EX-eier: Ken Bates

Started by h.b, October 05, 2006, 03:50:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

B_Ød

Quote from: h.b on June 23, 2011, 10:04:13
Denne mannen eier ikke skam. slike utsagn sier du ikke. Som en klubbeier så skal du være nøktern med hva du utaler offentlig. http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_schmeichel_has_no_future_here_bates_1_3507443
Nå er jo ikke avtalen med Leichester og Schmeichel i boks. Men å gå ut offentlig å si at finner du deg ikke en annen klubb. Ja da lar vi deg råtne bort.
Har sagt det før. Men slik mun oppfører seg. Ja da er det en flaut å være Leeds Supporter. Og dere klager på Abrahamovitch som sparker en manager. Abrahamovitch er som mor Theresa i forhold til mun
Hvor fant du dette i artikkelen??
Ups & Ups!!

h.b

sjekk linken
He either accepts that he’s out of the limelight for a year or he goes to Leicester or another club that comes in for him

B_Ød

Quote from: h.b on June 23, 2011, 10:12:39
sjekk linken
He either accepts that he’s out of the limelight for a year or he goes to Leicester or another club that comes in for him
Ja?? Finner overhodet ikke noe galt i et slik utsagn jeg..ikke spesiellt røfft dette, vil nå jeg si..hvorvidt det er knusende nødvendig å gå ut i presse med det...vel...
Uansett, finner ikke den ordlyden du refererer til her jeg...
Ups & Ups!!

kalle_92

Quote from: CardiganArms on June 23, 2011, 10:17:02
sjekk linken
Ja?? Finner overhodet ikke noe galt i et slik utsagn jeg..ikke spesiellt røfft dette, vil nå jeg si..hvorvidt det er knusende nødvendig å gå ut i presse med det...vel...
Jeg må si meg enig med h.b. her, han sier jo rett ut at han ikke har noe valg med å forlate Leeds, om han ikke vil være ballgutt for Leeds neste år...

Blank_File

Quote from: kalle_92 on June 23, 2011, 10:19:05
sjekk linken
Jeg må si meg enig med h.b. her, han sier jo rett ut at han ikke har noe valg med å forlate Leeds, om han ikke vil være ballgutt for Leeds neste år...
Enig med HB. helt idiotisk av Bates denne gangen.

Tom S

sjekk linken

Var det ikkje DET han var ifjor også da ???
COME ON LEEDS !!

jarle

Hva er poenget til Bates... ?

Hvordan kan du kreve at spillere er trofaste mot kontrakter når Bates fullstending ignorerer den Leeds har med Kasper...?

alt er som før med Bates... a bully!

bwirum

Nå er vel dette knappest Bates, men klubbadministrasjonen. Synes uansett det var litt i overkant, Bates eller ei. Hun kunne vel fått noen kampers ban, 3-5 eller noe og så ville alle vært fornøyde. Hun hadde fått en straff og en relativt kraftig påminnelse om at dette ikke er akseptabelt (noe det da heller ikke er) og kunne kommet på kamp (som et nytt og bedre menneske! ;)) om en liten stund.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

DenHviteYeboah

sjekk linken

Har egentlig litt sans for en slik uttalelse, fordi man skulle tro at her er det en klubb som setter høye krav og ikke har noe problemer med å få tak i de spillerne en vil....problemet er at vi supportere vet at dette ikke stemmer, og at det er nok en senil-uttalelse fra MUN :(

torivar

Quote from: jarle on June 23, 2011, 11:52:19

Hvordan kan du kreve at spillere er trofaste mot kontrakter når Bates fullstending ignorerer den Leeds har med Kasper...?

Du MÃ... ta en alvorsprat med denne gamle sokken som bor der du bor. Noen du kjenner må da vite hvor han sitter og sipper i seg sur hvit vin om dagene. Gå rett bort, ut med labben og si takk for sist - det var lenge siden.

Da får du audiens. Virker alltid.

jarle

Quote from: Duncan McKenzie on June 23, 2011, 13:06:59

Du MÃ... ta en alvorsprat med denne gamle sokken som bor der du bor. Noen du kjenner må da vite hvor han sitter og sipper i seg sur hvit vin om dagene. Gå rett bort, ut med labben og si takk for sist - det var lenge siden.

let's see... redd jeg kunne blitt ufin  ;D

DenHviteYeboah

Tilstanden i Leeds United 2011, i full offentlighet:
MUN: Kasper, du kommer til å være tredjekeeper neste sesong, så du bør slå til på tilbudet ifra Leicester. Du er ikke god nok her.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_schmeichel_has_no_future_here_bates_1_3507443

Grayson: Billy Paynter har topp avslutteregenskaper og er med i mine fremtidsplaner.
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6997436/Grayson-keen-to-keep-Paynter

Det er bare å gi seg over...

