EX-SPILLER nå U21 Coach: Jonny Howson ..

Started by Kickthemdown, December 24, 2006, 05:05:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leedsfan

Quote from: The Boy Eddie Gray on January 18, 2012, 16:38:29
It's not yet clear if Norwich will be unrivalled in their bid to land Howson, but with a fee being suggested of around £500,000, the former England Under-21 prospect represents excellent value.

Read more: http://www.metro.co.uk/sport/football/887716-jonny-howson-headed-for-norwich-after-leeds-reluctantly-accept-bid#ixzz1jpBRuQvI

http://www.metro.co.uk/sport/football/887716-jonny-howson-headed-for-norwich-after-leeds-reluctantly-accept-bid

Er det pengene for Pugh som må hentes inn igjen, og legges tilbake i Bates' madrass?

2 mill pund hørtes mye ut.. 500000 er jo bare ridiculous...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Woody

Quote from: RoarG on January 18, 2012, 12:31:39
Sportslig inkompetanse: Grayson, Snodin.
Økonomisk inkompetanse: Bates, Harvey.
Alle 4 må gjerne forsvinne.

Må berre sei meg heilt enig,kor fan e anbisjonane :( :( :(
SINT
SKUFFA
FORBANNA
LIFE IS LEEDS

B-m

Dette er så jævlig latterlig. £500 000 er så helt for jævlig latterlig. Vi må være en av de minst ambisiøse klubbene i det engelske ligasystemet? Jeg mener, klubber som Doncaster, Huddersfield og Watford kjøper mer interessant og klarer å holde på spillere bedre enn oss. Vent å se, Howson og Johnson sentralt på det engelske landslaget om noen år - FAEN!! Howson er ihvertfall 5 ganger bedre enn Johnson som akkurat nå spiller fast sentralt på midten for et topp 10 PL lag..jeg blir kvalm.

Jeg kødder ikke, nå handler det om overlevelse i denne divisjonen. Vi har en meget svak og lite innspilt stall. Vi kommer heller ikke til å kjøpe en forpult jævla spiller som forsterker stallen heller. Snoddy går til sommeren, så Lees og White.. jeg ser absolutt ingen håp for denne klubben lengre
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Odin

Vi er en selgende klubb uten ambisjoner! Neste som går blir vel Snodgrass. Ingen framtid i Leeds for ham med dagens ledelse...han sitter vel kontrakten ut eller leverer inn transfer request...

SindreWikre

Grayson ut , snodin , ut , harvey ut , bates ut ....

Det ødelegger denne klubben!

Skal vi ikke handle så for faen splash pengene så Mr.Leeds blir hvertfall kapteinen og en fantastisk spiller og person!
Pontus ❤

LEO

Det er synd Howson at det var deg som gikk ut og ikke BATES

Håper på skikkelig bråk og demonstrasjon utenfor ER til lørdag.

haak-d

Jeg vet ikke hva Bates har tilbydd Howson i lønn, men siden han ikke vil skrive ny kontrakt er det ingen ting å klage på at vi selger han. Howson kan si nei han og skrive ny kontrakt, men gjør han ikke det så lykke til i Norwich. Spillere som ikke er villige til å bli i klubben og kjempe om opprykk kan bare dra.

RoarG

Quote from: haak-d on January 18, 2012, 17:42:32
Jeg vet ikke hva Bates har tilbydd Howson i lønn, men siden han ikke vil skrive ny kontrakt er det ingen ting å klage på at vi selger han. Howson kan si nei han og skrive ny kontrakt, men gjør han ikke det så lykke til i Norwich. Spillere som ikke er villige til å bli i klubben og kjempe om opprykk kan bare dra.
Kjempe om opprykk? Med hva? Lånesoldater? Han har vel sett hva vi bare aner: Grayson klarer ikke tilføre laget det lille ekstra som skal til for å rykke opp. Howson har jo vært i Leeds i flere sesonger nå, og har selvsagt førstehånds kunnskap om måten klubben ledes på. Grayson er veiet og funnet for lett. Det er verdt å merke seg at han velger Norwich, klubben Leeds rykket opp fra L1 med. Norwich føk rett gjennom nPC, og rykket opp på første forsøk. Folka på Carrow Road vet tydeligvis hva de driver med. Håper at de klarer å berge plassen i PL.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

