EX-eier: Ken Bates

Started by h.b, October 05, 2006, 03:50:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Od

Bates slår tilbake:

http://www.teamtalk.com/leeds-united/7079074/Bates-ridicules-MP-s-findings

Bates hit back, criticising Collins, the MP who has been most outspoken about Leeds' ownership.

"Why Damian Collins is carrying such a torch for Leeds when he is an avowed Manchester United supporter living in Kent, as many of them do, I do not know," said Bates. "I suspect there is a hidden agenda here or he has a vendetta against the club or myself.

"I remember Harry Redknapp saying fans wouldn't mind if Saddam Hussein owned a club so long as it was winning games and signing players and I think that applies to most clubs and certainly Leeds.

Fin fyr asså  :P

lojosang

Må innrømme at jeg ikke liker disse nye opplysningene om at Bates kjøpte klubben fra Saddam Hussein.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Sydhagen

Håper ikke dette vil ha så mye å bety for klubben Leeds United, men at det bare er Bates som blir straffet viss det blir funnet noe galt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Det er jo lov å håpe. Uansett tror jeg ikke (passer på å moderere meg her nå) at slik oppmerksomhet gagner klubben - heller ikke med tanke på å fremstå som attraktiv for nye spillere, dessverre.

B_Ød

Quote from: HåvardK on August 04, 2011, 11:22:54
Det er jo lov å håpe. Uansett tror jeg ikke (passer på å moderere meg her nå) at slik oppmerksomhet gagner klubben - heller ikke med tanke på å fremstå som attraktiv for nye spillere, dessverre.
Tror nok du har rett i det, skulle nok helst sett at the chairman kunne unngått denne typen media-bleskt, men han er seg selv lik..og jeg sliter litt med akkurat det.  :(
Ups & Ups!!

newsome

BBC Radio Leeds presenter: "We can't bring you any news from today's press conference, the club has stopped the BBC attending." #lufc

Da kopierer vi hvertfall scum på et område.

Trist.

jackbauer68

Quote from: newsome on August 04, 2011, 22:31:14

BBC Radio Leeds presenter: "We can't bring you any news from today's press conference, the club has stopped the BBC attending." #lufc

Trist.

Helt på tryne,vi er snart hele England's laughing stock :-[

Tom S

Quote from: jackbauer68 on August 04, 2011, 22:37:48
Quote from: newsome on August 04, 2011, 22:31:14

Trist.

Helt på tryne,vi er snart hele England's laughing stock :-[

Enig, Bates sliter med å handtere desse sakene på ein god måte for oss.
Gleder meg til den dagen han ikkje er styreformann for klubben vår.
COME ON LEEDS !!

SDalen

Off off... Noe av det værste ...
Rogaland whites!

lojosang

Bates takler ikke kritikk spesielt godt, nei.
- Leif Olav

HåvardK

http://www.thescratchingshed.com/2011/08/bbc-banned-from-elland-road/

Tviler på at dette styrker klubben på noen som helst måte. Tegn på begynnende Alzheimers, kanskje?

Leedsfan

Quote from: HåvardK on August 05, 2011, 10:50:19

Tviler på at dette styrker klubben på noen som helst måte. Tegn på begynnende Alzheimers, kanskje?

Hvis Fergie kan, så kan vel Ken?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Det der har han vel drevet med siden han kjøpte Chelsea? Lang intro på den Alzheimersen da.  :)
- Leif Olav

B_Ød

må bare håpe at "den gemene" klarer å skille klubben Leeds United fra megadusten Ken Bates,
Ups & Ups!!

lojosang

Quote from: CardiganArms on August 05, 2011, 10:54:40
må bare håpe at "den gemene" klarer å skille klubben Leeds United fra megadusten Ken Bates,

Den gemene hadde vel Leeds som hatklubb nummer en i utgangspunktet, så det tviler jeg på.  :)
- Leif Olav

HåvardK

Quote from: Leedsfan on August 05, 2011, 10:51:59

Hvis Fergie kan, så kan vel Ken?
Og hva så?

HåvardK

Quote from: lojosang on August 05, 2011, 10:52:37

Det der har han vel drevet med siden han kjøpte Chelsea? Lang intro på den Alzheimersen da.  :)

Joda, det har han. Og jeg tror altså ikke at det styrker klubben.

