller ingenting da??

Sacha Tavolieri
@sachatavolieri
🟡🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Infos #LUFC :
🙅�♂️🇭🇺 Sources confirmed Leeds United's pessimistic about Roland Sallai's deal to happen as clubs aren't able to find an agreement. Now, an unlikely move...
⏳ Wait&See. #mercato #EFL #SCF #SCFreiburg

auren
Benson er vel neste på lista, hvis de absolutt må ha inn en ving nr. 5.....
MOT

auren

Quote from: GeirO on August 30, 2024, 12:18:07
Quote from: auren on August 30, 2024, 11:09:33Uffda. Hamer eller ingenting da??

Sacha Tavolieri
@sachatavolieri
🟡🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Infos #LUFC :
🙅�♂️🇭🇺 Sources confirmed Leeds United's pessimistic about Roland Sallai's deal to happen as clubs aren't able to find an agreement. Now, an unlikely move...
⏳ Wait&See. #mercato #EFL #SCF #SCFreiburg

auren
Benson er vel neste på lista, hvis de absolutt må ha inn en ving nr. 5.....

Selv om Sallai er ving, så spiller han visstnok i 10-er rollen på landslaget. Han kan også vikariere på topp hvis det trengs. Allsidig spiller.

11 timer og 40 minutter igjen.

auren

auren

Waccoe-poster siterer en fra Blades-forumet:

from their itk:

Hamer is happy to stay no issues but I've been informed if a bid is accepted today he has already agreed terms to go.

auren

Lucas the Kop Cat

Quote from: Cannavaro on August 29, 2024, 22:44:06Personlig er jeg veldig imot å være forhåndsdømmende til en person, eller i dette tilfellet ; en fotballspiller. Uansett hvilke rykte, antagelse eller hva vedkommende har gjort tidligere.  La vedkommende få sjansen !!  Georgino Rutter er jo et nylig eksempel på dette. Dersom Leeds United som klubb styres med profesjonelle normer så må det være noen som gjør en BEHOVSANALYSE i samråd med Farke. Det må finnes en eller flere speidere som orienterer seg og er oppdatert i spillermarkedet, og har utvidet kontakt med bl.a agenter og tekniske/sportslige ledere i andre klubber.  Dette tar jeg for gitt i en profesjonell fotballklubb.
Når spillere er identifisert og kartlagt i h.h.t behovsanalysen og det er innafor et angitt prisbilde så er det logisk å anta at man kan gå for et kjøp/lån av en spiller.
Jeg liker alltid å gi en nykommer sjansen, vise hva han er god til, se hvilke ressurser og egenskaper spilleren har. Hva slags personlige egenskaper han har og hva vedkommende kan bidra med i en spillergruppe. Det er en totalpakke rundt dette, og til slutt skape resultater for en spillergruppe. Samhold, samhandling, sosiale evner, individuelle evner - mentalitet og ferdigheter. Alt dette er viktig for en klubb. Uansett hva en spiller koster eller har prestert tidligere må NULLSTILLES når man kommer til ny klubb. Man begynner på blanke ark, og man skal konkurrere med spillere som allerede er etablert der...m.a.o en ny epoke skal tilskrives den nye som ankommer, en ny start med ny giv.  Det er så viktig å gi vedkommende sjansen, og vite at noen spillere trenger TID for å tilpasse seg ; nytt land, nytt treningsregime, nye omgivelser,miljø o.s.v.  Alt er sammensatt og alt "klikker" nødvendigvis ikke fra første stund....
Jeg vil se spillere som virkelig ønsker med hele hjertet å spille for klubben, og ønsker seg dit, og ønsker suksess, det å vinne fotballkamper og trofeer ; sult !!! Være sulten og ivre etter å oppleve og dele seire med spillergruppa og manageren..
Jeg ønsker alltid å gi noen sjansen ; uansett hudfarge, tidligere prestasjoner, nasjonalitet, politisk bakgrunn, eller annet.  Still med åpne kort og døm heller når spilleren har fått mange kamper i trøya...
Jeg stoler på at klubben gjør sine egne forhåndsvurderinger når det gjelder kjøp og lån, noen ganger treffer man blink, andre ganger ikke.  Det var mange som ønsket Piroe til klubben når han kom, nå har pipa fått en annen lyd - noen spillere takler motgang, andre ikke - noen revansjerer seg....og noen blomstrer veldig om de kommer til en annen klubb eller får ny trener.  Fotball er komplekst - det er ikke svart eller hvitt alltid...og døm ALDRI en spiller nord og ned før han har fått mange sjanser til å prøve seg....fotballspillere er oftest best når de får masse tillit....
Håper Elland Road publikummet tar godt imot alle nyankomne uansett.....
Satser på, som du skriver, at profesjonaliteten i klubben er betydelig høyere enn hos den gjennomsnittlige SoMe-supporter. Hos sistnevnte baseres analysen på enkle resonnement som "fra nivå 2 i Tyskland = ikke god", "toppscorer i CC = løp og kjøp".

