Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 362237 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Boxman

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #780 på: November 13, 2011, 18:24:15 »
DEt er vel også nevnt endel ganger her på forumet - om denne "avtalen" som henger over
klubben HVIS man rykker opp ila 2012 (var det ikke da ??) - der klubben må ut med endel
£££ som henger sammen med administrasjonen......

Uansett, det er jo "Gale Matias" hvis DET virkelig er ett issue i hodet til
Stabukken, ettersom PL genererer MYE mere enn det man må ut med......

Stemmer at det er nevnt noen ganger. Og det er altså slik at dette beløpet (5 millioner pund opprinnelig, redusert noe nå) betales ved opprykk til og med 2017.

Det er selvfølgelig helt høl i hue, som du påpeker, å tro at Bates ikke skal ville rykke opp av denne grunn. Inntektene vi vil få vil mange ganger overgå det beløpet, bare i første sesong etter opprykket.

SA

Høres vel litt rart ut ja, men hvis Leeds rykker opp i 2012 regner jeg med at lønningene må økes, spillere må kjøpes, Bates (Leeds) må betale disse 5 mill i pund og skulle vi rykke ned etter en sesong i PL er jeg ikke sikker på at vi sitter igjen med så mange mill pund i 2014.

Nei, kun fallskjerm på noen usle millioner pund.

-LeifO

Moderatortroll.

Noen usle millioner pund, er vel ikke helt riktig...

http://www.guardian.co.uk/football/2010/may/10/football-league-agree-parachute-payments
Proud to be Leeds!

Jon R

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #781 på: November 13, 2011, 18:27:33 »

Nei, kun fallskjerm på noen usle millioner pund.

-LeifO

Moderatortroll.

Noen usle millioner pund, er vel ikke helt riktig...

http://www.guardian.co.uk/football/2010/may/10/football-league-agree-parachute-payments


Ironi...
Jon R.

Jon R

Sv: The Chairman has ambitions
« Svar #782 på: November 13, 2011, 18:30:17 »

Ken Bates er utålmodig. Ã… være en middelhavsfarer i Championship er ikke bra nok...

http://www1.skysports.com/football/news/11688/7301271/

"Gammelt" nytt som allerede er postet på forumet. Passer best i Bates tråden.  :)
Jon R.

Ozzy96

Sv: Bates
« Svar #783 på: November 13, 2011, 20:46:19 »
Makan te stuv de ska gå an å bli  ::) seie han forventa meir av laget og hakje satsa ein drit! uff

Imsdal

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #784 på: November 13, 2011, 21:02:16 »
Makan te stuv de ska gå an å bli  ::) seie han forventa meir av laget og hakje satsa ein drit! uff

Sorry, men må bare si det: Snakk Norsk.

Woody

Sv: Bates
« Svar #785 på: November 13, 2011, 21:19:47 »
Makan te stuv de ska gå an å bli  ::) seie han forventa meir av laget og hakje satsa ein drit! uff

Sorry, men må bare si det: Snakk Norsk.
Reknar med det er makan te stuv og hakje satsa ein drit du har problem med,so eg skal prøva å forklara deg.Tar det da på bokmål for å gjøre det hele litt lettere.

Makan te stuv,betyr tulling/idiot,og hakje satsa ein drit,betyr har ikke satsa nok.
Syns vi skal ha takhøyde her inne til å tåle litt nynorsk og dialekt,å har de fisefine problemer,så er det spørre eller google litt ;)
LIFE IS LEEDS

Imsdal

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #786 på: November 13, 2011, 21:22:45 »
Makan te stuv de ska gå an å bli  ::) seie han forventa meir av laget og hakje satsa ein drit! uff

Sorry, men må bare si det: Snakk Norsk.
Reknar med det er makan te stuv og hakje satsa ein drit du har problem med,so eg skal prøva å forklara deg.Tar det da på bokmål for å gjøre det hele litt lettere.

