Skrevet av Emne: DET BLIR WISE!  (Lest 31028 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter7

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #120 på: Oktober 24, 2006, 03:47:00 »
Blir spennende å se hvem han setter på benken/porten, og hvem han tar inn i varmen/låner.

Tror spillerne bare må innstille seg for å blø for klubben (ikke bare svelge tunga).

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Mats-

  • Gjest
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #121 på: Oktober 24, 2006, 03:48:50 »
Ideologien passer meg fint, men vet ikke om mannen passer. Men vi er vel alle enige om at noen skal blø før å ha den hvit skjorta på seg.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

Kato

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #122 på: Oktober 24, 2006, 03:52:43 »
Dessverre er det en forbanna klovn som skal styre vår kjære klubb. Dette går fluksens til h.....

Respekt for Wise? Hvem faen har respekt for en fyr som slår ned medspillere? Hilsen Callum Davidson
 

Peter7

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #123 på: Oktober 24, 2006, 03:55:12 »
Wise har alltid vært en liten drittsekk, men nå er han blitt VÃ…R lille drittsekk.

Det utgjør hele forskjellen.

Wise IN!

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Dennis

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #124 på: Oktober 24, 2006, 03:55:28 »
quote:
Originally posted by kato

Dessverre er det en forbanna klovn som skal styre vår kjære klubb. Dette går fluksens til h.....

Respekt for Wise? Hvem faen har respekt for en fyr som slår ned medspillere? Hilsen Callum Davidson




Du tenker ikke da på at Vinnie Jones ikke var noen engel på banen selv? Vi har hatt våre jævler vi også!

Wise er nå (snart) Leeds og jeg støtter han fullt ut!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

auren

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #125 på: Oktober 24, 2006, 03:57:33 »
Hverken David Batty eller Alan Smith var av de snilleste lammene i skuffa...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mats-

  • Gjest
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #126 på: Oktober 24, 2006, 04:01:06 »
Likte den Peter !

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #127 på: Oktober 24, 2006, 04:11:36 »
Nå er vårt HÃ…P knyttet til Dennis Wise...

Det hadde vært fantastisk om han viste seg å være svaret på alle våre bønner, den som brakte Leeds back up osv...

Da de første Wise-ryktene kom omtrent samtidig med Bates' inntreden i klubben vår, var jeg alt annet enn glad.

Den første frykten avtok ettersom Blackie fikk fred...

Men så måtte Blackie ut, Carver fikk det ikke til. Noe måtte skje.

Bookiene begynte å senke oddsene på Souness... og Hoddle...

Det var da jeg ble bekymret! Da fryktet jeg at de syv magre år ville bli til syv ganger syttisju, for å følge bibelsk allegori.

Wise har jo hatt et snev av suksess der han har vært. Han innehar tydeligvis egenskaper stallen vår tydeligvis trenger ifra en manager akkurat nå...

Så det kan godt hende at han klarer å løfte oss.

Det jeg er mer skeptisk til, er om han har egenskaper ala Wilco til å løfte oss på lang sikt....

Det jeg er trygg på, er at Kenneth vil åpne lommeboka si så vidt han overhodet kan nå... I den grad han klarer å skille jobb og privatliv, er han farlig nær å være privat nå. Det er en personlig venn ahn har ansatt nå, en han håper skal lykkes også i "sin neste karriere," som manager...

Så da står jeg tilbake med  håpet, håpet om at Wise "har" noe - noe som gjør at han/Poyet vil bringe glory days back...


Jeg tror det ikke... men jeg har vært skeptisk til manageransettelser før, George Graham tok jeg vel mest feil i...

La oss håpe jeg tar feil igjen, at han vil gjøre min skepsis til skamme og overraske noen og enhver...

Lykke til, Dennis, du er (snart) en av oss nå og fortjener vår fulle støtte.

Go on You Mighty Whites.


...og Kjell, nå skal jeg virkelig gå inn for å få til en nyttårstur til Leeds... Må bort å suge inn den nye atmosfæren [:)] ...du har to drøye måneder på deg nå Dennis...










It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #128 på: Oktober 24, 2006, 04:17:43 »
vi har var vel skeptiske til Graham, o'leary, venables, reid, gray, blackwell og carver..

Den enste jeg ikke ville vært skeptisk til nå var Curbs. Alle andre ville vi vel uansett vært skeptiske til[:)]??

