Kamp vs Sunderland@Elland Road tirsdag 3.Mars kl 20:30

Started by Cherry, March 02, 2026, 08:25:54

Previous topic - Next topic

Albert Johanneson, Myhre10, viking and 10 Guests are viewing this topic.

Kato

Kanskje vi kan slutte siste 20 å spille tilbake til egen keeper. Bogle hatt en fæl kamp. Høyresiden vært grusom.

Joe Jordan

Gjør ett eller annet nå da Farke. Ett eller annet...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GaryMac

James og Gnonto gjør seg klar.
Bogle velger å skyte fra 25 meter...

Lucas the Kop Cat

Flashback til 1973

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

GaryMac

Quote from: GaryMac on March 03, 2026, 22:04:21James og Gnonto gjør seg klar.
Bogle velger å skyte fra 25 meter...
Justin og Aaronson ut

clintan

Få ut han forbanna Ampadu nå da. Andre kampen på rad han prøver å ødelegge. Finnes jo ikke pasninger eller smarthet i det hodet der.Kan jo bare takle!

GeirO

En seier på siste åtte kvalifiserer for nedrykkskamp, ja.
MOT

Hawley

Lucas the Kop Cat

Quote from: clintan on March 03, 2026, 22:06:07Få ut han forbanna Ampadu nå da. Andre kampen på rad han prøver å ødelegge. Finnes jo ikke pasninger eller smarthet i det hodet der.Kan jo bare takle!
Det var da voldsomt, men enig at de siste par kampene har vært under pari.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Joe Jordan on March 03, 2026, 22:03:59Gjør ett eller annet nå da Farke. Ett eller annet...
Kunne vel like gjerne sonet det røde kortet denne kampen.

Kato

Syns det er på tide å vise at man må levere når man er på den banen. Ut med Ampadu og Bogle.

Kickthemdown

At ikke Tanaka spiller er en jævla stor gåte, helt ufattelig svakt av Farke.

Hawley

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 03, 2026, 22:08:00
Quote from: clintan on March 03, 2026, 22:06:07Få ut han forbanna Ampadu nå da. Andre kampen på rad han prøver å ødelegge. Finnes jo ikke pasninger eller smarthet i det hodet der.Kan jo bare takle!
Det var da voldsomt, men enig at de siste par kampene har vært under pari.

Han må begynne å eta igjen

Gordon McUseless

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 03, 2026, 22:09:54
Quote from: Joe Jordan on March 03, 2026, 22:03:59Gjør ett eller annet nå da Farke. Ett eller annet...
Kunne vel like gjerne sonet det røde kortet denne kampen.

Det er ikke lenge før ropene om Farke sin avgang får vind i seglene.

Joe Jordan

Bogle skulle vært bytta ut for 20 minutter siden...

GaryMac

Fredhans

Har jo ikke så veldig mange på den benken som kan være med på å snu kamper....ser det ut til🤔

J.N

Hvor mye tillegg får vi i dag da? Mtp annulleringen, straffe-situasjonen og ikke minst at sunderland bruker lang tid på alt og i tillegg har begynt å legge seg ned titt og ofte burde det jo bli en del. Ikke at det nødvendigvis hjelper når vi uansett ikke skaper noe. Men man kan jo håpe..

GaryMac

Går mot tap her nå - hadde trengt en trepoenger, men vi må tørre litt mer fra start, ikke bare nå vi havner under.
Et par resultater feil vei i morgen, så er vi nær gjørma igjen.

Joe Jordan

Prøve mer på venstre kant da? De innleggene til James er ikke allverden...

Lucas the Kop Cat

Quote from: Joe Jordan on March 03, 2026, 22:20:14Prøve mer på venstre kant da? De innleggene til James er ikke allverden...
Tja, et glimrende som DCL ikke luktet godt nok.

Lucas the Kop Cat

Quote from: J.N on March 03, 2026, 22:17:18Hvor mye tillegg får vi i dag da? Mtp annulleringen, straffe-situasjonen og ikke minst at sunderland bruker lang tid på alt og i tillegg har begynt å legge seg ned titt og ofte burde det jo bli en del. Ikke at det nødvendigvis hjelper når vi uansett ikke skaper noe. Men man kan jo håpe..
12 min

Myhre10

Fredhans

Quote from: GaryMac on March 03, 2026, 22:19:47Går mot tap her nå - hadde trengt en trepoenger, men vi må tørre litt mer fra start, ikke bare nå vi havner under.
Et par resultater feil vei i morgen, så er vi nær gjørma igjen.

Ser ut som den gode perioden er over og da blir en hver kamp om å overleve....blir en tøff vår,

Kato

Å se midtstopperne våre ha ball er en pine. Og den har de hele tiden.

GaryMac

Joe Jordan

12 min tillegg. Spiller liten rolle når det produseres nada...

palle

...ooo, vi vandrar saman...

J.N

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 03, 2026, 22:22:05
Quote from: J.N on March 03, 2026, 22:17:18Hvor mye tillegg får vi i dag da? Mtp annulleringen, straffe-situasjonen og ikke minst at sunderland bruker lang tid på alt og i tillegg har begynt å legge seg ned titt og ofte burde det jo bli en del. Ikke at det nødvendigvis hjelper når vi uansett ikke skaper noe. Men man kan jo håpe..
12 min

Du verden. Det må jo være riktig. Overraskende! Ikke at jeg tror det hjelper. Men som sagt, en kan alltids håpe

Kickthemdown

Quote from: Joe Jordan on March 03, 2026, 22:20:14Prøve mer på venstre kant da? De innleggene til James er ikke allverden...
Nå vet jeg at James ikke akkurat har spilt mye fotball i det siste - men noen premier League spiller er han ikke i nærheten av å være. Bør selges i sommer.