EX-eier: Ken Bates

Started by h.b, October 05, 2006, 03:50:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Bites Yer Legs

Quote from: 4ever arcticwhite on September 24, 2012, 11:30:01
Quote from: Bites Yer Legs on September 24, 2012, 09:39:49
Stakkars Ben Fry..
Er det noen spesiell grunn til at vi skal synes synd på Ben Fry...?

Nei, ikke vi.

Jeg får bare helt vondt av mannen, og følte for å uttrykke det.
KEEP FIGHTING!!

RoarG

Quote from: Bites Yer Legs on September 24, 2012, 12:43:04
Stakkars Ben Fry..

Nei, ikke vi.

Ja, ja. Snart er KB historie og fansen går fra å være morons til å bli darlings.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Quote from: RoarG on September 24, 2012, 12:16:26
Ja, man må ikke kritisere fansen. Fansen vet alt, og tåler ikke å høre noen motforestillinger. Tviler på at de nye eierne greier å dra i gang en tråd som strekker seg over 60 sider. Det kommer rent til å bli fredelig (og kjedelig?) her på forumet når KB forsvinner.
Syns du greier å kritisere fansen ganske effektivt, jeg. Både du og Bates.

RoarG

Quote from: HåvardK on September 24, 2012, 18:56:10
Ja, man må ikke kritisere fansen. Fansen vet alt, og tåler ikke å høre noen motforestillinger. Tviler på at de nye eierne greier å dra i gang en tråd som strekker seg over 60 sider. Det kommer rent til å bli fredelig (og kjedelig?) her på forumet når KB forsvinner.
Har ikke kommet med noe kritikk, jeg. Bare ikke kastet meg på den hemningsløse anti-Bates stemningen som gjennomsyrer dette forumet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bites Yer Legs

Quote from: RoarG on September 24, 2012, 14:26:44
Quote from: Bites Yer Legs on September 24, 2012, 12:43:04
Stakkars Ben Fry..

Nei, ikke vi.

Ja, ja. Snart er KB historie og fansen går fra å være morons til å bli darlings.

Man kan jo drømme. Det hadde i så fall ikke vært mer enn fortjent for trofaste supportere som støtter klubben i tykt og tynt?
KEEP FIGHTING!!

Gufrias

Quote from: RoarG on September 24, 2012, 19:26:58
Har ikke kommet med noe kritikk, jeg. Bare ikke kastet meg på den hemningsløse anti-Bates stemningen som gjennomsyrer dette forumet.
Er det spesielt for dette forumet, da? Så vidt jeg kan se er stemningen temmelig anti Bates på de fleste Leeds-fora.

Kan ikke fatte hvorfor. Sånn en godslig gammel gubbe. Aldri et vondt ord om noen, raus med sin personlige formue, slik at vi kan kjøpe på øverste hylle uten å selge stjernene, ryddig og transparent i forretninger... lista kan forlenges i det uendelige.
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Spesielt kombinasjonen bruker ikke sin egne personlige formue på å skaffe oss premier leaguespillet vi mener vi har et gudegitt krav på samtidig som han TAR BETALT for at vi skal se fotball er en del av den rasjonelle kritiske analysen av Bates' regjeringstid.   ;D
- Leif Olav

HåvardK

Noen, jeg gjentar noen, ville nok betrakte uttalelser som "fansen vet alt og tåler ikke å høre noen motforestillinger" som en smule kritisk.

HåvardK

Quote from: lojosang on September 24, 2012, 21:13:14
Spesielt kombinasjonen bruker ikke sin egne personlige formue på å skaffe oss premier leaguespillet vi mener vi har et gudegitt krav på samtidig som han TAR BETALT for at vi skal se fotball er en del av den rasjonelle kritiske analysen av Bates' regjeringstid.   ;D
I tilfelle det skulle være noen som krevde det, ville det ha vært helt på jordet. Men så langt har jeg ikke registrert noen som forventer gratis inngang på Elland Road på fotballkamper.

berlin

En ting er sikkert: Bates regjeringstid i Leeds vil ikke bli snakket om i varme ordelag, hverken av fans eller andre forståsegpåere.

Ikke engang fortsatt lederskap med investorstøtte og derpåfølgende opprykk vil veie opp for 8 år hvor det er vanskelig å se at klubben har hatt lengre perspektiv enn et par måneder. Argumentene har stort sett vært at klubben drives sunt økonomisk, og at investorer har skydd Leeds. Vel, hvorfor har de skydd Leeds? Da snakker jeg ikke kom kreditt-/bankinstitusjoer.

Historien vil fortelle om Leeds før, under og etter Bates. For min del er det før og etter (når den dagen inntreffer) som er interessant, resten skal jeg glemme, men unntak av en viss kamp mot Scum.