Gufrias

Quote from: DenHviteYeboah on June 23, 2011, 13:04:33
sjekk linken

Har egentlig litt sans for en slik uttalelse, fordi man skulle tro at her er det en klubb som setter høye krav og ikke har noe problemer med å få tak i de spillerne en vil....problemet er at vi supportere vet at dette ikke stemmer, og at det er nok en senil-uttalelse fra MUN :(
Jeg har ikke sans for en slik uttalelse, fordi Bates bør overlate til sin manager å ta ut laget. Dessuten legger han igjen (nok et) inntrykk av at det sportslige ikke prioriteres, ved at Kasper blir benket enten vi har bedre keepere eller ikke. Gammern slutter visst aldri å motbevise at all pr er god pr.

Og ellers ser jeg at du fortsatt sliter litt med forskjellen mellom "vet" og "har grunn til å tro". Nå har du riktignok koblet det til en beskrivelse som vel bare passer på Barcelona og Real Madrid, så du har nok dine ord i behold denne gangen. Men likevel kan det være klokt å huske Sokrates: "Det eneste jeg vet, er at jeg ikke vet noen ting".
Hekta på Leeds siden 1974

jarle

Quote from: DenHviteYeboah on June 23, 2011, 13:20:27
Tilstanden i Leeds United 2011, i full offentlighet:
MUN: Kasper, du kommer til å være tredjekeeper neste sesong, så du bør slå til på tilbudet ifra Leicester. Du er ikke god nok her.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_schmeichel_has_no_future_here_bates_1_3507443

Grayson: Billy Paynter har topp avslutteregenskaper og er med i mine fremtidsplaner.
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6997436/Grayson-keen-to-keep-Paynter

Det er bare å gi seg over...

Benny Hill show...

Leedsfan

sjekk linken

Nå har det blitt diskutert opp og ned i dette forumet om vi skal la de beste spillerne gå gratis, tenker på Beckford, Kilkenny og Bradley. Når først Bates setter foten ned for å forhindre at en spiller går gratis så er det galt også....

Et lite forbehold er om det er sant at Bates har snakket med Kasper's agent og det virket vanskelig å signere Kasper på en lengre kontrakt uten at lønna hans måtte øke enda mer enn den allerede er. Jeg mener Kasper er overvurdert og vært det lenge, det kan være at han ikke er verdt den lønna han allerede har.

Hvis Bates er sitert riktig i alle sammenhenger så burde han nok passe seg litt, tror ikke spillerne løper ned Leedsporten hvis han er helt umulig i alle sammenhenger. Det hadde vært artig med litt insideinfo om hvordan han VIRKELIG er som boss.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

torivar

Quote from: jarle on June 23, 2011, 13:08:44
Quote from: Duncan McKenzie on June 23, 2011, 13:06:59

let's see... redd jeg kunne blitt ufin  ;D

Han er ikke så verst selv heller. Du må selvsagt oppføre deg, ellers så blir det fort sod, as in off, ganske plutselig.

Prøv Jarle. Hadde vært utrolig interessant å få høre hvordan Bates taklet en kritisk, pragmatisk, oppegående, voksen, norsk mann med et langvarig forhold til Leeds United bak seg. 

B_Ød

dette hadde ikke vært no issue om ikke KS hadde følt at han måtte ut i media og uttale seg. Skjønner jo da at sjefen vil ut med sin side av saken også..og at han fra tid til annen snakker med relativt store bokstaver, er jo ikke noe nytt.
Har ingen problemer med disse uttalelsene i det hele tatt, kanskje ikke silkehansker..men ikke noe overtramp heller..syns jeg.
Ups & Ups!!

bwirum

Jeg har ingenting i mot at KB går ut i media og sier ting. Jeg synes dog at han nok kunne moderert seg noe i uttalelsene sine, og ikke minst overlate spesifike spillerspørsmål til Larry. Dette her med Kasper feks, hadde vært right up Larry's ally å si noe om.