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Svada

Hallgeir *

Quote from: peacock on August 30, 2024, 11:26:29
Quote from: Dylan on August 30, 2024, 07:16:04Det skrives veldig mye fint om Hamer her, men hvorfor er det ingen PL klubber som er på banen for å sikre seg han?

Fordi han er lubben og trolig dårlig trent.

Tja, var det ikke en lubben spiller en gang som het Maradona? Han klarte seg bra med den kroppen han hadde.  ;)
Men Hamer kommer vel ikke uansett.
Super Leeds since 1968

GaryMac

Quote from: Hallgeir * on August 30, 2024, 13:00:29
Quote from: Dylan on August 30, 2024, 07:16:04Det skrives veldig mye fint om Hamer her, men hvorfor er det ingen PL klubber som er på banen for å sikre seg han?

Tja, var det ikke en lubben spiller en gang som het Maradona? Han klarte seg bra med den kroppen han hadde.  ;)
Men han kommer vel ikke uansett.
Ja, Maradona ville overrasket meg også  :D

Killa

Quote from: GaryMac on August 30, 2024, 13:05:57

Husker vi var linket med et mulig kjøp av Maradona en gang - kan det ha vært rundt 1982-83? Var i alle fall en nyhetssak som jeg tror faktisk stod på trykk i diverse aviser. Husker jeg rett? Anyone?

auren

Quote from: Svada on August 30, 2024, 13:00:25Fantastisk måte å introdusere vår nye Japanske venn Ao på

https://x.com/lufc/status/1829471162671177799?s=46&t=ggB-NRNb16WXCI-JLxxHUw

:D

Og som en skriver på Waccoe:

Next one 'Hammer To Fall'?

...I'll get my coat

;D  ;D

auren

Dennis

Romano tweeter at Billy Gilmour og Napoli er noe å holde øye med. Der har interessen tatt seg opp igjen.

Det nevnes at Arblaster fra Sheff Utd kan være erstatteren. Lite trolig at de selger både han og Hamer samme dag, får man tro?
Marching on together!

Sydhagen

Leeds United and Hull City are attempting to sign SC Farense attacker Mohamed Belloumi before tonights transfer deadline.

The two Yorkshire clubs are battling it out for the 22 year old who scored 7 goals and provided 4 assists in the Portuguese Premier division last season, and is valued at around €6 million.

(Record )

#LUFC

As with all private flights, could be a complete coincidence, however SC Farense are based in Faro, Portugal.

A private flight from Faro is due to land at Leeds Bradford airport in the next half an hour and had not been scheduled before this morning.

#LUFC

Lufcfanzone

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GaryMac

Quote from: Killa on August 30, 2024, 13:12:15

Husker vi var linket med et mulig kjøp av Maradona en gang - kan det ha vært rundt 1982-83? Var i alle fall en nyhetssak som jeg tror faktisk stod på trykk i diverse aviser. Husker jeg rett? Anyone?
1987 : https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-diego-maradona-transfer-16483876

Killa

Quote from: GaryMac on August 30, 2024, 13:53:08
Quote from: Killa on August 30, 2024, 13:12:15

1987 : https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-diego-maradona-transfer-16483876

Der har vi saken ja, herlig! Husker jeg var helt i transe over den saken den gangen - 1987 var det faktisk ja.
Den godeste Bill Fotherby hadde i alle fall baller til å prøve - det skal han ha...  ;D  ;D  ;D

auren

Ryktes om et bud på Gnonto fra Wolves på Waccoe nå. Liker det ikke...

auren

Killa

Quote from: auren on August 30, 2024, 14:40:51Ryktes om et bud på Gnonto fra Wolves på Waccoe nå. Liker det ikke...

auren

Huff... :'(

auren

Wilder presser

Chris Wilder at his press conference this afternoon: "I'm under the impression that nobody will be going out (aside from Trusty to Celtic - medical last night) and nobody will be coming in. We'll be working with the group we've got.

Mener manageren til Freiburg sa noenlunde det samme.

Verken Sallai eller Hamer kommer tror jeg. 9 timer igjen av vinduet, skal man ha tid til medical og frakte spilleren til Leeds må det STRAKS komme hvit røyk! Hvis ingen rykter vedrørende Hamer/Sallai innen en time, tror jeg vi kan skrinlegge de spillerne.

Belloumi på vei til Hull virker det som. Blir nok bare Tanaka og Schmidt i dag.

auren

Killa

Quote from: auren on August 30, 2024, 14:56:28Wilder presser

Chris Wilder at his press conference this afternoon: "I'm under the impression that nobody will be going out (aside from Trusty to Celtic - medical last night) and nobody will be coming in. We'll be working with the group we've got.

Mener manageren til Freiburg sa noenlunde det samme.

Verken Sallai eller Hamer kommer tror jeg. 9 timer igjen av vinduet, skal man ha tid til medical og frakte spilleren til Leeds må det STRAKS komme hvit røyk! Hvis ingen rykter vedrørende Hamer/Sallai innen en time, tror jeg vi kan skrinlegge de spillerne.

Belloumi på vei til Hull virker det som. Blir nok bare Tanaka og Schmidt i dag.

auren

I så fall er det kritisk viktig at vi i alle fall beholder Gnonto...

GeirO

Regner med Schmidt inn snart, deretter gjenstår det to meget spennende kamper:

I kveld: Kampen om Hamer/Sallai/Belloumi/Gnonto etc....
I morgen: Kampen mot Hull

Hamer: Ser umulig ut pga. pris og "liten" interesse fra Hamer
Sallai: Ser vanskelig ut, partene blir ikke enige
Belloumi: Dårlig tegn at han nå snakker med bakgårdsklubben Hull. Kan han ikke noe om engelsk fotball?
Gnonto: Wolves eller...?
MOT

auren

Siterer Dan fra Square Ball som skrev på Waccoe nettopp:

Behind the scenes, the club have been actively managing expectation downwards. Pushing out the narrative it's probably done after Schmidt, but not closing the door completely.

So they're either straight batting it and we should expect no more business, or maybe they're doing it to try and pull one out of the hat later on.

So we're none the wiser really. 😂

auren

Kato

Manchester United in disguise. Ikke lenge til taket lekker.

GeirO

Merkelig sak (LeedsLive)...25 mill!!

Dinamo Zagreb's Martin Baturina has turned down a move to Elland Road after Leeds United had a £25m offer accepted for the attacking midfielder. That is according Sportske Novosti, who say Baturina does not want to move to the Championship at this stage of his career.

Serie A side Fiorentina are also reportedly interested in the player.
MOT

Asbjørn

Quote from: GeirO on August 30, 2024, 15:45:40Merkelig sak (LeedsLive)...25 mill!!

Dinamo Zagreb's Martin Baturina has turned down a move to Elland Road after Leeds United had a £25m offer accepted for the attacking midfielder. That is according Sportske Novosti, who say Baturina does not want to move to the Championship at this stage of his career.

Serie A side Fiorentina are also reportedly interested in the player.