Makan te stuv,betyr tulling/idiot,og hakje satsa ein drit,betyr har ikke satsa nok.
Syns vi skal ha takhøyde her inne til å tåle litt nynorsk og dialekt,å har de fisefine problemer,så er det spørre eller google litt ;)

Takk for oversettelsen, Woody. :) Var makan te stuv jeg hadde problemer med.
Helt enig i at det skal være litt takhøyde for dialekt, men det må ikke være helt uforståelig! ;)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #787 på: November 13, 2011, 21:23:34 »
Makan te stuv de ska gå an å bli  ::) seie han forventa meir av laget og hakje satsa ein drit! uff

Sorry, men må bare si det: Snakk Norsk.
Reknar med det er makan te stuv og hakje satsa ein drit du har problem med,so eg skal prøva å forklara deg.Tar det da på bokmål for å gjøre det hele litt lettere.

Makan te stuv,betyr tulling/idiot,og hakje satsa ein drit,betyr har ikke satsa nok.
Syns vi skal ha takhøyde her inne til å tåle litt nynorsk og dialekt,å har de fisefine problemer,så er det spørre eller google litt ;)
Ikke mye bra nynorsk det der isåfall, det trenger man ikke være språkprofessor for å se  ;) Om man skal skrive såkalt nynorsk, så får man skrive det, og ikke reinspikket dialekt.

Woody

Sv: Bates
« Svar #788 på: November 13, 2011, 21:33:24 »
Makan te stuv de ska gå an å bli  ::) seie han forventa meir av laget og hakje satsa ein drit! uff

Sorry, men må bare si det: Snakk Norsk.
Reknar med det er makan te stuv og hakje satsa ein drit du har problem med,so eg skal prøva å forklara deg.Tar det da på bokmål for å gjøre det hele litt lettere.

Makan te stuv,betyr tulling/idiot,og hakje satsa ein drit,betyr har ikke satsa nok.
Syns vi skal ha takhøyde her inne til å tåle litt nynorsk og dialekt,å har de fisefine problemer,så er det spørre eller google litt ;)
Ikke mye bra nynorsk det der isåfall, det trenger man ikke være språkprofessor for å se  ;) Om man skal skrive såkalt nynorsk, så får man skrive det, og ikke reinspikket dialekt.

Er vel sånn ca 50-50 :D
LIFE IS LEEDS

Dennis

Sv: Bates
« Svar #789 på: November 13, 2011, 21:36:07 »
Makan te stuv de ska gå an å bli  ::) seie han forventa meir av laget og hakje satsa ein drit! uff

Sorry, men må bare si det: Snakk Norsk.

Og du er allerede på råtten is og skal trå veldig varsomt. Jeg er klar over at du skriver dette kun for å teste grensene dine, sånn er det med trassalderen hos folk, men det er veldig liten toleranse for å blokkere deg - igjen.
Marching on together!

stian94

Sv: Bates
« Svar #790 på: November 13, 2011, 21:42:27 »
hvis du ser de etterfølgende innleggene så ser du vell at han tar det hele med et smil.
SJ

Imsdal

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #791 på: November 13, 2011, 21:45:16 »
Makan te stuv de ska gå an å bli  ::) seie han forventa meir av laget og hakje satsa ein drit! uff

Sorry, men må bare si det: Snakk Norsk.

Og du er allerede på råtten is og skal trå veldig varsomt. Jeg er klar over at du skriver dette kun for å teste grensene dine, sånn er det med trassalderen hos folk, men det er veldig liten toleranse for å blokkere deg - igjen.

Hva?! Seriøst, jeg kan rett og slett ikke se hva jeg gjør gærnt her. Jeg kan med hånda på hjertet si at dette ikke var for provosering.
Det er 2 andre her, som er helt enig i det jeg sa... men siden jeg er meg så er det jeg som får pepperen(ikke at de andre skulle hatt pepper heller asså).
Det du med andre ord antyder er at om jeg sier så mye som et pip "mot" andre folk - skal jeg kastes ut. Gjør noen andre det - de får "ro deg ned". Et enkelt "ro deg ned", uten utkastelsesordre.

Imsdal

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #792 på: November 13, 2011, 21:46:03 »
hvis du ser de etterfølgende innleggene så ser du vell at han tar det hele med et smil.

Takk Stian! Du leser tydligvis litt mer enn det første som blir skrevet  :)

stian94

Sv: Bates
« Svar #793 på: November 13, 2011, 21:56:16 »
hvis du ser de etterfølgende innleggene så ser du vell at han tar det hele med et smil.

