Leeds lagt ut for salg!!

Started by MacMurder, July 07, 2007, 03:35:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marve

quote:
Originally posted by Robert H.

Da skjønner du ikke noe. Sannsynligheten for at et av verdens største og mest velrenommerte revisorselskaper skal la seg bestikke av Ken Bates er lik null.

Det er en vesentlig forskjell på å utøve innflytelse og drive med bestikkelser. Selvfølgelig har Bates hatt innflytelse på KPMG ettersom han vitterlig har vært en av klubbens største kreditorer!

quote:
Originally posted by h.b

Legg merke til denne setningen
I think we proved proof of funds of £10million against his £350,000 yet we still lost
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=476398&CPID=11&clid=2&lid=2&title=Franks+admits+Leeds+defeat
Hvis ikke dette er noe som det lyser bestikkelser langt på vei så skjønner ikke jeg noe

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Er enig med deg jeg robert H.Går jo utfra at moralen til folka i england ikke er helt på tryne .

Sverre

quote:

Da skjønner du ikke noe. Sannsynligheten for at et av verdens største og mest velrenommerte revisorselskaper skal la seg bestikke av Ken Bates er lik null.

Det er en vesentlig forskjell på å utøve innflytelse og drive med bestikkelser. Selvfølgelig har Bates hatt innflytelse på KPMG ettersom han vitterlig har vært en av klubbens største kreditorer!

quote:
Originally posted by h.b

I think we proved proof of funds of £10million against his £350,000 yet we still lost
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=476398&CPID=11&clid=2&lid=2&title=Franks+admits+Leeds+defeat
Hvis ikke dette er noe som det lyser bestikkelser langt på vei så skjønner ikke jeg noe

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Den var vel litt sterk, Robert...

venadis

Enig Boxman, helt for jævlig mye syt her inne nå, herregud[:(!]
quote:
Originally posted by Boxman

Dette må vel være det mest patetiske jeg har lest noen gang! Ytterligere kommentar skulle være unødvendig vil jeg tro!?!
Forresten, jeg legger til at du for all del bare må begynne å holde med Scum. De har flere sånne som deg!

quote:
Originally posted by h.b

For første gang i mitt liv vurderer jeg å skifte klubb. Har vanskeligheter med å holde med en klubb som er til de grader gjennomsyret av korupsjon og kriminalitet

Proud to be Leeds!

Boxman

Har ikke du forsvunnet over The Pennines enda?
Leeds United lever videre, og det utmerket uten sånne som deg!

quote:
Originally posted by h.b

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Leeeeeeeeeeeeds

Svend svend. Hva har du gjort. Måtte dra tidlig fra jobb og når jeg kom hjem så ringte BBC. Ja , ja . Gjort er gjort. Får bare håpe dette betyr fremgang for alle. Blir litt moro da...........

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

pesi

Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land

Every day, we're all gonna say
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Everywhere, we're gonna be there

Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud

We've been through it all together
And we've had our ups and downs (ups and downs!)
We're gonna stay with you forever
At least until the world stops turning 'round

Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

[edit] External Links[8D][8D][8D][8D]

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Sverre

OK - mye syt, aksepterer det.  Kommer ikke bort fra det heller, dessverre, slik situasjonen er i dag.

Et spørsmål;
Ikke til noen spesielle av dere - men hva (positivt) har Ken Bates gjort siden han kom til klubben?

Han har vært her i 2.5 år nå, og noe er det kanskje...?

h.b

[:(!][:(!][:(!][:(!]
quote:
Originally posted by pesi

Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land

Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

We've been through it all together
And we've had our ups and downs (ups and downs!)
We're gonna stay with you forever
At least until the world stops turning 'round

Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

[edit] External Links[8D][8D][8D][8D]

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!

[:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!]

Robert H.

Hvordan det, Sverre?

Jeg skjønner at folk er skuffa, det er jeg også, men å beskylde KPMG for å motta bestikkelser blir rett og slett for useriøst...

quote:
Originally posted by Sverre

quote:

quote:
Originally posted by h.b

Leeeeeeeeeeeeds

Nå får dere slutte å syte. Thats life. You win some and you loose some. HUSK. Skal dere være Supportere( med stor S) så betyr dette ingenting. Vi har en klubb og den skal ihvertfall JEG stå ved i gode og vonde dager. TIL JEG DØR.
Med Vennlig hilsen
Viktor LEEDS Høgseth

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

mari

Bytte klubb må da være en total umulighet ?? Blir vel heller slik at interessen dabber av for en periode. Eller i verste tilfelle at den blir borte.....

Men kjenner jeg mitt syke sinn rett er jeg like ivrig til helgen for å få med meg treningskampen mot York på radio. Er det noen som har laget ? (spøk). Fattig trøst midt oppe i dette er at klubben forhåpentligvis kan begynne å signere spillere - trolig blir det salg ut og free transfers inn.... Men Prutton, Thompson, Mullan, Coughlan, Constantine, Marques tror jeg faktisk er gode nok - sammen med spillere som Douglas, Derry, Heath, Lewis + ungdommene til at vi bør kunne være med å kjempe.......om opprykk ??????

