Skrevet av Emne: Den store positivitetstråden!  (Lest 133843 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #510 på: Januar 02, 2013, 14:31:55 »
Synes virkelig at det er positivt at vi har 6 seiere på siste 9 kamper....

Positivt med 6 av 9, hvordan de 6 er vunnet er ikke positivt!

ollan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #511 på: Januar 02, 2013, 14:33:59 »
Synes virkelig at det er positivt at vi har 6 seiere på siste 9 kamper....

Positivt med 6 av 9, hvordan de 6 er vunnet er ikke positivt!
nå må ikke du ød elegge denne flotte tråden Rudi ;D
Ollan

B_Ød

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #512 på: Januar 02, 2013, 14:37:08 »
hmm..kanskje jeg tok feil, masse innlegg på kort tid  :D
Ups & Ups!!

Oppdrettslaksen

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #513 på: Januar 02, 2013, 21:26:56 »
Per dags dato så er jeg faktisk positiv med tanke på resten av sesongen! Vi er kun 2 poeng bak playoff og har et overkommelig matchprogram ut januar. Våre to neste seriekamper(Barnsley borte og Bristol City hjemme) gir oss gode muligheter til å ta 6 poeng, som meget mulig kan føre oss innenfor playoff-grensa. 

Med tanke på overgangsvinduet så mener jeg at det ennå er altfor tidlig å si noe om hvordan GFH velger å satse. Rykter vil alltid være rykter, og generelt sett så mener jeg at majoriteten av Leeds-supporterne velger å stole på de mest pessimistiske ryktene. (Dette av av historiske naturlige årsaker dog) Jeg velger derfor å være optimistisk med henhold til nye innkjøp til det motsatte er bevist.

leknes

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #514 på: Januar 14, 2013, 18:10:37 »
Satser på at vi etter sesongen har stabilisert oss som championship-lag og kanskje også får testet oss på playoff igjen! Snart er vi klare for Premier League igjen - vi har ventet lenge og klarer å vente en sesong til.

Championship er jo en fin serie, men synd det så alt for sjeldent sendes på tv.

Håper kampen i morgen mot Birmingham brukes til å vise at Leeds kan spille god fotball. Lite press på spillerne ettersom vi med liten sannsynlighet ender opp på Wembley. Men kanskje noe mer press på Warnock...

Peter7

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #515 på: Januar 17, 2013, 16:44:58 »
Positiv 2. omgang og cupavansement mot Birmingham.

Positivt at "hakkekyllingene" Varney og Brown etter sigende spilte bra (Leedsfansen velger jo som vi vet alltid ut noen av sitt eget lags spillere å hakke på; tidligere var det Harte, så Crainey - nå har de to ... og det er positivt for hakkerne - styrker sikkert deres selvfølelse).
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #516 på: Januar 17, 2013, 22:01:36 »
Positiv 2. omgang og cupavansement mot Birmingham.

Positivt at "hakkekyllingene" Varney og Brown etter sigende spilte bra (Leedsfansen velger jo som vi vet alltid ut noen av sitt eget lags spillere å hakke på; tidligere var det Harte, så Crainey - nå har de to ... og det er positivt for hakkerne - styrker sikkert deres selvfølelse).


Rent posititvit sett ser jeg på dette som litt tull. Hakkerne hakker på de som ikke leverer og blør for drakta, det er positivt. Vi skal ha spillere som kjenner ære ved å bære den hvite trøya.
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #517 på: Januar 17, 2013, 22:58:35 »
Positiv 2. omgang og cupavansement mot Birmingham.

Positivt at "hakkekyllingene" Varney og Brown etter sigende spilte bra (Leedsfansen velger jo som vi vet alltid ut noen av sitt eget lags spillere å hakke på; tidligere var det Harte, så Crainey - nå har de to ... og det er positivt for hakkerne - styrker sikkert deres selvfølelse).


Rent posititvit sett ser jeg på dette som litt tull. Hakkerne hakker på de som ikke leverer og blør for drakta, det er positivt. Vi skal ha spillere som kjenner ære ved å bære den hvite trøya.

Brown er etter mitt syn en av ytterst få som har gitt 100 %  på en slapp Leeds midtbane denne sesongen. (Det betyr ikke at han har vært god. )
Jon R.

Sydhagen

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #518 på: Januar 18, 2013, 08:39:13 »
Enig!
Man kan si mye rart om Brown, men mannen yter alt han kan for klubben.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #519 på: Januar 18, 2013, 09:45:20 »
Enig!
Man kan si mye rart om Brown, men mannen yter alt han kan for klubben.
Helt klart!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #520 på: Februar 10, 2013, 02:28:56 »
Heia føkkings Leeds!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

baste

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #521 på: Februar 10, 2013, 14:00:37 »
E jo positivt, at vi har en positivtråd...

Vinner vi neste, skal æ inn hit å juble!! Bare 5 p opp til play off

Dennis

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #522 på: Mars 13, 2013, 09:11:35 »
I motsetning til alle som satte en strek over sesongen i går;

Vi tok inn et/ett poeng på play off mot Peterborough! 8)
Marching on together!

Geiremann

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #523 på: Mars 13, 2013, 09:31:17 »
For min egen del: Jeg bestilte familietur til Leeds etter kampen i går. Leeds-Brighton blir første kamp på Elland Road for Synne (7 år) og kanskje også Silja (4 år).
Member of "The Peterborough eight".