Takk Stian! Du leser tydligvis litt mer enn det første som blir skrevet  :)
:)
SJ

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28928
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates
« Svar #794 på: November 13, 2011, 22:21:10 »

Hva?! Seriøst, jeg kan rett og slett ikke se hva jeg gjør gærnt her. Jeg kan med hånda på hjertet si at dette ikke var for provosering.
Det er 2 andre her, som er helt enig i det jeg sa... men siden jeg er meg så er det jeg som får pepperen(ikke at de andre skulle hatt pepper heller asså).
Det du med andre ord antyder er at om jeg sier så mye som et pip "mot" andre folk - skal jeg kastes ut. Gjør noen andre det - de får "ro deg ned". Et enkelt "ro deg ned", uten utkastelsesordre.

Ojjj, Gambi, det var ikke noen tilbakekallelses-klausul  forrige gang du ble utestengt fra forumet...
Andre får ta jobben med å være grensesetterne dine (foreldre og lærere).

Ã… diskutere "Gambi-tråder" har vi gjort. Det er vi ferdig med.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #795 på: November 13, 2011, 22:34:29 »
Takk Asbjørn, var bare et tidsspørsmål før vi var tilbake på gammelt spor, og nå var vi der igjen, fint det ble stoppet før det eskalerte fullstendig!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #796 på: November 14, 2011, 08:13:04 »
Skal si vi har noen porselensdukker med silkekjole på her inne altså. Imsdal blir kastet ut fordi han spør om noen kan si det på en forståelig måte...
Bates hadde ikke "holdt ut" lenge her på forumet  ::)
 ;)

ollan

Sv: Bates
« Svar #797 på: November 14, 2011, 08:48:15 »
Skal si vi har noen porselensdukker med silkekjole på her inne altså. Imsdal blir kastet ut fordi han spør om noen kan si det på en forståelig måte...
Bates hadde ikke "holdt ut" lenge her på forumet  ::)
 ;)

sorry Kalle_92....men dette er et Leeds forum, regner med du har fulgt med på Gambi,nå Imsdaltrådene og ser at det gjelder mye mere enn bare siste posten hans?
Ollan

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #798 på: November 14, 2011, 08:51:28 »
Skal si vi har noen porselensdukker med silkekjole på her inne altså. Imsdal blir kastet ut fordi han spør om noen kan si det på en forståelig måte...
Bates hadde ikke "holdt ut" lenge her på forumet  ::)
 ;)

sorry Kalle_92....men dette er et Leeds forum, regner med du har fulgt med på Gambi,nå Imsdaltrådene og ser at det gjelder mye mere enn bare siste posten hans?
Tja. Som Gambi tok det nok litt av etterhvert ja...
Men jeg skal nok ikke legge meg oppi hva man velger å gjøre med dette.

RoarG

Sv: Bates
« Svar #799 på: November 14, 2011, 09:30:29 »
Bates er et geni! Han klarer til og med å blåse liv i den norske språk-debatten/-striden/-kampen/-krangelen!
Det er bare å innse det karer, Bates tilstedeværelse i klubben er oksygen for mange kritiske tråder her på forumet. Gruer meg til den dagen han forlater skuta.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Bates
« Svar #800 på: November 14, 2011, 12:43:39 »
Skal si vi har noen porselensdukker med silkekjole på her inne altså. Imsdal blir kastet ut fordi han spør om noen kan si det på en forståelig måte...
Bates hadde ikke "holdt ut" lenge her på forumet  ::)
 ;)

Du må gjerne kalle oss det, men poenget er ikke å kaste ut Gambi KUN fordi han ber noen snakke norsk - takhøyde må det være. Vi har derimot fulgt Gambi siden han kom tilbake og det er ikke slik at han stiller med blanke ark IGJEN. Det er vel fjerde nicket han har hatt her inne og det ender med trolling (og utkasting) hver eneste gang.

