Skrevet av Emne: Den store positivitetstråden!  (Lest 133649 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #480 på: Oktober 18, 2011, 19:15:24 »
Greit å ha noen spillere ekstra, i tilfelle skader og kort . LEEDS4EVER

Leedsfan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #481 på: Oktober 21, 2011, 02:11:19 »
Det er deilig å ha vært positiv LENGE og så ser det ut som det går troll i ord i profetien.

Vi har faktisk en stall med spillere som kan rykke opp i år. Satser på flere medlemmer i positivitetsjuntaen jo lengre sesongen skrider frem...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #482 på: Oktober 27, 2011, 14:55:25 »
- 5-2-1 er fortsatt opprykksform!
- Vi har kuttet antall baklengs til fire på de siste fem kampene (med to clean sheets).
- Elleveren har mer eller mindre satt seg og til kampene er det faktisk spillere som må vrakes, - ikke "rask" som må hentes inn for å fylle benken.
- Etter søndag har vi møtt ni av de elleve første lagene på tabellen (vi er ett av de elleve).
- De siste tre bortekampene har gitt to seire og ett tap, noe som gjør at bortestatistikken har gått fra 0-2-2 til 2-2-3.
- Vi er mestscorende på bortebane.
- Laget er langt mer balansert og midtbanen er som regel med på krigen; vi blir ikke like overkjørt i perioder, som var tilfelle i fjor.

- Det er snart jul!
- Da starter jeg øyeblikkelig på middagen.
- Leeds er alltid best, uansett 8)
« Siste redigering: Oktober 27, 2011, 16:37:40 av Mr Kaizer »
Marching on together!

kongsmo

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #483 på: Oktober 27, 2011, 22:26:02 »
- 5-2-1 er fortsatt opprykksform!
- Vi har kuttet antall baklengs til fire på de siste fem kampene (med to clean sheets).
- Elleveren har mer eller mindre satt seg og til kampene er det faktisk spillere som må vrakes, - ikke "rask" som må hentes inn for å fylle benken.
- Etter søndag har vi møtt ni av de elleve første lagene på tabellen (vi er ett av de elleve).
- De siste tre bortekampene har gitt to seire og ett tap, noe som gjør at bortestatistikken har gått fra 0-2-2 til 2-2-3.
- Vi er mestscorende på bortebane.
- Laget er langt mer balansert og midtbanen er som regel med på krigen; vi blir ikke like overkjørt i perioder, som var tilfelle i fjor.

- Det er snart jul!
- Da starter jeg øyeblikkelig på middagen.
- Leeds er alltid best, uansett 8)

LIKER  ;D

UP WE GO
"SNIFFER"

pedro

Leedsomaniac

fjellhaugen

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #485 på: Oktober 28, 2011, 12:37:44 »
Kloke ord fra Lorimer 8)
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_we_ve_proved_critics_wrong_lorimer_1_3915076



ser i kommentarene under at meningene er MYE like her inne.
mange her inne som er medlem på YEP sine nettsider el?  ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andersen

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #486 på: Oktober 29, 2011, 10:36:58 »
Vi kan vel risikere å dette ut av play-off toppen og noen plasser ned på tabellen etter dagens runde i ligaen. Det er så jevnt på øvste del av tabellen nå . Men med seier i morgen håper jeg , så er vi på toppen igjen. LEEDS4EVER

kalle_92

  • Gjest
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #487 på: Oktober 29, 2011, 22:42:18 »
Kloke ord fra Lorimer 8)
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_we_ve_proved_critics_wrong_lorimer_1_3915076

Samtidig som vi ligger bedre ann enn kritikerne trodde vi kom til å gjøre, så må vi huske på at vi faktisk lå ann til opprykk før jul i fjor. Tror vi må belage oss på enda en ny downperiode i løpet av sesongen. Jeg venter med forhåpningene til vi nærmer oss sesongslutt. Hvis vi da fortsatt er med å kjemper i toppen.

Ojda, feil tråd?  ;D Uansett, for å komme med noe positivt:
Jeg er utrolig imponert over flere spillere som i forrige sesong ikke var i nærheten av laget har levert kamp etter kamp i år (Les: White, Lees, Clayton).

Leif Egil

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #488 på: August 02, 2012, 20:16:00 »
På tide å hente frem denne tråden kanskje? ::)

Har inntrykk gjennom forumet her at gårsdagens kamp ikke var mye å rope hurra for - og med ett er negativiteten i ferd med å bre seg på forumet. Men kom igjen folkens - vi har ikke tapt et poeng enda og det skjer mye rundt klubben om dagen.

