Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 362121 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1650 på: Mai 23, 2012, 22:01:47 »
rabababa.... santa is a f*****g c*** ;)

... er dette allerede en sang å høre på ER ? Må melde meg på sangtimer skjønner jeg  ;D
Hmm... Ja! ;) Men seriøst sett, jeg liker ikke det faktum at vi ikke har penger til Ward fra Portsmouth. Skremmende.

Jon R

Sv: Bates
« Svar #1651 på: Mai 24, 2012, 01:06:34 »


Mannen er snart 100 år. Det er vel ingenting i Darwins utviklingslære som tilsier at han bør være eier av Leeds United lengre.

Det er dessverre mer og mer som tyder på at Bates er en kloning fra en annen planet. Det sies at slike kan leve opptil 1000 år.
Jon R.

Tom S

Sv: Bates
« Svar #1652 på: Mai 24, 2012, 21:57:37 »
Get out of our club,
get out of our cluuuub,
you chelsea bastard,
GET OUT OF OUR CLUB!!
COME ON LEEDS !!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1653 på: Mai 25, 2012, 09:48:51 »
Your say fra Teamtalk: You know what? I reckon it's time for this Bates chap to leave now.

Hvem er vel ikke enig i det...

marve

Sv: Bates
« Svar #1654 på: Mai 25, 2012, 12:19:05 »
Hb har hatt rett hele tiden han ,det eneste som muligens hjelper for å få gnomen ut av leeds er boikott .
Og jeg var selv en av de som mente hb var helt på jorde for noen år siden ,nå er jeg enig  veldig enig.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates
« Svar #1655 på: Mai 25, 2012, 12:42:10 »
25 May 2012 09:34:24
 HOPE WARNOCK WALKS.
 THIS WILL REALLY EXPOSE BATES FOR WHAT HE IS.

...Leeds roumours...
Yeboahs vitne

Ian Baird

Sv: Bates
« Svar #1656 på: Mai 25, 2012, 12:55:06 »
Utsiktene for klubben så bedre ut da vi lå nede i liiig one, og vi slet med å finne riktig mottaker med pasningspillet på banen.

Ja, eneste utvei nå er nok et massivt opprør mot Bates.
Hjelper lite å småblogge her på forumet.

Hvis jeg skal reise over til Leeds neste år, skal jeg finne en kamp hvor jeg vet Bates holder seg nede i skatteparadiset sitt. Orker ikke se typen lenger. Nok er nok.

In LUST we trust!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsgutt

Sv: Bates
« Svar #1657 på: Mai 25, 2012, 15:25:04 »
Men HVORFOR vil ikke Bates gi oss penger ?

han krever opprykk,men han gir oss ikke penger.... jeg skjønner ikke

Ian Baird

Sv: Bates
« Svar #1658 på: Mai 25, 2012, 20:55:50 »
Bates, eru fornøyd nå!!?!?!  >:(

http://www.leedsunited.com/news/20120525/summer-surface-makeover_2247585_2788289

Tomme tribuner og tørke på banen. Null positivitet. Dette er din fortjenste. Bare din.
Spillerene er ikke tent på å forlenge kontraktene sine.
Det er tørke på alle fronter: sekertærskreppene på bakrommet er heller ikke tente på manageren vår, slik de var med forgjengeren. Nei, dette er triste saker.
Ryktene sier at NW vil forlate jobben, og det er nok bare p.g.a. deg Bates - bare deg!
Bates, ta hatten og stokken og forlat oss - før alle de andre gjør det!

God pinsehelg!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Mr. Leeds

Sv: Bates
« Svar #1659 på: Mai 26, 2012, 00:24:19 »
Hvorfor dukker ikke mannen opp og kaller alle for idioter snart? Lenge siden sist nå. Og nå som mange klager skulle det være greit for Bates å minne om hvor dyrt det er å drive en fotballklubb osv osv....