Må han gå langt over grensen før vi tar tak - igjen - , når det er tydelig hva hans agenda her inne er?
Marching on together!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #801 på: November 14, 2011, 12:57:59 »
Skal si vi har noen porselensdukker med silkekjole på her inne altså. Imsdal blir kastet ut fordi han spør om noen kan si det på en forståelig måte...
Bates hadde ikke "holdt ut" lenge her på forumet  ::)
 ;)

Du må gjerne kalle oss det, men poenget er ikke å kaste ut Gambi KUN fordi han ber noen snakke norsk - takhøyde må det være. Vi har derimot fulgt Gambi siden han kom tilbake og det er ikke slik at han stiller med blanke ark IGJEN. Det er vel fjerde nicket han har hatt her inne og det ender med trolling (og utkasting) hver eneste gang.

Må han gå langt over grensen før vi tar tak - igjen - , når det er tydelig hva hans agenda her inne er?
Fjerde nicket til og med  :D
Hvorfor gidder han da... Leedsfan innerst inne. Ellers er han bare utrolig glad i kverulering.

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates
« Svar #802 på: November 14, 2011, 13:03:11 »
Skal vi prøve å komme tilbake til mr. bates her eller, slik tråden egentlig er ment for??? :P

Så kan dere som vil diskutere denne gjøken lage en lik tråd som den "hvor det ble av jarle" eller hva det var ;)

Dennis

Sv: Bates
« Svar #803 på: November 14, 2011, 13:13:50 »
Skal vi prøve å komme tilbake til mr. bates her eller, slik tråden egentlig er ment for??? :P

Så kan dere som vil diskutere denne gjøken lage en lik tråd som den "hvor det ble av jarle" eller hva det var ;)

Helt i orden, Vanderlunde!

Hadde bare et behov for å forklare hvorfor Gambi/Imsdal/Beckford-Newcastle=Sant etc etc etc ble hevet ut for ndte gang - tilsynelatende av en enkel grunn denne gangen (det ligger mer bak ;))
Marching on together!

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates
« Svar #804 på: November 14, 2011, 13:21:39 »
Skal vi prøve å komme tilbake til mr. bates her eller, slik tråden egentlig er ment for??? :P

Så kan dere som vil diskutere denne gjøken lage en lik tråd som den "hvor det ble av jarle" eller hva det var ;)

Helt i orden, Vanderlunde!

Hadde bare et behov for å forklare hvorfor Gambi/Imsdal/Beckford-Newcastle=Sant etc etc etc ble hevet ut for ndte gang - tilsynelatende av en enkel grunn denne gangen (det ligger mer bak ;))

Skjønner den, men sa det helst for at det ikke skulle dras ut så altfor mye ;)

RoarG

Sv: Bates
« Svar #805 på: November 15, 2011, 13:28:04 »
Som et lite apropos til debatten rundt Bates:

http://www.dagbladet.no/2011/11/15/sport/fotball/stale_solbakken/kln/19024789/

Vi får ta det som er, når det gjelder etterretteligheten til tabloidpressen, men allikevel.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #806 på: November 17, 2011, 09:43:55 »
Ken Bates, Simon Grayson flew out to see me. We had a day together on Monday to do exactly that; reflect on the campaign so far and talk about the next 30 games which are very important to us, plus the FA Cup tie in January. Yes we have, it was a very constructive meeting. In depth, I suppose, frank and meaningful discussion onto the various good high and low points of the season so far. It was very valuable indeed and I think that we must get promotion this year and maybe be a little more tougher on certain playing matters. It has given us time to reflect and it has been very constructive.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #807 på: November 17, 2011, 10:34:12 »
Ken Bates, Simon Grayson flew out to see me. We had a day together on Monday to do exactly that; reflect on the campaign so far and talk about the next 30 games which are very important to us, plus the FA Cup tie in January. Yes we have, it was a very constructive meeting. In depth, I suppose, frank and meaningful discussion onto the various good high and low points of the season so far. It was very valuable indeed and I think that we must get promotion this year and maybe be a little more tougher on certain playing matters. It has given us time to reflect and it has been very constructive.
Kilde?

pedro

Sv: Bates
« Svar #808 på: November 17, 2011, 12:41:44 »
Leedsomaniac

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #809 på: Desember 02, 2011, 18:28:29 »
Hva synes vi om at Bates feirer sin 80-årsdag på Elland Road?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.