Jon R

Yeah, right.... ::)

Var det ikke noe med at det var fansen som hadde skylda for at våre beste spillere blir solgt fordi vi  sulteforer klubben ?  Du skjønte godt hvorfor Bates ikke gidder å kaste bort penger på en klubb med så utakknemlige og gjerrige supportere. Eller noe sånt. (fritt etter hukommelsen)  
Men seff, kan ha vært en annen Roar....
Jon R.

Bredinho

Quote from: Mats- on September 24, 2012, 12:11:53

Mannen er jo fullstendig gal. Hvordan kan han gå ut offentlig å si at 8.000 av hans "kunder" er idioter? Videre så slenger han dritt til 'the Kop' som nesten utgjorde halvparten av alle Leeds fansen mot Hull. Alt dette uten å evne å være selvkritisk.

LUFC minner meg om et diktatur. Med statlige kontrollerte medier som spyr ut diktatorens mening og virkelighetsoppfatning. Jeg blir så flau når jeg hører på Yorkshire Radio (les. Radio East Berlin), jeg kan nærmest høre Eddie svette når en innringer ymter frem noen kritiske ord mot klubben, så "mister" vi plutselig innringeren. Videre har du vaktene på ER (les. Gestapo), herrefred de tok ned "7 years of lie" banneret til en i FA2 mot Hull, fordi det var en 'brannfare'.

Det er så kvalmt og jævlig. Men hvor er resten av innbyggerne i Leeds? Hadde dette vært Rangers, Celtic eller Newcastle så hadde supporterne revet ned stadion for ca 5 år siden. Likevel er det fortsatt en del i Leeds som tror at Ken gjør en bra jobb og at vi er i hans gjeld. Det er jo galskap! Ingen investering, salg av alle nøkkelspillerne, billettpriser som er i Premier League toppen, absolutt galskap.

BATES OUT
Fantastisk, Mats! Spot on!
+100
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Karl Hot Shot

Nå må den senil demente snart gi seg! Han kan ingenting ta med seg dit han skal likevel, så han kan like godt selge billig til disse guttene fra Bahrain.

DenHviteYeboah

Quote from: Karl Hot Shot on September 25, 2012, 00:56:52
Nå må den senil demente snart gi seg! Han kan ingenting ta med seg dit han skal likevel, så han kan like godt selge billig til disse guttene fra Bahrain.
Det er dessverre ingenting ved denne gubben som er forutsigbart >:(

Gufrias

Han har vel uttalt: "If you want premier league football, you have to pay premier league prices" eller noe i den dur.

Jeg registrerer at han har klart å levere en av de to.
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Quote from: Gufrias on September 25, 2012, 16:38:10
Han har vel uttalt: "If you want premier league football, you have to pay premier league prices" eller noe i den dur.

Halvveis til målet, med andre ord? :)
- Leif Olav

Jon R

Quote from: lojosang on September 25, 2012, 16:50:37

Uenig. I følge min sjekkliste har Bates levert 100 % ift utsagnet

"If you want premier league football, you have to pay premier league prices".  :)

Topunkts sjekkliste:

1. Alle ønsker Premier League fotball ?:  Ja        Nei             Vet ikke
2. Alle betaler Premier League priser ?:  Ja        Nei             Vet ikke
Jon R.

lojosang

Quote from: Jon R on September 25, 2012, 18:05:03
Quote from: lojosang on September 25, 2012, 16:50:37

Uenig. I følge min sjekkliste har Bates levert 100 % ift utsagnet

"If you want premier league football, you have to pay premier league prices".  :)

Topunkts sjekkliste:

1. Alle ønsker Premier League fotball ?:  Ja        Nei             Vet ikke
2. Alle betaler Premier League priser ?:  Ja        Nei             Vet ikke

Det har du helt rett i, Jon. Jeg trakk for raske slutninger der. Da er vel alt bare fryd og gammen da? :D
- Leif Olav

Leedsfan

Sett at Bates var en anonym mann som drev klubben på samme måte som han har gjort, en nøktern drift med overskudd. Hva hadde vi fans sagt om han da? Får han mye ufortjent tyn siden han er den han er, en verbal gammel ringrev?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Quote from: Leedsfan on September 25, 2012, 19:23:16
Sett at Bates var en anonym mann som drev klubben på samme måte som han har gjort, en nøktern drift med overskudd. Hva hadde vi fans sagt om han da? Får han mye ufortjent tyn siden han er den han er, en verbal gammel ringrev?

NEI, kommer på det samma om han heter Bates eller noe annet. Det er oppførselen mot fansen + penger fra salg som forsvinner + utbygging av VIP plasser på en stadion leeds ikk eier + mer eller mindre NULL seriøs satsning på å få oss opp i PL som er skylden. Jeg hadde iallefall blitt forbanna samma hvem som sto bak noe slikt
"SNIFFER"

Leedsfan

Penger fra salg som forsvinner?? Hvor forsvinner de, og hvem sier at de forsvinner. Selv om Jens tar inn mer i diverse tulleavgifter på bil så blir jo de pengene brukt på noe annet tull/fornuftig, han stapper de jo ikke i egen lomme.