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

berlin

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #129 på: Oktober 24, 2006, 04:17:45 »
Jeg ser at noen tar et forbehold om Wise sin dyktighet eller andre ting rundt fyren, håper ikke det er for siden å si: Hva var det jeg sa!
Jeg tror at alle her på forumet som uten forbehold sier ja til Wise, samtidig er glupe nok til å skjønne at det er umulig å si hvor langt fremover han vil bringe oss. Det er jo jævli mye annet som skal klaffe, f.eks at gode spillere ønsker å spille for Leeds. Tror KB sleit i sommer med å få napp på de beste. Grunnen til at vi skal støtte han er simpelthen: han får oss ut av gjørma, kanskje enda litt lengre, og kanskje også litt mer trøkk/morro i kampene ( Hadde vært bra med 25000+ på kamper, eller? Det holder i massevis for meg. Ingen forbehold fra min side, og de forbeholdene kommer heller ikke senere, da jeg forholder med til hvilken løsning som i det hele tatt er mulig å få til der vi er nå. Hvis vi rykker ned, f**k, men det syntes som det riktige valget pr 23.10

Som det er nevnt her før, Leeds er ikke lenger som Arsenal, heller ikke som Charlton ( Charlton har jo masse bra spillere ) og apropos det: Iain Dowie kommer til å bli enn CCC-manager eller lavere. Hvor lang Wise kan gå aner jeg ikke, vet ikke engang om han er sertifisert for en evt. PL-karriere som manager.


No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense
« Siste redigering: Oktober 24, 2006, 04:22:44 av berlin »

Kjell Skjerven

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #130 på: Oktober 24, 2006, 04:30:11 »
I den tilstanden Leeds er i no tar eg meg til takke med nesten kven som helst berre han får oss ut av sumpa.for nokre veker sia hadde eg vel berre rista påhovudet.Men mannen har vinnerinstinkt og er ein tøffing,det er det Leeds trenger akkurat nå.Korleis han er på lang sikt gjenstår jo sjå,men han fekk jo vetle Millwall til FAcupfinale.

Så spørs det og korleis det blir dette med Chelsealinken hans.Berre resultata kan svare på det.Men eg trur nok at "shoot the Chelseascum" vil høyres i dei neste kampene.

Asbjørn,det blir kjempe med ein nyttårstur,men først blir det Barnsley borte[:)]



http://z4.invisionfree.com/lufcultras04/index.php?
Side before self,every time.

Dennis

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #131 på: Oktober 24, 2006, 04:33:45 »
quote:
Originally posted by Asbjørn


Wise har jo hatt et snev av suksess der han har vært. Han innehar tydeligvis egenskaper stallen vår tydeligvis trenger ifra en manager akkurat nå...



Køppfinale med Millwall, det andre laget utenfor Premiership siden 1982, som klarte den bragden. De tapte klart, men som et følge av at Man Utd var kvalifisert til Champions League, fikk Millwall sjansen til å spille i Europa!
Etter en kort spiller- og managerkarriere i Southampton, fikk han sjansen i Coventry. Her scoret han i sine tre første kamper og ble vel også månedens spiller.
I Swindon, et lag som rykket ned til League Two (vi veit vel alle hvor vanskelig det er å komme direkte tilbake) har han og Gus Poyet hatt en flott start og laget er vel nå nr 4, tross store økonomiske problemer.

Du kan selvsagt definere suksess på forskjellige måter, men jeg synes Wise omtrent har gjort det så godt som mulig, i den korte stunden han har vært manager.
Suksess er ikke alltid basert på trofeer (han har vært nære) men det veit jo du selvsagt godt, gode Asbjørn! [:)]

Det er jo selvsagt mulig 'snev' var en underdrivelse også [:)]

Jeg håper HÃ…PET ditt slår til, Asbjørn! Jeg er optimistisk, i alle fall!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: Oktober 24, 2006, 04:41:28 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Lars E

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #132 på: Oktober 24, 2006, 04:34:10 »
Stiller meg skeptisk til Wise, tror ikke han er rette mannen i det lange løp, men noe måtte jo gjøres nå og det kan vel strengt tatt bare gå en vei her fra.

Blir spennende å se hvilke forandringer Dennis/Gus foretar seg.