Helt ærlig - hvor pokker er mannen? Det er merkelig stille. Hvorfor "slagger" han ikke Snodgrass og Warnock for uttalelsene? Hvor er propagandaintervjuene med "Mr. Chairman" blitt av?

Syns dette er merkelig..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Kato

Sv: Bates
« Svar #1660 på: Mai 26, 2012, 08:16:44 »
Hvorfor dukker ikke mannen opp og kaller alle for idioter snart? Lenge siden sist nå. Og nå som mange klager skulle det være greit for Bates å minne om hvor dyrt det er å drive en fotballklubb osv osv....

Helt ærlig - hvor pokker er mannen? Det er merkelig stille. Hvorfor "slagger" han ikke Snodgrass og Warnock for uttalelsene? Hvor er propagandaintervjuene med "Mr. Chairman" blitt av?

Syns dette er merkelig..

Tidens tann innhenter han
 

Ian Baird

Sv: Bates
« Svar #1661 på: Mai 26, 2012, 08:38:18 »
Han har nok innsett nederlaget nå og tenker: If I can not beat them, I will join their thinking.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

HåvardK

Sv: Bates
« Svar #1662 på: Mai 26, 2012, 15:37:14 »
Han har nok innsett nederlaget nå og tenker: If I can not beat them, I will join their thinking.
Han har garantert ikke innsett noe som helst.

lojosang

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #1663 på: Mai 27, 2012, 00:29:59 »
Han har nok innsett nederlaget nå og tenker: If I can not beat them, I will join their thinking.
Han har garantert ikke innsett noe som helst.

Garantert muligens?
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #1664 på: Mai 27, 2012, 11:49:29 »
Han har nok innsett nederlaget nå og tenker: If I can not beat them, I will join their thinking.
Han har garantert ikke innsett noe som helst.

Garantert muligens?
Tar ikke et eneste forbehold ifht mun.

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #1665 på: Mai 27, 2012, 12:05:43 »
Han popper nok opp når det blir demonstrasjoner tenker jeg.Kommer med "morons" uttalelser igjen og skjeller ut fansen.Han leser jo ikke forumsider og aner sikkert ikke at det ulmer ganske kraftig blant supportere. Tror gammer`n lever i sin egen boble ja. Det som er synd er at han ikke har hjerte for klubben, og er heller ikke interessert i å bruke et eneste pund av egen lomme slik det hender at andre klubbeiere gjør. Skulle bare inderlig ønske at han solgte klubben-det kan jo ikke bli verre..?

Promotion 2010

Sv: Bates
« Svar #1666 på: Mai 27, 2012, 12:34:39 »
Hvorfor dukker ikke mannen opp og kaller alle for idioter snart? Lenge siden sist nå. Og nå som mange klager skulle det være greit for Bates å minne om hvor dyrt det er å drive en fotballklubb osv osv....

Helt ærlig - hvor pokker er mannen? Det er merkelig stille. Hvorfor "slagger" han ikke Snodgrass og Warnock for uttalelsene? Hvor er propagandaintervjuene med "Mr. Chairman" blitt av?

Syns dette er merkelig..

Tidens tann innhenter han

Forhandler han om salg, eller med nye invertorer?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Svend Anders

Sv: Bates
« Svar #1667 på: Mai 27, 2012, 14:11:16 »
Spørsmålet er jo, etter å ha lekt med tidligere budgivere, om Bates nå endelig er klar for å selge.

Plutselig har han radio-stillhet (mannen lever jo for oppmerksomheten han får).

Overganger som virker greit overkommelig stoppes.

Troppen krever så stor omgjøring at det trolig må nye midler til for å få de realisert i nødvendig omfang.

Spennende dager/uker fremover.

SA

Promotion 2010

Sv: Bates
« Svar #1668 på: Mai 27, 2012, 17:35:13 »
Spørsmålet er jo, etter å ha lekt med tidligere budgivere, om Bates nå endelig er klar for å selge.

Plutselig har han radio-stillhet (mannen lever jo for oppmerksomheten han får).