Det er, såvidt jeg vet, Shaun Harvey som forhandler kontrakter med spillere. Dog er det Bates aka. The Devil's Crayon, som gir budsjettet regner jeg med. Trist at vi fikk så lite for en så god spiller. Tror han vil ta nivået i PL. Tror han kan bli en ny Lampard.

job

....spillere som ikke er villige til å bli.......og kjempe om opprykk....
Det er jo nettopp det Howson har villet lenge. Men han har vel sett den talentløse ledelsen av klubben, og at det ikke fører til opprykk.  >:(
Marching on together!                               Siden 1970

Per-Stian

Salet av Howson er ei stor skam for klubben vår! Sportsleg sett er det muleg å erstatte han, men eit lite stykke Leeds forsvinn ut dørene no. Dette gjer meg trist :'(

job

Quote from: Per-Stian on January 18, 2012, 18:45:44
Salet av Howson er ei stor skam for klubben vår! Sportsleg sett er det muleg å erstatte han, men eit lite stykke Leeds forsvinn ut dørene no. Dette gjer meg trist :'(
Enig. Skandaløst er det rette ordet for det som har skjedd.
Marching on together!                               Siden 1970

Rotor

Med de ambisjonene Leeds har vist de siste årene med å selge gode spillere, så forstår jeg Jonny godt. Han ser at Leeds ikke  klarer  eller har ambisjoner om å rykke opp til PL. Tror desverre at Snoddy, Clayton og Lees også vil bli solgt allerede til sommeren når Leeds har endt sesongen på 10 plass. Det mangler en grunnleggende ambisjon i klubben om å få oss tilbake til PL, og den får vi ikke før Bates er out...MOT

Jon R

Fordi jeg er moderator kan jeg ikke skrive hva jeg egentlig mener om dette. Velger derfor å telle til 10 000 ti ganger før jeg kommenterer ytterligere.

PS: Flybillett Norwegian t/r Gardermoen - Manchester billig til salgs 16-21 mars.
Jon R.

Hobben

Quote from: Jon R on January 18, 2012, 19:10:13
Fordi jeg er moderator kan jeg ikke skrive hva jeg egentlig mener om dette. Velger derfor å telle til 10 000 ti ganger før jeg kommenterer ytterligere.

PS: Flybillett Norwegian t/r Gardermoen - Manchester billig til salgs 16-21 mars.

Tar den gjerne ;)
Rogaland Whites

kalle_92

http://www.thescratchingshed.com/2012/01/leeds-united-norwich-citys-feeder-club/

QuoteAnyone questioning why Leeds United aren’t back in the Premier League yet and why Simon Grayson needs so many players each season need only look at the example set by Norwich City. Key players don’t grow on trees and when you find them, you should do everything in your power to keep them together. Only then will you have success.

Norwich did that. Norwich are now in the Premier League. Leeds United meanwhile sold Max Gradel, Kasper Schmeichel, Jermaine Beckford, Neil Kilkenny, Bradley Johnson, Fabian Delph and now, Jonny Howson. And almost exclusively â€" Kasper Schmeichel aside perhaps â€" these players were followed by average replacements purchased on the cheap.

This is not the philosophy of a club that should be in the Premier League. This is the philosophy of a club languishing in the Championship, spending the absolute minimum each year, happy to make up the numbers. We may as well merge with Barnsley and have done with it…

With some fans already setting fire to season ticket renewal forms and many more claiming they won’t renew, news of Jonny Howson’s exit is only going to make matters worse. Our captain’s jumped ship, why shouldn’t the rest of us? Our irrational sense of loyalty isn’t getting us anywhere after all.

Farewell and good luck Jonny. I honestly don’t blame you…

RoarG

"Merge with Barnsley" ;D. Hvorfor bare Barnsley? En ny klubb bestående av Leeds United, Barnsley, Huddersfield Town og Rotherham United kunne ha slått fra seg. Regner ikke med Sheffield-klubbene. Egoene deres er like store som Leeds' sitt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsulf

Quote from: RoarG on January 18, 2012, 19:25:54
"Merge with Barnsley" ;D. Hvorfor bare Barnsley? En ny klubb bestående av Leeds United, Barnsley, Huddersfield Town og Rotherham United kunne ha slått fra seg. Regner ikke med Sheffield-klubbene. Egoene deres er like store som Leeds' sitt.

Alternativt kan man starte aldeles på bånn av systemet med AFC Leeds eller noe i den duren. Det laget vil nok komme raskere til PL enn det vi sitter og heier på nå.

ooh aah

Dette er katastrofe. Og 500 000 kan vel ikke være seriøst?

Budda

Quote from: ooh aah on January 18, 2012, 19:37:32

I følge YEP:

The Whites were reluctant sellers of their captain, but felt given the 23-year-old’s current deal was set to expire in the summer, they had to allow the move to happen, with a reported £2 million fee.
Endre

kalle_92

Med 5 måneder igjen på kontrakten, høres aksepten desperat ut... Tenk at vi nå kanskje har betalt mer for Pugh, enn det vi får for Howson? Shame on you Grayson and Harvey!

ollan

Quote from: kalle_92 on January 18, 2012, 19:43:09
Med 5 måneder igjen på kontrakten, høres aksepten desperat ut... Tenk at vi nå kanskje har betalt mer for Pugh, enn det vi får for Howson? Shame on you Grayson and Harvey!

Riktig, like desperat som å kjøpe en halvskadet spiller som har knappe 6 mnd igjen av kontrakten......

ollan
Ollan

kolstad

Som Leeds supporter over 40 år har jeg opplevd mange salg. Dette er ikke av de verste, hvis Howson velger å forlater Leeds. Vi spiller på nivå to i England. Er ikke vanskelig å forstå at spillere ønsker å spille på høyeste nivå. Alle forstår at også at lønningene er mye høyere i premier league. Grayson gjør en god jobb ut i fra de ressursene han har til rådighet. Det er ikke Grayson sin skyld at det er lite penger i klubben. Nå har vi mange unge attraktive spillere på gang. Er helt naturlig at de blir ettertraktet av andre klubber som har bedre tilgang til økonomi enn det vi har for øyeblikket. Jeg forsvarer salgene av Gradel og Schmeichel sist sommer. De ble solgt fordi klubben forsto at de mest sansynlig ikke ville fornyet kontrakten sin før den gikk ut. Da er det bedre å selge enn å sitte igjen med ingenting sommeren 2012. Klubben håpet sikkert å overtale Howson til å fornye sist høst. Nå i ettertid viser det seg at det beste har vært å latt han også gått sist sommer. Men dette er en vanskelig balansegang, økonomi mot sportslig satsing. White sin kontrakt går ut til sommeren. Tviler på om han fornyer. Pengene og spill på høyere nivå frister nok. Er ikke som tidligere, klubbfølelsen sitter ikke så tjukk lenger.
Snodgrass, McCormack, Clayton og Thompson har kontrakt til 2013. De tre første har sikkert allerede interesse fra andre klubber. Hva gjør klubben i sommer? Synes det er bedre å få inn noen pund til sommeren enn ingenting sommeren 2013. Det er pengene som rår. Klubber med feite eiere og spill i Premier league har større økonomisk handlerom enn oss. Men ikke gi skylden på det til Grayson. Konklusjonen er at det blir viktig å rykke opp denne sesongen. Når det er sagt så er mesteparten av lagene i divisjonen våres i samme situasjon som oss. Er veldig få lag som kan satse med store kjøp og feite lønninger.

peder

Vurderer å selge min fly billett også (samme datoer)

Idag har jeg bare lyst til å bli en passiv supporter  :(

p0ndus

Dette er unektelig trist. En Howson i toppform som forsvinner er en KLAR svekkelse av troppen.

ollan

support the team....hvem tjener på at du ikke er tilstede Jon? opp med humøret ;)
Ollan

Tom S

Vi snakkes i Leeds, Jon :)
MOT
COME ON LEEDS !!

ollan

Rimelig glad verdenswebben ikke var på plass da Cantona,Batty osv forsvant på begynnelsen av 90 tallet.....de skrev vel brev til hverandre for å utrykke sin misnøye :D
Ollan