Skrevet av Emne: Den store positivitetstråden!  (Lest 133741 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #540 på: Oktober 05, 2013, 21:57:17 »
Ni sesomger på nivå 2 og 3.  Trolig blir det en 10.sesong. Minst.

But hey! What's the big deal?

Det er kult å være Leeds-supporter uansett, og spesielt på bortekamper.  :)
Viktig å leve i nuet, og ikke bare se på disse årene som en eneste lang lidelse.
Det tror jeg heller ikke mange av mine meddebattanter gjør, for da hadde man rett og slett ikke giddet.
Med mindre man liker å være kostant deppa.

Hver seier smaker godt, ikke sant!?  Atmosfæren kan være vel så bra i Wankership som i PL.
Uansett lever den engelske atmosfæren kun på gamle rykter, i minst 80% av kampene er det dørgende stille, ja nesten pinlig stille ift pre-1995. Det er faktisk mer fres over sakene i Tyskland.

Men artig er det lell.
handlar om att stötta klubben i vått och torrt och har  gjort det i över 40 år nu, men känns för första gången lite likgiltigt,  i vanliga fall så är det stor glädje i huset när leeds vunnit och man känner att man flyger på lätta vingar, och efter en förlust har man haft ett tungnt dygn, men idag känns det likgiltigt, som det känns nu så kan det bli första säsongen på länge jag inte åker över, och för att jag skall åka behöver jag en stor boost som tex  riktiga nyförvärv eller en helt annan inställning hos spelarna
 

Håkon

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #541 på: Oktober 05, 2013, 22:01:30 »
 ;D smil..
Leeds for alltid

berlin

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #542 på: Oktober 05, 2013, 22:26:04 »
Ni sesomger på nivå 2 og 3.  Trolig blir det en 10.sesong. Minst.

But hey! What's the big deal?

Det er kult å være Leeds-supporter uansett, og spesielt på bortekamper.  :)
Viktig å leve i nuet, og ikke bare se på disse årene som en eneste lang lidelse.
Det tror jeg heller ikke mange av mine meddebattanter gjør, for da hadde man rett og slett ikke giddet.
Med mindre man liker å være kostant deppa.

Hver seier smaker godt, ikke sant!?  Atmosfæren kan være vel så bra i Wankership som i PL.
Uansett lever den engelske atmosfæren kun på gamle rykter, i minst 80% av kampene er det dørgende stille, ja nesten pinlig stille ift pre-1995. Det er faktisk mer fres over sakene i Tyskland.

Men artig er det lell.
handlar om att stötta klubben i vått och torrt och har  gjort det i över 40 år nu, men känns för första gången lite likgiltigt,  i vanliga fall så är det stor glädje i huset när leeds vunnit och man känner att man flyger på lätta vingar, och efter en förlust har man haft ett tungnt dygn, men idag känns det likgiltigt, som det känns nu så kan det bli första säsongen på länge jag inte åker över, och för att jag skall åka behöver jag en stor boost som tex  riktiga nyförvärv eller en helt annan inställning hos spelarna

Da er vi nok på omtrent samme alder, Carl. Feiret 40 år i våres som supporter, selv om jeg offisielt ble gift med Leeds 28.mai 1975. Deler den samme følelelsen, har jo bl.a.vært mindre aktiv på forumet. Men forholdet til Leeds er selvsagt livslangt.

Vi behøver klart en "boost" og det tilsynelatende enkleste vil være penger/investorer. Dette har de fleste ønsket seg over lang tid, men det har ikke skjedd.

Mitt poeng, som du sikkert har erfart selv gjrennom 40 år, er at det er mulig å være stolt og glad Leeds-supporter, selv i nedgangstider. Dette utenomsportslige har jeg lagt bort, jeg trives mest med den enkelte kamp, begge  lag starter jo på null. Så får "boost'n" komme som en positiv overraskelse en vakker dag. Tror jo det er hakket større sjanse for at skjer post-Bates, men det er ikke akkurat økonomiske oppgangstider og en fotball-klubb investering er forbundet med høy risisko....
« Siste redigering: Oktober 07, 2013, 01:14:21 av berlin »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #543 på: Oktober 06, 2013, 18:15:49 »
 :)
Yeboahs vitne

Peter7

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #544 på: Oktober 13, 2013, 21:28:04 »
En trøst er at andre lag har det verre:

Bunnlaget i L1, managerløse Sheffield United tapte 2-3 borte mot Coventry (et lag som også er i en krise, uten egen bane bl.a.). Sheffield stilte med tidligere Leeds-spillere Neil-cick-the-ball-into-the-stands-Collins, Marlon King, Mickey Doyle og Ryan Hall som kom inn som reserve.

Hall var forresten ikke så helt borte den tiden han spilte - la opp noen ok innlegg, et av dem førte til et av Sheffields mål - men dette var jo mot L1-spillere da...

 :-\
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Leedsfan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #545 på: Januar 05, 2014, 14:42:04 »
Mye daukjøtt forsvinner til sommeren...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

4ever arcticwhite

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #546 på: Januar 08, 2014, 11:26:27 »
Leeds rykker ikke opp før helvete fryser over....