Det står på Leeds-Live ja men det er Sportske Novosti som er kilden. Google oversetter det slik:

https://sportske.jutarnji.hr/sn/nogomet/hnl/klubovi/dinamo/objavljeni-detalji-baturini-placa-iz-snova-ali-dinamo-je-vec-imao-puno-bolju-ponudu-evo-najizglednijeg-raspleta-15497077

I følge informasjonen som er tilgjengelig for oss, tilbød medlemmet av det engelske mesterskapet Leeds litt under 30 millioner euro for Baturina. I Maksimir aksepterte de dette beløpet, og avgjørelsen var opp til Baturina, som avviste engelskmennene. I likhet med Joško Gvardiol for noen år siden, anslo han at dette ikke var det beste stedet for fotballutviklingen hans.

Det er lite tid til en mulig overgang fordi overgangsvinduet avsluttes ved midnatt. Leeds' tilbud tilfredsstilte Dinamo, men Baturina aksepterte det ikke, mens med Fiorentina er situasjonen omvendt. Et scenario der Dinamos juvel vil forbli på Maksimir blir mer og mer sannsynlig.

Hva èr det med disse kroatene og det å turn down Leeds :o
..når det er sagt, det viser jo at vi har midler om vi vìl!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Hvis det er noe som helst sannhet i dette ryktet om kroaten viser det:

1) Vi har midlene
2) Vi har gått videre fra Hamer og Sallai
3) Vi byr på spillere som tidligere ikke har vært linket, plutselig blir et bud akseptert på en spiller out of the blue alla Scmidt.
4) 49ers gjør det de kan for å få inn 10-eren før vinduet stenger

Jeg gir ikke opp enda, men Hamer og Sallai kan vi nå glemme.

auren

Asbjørn

Quote from: auren on August 30, 2024, 14:40:51Ryktes om et bud på Gnonto fra Wolves på Waccoe nå. Liker det ikke...

auren

Wolves er dog i forhandlinger med Ajax over en ving, og har 'extremely limited budget' så da er i tilfelle Gnonto et alternativ om dette skjærer seg, tenker eg...

🚨 Wolves working to find agreement with Ajax to sign winger Carlos Forbs. Fresh proposal submitted to #Ajax this morning for 20yo Portugal youth int'l. #WWFC budget extremely limited so difficult move to complete but personal terms no issue
@TheAthleticFC

https://x.com/David_Ornstein/status/1829506188289114263
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Quote from: auren on August 30, 2024, 16:14:09Hvis det er noe som helst sannhet i dette ryktet om kroaten viser det:

1) Vi har midlene
2) Vi har gått videre fra Hamer og Sallai
3) Vi byr på spillere som tidligere ikke har vært linket, plutselig blir et bud akseptert på en spiller out of the blue alla Scmidt.
4) 49ers gjør det de kan for å få inn 10-eren før vinduet stenger

Jeg gir ikke opp enda, men Hamer og Sallai kan vi nå glemme.

auren

Pust nå auren  :)

SupALeedS

Bra dekning på fleste plasser nå, hvis vinduet ender med Tanaka og Schmidt inn. Vi har fått inn 2 relativt gode offensive spillere i Largie og Solomon, sistnevnte om han unngår mer skader, så er han klasse.

Spiss plassen eller 10er rollen forblir litt stusselig, skulle Joseph pådra seg skade nå, så har vi kun en Piroe som ren spiss.

Kanskje det kommer noe i Januar? Uansett et slagkraftig lag som bør nå topp 2 i år, etter min mening.
Alex

GeirO

Er vel disse fire nevnt over som matcher Farkes ønske: To offensive spillere, en midtbanespiller og en back. Han fikk det som han ville (forbehold om Schmidt).

Icing on the cake 23.45?
MOT

Dennis

Fra startelleveren har vi altså mista Gray, Summerville, Kamara og Rutter.

Inn Bogle, Tanaka, Ramazani, Rothwell (lån) og Solomon (lån). Pluss Rodon, som også var en del av laget i fjor.

Schmidt ser også ut til å komme.

Jeg liker flere av signeringene, men foreløpig er det i praksis erstattet flere av våre viktigste spillere med folk "som trenger tid" (Farke).

Det trengs virkelig en statement signering i kveld!

Minner om at vi flere ganger har blitt servert at PSR var et hinder for pengebruk. Vel, det er det ikke lenger, så da bør vel Sallai eller Hamer være mulig...
Marching on together!