Det ryktes jo at spillerne allerede virker bedre trent...Akkurat der har jeg tro på Wise og Poyet.

Robert H.

Takk, det er supportere som deg Leeds United trenger nå!

Og ikke minst: Gratulerer med nytt navn!

quote:
Originally posted by Leedsvik

Nå får dere slutte å syte. Thats life. You win some and you loose some. HUSK. Skal dere være Supportere( med stor S) så betyr dette ingenting. Vi har en klubb og den skal ihvertfall JEG stå ved i gode og vonde dager. TIL JEG DØR.
Med Vennlig hilsen
Viktor LEEDS Høgseth

GLORY GLORY LEEDS UNITED

h.b

Robert. Når en annen budgiver byr mer enn 30 ganger enn hva Bates gjør og ikke får klubben, så er det noe som ikke stemmer

Pheriox

Var ikke KPMG innblandet i Enron-skandalen eller noe tilsvarende?
Vil nok tro at KPMG har ryddet opp internt etter det.

Er det sikkert at klubben nå vil være (tilnærmet) gjeldsfri?
Var ikke det resultatet av CVA'en, som det nå ikke blir noe av?
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

h.b

kpmg var også borti t5pc

marve

quote:

OK - mye syt, aksepterer det.  Kommer ikke bort fra det heller, dessverre, slik situasjonen er i dag.

Et spørsmål;
Ikke til noen spesielle av dere - men hva (positivt) har Ken Bates gjort siden han kom til klubben?

Jeg prøver  heheh han har vell gjort oss gjeldfrie nå .Og han var vell den eneste som ville ha oss når det virkelig var ille til med økonomien i leeds (Hvor var morris ,redbus og pearson da ???).
Han sørga vell også for at vi kunne få sett leeds mye på tv i fjor hehehe eller var det kansje å ta litt hardt i .

Robert H.

Som vanlig så overforenkler du så jeg nesten blir irritert. Hadde ting vært så enkelt så hadde ikke Ken Bates fremdeles vært eier av vår kjære klubb.

quote:
Originally posted by h.b

Robert. Når en annen budgiver byr mer enn 30 ganger enn hva Bates gjør og ikke får klubben, så er det noe som ikke stemmer

abbe

quote:

Det, min gode mann, er pisspreik. KPMG har vært involvert i mye snusk opp i gjennom. Bestikkelser er ingen umulighet.... At Bates sparker penger i KPMGs retning i stedet for i LUFCs retning hadde ikke sjokkert meg.

Sverre

quote:

Hvordan det, Sverre?

Jeg skjønner at folk er skuffa, det er jeg også, men å beskylde KPMG for å motta bestikkelser blir rett og slett for useriøst...

quote:

quote:

quote:
Originally posted by h.b

Jeg har aldri antydet at de mottar bestikkelser, men derfra til å hevde at Finance Credit's revisorer er blant verdens mest velrenomerte er det et stykke vei å gå.  Det var bare det jeg prøvde å få frem.  Vi har vel en tidligere ansatt (tror jeg) her på OEF som heller ikke har skrytet KPMG opp i skyene akkurat.

h.b

hele prosessen virker som en måte å få klubben tilbake til Bates på

Boxman

Vel Sverre, hvis vi forutsetter at denne avtalen blir stående, og godtatt av alle involverte parter, så har Bates gjort Leeds United gjeldfri. Og det har vi vel ikke vært på det jeg kan huske.
Ellers er jeg enig med deg i at Bates ikke er fremtiden for Leeds United. Men han(evt hans støttespillere) har tross alt brukt noen millioner på klubben frem til nå, og jeg har ikke noe problem med at han får dem, og litt til, tilbake ved et salg.
Og hvis ingen er interessert i å kjøpe/investere, så mener jeg vi kan klandre dem like mye som Bates. Hvor var de når Krasner & Co solgte seg ut? Hvor er Revie, Sainsbury og alle andre som har stått frem med lovnader om gull og grønne skoger?
Store ord hjelper ikke Leeds United. Det må handling til, og så vidt jeg kan se, er Bates den eneste som faktisk har handlet, og ikke bare pratet.

quote:

Et spørsmål;

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Robert H.

Her er det vel du som driver med verre ting en pisspreik. Har du noen eksempler på dette angivelige snusket?

quote:
Originally posted by abbe

quote:

Det, min gode mann, er pisspreik. KPMG har vært involvert i mye snusk opp i gjennom. Bestikkelser er ingen umulighet.... At Bates sparker penger i KPMGs retning i stedet for i LUFCs retning hadde ikke sjokkert meg.

abbe

quote:
Originally posted by Leedsvik

Med Vennlig hilsen
Viktor LEEDS Høgseth

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Man støtter ikke hva som helst!!! Jeg liker ikke å bli holdt for narr. Dette er som om kona p*ler hele bygda og kommer hjem osende av mannesvette.... Skal man da liksom bare ta i mot med åpne armer? Et eller annet sted går en grense. Når en grisk, geriatrisk, dement, ond idiot som har bevist sin totalt manglende evne til å lede Leeds united stikker av med klubben etter å ha bydt knapper og glansbilder...ja da er det pinadø lov å reflektere over sitt forhold til denne klubben!!! Det skulle bare mangle!!