Overganger som virker greit overkommelig stoppes.

Troppen krever så stor omgjøring at det trolig må nye midler til for å få de realisert i nødvendig omfang.

Spennende dager/uker fremover.

SA

Vi VET han har penger! Vi VET han vil spare hvis han kan!

Grunnen til innkjøpstørken MÃ… være at noe er i gjerdet! Akkurat NÃ… er tiden riktig hvis han vil få noe økonomisk ut av klubben! En misslykket sesong til og verdien faller dramatisk.

Ikke rart han hauset opp opprykksmulighetene i høst! Et opprykk hadde virkelig gitt avkastninger!



Han må vel være lei av å sitte i retten eller å slenge dritt til alle han lyster i klubbens program.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates
« Svar #1669 på: Mai 27, 2012, 17:44:14 »
Bates out Money in
Pontus ❤

HåvardK

Sv: Bates
« Svar #1670 på: Mai 27, 2012, 18:34:44 »

Han må vel være lei av å sitte i retten eller å slenge dritt til alle han lyster i klubbens program.
Tror du? Det er vel nettopp slike ting som ser ut til å gi ham evig liv.

Promotion 2010

Sv: Bates
« Svar #1671 på: Mai 27, 2012, 18:36:09 »

Han må vel være lei av å sitte i retten eller å slenge dritt til alle han lyster i klubbens program.
Tror du? Det er vel nettopp slike ting som ser ut til å gi ham evig liv.

Poenget er vel at Law Suits koster PENGER!!!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #1672 på: Mai 31, 2012, 00:38:26 »
Kenneth William Bates er den sterke lederen Leeds trenger.  Leeds har hatt store økonomiske problemer de siste 10 årene og det er Bates som har fått klubben på rett kjøl. Dere kan hate han så mye dere vil, men én ting er sikkert: uten Bates hadde det ikke lenger vært noe Leeds. Klubben var på konkursens rand, og vår alles kjære Ken Bates reddet klubben og sørget for å få økonomien på plass. Det at "fansen" vil ha han bort, er latterlig. Dere har glemt klubbens nyere historie. Det vi trenger nå er stabilitet og moderasjon, ikke latterlige spillekjøp og hodeløs satsing. Vil vi virkelig bli en ny City, eller Chelsea? Klubber som ødelegger fotballen med latterlige lønninger og overgangssummer. Har dere glemt hva engelsk fotball egentlig handler om?

"Fansen"....

En smule ydmykhet hadde vært å foretrekke når du omtaler supportere med andre meninger enn dine egne, Leechap Gutte.

"men én ting er sikkert: uten Bates hadde det ikke lenger vært noe Leeds. "

"Sikkert"?  Dette blir intet annet enn ren spekulasjon og fantasi. Det hjelper ikke at Bates påstår at han besitter en mystisk evne til å vite "sannheten" om klubbens videre skjebne, dersom han selv ikke hadde tatt over styringen av klubben de kritiske ukene rundt årskiftet 2004-2005.

Selv ved et worst case scenario i 2005 hadde vi idag med største sannsynlighet ligget bedre an enn feks AFC Wimbledon som startet nærmest på null (med en fanbase på brøkdelen av vår) i 2003 og som fra høsten av starter i league Two etter å ha avansert 5 nivåer i ligasystemet på 9 år. En herlig historie, spesielt for de av oss som er opptatt av hva engelsk fotball egentlig handler om: Fotballklubber skapt av supportere for supportere.




Jon R.