Når KB går ut på den måten han gjør så er han med å nøre oppunder unødvendig mye aggresjon og krangel, men det har vel aldri vært KB's store bekymring...
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

h.b

Nå skal jaggu meg mun saksøke politiet for å ha tatt for mye betalt. Håper virkelig at dette ikke bare er en krampetrekning fra mun for å få inn mere penger. Det som ihvertfall er sikkert. Politiet vil da ikke gjøre noe mer enn å gjøre det ler nødvendigste. Politiet vil rett og slett sette Leeds på sin svarteliste hvis mun går til dette skrittet.
Nei mun. Nå får du ro inn årene. Trekk deg fra denne klubben så fort som svint.

Jon R

Denne "mun" forkortelsen som plutselig har blitt dagligtale her inne: Hva står bokstavene for? Er dette et nytt ord for "gnom" eller "nisse"?  ???

mvh Jon R, hater forkortelser, men bruker dem selv altfor ofte.
Jon R.

auren

Quote from: Jon R on June 25, 2011, 12:45:49
Denne "mun" forkortelsen som plutselig har blitt dagligtale her inne: Hva står bokstavene for? Er dette et nytt ord for "gnom" eller "nisse"?  ???

Mun = mannen uten navn. Bateshaterne fant på dette navnet etter en maratonhelg med alle Harry Potter filmene  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Vanderlunde

Vel, han har da ødelagt klubben en gang, hvorfor skal han ikke kunne gjøre det igjen?

Vil si det er mer enn nok med den ene gangen, så håper han har litt mer vett i huet denne gangen (noe jeg tviler STERKT på).

Nei, skaff deg et flott pensjonistliv mens du kan, gnom. Finn frem golfkøllene og kos deg med å slå en ball oppi et hull, og se om du heller kan gå ut i media fordi du vil sparke ut caddien din eller noe, i stede for å ødelegge et flott fotballag som Leeds på dine senile dager...

DenHviteYeboah

Quote from: Vanderlunde on June 25, 2011, 13:49:48
Vel, han har da ødelagt klubben en gang, hvorfor skal han ikke kunne gjøre det igjen?

Vil si det er mer enn nok med den ene gangen, så håper han har litt mer vett i huet denne gangen (noe jeg tviler STERKT på).

Nei, skaff deg et flott pensjonistliv mens du kan, gnom. Finn frem golfkøllene og kos deg med å slå en ball oppi et hull, og se om du heller kan gå ut i media fordi du vil sparke ut caddien din eller noe, i stede for å ødelegge et flott fotballag som Leeds på dine senile dager...

Hear hear :)

asLeeds

Hipp hurra....

J... nissa
DALHEIM WHITES

Mats-

Quote from: auren on June 25, 2011, 13:08:28
Quote from: Jon R on June 25, 2011, 12:45:49

Mun = mannen uten navn. Bateshaterne fant på dette navnet etter en maratonhelg med alle Harry Potter filmene  ;)

auren

Lol

DenHviteYeboah

;D ;D ;D
Does anyone know how I can get Yorkshire FM on my car radio? Does Ken host the shows? Personally, I'd like to see a Ken Bates channel on the telly, perhaps not on the BBC but on sattellite or cable. Ken could be like the Venezualan President. He's always got interesting views and I bet he'd have some great solutions for problems that seem to have the politicians scratching around, like immigration and law and order.Suing the police! How cool is tht? I think if the police are charging too much , Ken should get in Phillipinos. They'd do the job for a hell of a lot less. Personally, I think that Ken should replace Alan Sugar on the Apprentice. Ken is a man who managed to buy a football club without spending any money whatsoever. Beat that Sugar! Personally, I think with men like Ken and Prince Phillip in charge, this country would be sorted out pronto. There are too many whinghers in Britain around today, scrounging off the system and that's why Ken has gone to live in Monaco. If we taxed ordinary people a bit more it would mean that great business leaders like Ken could return from exile and get this country crawling out of the gutter where it belongs. So stop whinging wussies and get with the programme.

Sleivind

Quote from: h.b on June 30, 2011, 11:47:03
Quote from: Sleivind on June 30, 2011, 11:22:23
Quote from: h.b on June 30, 2011, 11:15:31
Enig i at det blir kanskje litt mye skriving om penger i lomma på mun. Men det er jo realitetene. Pengene forsvinner ut av klubben. Og ingen skal si noe annet enn at det var på reint økonomiske grunner at Schmeichel forsvant. så begge deler har jo en realisme i forhold til hele klubben Leeds United. Penga blir borte fra klubben og Schmeichel ble solgt grunnet økonomiske hensyn, ikke sportslige

Hadde du bare kommet med ett eneste konkret bevis! Regnskapene ligger jo ute, så det burde jo være en enkel sak å finne ut hva som mangler der.