Gufrias

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #524 på: Mars 13, 2013, 16:53:44 »
For min egen del: Jeg bestilte familietur til Leeds etter kampen i går. Leeds-Brighton blir første kamp på Elland Road for Synne (7 år) og kanskje også Silja (4 år).
http://www.childfriendly.co.uk/family-days-out/leeds/
Hekta på Leeds siden 1974

Geiremann

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #525 på: Mars 14, 2013, 09:34:23 »
For min egen del: Jeg bestilte familietur til Leeds etter kampen i går. Leeds-Brighton blir første kamp på Elland Road for Synne (7 år) og kanskje også Silja (4 år).
http://www.childfriendly.co.uk/family-days-out/leeds/

Takk, Gufrias, for et positivt innlegg. Satser på å prøve ut minst en av aktivitetene  :)
Member of "The Peterborough eight".

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Gufrias

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #527 på: Mars 14, 2013, 16:16:33 »
http://www.dagbladet.no/tegneserie/fagprat/

Ã…I, nå ble jeg glad. En ung Leedssupporter! Selv om han er en tegneseriefigur...
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #528 på: Mars 14, 2013, 16:18:13 »
For min egen del: Jeg bestilte familietur til Leeds etter kampen i går. Leeds-Brighton blir første kamp på Elland Road for Synne (7 år) og kanskje også Silja (4 år).
http://www.childfriendly.co.uk/family-days-out/leeds/

Takk, Gufrias, for et positivt innlegg. Satser på å prøve ut minst en av aktivitetene  :)
Når jentene blir større kan du ta dem med til Royal Armouries og Xscape. Det var midt i blinken for mine gutter på 13 og 9.
Hekta på Leeds siden 1974

Glenn K

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #529 på: Mars 14, 2013, 21:50:56 »
http://www.dagbladet.no/tegneserie/fagprat/

Ã…I, nå ble jeg glad. En ung Leedssupporter! Selv om han er en tegneseriefigur...

Jeg er 17, teller det?  :)

Karl Hot Shot

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #530 på: Mars 15, 2013, 00:47:52 »
Det er positivt at Leeds United befinner seg i npower Championship, og ikke League One eller League Two.
 

MattaOneAndOnly

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #531 på: Mars 15, 2013, 08:27:00 »
Always white!
Twitter: @MattaOneAndOnly

B_Ød

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #532 på: Mars 15, 2013, 10:56:24 »
He he...er gammal gjøk på snart 50 lurer egentlig veldig på hva det er som gjør at 16-17 åringer pt blir Leedsfans..

Positivt hvis jeg kan få et positivt svar på det?  ;) 


Dere er alle som sønnene jeg aldri fikk  :D
Ups & Ups!!

Gufrias

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #533 på: Mars 15, 2013, 19:59:59 »
http://www.dagbladet.no/tegneserie/fagprat/

Ã…I, nå ble jeg glad. En ung Leedssupporter! Selv om han er en tegneseriefigur...

Jeg er 17, teller det?  :)
16 her  ;)
Klart det teller! Håper det kommer en ny gullalder snart, slik at dere får betalt for valget.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #534 på: Mars 15, 2013, 20:16:32 »
Jeg er 17 år fra livet og ned, teller det?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #535 på: Mars 15, 2013, 20:39:00 »
He he...er gammal gjøk på snart 50 lurer egentlig veldig på hva det er som gjør at 16-17 åringer pt blir Leedsfans..

Positivt hvis jeg kan få et positivt svar på det?  ;) 


Dere er alle som sønnene jeg aldri fikk  :D

Haha, har en far og en onkel som var veldig flinke til å påvirke meg når det gjaldt klubbvalget! Ellers så ble jo "alle" andre på min alder enten Liverpool-, Scum- eller Chelsea-supportere, og da syntes jeg det var kult å skille seg ut fra det. Når jeg da lærte meg god nok engelsk til å kunne lese artikler om laget på nettet og så noen videoer blant annet fra 91-92 sesongen var jeg solgt!  :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #536 på: August 14, 2013, 17:23:29 »
Jepp, resultatmessig fin start på sesongen, har is i magen og lar ting gå seg litt til,  når nye kommer inn øker vi bare på og ingenting er umulig...har ikke vært så positiv siden høsten 09 :)

Jeg har troen!

MOT!

Promotion 2010

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #537 på: September 14, 2013, 11:12:25 »
Litt Morsomt og litt positivt

 http://www.thescratchingshed.com/2013/09/if-leeds-united-was-a-sports-car/


 :)





...eller noe sånt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #538 på: Oktober 02, 2013, 14:11:10 »
Byram
Lees
Wootton
Murphy
Mowatt
Dawson
Poleon

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #539 på: Oktober 05, 2013, 20:37:33 »
Ni sesomger på nivå 2 og 3.  Trolig blir det en 10.sesong. Minst.

But hey! What's the big deal?

Det er kult å være Leeds-supporter uansett, og spesielt på bortekamper.  :)
Viktig å leve i nuet, og ikke bare se på disse årene som en eneste lang lidelse.
Det tror jeg heller ikke mange av mine meddebattanter gjør, for da hadde man rett og slett ikke giddet.
Med mindre man liker å være kostant deppa.

Hver seier smaker godt, ikke sant!?  Atmosfæren kan være vel så bra i Wankership som i PL.
Uansett lever den engelske atmosfæren kun på gamle rykter, i minst 80% av kampene er det dørgende stille, ja nesten pinlig stille ift pre-1995. Det er faktisk mer fres over sakene i Tyskland.

Men artig er det lell.