Er jeg negativ og sytete nå?

lojosang

Quote from: HåvardK on August 05, 2011, 10:57:56
Quote from: lojosang on August 05, 2011, 10:52:37

Joda, det har han. Og jeg tror altså ikke at det styrker klubben.

Du har bare stilt feil diagnose.  :D
- Leif Olav

B_Ød

Quote from: HåvardK on August 05, 2011, 10:57:56
Nix, en høyst reell bekymring som hvertfall jeg deler....
Ups & Ups!!

B_Ød

Quote from: lojosang on August 05, 2011, 10:56:05
Den gemene hadde vel Leeds som hatklubb nummer en i utgangspunktet, så det tviler jeg på.  :)
ser den, men trenger ikke adde skit pga den slags dustemanøvre..hatklubb er greit for meg, så lenge vi blir "hatet for the right reasons" liksom  ;)
Ups & Ups!!

lojosang

Quote from: CardiganArms on August 05, 2011, 11:10:04
ser den, men trenger ikke adde skit pga den slags dustemanøvre..hatklubb er greit for meg, så lenge vi blir "hatet for the right reasons" liksom  ;)

Den eneste som ser noe positivt i denne manøvren er vel Bates selv som får sole seg i rampelyset igjen.
- Leif Olav

B_Ød

Quote from: lojosang on August 05, 2011, 11:24:35
Quote from: CardiganArms on August 05, 2011, 11:10:04

Den eneste som ser noe positivt i denne manøvren er vel Bates selv som får sole seg i rampelyset igjen.
antakeligvis...
Ups & Ups!!

Jon R

He-he. Måtte le av denne kommentaren til artikkelen:

"TSS..... You're now banned from ER for having the nerve to run an article about someone being banned.....

In fact, I have just received an email from papa smurf banning me for commenting on you post about someone being banned......

Wait..... News just coming in..... Ken Bates has just banned himself for emailing someone who commented on a thread about someone who had been banned from ER.

Who's gonna sit in the new exec boxes now that we are all bann. "  ;D

Ooops. Glemte meg litt bort. Hva f....  er det jeg ler av? Dette er jo bare nok et sort blad i historien om Leeds United.  >:(
Jon R.

berlin

Det at vi er en hatklubb er en sannhet med en liten modifikasjon.

Under den forrige oppturen, som nok startet før DOL, men hvor DOL fikk æren,
endret både objektive og subjektive (andre klubbers fans) sin oppfatning av Leeds United.

Ja, t.o.m blodfans av våre rivaler kunne innrømme at - jo, Leeds spiller attraktivt, og var til en viss grad misunnelig på at Leeds-laget hadde en større kjerne av britiske og irske spillere, enn sitt eget lag. Vel og merke på tomannshånd, og ikke offisielt, da skal man jo disse motstanderen uansett. Det er jo en viktig del av den "teaterforestillingen" som en engelsk fotballkamp kan være, og som fascinerer oss.
http://www.simplyreds.com/manchester-united-chants/3155-we-all-hate-leeds-scum.html

"Under DOL" var vi symbolet på en klubb med mange unge fremadstormende "britiske/irske" spillere, godt akademi og attraktiv spillestil. Klubben ble t.o.m. presentert som kul i engelske trendblader (!!!!)  :o, som vanligvigvis ikke spanderte en eneste spaltemillimeter på sport, og i alle fall ikke fotball. Kun til nød, puppedamer på tennis-court'n må vite.  ;)

Dette positive imaget forsvant med kollpasen, selv om mange klubbers fans uttrykte sympati med Leeds-fansen.

Vi falt tilbake til vårt sedvanlige dårlig rykte, og Bates har nærmest eneansvar for at dette er blitt forsterket. Synd, fordi kollapsen ikke nødvendigvis hadde trengt å medføre at et positivt image skulle snu til et negativt image.

Men..akk, opperksomhet er bedre enn INGEN oppmersomhet. Så absolutt.

Uttrykket/ordtaket "All PR er god PR" har likevel ikke gyldighet i Leeds United pr. dags dato.

Odin

Bates har et forferdelig rykte her i England..Alle ser på ham som en skurk!
Det blir jo ikke bedre hver gang han åpner kjeften eller skriver et innlegg. Mannen er en PR disaster...
I tillegg til at The Guardian har vært nektet adgang, er han nå i krig med BBC...
Dårlig for sponsorer å bli forbundet med Leeds dessverre...
Ser ikke ut til at noen innen klubben tør sette ham i rette, heller ikke Grayson...
Vi må nok bare belage oss på at vårt image vil forverres framover. Jeg har snakket med mange fotballinteresserte som sier at Leeds og Hearts har de verste eierne i hele UK. Ikke hyggelig å få et slikt stempel og bli latterliggjort. Folk sier at det reflekteres i at spillere ikke vil komme til oss, og at agenter styrer unna Leeds og Bates. Ikke rart at spillere vi trenger går til andre klubber, og at våre beste står tiden ut og tar fri transfer.