Og nå har det skjedd  ;D

http://www.itv.com/news/update/2014-01-08/in-pictures-us-weather-when-hell-froze-over/

Jeg har trua! MOT
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #547 på: Januar 09, 2014, 15:38:39 »
Faktisk et innlegg i denne tråden etter lørdagens kamp, det kaller jeg optimisme det!!  ;D
Yeboahs vitne

ziganda

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #548 på: Januar 09, 2014, 15:45:50 »

Leedsfan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #549 på: Januar 23, 2014, 16:17:43 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #550 på: Januar 23, 2014, 17:00:30 »
Er hun en del av konsortiumet? Skeptisk! Hun har jo ikke råd til sokkene og shortsen en gang!
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #551 på: Januar 23, 2014, 17:03:51 »
Er hun en del av konsortiumet? Skeptisk! Hun har jo ikke råd til sokkene og shortsen en gang!


Lover ihvertfall billige inngangspenger da

lojosang

Sv: Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #552 på: Januar 23, 2014, 17:54:46 »
Tenker mer trofe enn billig, men det er jo også positivt.
- Leif Olav

Ian Baird

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #553 på: Januar 24, 2014, 23:19:54 »
Blir fint med en lørdag uten Leedstap nå... jada
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Sleivind

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #554 på: Januar 25, 2014, 01:04:31 »
Gleder meg til ny kamp. Laget er forhåpentligvis uberørt av utenomsportslige hendelser. Oppkjøpet er også klart til tirsdag.

Ny kamp, nye muligheter. Kraftig forbedring i kampen mot Leicester. Spiller vi slik på tirsdag og, så blir det garantert seier!

Gufrias

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #555 på: Januar 25, 2014, 07:17:29 »
Gleder meg til ny kamp. Laget er forhåpentligvis uberørt av utenomsportslige hendelser. Oppkjøpet er også klart til tirsdag.

Ny kamp, nye muligheter. Kraftig forbedring i kampen mot Leicester. Spiller vi slik på tirsdag og, så blir det garantert seier!
Jeg håper jo på den bittelille forbedringen at vi setter sjansene våre, og klarer den vanskelige andreomgangen. Det kan gå, for Ipswich har ikke samme klasse eller form som Leicester.
Hekta på Leeds siden 1974

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #556 på: Januar 26, 2014, 20:04:14 »
Gleder meg til ny kamp. Laget er forhåpentligvis uberørt av utenomsportslige hendelser. Oppkjøpet er også klart til tirsdag.

Ny kamp, nye muligheter. Kraftig forbedring i kampen mot Leicester. Spiller vi slik på tirsdag og, så blir det garantert seier!
Jeg håper jo på den bittelille forbedringen at vi setter sjansene våre, og klarer den vanskelige andreomgangen. Det kan gå, for Ipswich har ikke samme klasse eller form som Leicester.



Håper de ikke er like gode som Rochdale heller da....... ::)
Yeboahs vitne

Xern

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #557 på: Januar 26, 2014, 20:49:50 »
He he...er gammal gjøk på snart 50 lurer egentlig veldig på hva det er som gjør at 16-17 åringer pt blir Leedsfans..

Positivt hvis jeg kan få et positivt svar på det?  ;) 


Dere er alle som sønnene jeg aldri fikk  :D
Faren min klarte ikke å påvirke de to eldre til å bli Leedsfans, så han satte inn alt på meg, og her er jeg :D Begynte å følge med Leeds i 2003 sesongen, så ingen kan komme å kalle meg medgangssupporter ;)

Er 16 jeg og, forresten  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

samadhi

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #558 på: Januar 26, 2014, 21:44:04 »
Gleder meg til ny kamp. Laget er forhåpentligvis uberørt av utenomsportslige hendelser. Oppkjøpet er også klart til tirsdag.

Ny kamp, nye muligheter. Kraftig forbedring i kampen mot Leicester. Spiller vi slik på tirsdag og, så blir det garantert seier!

Det gjør jeg også.
Stemninga til fansen og her på forumet avhenger til syvende og sist av hvordan vi gjør det sportslig. Før jul så alle lyst på fremtida. Vi hadde en spennende stall som manglet noen få spillere til å bli veldig bra. Vi hadde fornuftig manager med en langsiktig plan for klubben. Vi stolte vel til og med på våre eiere og at de ville hente nye spillere i januar og kanskje til og med få inn nye investorer.

En måned etterpå er alt snudd på hodet. Elendige resultater. Elendige spillere. Elendig manager. Håpløse eiere. Og de nye spillerne som på papiret virket lovende er også elendige etter to kamper.

Vi trenger sårt noen poeng så er trua tilbake. MOT  :)
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #559 på: Januar 26, 2014, 22:21:40 »
Gleder meg til ny kamp. Laget er forhåpentligvis uberørt av utenomsportslige hendelser. Oppkjøpet er også klart til tirsdag.