Man sier at man er uskyldig inntil motsat er bevist. mun er dømt for økonomisk før.Og hvis man skal kun si noe hvis han er dømt. Ja da tenker jeg . Hitler er aldri dømt han heller for noen ting. Er Hitler da uskyldig.
Måten mun gjør det på er å ta ut utbytte som er fullstendig lovlig. Han vil da bare ta ut utbytte etter hvor mye klubben har i overskudd. Og slike utbytter trengs ikke å vises i et regnskap offentlig. Samt at klubben betaler leie av Elland Road alt etter hva klubben har i overskudd. Det offentlige regnskapet er justert i forhold til hva eieren vil vise. Hva da med det at mun har sittet som den egentlige eieren siden administrasjonen. det kan ikke bevises. For det er ulovlig det han gjorde.

Jeg bryr meg ikke om hva Bates har gjort før. Jeg bryr meg ikke om administrasjonen. Jeg bryr meg ikke om Hitler. Utbytter skal selvfølgelig inn i regnskapet slik som alle andre tall. Og husker jeg ikke helt feil er det noe som heter resultat før og etter utbytte, men whatever. Og man kan ikke forandre et regnskap som går ut til offentligheten, det bryter med haugevis av lover og regler.

Jeg vil bare ha et bevis jeg! F.eks to tall som viser at leien på ER er overskuddsjustert, ett tall som viser at Leeds betaler ut ekstraordinære utbytter?

trondt

Quote from: Sleivind on June 30, 2011, 12:12:09
Enig i at det blir kanskje litt mye skriving om penger i lomma på mun. Men det er jo realitetene. Pengene forsvinner ut av klubben. Og ingen skal si noe annet enn at det var på reint økonomiske grunner at Schmeichel forsvant. så begge deler har jo en realisme i forhold til hele klubben Leeds United. Penga blir borte fra klubben og Schmeichel ble solgt grunnet økonomiske hensyn, ikke sportslige

Hadde du bare kommet med ett eneste konkret bevis! Regnskapene ligger jo ute, så det burde jo være en enkel sak å finne ut hva som mangler der.

Man sier at man er uskyldig inntil motsat er bevist. mun er dømt for økonomisk før.Og hvis man skal kun si noe hvis han er dømt. Ja da tenker jeg . Hitler er aldri dømt han heller for noen ting. Er Hitler da uskyldig.
Måten mun gjør det på er å ta ut utbytte som er fullstendig lovlig. Han vil da bare ta ut utbytte etter hvor mye klubben har i overskudd. Og slike utbytter trengs ikke å vises i et regnskap offentlig. Samt at klubben betaler leie av Elland Road alt etter hva klubben har i overskudd. Det offentlige regnskapet er justert i forhold til hva eieren vil vise. Hva da med det at mun har sittet som den egentlige eieren siden administrasjonen. det kan ikke bevises. For det er ulovlig det han gjorde.

Jeg bryr meg ikke om hva Bates har gjort før. Jeg bryr meg ikke om administrasjonen. Jeg bryr meg ikke om Hitler. Utbytter skal selvfølgelig inn i regnskapet slik som alle andre tall. Og husker jeg ikke helt feil er det noe som heter resultat før og etter utbytte, men whatever. Og man kan ikke forandre et regnskap som går ut til offentligheten, det bryter med haugevis av lover og regler.

Jeg vil bare ha et bevis jeg! F.eks to tall som viser at leien på ER er overskuddsjustert, ett tall som viser at Leeds betaler ut ekstraordinære utbytter?
Fakta og bevis er to ting som ødelegger enhver debatt ;). Man burde kanskje spandere et kurs i grunnleggende regnskapssforståelse på et par av debattantene her inne.

jarle

Quote from: Sleivind on June 30, 2011, 12:12:09

Hvordan Leeds United kunne skylde Bates sin radiostasjon 5 millioner kroner under admin saken er vel et godt eksempel!

Taylor skyldte vi en haug med penger plutselig også...

Vanligvis settes slike poster inn under konsulent tjenester... så det er ikke vanskelig å skjule utbetalinger om man vil... ( du har aldri drevet eget firma skjønner jeg)

I tillegg kan vel den fantastiske gjelden Leeds plutselig hadde til Bates kontrolerte selskaper som Astor etc også under admin saken brukes som veldig gode eksempler...