Om han bare hadde solgt klubben.. Det blir ikke lett når vi ikke eier stadion...Er redd vi må leve med den gamle trolltampen til han får fri transfer til St. Peter...

newsome

Quote from: Odin on August 07, 2011, 00:59:08
Det blir jo ikke bedre hver gang han åpner kjeften eller skriver et innlegg. Mannen er en PR disaster...
I tillegg til at The Guardian har vært nektet adgang, er han nå i krig med BBC...
Ser ikke ut til at noen innen klubben tør sette ham i rette, heller ikke Grayson...
Vi må nok bare belage oss på at vårt image vil forverres framover. Jeg har snakket med mange fotballinteresserte som sier at Leeds og Hearts har de verste eierne i hele UK. Ikke hyggelig å få et slikt stempel og bli latterliggjort. Folk sier at det reflekteres i at spillere ikke vil komme til oss, og at agenter styrer unna Leeds og Bates. Ikke rart at spillere vi trenger går til andre klubber, og at våre beste står tiden ut og tar fri transfer.

Om han bare hadde solgt klubben.. Det blir ikke lett når vi ikke eier stadion...Er redd vi må leve med den gamle trolltampen til han får fri transfer til St. Peter...

Hei!Kloke ord!
Enig med deg i mye!
Vi som er glad i Leeds fortsetter å være det uansett eier.
Men skulle ønske at vi som en stor klubb kunne blitt satset på av seriøse folk som fikk oss opp der vi hører hjemme!!!

Og før Bates er borte tror jeg dessverre ikke opprykk til P.L. kommer snart  :(

Promotion 2010

Quote from: newsome on August 07, 2011, 01:17:46
Quote from: Odin on August 07, 2011, 00:59:08

Hei!Kloke ord!
Enig med deg i mye!
Vi som er glad i Leeds fortsetter å være det uansett eier.
Men skulle ønske at vi som en stor klubb kunne blitt satset på av seriøse folk som fikk oss opp der vi hører hjemme!!!

Og før Bates er borte tror jeg dessverre ikke opprykk til P.L. kommer snart  :(

Edith:
Noen rappa innlegget mitt.......... Min egen pc tror jeg.

Dessverre enig i disse innleggene.  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Blir spennende å sjå kor mange som stiller på denne demonstrasjonen.
Det er vel ein del av oss nordmenn over denne helga.

Bates Out! Protest at Bremner Statue - 13:30 on 13th August

Leeds fans: it's time to make our voices heard!
Ken Bates has been associated with our club for six years now, during which time we've made no progress and humiliatingly sunk to the lowest point in the history of football in Leeds. Simon Grayson is struggling to gel a side which he's been forced to assemble on the meagrest of budgets, a fact made all the more frustrating by the fact that Bates has wasted seven million pounds on an East Stand vanity project which is highly unlikely to make us any serious money in the short-, medium- or long-term.

We as Leeds United fans expect the very best and don't pay the unfairest prices in world football to watch our ground get expensively defaced by a chairman who considers United nothing more than a platform from which to vent his despicable ego.

We as Leeds United fans expect the club's spare money to be invested in the playing squad - a seven million pound transfer kitty would have virtually guaranteed a top-six finish from which to build on.

We as Leeds United fans will stand up and make our opinions on Ken Bates known - join us in demonstrating at the Billy Bremner statue at 13:30 on the 13th of August before the Middlesbrough match. It's time for sanity rather than vanity
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Quote from: h.b on October 05, 2006, 03:50:00
[V][V][V][V][V][V][V][V][V][V]
Nå har jeg mistet troa på at Bates er rett mann for Leeds videre. Nei selg klubben Bates og kom deg tilbake til Monaco.
Jeg orker ikke mere av deg. Du er gjerrig og har ingen ambisjoner [V][V][V][V][V][V][V][V][V][V]

Første innlegg fra h.b som startet denne tråden!

Det virker ikke som Ken Bates ønsker å motbevise denne påstanden!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973