Ian Baird

Sv: Bates
« Svar #1673 på: Mai 31, 2012, 06:54:41 »
+1
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

h.b

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1674 på: Mai 31, 2012, 08:40:58 »
Kan vel sammenligne det med Lyn her hjemme det også. Lyn stormer oppover divisjonene og er nok om et par år ihvertfall i addeccoligaen. Og de vil ha en enda større kjerne av tihørighet enn de hadde.
Så både Lyn i Norge og Wimbledon i England kommer styrket ut av det som skjedde . Det samme ville skjedd med Leeds. Bortsett fra at det ville vært en eller annen som hadde kjøpt opp Leeds. Bare se på Glasgow Rangers det. De var på stupet. men på grunnav størrelsen på den klubben. Ja da dukket det opp en som kjøpte klubben fra administrasjonen

RoarG

Sv: Bates
« Svar #1675 på: Mai 31, 2012, 18:37:20 »
Bates må ikke selge seg ut, for da må jeg skifte avatar :'(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ian Baird

Sv: Bates
« Svar #1676 på: Mai 31, 2012, 19:44:41 »
Kenneth William Bates.

Jeg skjønner du liker å bruke bare de tre første bokstavene i for- og mellomnavnet ditt.
Synes du burde begynne å ta med bokstav 4, 5, 6, 7, 9, 10 og 11 i tillegg.
Stokker man litt om på rekkefølgen så blir det enkelt og greit:

Ken "The Nill" Bates.

Moderatorer: forstår at dette tenderer mot mobbing, men håper det er greit  :P
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

lojosang

Sv: Bates
« Svar #1677 på: Mai 31, 2012, 19:53:52 »
Kan vel sammenligne det med Lyn her hjemme det også. Lyn stormer oppover divisjonene og er nok om et par år ihvertfall i addeccoligaen. Og de vil ha en enda større kjerne av tihørighet enn de hadde.
Så både Lyn i Norge og Wimbledon i England kommer styrket ut av det som skjedde . Det samme ville skjedd med Leeds. Bortsett fra at det ville vært en eller annen som hadde kjøpt opp Leeds. Bare se på Glasgow Rangers det. De var på stupet. men på grunnav størrelsen på den klubben. Ja da dukket det opp en som kjøpte klubben fra administrasjonen

Så Lyn nærmer seg tresifret antall tilhengere?  :o
- Leif Olav

Ian Baird

Sv: Bates
« Svar #1678 på: Mai 31, 2012, 20:00:44 »
Visste ikke at Ken var short for Kenneth.
Plustelig fikk R.E.M.s  "What's The Frequency, Kenneth?" god mening:


"What's the frequency, Kenneth?" is your Benzedrine, uh-huh
 I was brain-dead, locked out, numb, not up to speed
 I thought I'd pegged you an idiot's dream
 Tunnel vision from the outsider's screen
 I never understood the frequency, uh-huh
 You wore our expectations like an armored suit, uh-huh
 
I'd studied your cartoons, radio, music, TV, movies, magazines
 Richard said, "Withdrawal in disgust is not the same as apathy"
 A smile like the cartoon, tooth for a tooth
 You said that irony was the shackles of youth
 You wore a shirt of violent green, uh-huh
 I never understood the frequency, uh-huh
 
"What's the frequency, Kenneth?" is your Benzedrine, uh-huh
 Butterfly decal, rearview mirror, dogging the scene
 You smile like the cartoon, tooth for a tooth
 You said that irony was the shackles of youth
 You wore a shirt of violent green, uh-huh
 I never understood the frequency, uh-huh
 You wore our expectations like an armored suit, uh-huh
 I couldn't understand
 You said that irony was the shackles of youth, uh-huh
 I couldn't understand
 You wore a shirt of violent green, uh-huh
 I couldn't understand
 I never understood, don't f**k with me, uh-huh
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

RoarG

Sv: Bates
« Svar #1679 på: Mai 31, 2012, 20:17:35 »
Kenneth William Bates.

Jeg skjønner du liker å bruke bare de tre første bokstavene i for- og mellomnavnet ditt.
Synes du burde begynne å ta med bokstav 4, 5, 6, 7, 9, 10 og 11 i tillegg.
Stokker man litt om på rekkefølgen så blir det enkelt og greit:

Ken "The Nill" Bates.

Moderatorer: forstår at dette tenderer mot mobbing, men håper det er greit  :P
Det er så barnslig, at det er det sikkert.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020