- Takeover: Noe kommer høyst sannsynlig til å skje i august - og det er stor sjangs for at tiden hvor Bates er eier er historie om noen uker - POSITIVT!! :)

- Mange nye spillere kommet inn i sommer - og flere skal være på vei - SPENNENDE!

- Vi har ikke tapt en eneste treningskamp så langt i sommer - selv om gårsdagen var skuffende spillemessig må vi ikke glemme at vi er midt i en knallhard treningsperiode - dessuten var det flere sannsynlige førstelagsspillere som ikke var med i går (Becchio - Austin + nye signeringer)!

- Sesongen er enda drøye 2 uker unna - og vi har som nevndt ikke tapt et eneste poeng enda!

- Vi har fantastiske fans som i mange kamper er den 12 mann - og mange motstandere misunner oss akkurat det!

- Jeg har alt bestilt tur til kampen mot Palace 24 november sammen med mange Leeds fans fra Bergen - og jeg NEKTER å være negativ ;D - jeg har trua på opprykk ;D - MOT
 

Jon R

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #489 på: August 13, 2012, 09:24:09 »
Det er deilig å ha vært positiv LENGE og så ser det ut som det går troll i ord i profetien.

Vi har faktisk en stall med spillere som kan rykke opp i år. Satser på flere medlemmer i positivitetsjuntaen jo lengre sesongen skrider frem...

 He-he. ;D

Artig lesning i retrospektiv og det er jo positivt.  ;)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #490 på: August 13, 2012, 09:51:16 »
Det er deilig å ha vært positiv LENGE og så ser det ut som det går troll i ord i profetien.

Vi har faktisk en stall med spillere som kan rykke opp i år. Satser på flere medlemmer i positivitetsjuntaen jo lengre sesongen skrider frem...

 He-he. ;D

Artig lesning i retrospektiv og det er jo positivt.  ;)

Jeg er jo som regel positiv og jeg finner det ofte underlige å være marginalisert på et forum med supportere av et lag...

Jeg er positiv i år også, men da må Warnock få signert nr. 6 og nr. 9 ASAP ZULU!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #491 på: August 13, 2012, 10:37:17 »
Det er deilig å ha vært positiv LENGE og så ser det ut som det går troll i ord i profetien.

Vi har faktisk en stall med spillere som kan rykke opp i år. Satser på flere medlemmer i positivitetsjuntaen jo lengre sesongen skrider frem...

 He-he. ;D

Artig lesning i retrospektiv og det er jo positivt.  ;)

Jeg er jo som regel positiv og jeg finner det ofte underlige å være marginalisert på et forum med supportere av et lag...

Jeg er positiv i år også, men da må Warnock få signert nr. 6 og nr. 9 ASAP ZULU!

Den "marginaliseringen" var en noe kunstig forestilling etter mitt syn. Forhåpentligvis føler du deg ikke marginalisert nå som forumet renner over av positivitet og høye forventninger til Neil Warnocks nye Leeds United.  :)

"Nr 9" er nok Diouf det.   :P
Jon R.

Leedsfan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #492 på: August 13, 2012, 10:48:02 »
Det er deilig å ha vært positiv LENGE og så ser det ut som det går troll i ord i profetien.

Vi har faktisk en stall med spillere som kan rykke opp i år. Satser på flere medlemmer i positivitetsjuntaen jo lengre sesongen skrider frem...

 He-he. ;D

Artig lesning i retrospektiv og det er jo positivt.  ;)

Jeg er jo som regel positiv og jeg finner det ofte underlige å være marginalisert på et forum med supportere av et lag...

Jeg er positiv i år også, men da må Warnock få signert nr. 6 og nr. 9 ASAP ZULU!

Den "marginaliseringen" var en noe kunstig forestilling etter mitt syn. Forhåpentligvis føler du deg ikke marginalisert nå som forumet renner over av positivitet og høye forventninger til Neil Warnocks nye Leeds United.  :)

"Nr 9" er nok Diouf det.   :P

Jeg har ikke følt det som noen kunstig forestilling..!

Jeg er faktisk positiv til at vi slipper 0-5 og 3-7 på hjemmebane igjen, men om vi fortsetter å oppleve storseire som sist lørdag er jeg litt mindre positiv til. Det er trist at Warnock ikke får mer støtte av Bates når han er så nærme med å fullføre puslespillet...

I etterpåklokskapens navn så er alt åpenbart..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #493 på: August 13, 2012, 11:05:20 »
Jeg har ikke følt det som noen kunstig forestilling..!

Jeg er faktisk positiv til at vi slipper 0-5 og 3-7 på hjemmebane igjen, men om vi fortsetter å oppleve storseire som sist lørdag er jeg litt mindre positiv til. Det er trist at Warnock ikke får mer støtte av Bates når han er så nærme med å fullføre puslespillet...

I etterpåklokskapens navn så er alt åpenbart..
Muligens feil tråd, men jeg synes vel du tar dette for gitt vel tidlig i "sesongen"..som vel egentlig ikke har startet ennå engang.  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #494 på: August 13, 2012, 11:13:32 »
Jeg har ikke følt det som noen kunstig forestilling..!

Jeg er faktisk positiv til at vi slipper 0-5 og 3-7 på hjemmebane igjen, men om vi fortsetter å oppleve storseire som sist lørdag er jeg litt mindre positiv til. Det er trist at Warnock ikke får mer støtte av Bates når han er så nærme med å fullføre puslespillet...

I etterpåklokskapens navn så er alt åpenbart..
Muligens feil tråd, men jeg synes vel du tar dette for gitt vel tidlig i "sesongen"..som vel egentlig ikke har startet ennå engang.  ;)

Hvis man skal følge den logikken så kan vi ikke diskutere noe før det har skjedd noe reellt. Kanskje vi skal ta en avstemning om det skal bli en ny forumregel, kun reelle ting skal diskuteres og hypoteser er ut?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #495 på: August 13, 2012, 11:22:03 »
Hvis man skal følge den logikken så kan vi ikke diskutere noe før det har skjedd noe reellt. Kanskje vi skal ta en avstemning om det skal bli en ny forumregel, kun reelle ting skal diskuteres og hypoteser er ut?
nei nei nei...gud forby.
Bare diskuter hypotesene dine til krampa tar deg du, helt ok det.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #496 på: August 13, 2012, 11:27:48 »
Hvis man skal følge den logikken så kan vi ikke diskutere noe før det har skjedd noe reellt. Kanskje vi skal ta en avstemning om det skal bli en ny forumregel, kun reelle ting skal diskuteres og hypoteser er ut?
nei nei nei...gud forby.
Bare diskuter hypotesene dine til krampa tar deg du, helt ok det.

Ehhh, javel..

Jeg tror at vi kommer til å bli mer solide bakover, slippe inn færre mål -> stortapene er over. Fremover på banen er jeg litt mer bekymret.. Er dette en for positiv tanke?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #497 på: August 13, 2012, 11:36:26 »
Hvis man skal følge den logikken så kan vi ikke diskutere noe før det har skjedd noe reellt. Kanskje vi skal ta en avstemning om det skal bli en ny forumregel, kun reelle ting skal diskuteres og hypoteser er ut?
nei nei nei...gud forby.
Bare diskuter hypotesene dine til krampa tar deg du, helt ok det.

Ehhh, javel..

Jeg tror at vi kommer til å bli mer solide bakover, slippe inn færre mål -> stortapene er over. Fremover på banen er jeg litt mer bekymret.. Er dette en for positiv tanke?

Det vil jo tiden vise, Leedsfan. Det morsomme er jo at hypoteser og prediksjoner som du, jeg og andre lanserer her på forumet, kan hentes frem igjen i ettertid. Det blir mye underholdende lesning av slikt!

Selv regner jeg med at du henter frem noen av mine mer kritiske og pessimistiske betraktninger denne sommeren, når Warnocks menn tar Championship med storm utover høsten og vinteren. Bare gøy det.    :D
Jon R.

B_Ød

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #498 på: August 13, 2012, 11:38:53 »
Ehhh, javel..
Jeg tror at vi kommer til å bli mer solide bakover, slippe inn færre mål -> stortapene er over. Fremover på banen er jeg litt mer bekymret.. Er dette en for positiv tanke?
Jeg håper også at forsvaret har blitt bedre enn i fjor, forhåpentligvis bedre kommunikasjon også, som jeg tror var helt fraværende til tider, selv om AL, løste dette mye bedre enn forgjenger. Tror ikke vi er nevneverdig svekket på topp.
Om dine tanker, håp osv er for positive kan jeg ikke svare på, da jeg ikke vet hvor positiv man kan være i denne tråder, før det blir for mye liksom..men håper og tror du er godt innafor.
Ups & Ups!!

SveinArve

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #499 på: November 11, 2012, 00:30:23 »
Sett bort fra at noen få forum-medlemmer hadde et lite drypp i starten av august(rundt sesongstart-tid). så har ikkje denne "Den store positivitetstråden!" vært aktiv siden oktober 2011.

Sier litt om hvordan det ligger an med klubben vår.....

Huff!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

lojosang

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #500 på: November 11, 2012, 02:28:08 »
Hvis man skal følge den logikken så kan vi ikke diskutere noe før det har skjedd noe reellt. Kanskje vi skal ta en avstemning om det skal bli en ny forumregel, kun reelle ting skal diskuteres og hypoteser er ut?
nei nei nei...gud forby.
Bare diskuter hypotesene dine til krampa tar deg du, helt ok det.

Ehhh, javel..

Jeg tror at vi kommer til å bli mer solide bakover, slippe inn færre mål -> stortapene er over. Fremover på banen er jeg litt mer bekymret.. Er dette en for positiv tanke?

Vi bommer på langt færre målsjanser enn i fjor, i hvert fall. Det skal Colin ha.
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #501 på: November 11, 2012, 08:37:59 »
Sett bort fra at noen få forum-medlemmer hadde et lite drypp i starten av august(rundt sesongstart-tid). så har ikkje denne "Den store positivitetstråden!" vært aktiv siden oktober 2011.

Sier litt om hvordan det ligger an med klubben vår.....

Huff!
en positivitetstråd behövs mer än någonsin.likadant med spelare och tränare att de behöver vårt
stöd nu i motgångens stund.att vi står bakom dom.vad som hände igår har de nog fått sin beskärda del av. är nu de behöver vårt stöd och support både på forum och framförallt på matcher.det är det vi fans är till för.
 

fjellhaugen

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #502 på: November 11, 2012, 11:36:02 »
Hvis man skal følge den logikken så kan vi ikke diskutere noe før det har skjedd noe reellt. Kanskje vi skal ta en avstemning om det skal bli en ny forumregel, kun reelle ting skal diskuteres og hypoteser er ut?
nei nei nei...gud forby.
Bare diskuter hypotesene dine til krampa tar deg du, helt ok det.

Ehhh, javel..

Jeg tror at vi kommer til å bli mer solide bakover, slippe inn færre mål -> stortapene er over. Fremover på banen er jeg litt mer bekymret.. Er dette en for positiv tanke?
synd å si det men her skal mye snu for at du treffer leedsfan.
vi slipper inn mer mål enn  noen gang og scorer lite.
1-6 i går på hjemmebane
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Peter7

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #503 på: November 11, 2012, 12:09:33 »
Bunnen er nå nådd - det blir takeover til uka og PL via playoff i mai!
 :)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Glenn K

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #504 på: November 11, 2012, 16:28:18 »
Alle har godt av motgang iblant, og nå de siste årene har vi hatt vanvittig mye av det. Dette vil gjøre oss i stand til å virkelig nyte det når medgangen kommer og vi seiler opp i Premier League for en ny storhetstid  8)

mac_gyver

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #505 på: November 11, 2012, 17:37:25 »
Takeover. Vær så snill. Orker snart ikke mer.
Pride of Yorkshire

SOL

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #506 på: November 11, 2012, 17:42:27 »
Alle har godt av motgang iblant, og nå de siste årene har vi hatt vanvittig mye av det. Dette vil gjøre oss i stand til å virkelig nyte det når medgangen kommer og vi seiler opp i Premier League for en ny storhetstid  8)
[/quote

Men det får da være måte på hvor mye motgang en skal tåle >:(]
 

sportcarl1

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #507 på: November 11, 2012, 18:12:18 »
Alle har godt av motgang iblant, og nå de siste årene har vi hatt vanvittig mye av det. Dette vil gjøre oss i stand til å virkelig nyte det når medgangen kommer og vi seiler opp i Premier League for en ny storhetstid  8)
[/quote

Men det får da være måte på hvor mye motgang en skal tåle >:(]
jag personligen klarar en hel del motgångar till, känner behovet att stödja laget ännu mer nu, den dag det vänder och den dag förhoppningsvis vi är tbx i Pl kan man dra sig lite tillbaka för då lär vi ha gott om fans
 

B_Ød

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #508 på: Januar 02, 2013, 14:26:50 »
Denne tråden tror jeg ikke kommer til å bli mye brukt fremover....
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #509 på: Januar 02, 2013, 14:28:18 »
Synes virkelig at det er positivt at vi har 6 seiere på siste 9 kamper....
Ollan