Forever Leeds

Forever Leeds

ragnar

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #133 på: Oktober 24, 2006, 04:39:36 »
Det som er viktig nå er å snu trenden på kort sikt. Begynne å vinne kamper igjen. For Leeds er ennå en klubb som det er mer sus over en for eks Swindon.

Wise/Poyet får en skikkelig utfordring, men tror Wise kommer til å klare å røske litt opp i Leeds stallen. Både på godt og vondt.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #134 på: Oktober 24, 2006, 04:40:44 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Du kan selvsagt definere suksess på forskjellige måter, men jeg synes Wise omtrent har gjort det så godt som mulig, i den korte stunden han har vært manager.
Suksess er ikke alltid basert på trofeer (han har vært nære) men det veit jo du selvsagt godt, gode Asbjørn! [:)]




Jaja, jeg vét, Dennis [8D]

Han har utvilsomt levert varene i disse klubbene. MEN, jeg frykter at væremåten hans ikke tåler å lede "in the long run" - At det funker en sesong eller to, men så blir det litt Tom Nordli og han sliter ut omgivelsene (nnnneida, dette er frykt -mest basert på den mennesketypen han virket som som spiller)... jeg frykter det, jeg vét det ikke...



...på den annen side, dette kan jo være en grei måte "å bli kvitt ham" på da, i løpet av en sesong eller to - Da skulle jo finansene være mer i orden og en "skiukkelig" kan komme inn... [:)]

Men nei, nå håååper vi Dennis er mannen. De neste femti år...


Ehh... [:o)]





It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
« Siste redigering: Oktober 24, 2006, 04:41:31 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #135 på: Oktober 24, 2006, 04:42:56 »
Kjære Leeds-venner!
Vi kan jo ikke annet enn å gi denne mannen en sjanse. Vi er så vant til å få så mange vonde slag i ansiktet at vi snart hadde tatt til takke med hvem som helst unntatt Souness. Takk og pris da for at vi slipper DET slaget i trynet også!
Jeg oppfordrer herved alle til å støtte Wise/ Poyet 110%, så får vi bare håpe.....
Det blir ulidelig spennende å se hva som skjer med laget framover, om noen av dagens "underachievers" finner tilbake formen under ny ledelse, og hvilke nye som evt dukker opp. Jeg håper uansett at vi blir kvitt Butler og Crainey og et par til...
I likhet med de fleste andre her inne er jeg utrolig usikker på hva dette vil bringe, men det jeg er SIKKER på er at det ikke kan bli verre enn dagens situasjon...

COME ON YOU WHITES, NOW GIVE US SOMETHING TO CHEER ABOUT!!!

Peter7

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #136 på: Oktober 24, 2006, 04:43:19 »
Scum holder jo ut med Ferguson, selv om han sikkert sliter på omgivelsene.

Suksess hjelper godt til å tåle eksentrisitet.

***
Foxe 4 Australia!
« Siste redigering: Oktober 24, 2006, 04:44:02 av Peter7 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sheridan

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #137 på: Oktober 24, 2006, 04:47:06 »
Støtter ansettelsen av Dennis Wise 100%!
Dette blir BRA for Leeds United!
Nå skal han få tid til å sette sitt preg på laget.
Blackwell fikk 2 år. Wise trenger også tid.

« Siste redigering: Oktober 24, 2006, 04:48:25 av Sheridan »

Dennis

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #138 på: Oktober 24, 2006, 04:47:29 »
quote:
Originally posted by Asbjørn


Han har utvilsomt levert varene i disse klubbene. MEN, jeg frykter at væremåten hans ikke tåler å lede "in the long run" - At det funker en sesong eller to, men så blir det litt Tom Nordli og han sliter ut omgivelsene (nnnneida, dette er frykt -mest basert på den mennesketypen han virket som som spiller)... jeg frykter det, jeg vét det ikke...



Jeg deler også denne frykten, om enn kanskje på et mindre plan. Greame Souness ville for meg vært selve djevelen i managerform. Han hadde nok satt på plass egoistene og kanskje også fått til noen gode resultater, men han blir altfor mye å svelge i lengden. Jager bort de gode spillerne og kjefter mye i media.
Uansett, vi får håpe Wise er mannen som kan snu skuta! I verste fall slik at vi redder plassen, kanskje gjør oss til et topplag, men aller helst tilbake i Premiership!
Som du sier, vi er (håper jeg!) mer eller mindre kvitt utgiftene etter Ridsdale-regimet til sommeren og da kan vi kanskje bli et hett investeringstema.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Mats-

  • Gjest
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #139 på: Oktober 24, 2006, 04:49:53 »
Hvis vi tenker kortsiktig nå, trenger vi en fighter på banen. En som sier " Faen heller, jeg skal gi 110% hver gang jeg tar på meg trøya, fordi jeg bryr meg om jobben min, mine prestasjoner, og klubben" Dessverre er vi ikke så privilegerte at vi har en slik fighter, som f.eks David Batty eller Smithy. Disse personene som vi elsker, mens motstanderen hater. Se på Scum, de hadde Keane, en mann jeg ville taklet av fotene. Men hjemmesupporterne elsket han. Da er vi inne på Dennis Wise, en man jeg personlig skulle ønske jeg kunnen fått møte for og " konfirmert". Som spiller avskydde jeg han, slik som andre supportere avskydde Batty og Smithy. Men, nå er han på vår side, kanskje han klarer å piske de verdiløse laushundene som innehaver den ærverdige hvite trøya. Jeg håper han går med på å aldri, ALDRI igjen tape 5-1 mot Luton.

Jeg er en tilhenger av sambafotballen, jeg fryder meg av tekniske momenter, her og der. Men jeg tror at Leeds ikke passer til den organiserte super fotballen, de er en gjeng med Irer, Skotter, Walisere og Engelskmenn. Jeg ønsker og håper at Wise, tar tak i tingene, og får spillerne til å hate hverandre når de taper 5-1! MOT LUTON!

Ut mot nytt år vil jeg se spillere som blør for drakten, hvis jeg ser en person som trekker seg fra en duell, eller ikke går helhjertet inn i hver eneste duell, ja, da håper jeg at Wise ikke lar de kle på seg skjorte flere ganger i sitt liv!


--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #140 på: Oktober 24, 2006, 04:52:57 »
Dennis, det slo meg nettopp, hadde Leeds ansatt en med fornavn Asbjørn hadde jeg vært veeeldig giret på at han skulle få suksess...

*sukk, misunnelig*







It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sheridan

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #141 på: Oktober 24, 2006, 04:55:25 »
quote:
Originally posted by Mats-

Hvis vi tenker kortsiktig nå, trenger vi en fighter på banen. En som sier " Faen heller, jeg skal gi 110% hver gang jeg tar på meg trøya, fordi jeg bryr meg om jobben min, mine prestasjoner, og klubben" Dessverre er vi ikke så privilegerte at vi har en slik fighter, som f.eks David Batty eller Smithy. Disse personene som vi elsker, mens motstanderen hater. Se på Scum, de hadde Keane, en mann jeg ville taklet av fotene. Men hjemmesupporterne elsket han. Da er vi inne på Dennis Wise, en man jeg personlig skulle ønske jeg kunnen fått møte for og " konfirmert". Som spiller avskydde jeg han, slik som andre supportere avskydde Batty og Smithy. Men, nå er han på vår side, kanskje han klarer å piske de verdiløse laushundene som innehaver den ærverdige hvite trøya. Jeg håper han går med på å aldri, ALDRI igjen tape 5-1 mot Luton.

Jeg er en tilhenger av sambafotballen, jeg fryder meg av tekniske momenter, her og der. Men jeg tror at Leeds ikke passer til den organiserte super fotballen, de er en gjeng med Irer, Skotter, Walisere og Engelskmenn. Jeg ønsker og håper at Wise, tar tak i tingene, og får spillerne til å hate hverandre når de taper 5-1! MOT LUTON!

Ut mot nytt år vil jeg se spillere som blør for drakten, hvis jeg ser en person som trekker seg fra en duell, eller ikke går helhjertet inn i hver eneste duell, ja, da håper jeg at Wise ikke lar de kle på seg skjorte flere ganger i sitt liv!


--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.



Bra skrevet Mats.
Og det jeg tok meg friheten til å fremheve i innlegget ditt - der har vi ikke har noen som helst grunn til bekymring. Ser Wise en spiller som ikke er med på å dra lasset og gir jernet for klubben og fansen, så er det på hue ut! 100% confident på akkurat det!


Peter7

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #142 på: Oktober 24, 2006, 04:56:08 »
quote:
Originally posted by Mats-

Hvis vi tenker kortsiktig nå, trenger vi en fighter på banen. En som sier " Faen heller, jeg skal gi 110% hver gang jeg tar på meg trøya, fordi jeg bryr meg om jobben min, mine prestasjoner, og klubben" Dessverre er vi ikke så privilegerte at vi har en slik fighter, som f.eks David Batty eller Smithy. Disse personene som vi elsker, mens motstanderen hater. Se på Scum, de hadde Keane, en mann jeg ville taklet av fotene. Men hjemmesupporterne elsket han. Da er vi inne på Dennis Wise, en man jeg personlig skulle ønske jeg kunnen fått møte for og " konfirmert". Som spiller avskydde jeg han, slik som andre supportere avskydde Batty og Smithy. Men, nå er han på vår side, kanskje han klarer å piske de verdiløse laushundene som innehaver den ærverdige hvite trøya. Jeg håper han går med på å aldri, ALDRI igjen tape 5-1 mot Luton.

Jeg er en tilhenger av sambafotballen, jeg fryder meg av tekniske momenter, her og der. Men jeg tror at Leeds ikke passer til den organiserte super fotballen, de er en gjeng med Irer, Skotter, Walisere og Engelskmenn. Jeg ønsker og håper at Wise, tar tak i tingene, og får spillerne til å hate hverandre når de taper 5-1! MOT LUTON!

Ut mot nytt år vil jeg se spillere som blør for drakten, hvis jeg ser en person som trekker seg fra en duell, eller ikke går helhjertet inn i hver eneste duell, ja, da håper jeg at Wise ikke lar de kle på seg skjorte flere ganger i sitt liv!


--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.


Hear, hear![}:)]

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Kickthemdown

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #143 på: Oktober 24, 2006, 05:00:54 »
quote:
Originally posted by kato

Dessverre er det en forbanna klovn som skal styre vår kjære klubb. Dette går fluksens til h.....

Respekt for Wise? Hvem faen har respekt for en fyr som slår ned medspillere? Hilsen Callum Davidson

Nå må snart sutregutten fra Harstad gi seg.

Hva med å støtte laget ??

Killa

agehvitstein

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #144 på: Oktober 24, 2006, 05:05:15 »
Jeg støtter også dette 100%. Det kommer til å snu nå. Endelig skal vi slippe
å se spillere som ikke bryr seg om klubben. Wise vil bringe stoltheten tilbake.
 

Ferre

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #145 på: Oktober 24, 2006, 05:11:00 »
Håper Wise kan løfte Leeds igjen. Hva han gjorde som spiller og hvem han spilte for driter jeg i, nå blir han sannsyneligvis ny Leeds manager og vi må alle støtte han.

-WE'LL BE BACK-

Mats-

  • Gjest
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #146 på: Oktober 24, 2006, 05:12:01 »
Da er vi enig, la mannen prøve.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

ragnar

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #147 på: Oktober 24, 2006, 05:12:09 »
Nå fremover vil vi kanskje se et Leeds lag som kjemper og faktisk får litt grønske på drakten.

Tenker Norman Hunter skal bli stolt jeg etterhvert. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Kjell Skjerven

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #148 på: Oktober 24, 2006, 05:18:41 »
Side before self,every time.

berlin

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #149 på: Oktober 24, 2006, 06:43:53 »
det at han kommer fra Chelsea, går over hvis resultaten blir bedre.
Chelsea scum chanten kommer til runge likefullt, det er ikke mot Wise.
Ellers har jeg mange gode minner fra Dorigo (ex chelsea). Hvis fyren gjør det ( relativt sett ) like bra som Dorigo,
så er jeg likegyldig til Chelsea fortiden hans. Husk at vi er langt nede nå, og folk er stressa for tiden, det er sjelden vare at en dyktig manager gidder å
vente 2-3 år eller lengre på å møysommelig bygge opp et lag.
Utenom Graham ( glem El Tel, B.Clough og Jock Stein ) så har vi ikke ansatt "store" navn før heller.
Typer ala Wenger kommer ikke til Leeds på leeeeenge!


No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense
« Siste redigering: Oktober 24, 2006, 06:46:10 av berlin »