Tobb

Utrolig kjipt å komme hjem fra jobb og få denne i fleisen! :(

Forstår ikke hvordan det er mulig.... Nok en skuffelse for oss trofaste fans av verdens mest uheldige klubb!

Heldigvis er det fansen som for meg representerer identiteten til den klubben jeg er så gla i, ikke nødvendigvis hvem som sitter som eiger.. Ledelsen i klubben vil forandre seg over tid, det samme vil manager og spillere, men fansen vil uansett være den samme..

MOT

venadis

Vi hadde vel en gjeld i størrelsesorden 1,4 milliarder før KB kom inn første gang, og faktisk, som eneste mann tørte og overta. Pr dato har vi vel lite igjen av denne gjelden. At vi ligger i en ræva sportslig posisjon rent tabellmessig ++++ er trist, men nå har vi hvertfall en klubb vi kan følge med på. Det er naivt og tro at alt plutselig skulle bli så mye bedre med eventuelle andre eiere. Skulle det skjedd måtte vi fått inn personer med penger, med penger menes så store summer at en vanskelig ville funnet noen. Nå har alle hatt muligheten til å by på klubben vår, få benyttet muligheten og da nytter det lite og syte over KB's seier. Ingen andre ønsket oss sterkere enn han, trist, men sant.

Nå må det for helsikken være på tide og rette blikket fremover, denne sommeren har så langt vært et sant helvete og nå viiiiil vi ha slutt på elendigheten.

Lets play football....MOT.....Amen
quote:

Et spørsmål;

h.b

Er så lei dette. Hvor var de. etc.
For meg så betyr denne avtalen like mye redelighet som disse som jukser trygd for flere hundre millioner.
De vil da ha en bedre økonomi selv. Eller betyr ikke det noe hvordan man blir gjeldrfri bare man blir det
quote:
Originally posted by Boxman

Vel Sverre, hvis vi forutsetter at denne avtalen blir stående, og godtatt av alle involverte parter, så har Bates gjort Leeds United gjeldfri. Og det har vi vel ikke vært på det jeg kan huske.
Ellers er jeg enig med deg i at Bates ikke er fremtiden for Leeds United. Men han(evt hans støttespillere) har tross alt brukt noen millioner på klubben frem til nå, og jeg har ikke noe problem med at han får dem, og litt til, tilbake ved et salg.
Og hvis ingen er interessert i å kjøpe/investere, så mener jeg vi kan klandre dem like mye som Bates. Hvor var de når Krasner & Co solgte seg ut? Hvor er Revie, Sainsbury og alle andre som har stått frem med lovnader om gull og grønne skoger?
Store ord hjelper ikke Leeds United. Det må handling til, og så vidt jeg kan se, er Bates den eneste som faktisk har handlet, og ikke bare pratet.

quote:

Et spørsmål;

Proud to be Leeds!

Sverre

quote:
Originally posted by h.b

hele prosessen virker som en måte å få klubben tilbake til Bates på

Igjen er jeg enig, og jeg understreker det viktige ordet...

abbe

quote:

Her er det vel du som driver med verre ting en pisspreik. Har du noen eksempler på dette angivelige snusket?

QuoteOriginally posted by abbe

QuoteOriginally posted by Robert H.

Hva om du rett og slett googler KPMG scandal.....

Robert H.

Det er ikke til å unngå at så store selskaper som KPMG kommer opp i uheldige episoder. Poenget her var om de har mottatt bestikkelser fra Ken Bates eller drevet med gjentatt snusk som andre hevder. Dersom det viser seg at de i denne saken har latt seg bestikke så skal jeg spise hatten til Jon R!

quote:

quote:

Hvordan det, Sverre?

quote:

quote:

quote:
Originally posted by h.b

Jeg har aldri antydet at de mottar bestikkelser, men derfra til å hevde at Finance Credit's revisorer er blant verdens mest velrenomerte er det et stykke vei å gå.  Det var bare det jeg prøvde å få frem.  Vi har vel en tidligere ansatt (tror jeg) her på OEF som heller ikke har skrytet KPMG opp i skyene akkurat.

Boxman

Skjønner ingenting du!
Astor, Krato etc ettergir all gjeld nå sokm Bates fikk tilslaget. Med en annen kjøper, ville de kreve like mye som andre kreditorer. Og når du da vet at de stod for over 50% av gjelden, ville det ikke blitt mer på andre kreditorer uansett.
Dessuten, 30 ganger mer enn 8p pr £, blir altså $2,4 pr £, så det faller på sin egen urimelighet. Og beviser at du ikke vet hva du snakker om...

quote:
Originally posted by h.b

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!