Har man som supporter rett til å forlange at en eier skal bruke sine sparepenger på drift og transfers?

Jeg ønsker inderlig Bates vekk for at noen nye kommer inn å bruker litt av sparepengene sine på klubben bare så det er sagt.

Jeg mener/tror at Bates får mye ufortjent kritikk, han er nok ikke så ille som alle skal ha det til. Allikevel er jeg klar for en ny kost..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

jeg forstår fortsatt ikke hvor det ble/blir av pengene fra salg av spillere? alt går iallefall ikke til kjøp av spillere! ellers så er vel bygging av VIP bokser og etterhvert hotel muligens ikke det lureste noen kunne gjjordt? og det er andre gang KB prøver på dette, hadde jo også et meget lite velykket forsøk på dette i chealski!

men det verste av alt er all den dårlig PR han skaper rundt laget LEEDS UNITED og måten han behandler sine trofaste kunder (FANSEN). blir så kvalm av denne mannen at jeg ikke riktig får satt ord på, men han er jo forhåpentligvis borte om noen straxer.

hvordan du og RoarG + noen få flere (?) fortsatt forsvarer KB og det han har gjordt i med fotball klubben og varemerke LEEDS UNITED er for meg uforståelig!!!!!!

men som sagt, hen er vel snart borte, og vi har jo alle forskjellige meninger om forskjellige ting!!

P.S. husker hvor uenig jeg var med h.b, DHY og jarle for noen år siden. nesten skremmende å se tilbake på det nå og hvor mye de egentlig hadde rett i, ikke alt, men en god del  :)
"SNIFFER"

Leedsfan

Har vi bygd hotell?? Angående VIP-bokser, står de tomme? Uansett så må man pleie fiffen i byen, enten man vil eller ikke.

Forsvarer Bates? Han kan uansett aldri ha gjort alt det som har blitt sagt om han, jeg ber om at man nyanserer debatten litt..

Mats-

Du trenger ikke annet bevis for at Bates må bort enn de 20.000 tomme setene på Elland Road i dag. Vi viste at vi ikke kom til å halv fylle stadion. Og Bates, han gjorde ingenting for å få inn flere tilskuere i dag.

Leedsfan

Quote from: Mats- on September 25, 2012, 22:57:29
Du trenger ikke annet bevis for at Bates må bort enn de 20.000 tomme setene på Elland Road i dag. Vi viste at vi ikke kom til å halv fylle stadion. Og Bates, han gjorde ingenting for å få inn flere tilskuere i dag.

Billettene var visst billige i dag.

Gleder meg til Bates er borte jeg også.

Mats-

Quote from: Leedsfan on September 25, 2012, 23:06:34

Tro hvor deilig en seier som i dag hadde vært uten Bates, og med nærmere 40.000 tilskuere. Herrefred, måtte dagen komme ;)

lojosang

Quote from: Mats- on September 25, 2012, 23:10:38
Quote from: Leedsfan on September 25, 2012, 23:06:34

En tirsdagskamp i en tidlig runde i Mikkemuskøppen trekke fulle hus? Kanskje om Jesus hadde vendt tilbake med hele den Himmelske Hjord og hadde brukt gullet fra Paktskisten på å kjøpe klubben.

Tro hvor deilig en seier som i dag hadde vært uten Bates, og med nærmere 40.000 tilskuere. Herrefred, måtte dagen komme ;)
- Leif Olav

Jon R

Driter i Bates på en dag som denne.  ;D
Jon R.

Dennis

Quote from: Jon R on September 26, 2012, 14:54:32
Driter i Bates på en dag som denne.  ;D

Driter i Bates bare jakka passær!
Marching on together!

kongsmo

Quote from: Leedsfan on September 25, 2012, 22:46:48
Har vi bygd hotell?? Angående VIP-bokser, står de tomme? Uansett så må man pleie fiffen i byen, enten man vil eller ikke.

Forsvarer Bates? Han kan uansett aldri ha gjort alt det som har blitt sagt om han, jeg ber om at man nyanserer debatten litt..

du vet vel like godt som meg at vi ikke har bygd hotell  ??? hvis du leser innlegget mitt litt bedre så ser du at det står "etterhvert bygging av hotell"  ;).  KB har vel ikke akkurat lagt skjul om at planen hans var (er?) å bygge hotell på ER??

å du har sikkert rett i at VIP boksene ikke står tomme, men jeg hadde heller sett at pengene (iallefall noen av dem) hadde godt til sporslig satsing i steden for utbedring av et stadion vi ikke eier. så kan vi jo heller oppgradere stadion når vi er i PL (og eier den)  ;D

"SNIFFER"