Kamp vs Sunderland@Elland Road tirsdag 3.Mars kl 20:30

Started by Cherry, March 02, 2026, 08:25:54

Previous topic - Next topic

Albert Johanneson, Myhre10, viking and 11 Guests are viewing this topic.

Gordon McUseless

Hawley

Lucas the Kop Cat

Får lyst til å si som Enga-fansen, " få'n ut før det lukter"!

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hallgeir *

Effektiv spilletid tror jeg blir under 50 min. i denne kampen.
Super Leeds since 1968

clintan

25. Oktober. Det er siste gang Sunderland vant borte i ligaen. Leeds er helt klart i bunnstriden.

Kickthemdown

Dette er jo kampen for Tanaka og Buonanotte... eneste boksåpnerne vi har. Han ene sitter på benken mens 5 andre blir byttet inn og han andre er et totalt bortkastet lån.

Kickthemdown

Quote from: clintan on March 03, 2026, 22:25:4925. Oktober. Det er siste gang Sunderland vant borte i ligaen. Leeds er helt klart i bunnstriden.
kunne fått en deilig og avslappende vår... vi rykker ned siste dag borte mot west ham.

palle

...ooo, vi vandrar saman...

Lucas the Kop Cat

Lenge siden jeg har hatt noe tro på Ampadu-innkastene. Bare bortkastet tidsbruk.

GaryMac

passerer 99 minutter. bør være 4 igjen, men håpet svinner...

Fredhans

Skaper absolutt ingenting, og for et treff fra Piroe...

rd1

Denne må Farke ta.. alt for defensivt med Gruev fra start😣😣😣
"Who needs Cantona??"

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GaryMac

En del spillere utpå her som ikke bør være med neste sesong - dersom vi berger plassen.
De er gode nok ett nivå ned....

Kickthemdown

ziganda

Frykten for å tape er sterkere enn viljen til å vinne. Det går sjelden bra.

Kickthemdown

Quote from: GaryMac on March 03, 2026, 22:32:30En del spillere utpå her som ikke bør være med neste sesong - dersom vi berger plassen.
Leeds har ikke for vane å være nådeløse, det bør vi være nå. Gnonto, James og Piroe førstemann ut..

GaryMac

Gordon McUseless

Vi kunne spilt til i morgen uten å score.

Kato

Sånn blir det når vi bruker 70 min på å slå støttepasninger.

GaryMac

leedslife

Han må ta den Farke.
Det der er overhodet ikke godt nok.

Kickthemdown

At ikke Bijol starter... Jeg har ikke ord.

Joe Jordan

Noe så ræva. Og for et drittlag Sunderland er. Faen ikke ett skudd på mål.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Fredhans

Robert

Rett og slett flaut, men ikke uventet. Men margine da. Mål, offside, og så et minutt eller noe senere dømmer var straffe.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

GaryMac

Quote from: Kickthemdown on March 03, 2026, 22:33:55
Quote from: GaryMac on March 03, 2026, 22:32:30En del spillere utpå her som ikke bør være med neste sesong - dersom vi berger plassen.
Leeds har ikke for vane å være nådeløse, det bør vi være nå. Gnonto, James og Piroe førstemann ut..
Tenkte på den samme trioen. James hadde et lyst øyeblikk rett etter at han kom inn, etter det var det ikke mye de bidro med.

Myhre10

Eriksen55

Fortjente ikke noe mer. Altfor defensivt fra start. Ingen kreative fremover. Kun bakover. Når Aaronson er i bakover modus er han ubrukelig. Savnet av Okafor er stort! Gnonto burde startet!

Lucas the Kop Cat

Quote from: rd1 on March 03, 2026, 22:30:54Denne må Farke ta.. alt for defensivt med Gruev fra start
Helt klart feil resept mot et middelmådig og defensivt lag på ER. Vi må spille med bredde, kreativitet og tempo, ikke måke lange baller mot DCL og håpe på nedfallsfrukt.