Ny kamp, nye muligheter. Kraftig forbedring i kampen mot Leicester. Spiller vi slik på tirsdag og, så blir det garantert seier!

Det gjør jeg også.
Stemninga til fansen og her på forumet avhenger til syvende og sist av hvordan vi gjør det sportslig. Før jul så alle lyst på fremtida. Vi hadde en spennende stall som manglet noen få spillere til å bli veldig bra. Vi hadde fornuftig manager med en langsiktig plan for klubben. Vi stolte vel til og med på våre eiere og at de ville hente nye spillere i januar og kanskje til og med få inn nye investorer.

En måned etterpå er alt snudd på hodet. Elendige resultater. Elendige spillere. Elendig manager. Håpløse eiere. Og de nye spillerne som på papiret virket lovende er også elendige etter to kamper.

Vi trenger sårt noen poeng så er trua tilbake. MOT  :)
Tja, hb, undertegnede og noen andre kalte vel GHF for blakke amatører allerede i oktober... men for all del, det rotet som skjer nå er jo med på å forsterke tvilen og negativiteten...

Leedsfan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #560 på: Januar 26, 2014, 22:27:19 »
Er det GHF eller Sports Capital som er blakke amatører, eller er det hele gjengen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #561 på: Januar 26, 2014, 23:30:23 »
Er det GHF eller Sports Capital som er blakke amatører, eller er det hele gjengen?
Jeg har hele tiden ment GHF! Har hatt litt tro på Haigh, men nå har jeg blitt veeeeeldig usikker ;)

Trulsaren

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #562 på: Februar 01, 2014, 00:20:16 »
Om vi kan trekke fram noe positivt for kvelden, så må det jo være at det aldri har vært (så mye) blæst rundt Leeds på Deadlineday...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

lojosang

Sv: Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #563 på: Februar 01, 2014, 03:00:02 »
Jeg har ikke enorme, væskende sår under føttene.
- Leif Olav

Ian Baird

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #564 på: Februar 01, 2014, 10:23:00 »
Mer positivt: vi får nå kanskje oppleve en klassisk hvit Leddsdrakt strippet for reklame? Det blir vakkert!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Sleivind

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #565 på: Februar 01, 2014, 10:36:26 »
Vi avslo et bud på £6 mill på McCormack.

DenHviteYeboah

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #566 på: Februar 01, 2014, 10:38:25 »
Vi avslo et bud på £6 mill på McCormack.
Positivt!

Oppdrettslaksen

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #567 på: Februar 02, 2014, 02:33:00 »
Vi avslo et bud på £6 mill på McCormack.
Positivt!
Nei sier du det,du? Hvilken tråd var vi i igjen? ;)

DenHviteYeboah

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #568 på: Februar 02, 2014, 08:36:43 »
Vi avslo et bud på £6 mill på McCormack.
Positivt!
Nei sier du det,du? Hvilken tråd var vi i igjen? ;)
Lurer på om det er første gangen jeg bruker ordet POSITIVT på dette forum.....nå står vel ikke verden til påske ;D

testo

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #569 på: Februar 04, 2014, 19:52:28 »
Hurra for statestikker!!!

POST-CRISIS LEEDS HEADING FOR PREMIER LEAGUE


They held on to the Championship's top scorer and boss Brian McDermott in January...

After a post-Christmas period the Elland Road faithful will want to forget, Leeds threw off the shackles of crisis and started February with a 5-1 win against Yorkshire rivals Huddersfield, thanks largely to a hat-trick from Championship top-scorer Ross McCormack.

With boss Brian McDermott still in charge, despite reports he had been sacked after assistant Nigel Gibbs was in the dugout against the Terriers, and McCormack showing his belief in the former Reading chief by rejecting a move to Cardiff, Leeds look massive odds for promotion at a top-price 33/1 with Ladbrokes.


They may be nine points off the play-offs in 11th, but mid-season Championship springers have been numerous over the last decade, with a host of clubs making late charges up the table from unlikely positions.

Only last season, Bolton missed out on the play-off places on goal difference despite being 19 points off sixth spot at the start of February, and Iain Dowie took Crystal Palace to sixth and then into the Premier League in 2004, having been appointed boss when the Eagles were 19th.

McDermott performed this trick with Reading two years ago, when the Royals were eight points off top spot in seventh place before a run of 15 victories in the last 17 games ensured their promotion as Championship winners.

Leeds were bang in contention for a top-six finish before a terrible start to 2014, but they seemed to reach a nadir in the 6-0 thumping at Sheffield Wednesday and although they lost their next match 1-0 at home, that was against a Leicester side in the midst of an historic nine-game winning run.

Keeping hold of McCormack, who's scored four in his last two games and 21 altogether in the division this term, is a huge plus going into the last 17 league matches and McDermott's Reading old boy Jimmy Kebe got off the mark for his new club in the thrashing of Mark Robins' men.

Leeds bounced back from three league losses in a row earlier this season with seven wins in their next 11 Championship games and if they can add victory at Yeovil next time out to the humbling of Huddersfield, this January's debacle may well be long forgotten by May.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje