Wise forbanna på en spiller ??

Started by marve, February 11, 2007, 00:28:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Promotion 2010

quote:
Originally posted by ToreLA

Hva skjedde da?

May-amy-Wise ble ansatt, tipper jeg.

Personlig synes jeg 21.januar 2005 var en god-dag. Da reddet Bates oss fra konkurs...! [;)]

Krasner og Mackenzie sleng dere i veggen.... Bates er da mer til styreformann enn de foregående 3-4 sjefene.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Hvis agentens utsagn over er korrekte, tror jeg det viser at Shaun Derry er synderen. Han sier jo at Derry var på gjestenes hotell.

Disse utsagnene er nok et ledd i å "ufarliggjøre" hotellbesøket.

kjelvi

Slappt i Leeds

Klassiska Leeds har det kämpigt och en av ledarna, Gus Poyet, har inte varit nöjd med inställningen hos sina spelare.
 â€" De borde leva och tänka fotboll varje minut, men i stället sitter de framför sina Playstations och datorer.
 â€" Om det har varit en bra match på tv och jag frågar vad de tyckte om den svarar de:
 â€" Vilken match?

Fra Aftonbladet. se

pedro

Nå må dere faen meg slutte med denne topicen, vi behøver den ikke. Det er faen meg tungt nok å lese tabellen, 3P i helga som var og 3 nye førstkommende helg er det som teller.
Leedsomaniac

RoarG

Det hjelper ikke å spekulere i den vide og brede på hvem den skyldige er. Ledelsen i klubben får vær så god å offentliggjøre dennes navn raskest. Disse spekulasjonene er bare uverdige [:(!].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Det som det foreløpig fokuseres lite på, er hvem det var som tipset Wise, og hva var denne personens agenda? Skal man bli virkelig paranoid her, kan man lure på om hele saken er iscenesatt av en eller annen som er interessert i å ødelegge for klubben. En x-spiller som vil hevne seg på Wise, Bates & Leeds United?  [:0]

Jon R.
Jon R.

Stifler

Teamtalk sier også det samme om Derry
-Nr 2 er den første taperen-

Promotion 2010

Regner med at dette er som en storm i et vannglass igjen, med fatale følger for klubben.

Derry er vel mannen, men han var bare og besøkte et par kompiser på Palace-hotellet fredag. Om det er regler mot dette vet jeg ikke. Likevel er det kanskje kilden til Wise som har tabbet seg ut? ....og lagd et stort nummer ut av ingenting. Hvis denne kilden er spiller eller ansatt i Palace så forteller det vel mer om ham enn om Derry.

Wise risikerer å få spillergruppen mot seg som følge av sine raske slutninger. Og vi risikerer å få et langt dårligere Leeds United. Vi får nok ikke vite noe fra klubben før i slutten av uken. Da vil vel spilleren enten gå selv eller så bør det komme en beklagelse fra Wise. Hvis det siste skjer.....regner jeg med at den som brakte dette inn for Wise også må gå...!

...og enda mer krøll for oss!!! [:(]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

En typisk tap-tap situasjon,altså [B)].
quote:
Originally posted by Promotion 07

Regner med at dette er som en storm i et vannglass igjen, med fatale følger for klubben.

Derry er vel mannen, men han var bare og besøkte et par kompiser på Palace-hotellet fredag. Om det er regler mot dette vet jeg ikke. Likevel er det kanskje kilden til Wise som har tabbet seg ut? ....og lagd et stort nummer ut av ingenting. Hvis denne kilden er spiller eller ansatt i Palace så forteller det vel mer om ham enn om Derry.

Wise risikerer å få spillergruppen mot seg som følge av sine raske slutninger. Og vi risikerer å få et langt dårligere Leeds United. Vi får nok ikke vite noe fra klubben før i slutten av uken. Da vil vel spilleren enten gå selv eller så bør det komme en beklagelse fra Wise. Hvis det siste skjer.....regner jeg med at den som brakte dette inn for Wise også må gå...!

...og enda mer krøll for oss!!! [:(]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

MrK

En overreagering fra Wise igjen!

I denne stund burde en kun ha fokus på prestasjoner og poeng - men Wise snur alt på hodet med å få fokus på en "mole" som mest sannsynlig er storm i et vannglass.

Han fortsetter som han slapp som spiller - brusehode og oppfarende.

Håper at noen forteller han hva han skal ha fokus på........

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Peter7

Orkan i et eggeglass kanskje - men er ikke denne type diskusjoner noe av det vi kan bruke dette forumet til da?

Hvis noen har store problemer med at det er 10 sider om saken her, er det jo bare å la være å lese dem.

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

kjelvi

quote:
Originally posted by Peter7

Orkan i et eggeglass kanskje - men er ikke denne type diskusjoner noe av det vi kan bruke dette forumet til da?
Hvis noen har store problemer med at det er 10 sider om saken her, er det jo bare å la være å lese dem.

Er enig!
Over 5.200 hits på og gudene vet hvor mange bidrag viser at saken engasjerer. Skulle likevel gjerne ha hatt saken og topicen foruten...

Crainey 4 Scotland.....
Kjekt å se at folk har humor!

Gunnien

quote:
Originally posted by Jon R

Det som det foreløpig fokuseres lite på, er hvem det var som tipset Wise, og hva var denne personens agenda? Skal man bli virkelig paranoid her, kan man lure på om hele saken er iscenesatt av en eller annen som er interessert i å ødelegge for klubben. En x-spiller som vil hevne seg på Wise, Bates & Leeds United?  [:0]

Jon R.

dette burde heilt klart Sture Sivertsen komme med ein inntresanne teori på..

Eriksen55

Fortsatt uenig jon, for du har ingen anelse om hvordan saken har kommet frem, hvordan spillerne fikk vite det. Det blir det samme som at jeg skal gå rundt å si at helene rask er ræva i senga, mens jeg egentlig aldri har sett henne utenom på bilder. Skjønner du ikke det a? At du ikke kan mene noe så sterkt om noe ingen her inne har peiling på?!

Men om sannheten kommer frem, Wise har driti seg ut, ja da skal jeg være den første til å "slakte" han. Men Sånn saken står nå, så vet som sagt ingen av oss noen ting.

Hva om alle spillerne sa at ondet måtte ut,og wise måtte ta hensyn til lagets ønske. hva da jon?

Vent å se, sannheten kommer. da trekker vi konklusjoner :)

pedro

Ja da har jeg totalt misforstått hensikten med dette forum og beklager det, men synes det er veldig trist at såkalte Leeds supportere skal være med på slike spekulasjoner uten noe som helst snev av fakta. Saken har tatt helt av og bidrar kun til å dra klubben vår enda lengre ned i gjørma og det blir ikke bedre av at vi henger oss med på sladderen. Amen
quote:

Crainey 4 Scotland!

Leedsomaniac

Sverre

For å henge meg litt på sladderen, så sies det nå at Gary Kelly forlot Elland Road tidlig lørdag formiddag.

Han skal også ha blitt nektet adgang til Thorp Arch mandag morgen...

Det rimer også med at Gary Kelly tjener store penger i klubben, og det hele kan være en regissert sak fra øverste hold i Leeds United.

I såfall rimer det litt med behandlingen av Kevin Blackwell for et halvårs tid siden.  Er stygt redd for at det kan bli rettsaker ut av disse to sakene i fremtiden.

R - R

quote:

Jon R.

Hehe, eit av dei villaste rykta i så måte er at Butler blei tipsa av vaskemannen på ER som såg Derry i garderoben til CP etter kampen, og Butler gjekk så vidare med informasjonen til Wise fordi han og Derry hadde ein feide.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Peter7

The Butler did it ...

Kan for øvrig ikke skjønne at noen ser noe som helst humoristisk med det som står nedenfor her:

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lars E

quote:

The Butler did it ...

Kan for øvrig ikke skjønne at noen ser noe som helst humoristisk med det som står nedenfor her:

Crainey 4 Scotland!

[:p]

Forever Leeds

Forever Leeds

Masinga

quote:
Originally posted by Sverre

For å henge meg litt på sladderen, så sies det nå at Gary Kelly forlot Elland Road tidlig lørdag formiddag.

Han skal også ha blitt nektet adgang til Thorp Arch mandag morgen...

Det rimer også med at Gary Kelly tjener store penger i klubben, og det hele kan være en regissert sak fra øverste hold i Leeds United.

I såfall rimer det litt med behandlingen av Kevin Blackwell for et halvårs tid siden.  Er stygt redd for at det kan bli rettsaker ut av disse to sakene i fremtiden.

Hvis det hele er regissert, er forholdene på Elland Road enda verre enn jeg trodde. Da er det blitt et redselskabinett der Mr. Bates og hans lille pygmè herjer rundt uten at noen tør ta til motmæle.

Eller når har Leeds United tenkt å komme med noe offisielt i denne drittsaken? Siden det ikke sies noe som helst, kan det virke som lille pygmè virkelig har dummet seg ut.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Svend Anders

Leeds har etter det jeg vet ikke tenkt å si noe om hvem spilleren er.

Hvilke kilder/bevis er det som støtter "sammensvergelsesteorien" som bl.a. redaktøren kommer med her?

Hvorfor er Palace-ledelsen plutselig så veldig opptatt av å si at dette ikke var rare greia å bry seg om?

Selv om jeg vet at alle, inkludert meg selv, spekulerer i hvem som kan ha gjort hva her, vil jeg oppfirdre til IKKE Ã... TREKKE KONKLUSJONER før ting er noe mer avklart.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Svend Anders

Og for ordens skyld:

Kveldens reservelagstropp: (jeg vil anta at den "skyldige" ikke er blant disse)

Stack, Hutton, Stansfield, Bayly, Wilkinson, Vermooten, Carole, Einarsson, Ameobi, Rothery, Gardner.
Subs: Lund, Hotchkiss, Brown, Ovington, Fisher.

Elliott rekker tydeligvis ikke hjem fra skolen i tide i dag heller...

SA

Følges på:

Runar

Elliot, Rose osv....er vel vekke med England u17

Marius Høeg

"Selv om jeg vet at alle, inkludert meg selv, spekulerer i hvem som kan ha gjort hva her, vil jeg oppfirdre til IKKE Ã... TREKKE KONKLUSJONER før ting er noe mer avklart."

Jommen sa jeg smør! Det var sandelig den riktige rævva som prompa....

Bites Yer Legs

quote:

Ser at Wise fortalte de andre spillerene om incidenten rett før kampen. Han er sannelig enda dummere enn jeg trodde. [xx(]

Jon R.

Snakk om å trekke konklusjoner ut av løse luften. Eneste håndfaste utfall av Wises "dumme" peptalk var at vi slo Palace. Ã... slå Palace er slettes ikke dumt.

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

kjelvi

Jordan critical of Wise approach
Crystal Palace's Simon Jordan has questioned Dennis Wise's influence over his squad after Wise claimed his team line-up was leaked to Palace.
Wise accused one player of informing the Eagles of his team before the Whites' 2-1 win last Saturday and insists the player will never play for Leeds again - but the Elland Road chief has so far refused to name names.
Jordan told the Daily Mirror: "If you're going to say that a player is never going to play for the club again because of this, that and the other, then say it and name and shame. To make a statement and then not substantiate it is ridiculous.
"Would it bother me if it was the other way round? I would flip this on its head. I would be concerned that my manager did not have control of his charges.
"If I was Dennis' chairman, I would be thinking: 'Hang on a second, these are your charges, they're under your control, under your jurisdiction and they're betraying my football club. So what exactly are you doing with these players on the training ground, Dennis?'.
"If a player doesn't feel he has any loyalty to you, there's a problem."

Kilde: TeamTalk

Svend Anders

[;)] Godt å se du fortsatt følger laget, Marius!

Tenkte ikke på at Elliott kanskje var på landslagsoppdrag, Runar.

Jordan's uttalelser tar jeg med en klype salt; hvor vil han med det?

For dere som har fulgt med reservelaget litt mer enn meg - er det uvanlig at reservekeeperen fra a-laget i helgen ikke er med i reservetroppen noen dager etter?

SA

Følges på:

Per-Stian

quote:
Originally posted by Svend Anders

For dere som har fulgt med reservelaget litt mer enn meg - er det uvanlig at reservekeeperen fra a-laget i helgen ikke er med i reservetroppen noen dager etter?

SA

Du vil altså ikkje bidra til å spekulere om "tystaren" kan vere Neil Sullivan, SA? [;)]

Svend Anders

Nei, det ville selvsagt være altfor drastisk, Per-Stian.

Helt ærlig, jeg bare lurte på "normalen" her. Uansett vanskelig å tolke, siden Stack må spilles i form og Lund muligvis ikke får kamptrening andre steder (eller er han i aksjon for juniorene også?).

SA

Følges på: