Main Menu

Rykter

Started by soumoh, August 13, 2007, 17:42:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kickthemdown

quote:
Originally posted by Sleivind

quote:
Originally posted by Ferre

Ryktes at Douglas er på vei ut. Synes ikke det er et stort tap. Med Thompson, Prutton, Hughes, Westlake, Howson, Derry, Bayly og Delph (har jeg glemt noen?) som alternativer på midten, kommer vi ikke til savne Douglas. Hvis vi får noen £100.000 for Dougie kan vi bruke de pengene til å hente et par kantspillere (Logan fra City?). Krigere på midten har vi nok av.

-WE'LL BE BACK-

Ã... jeg som trodde han var venstreback [8)].. Som tilfeldigvis ble brukt for anledningen på høyrekant noen kamper for City i sommer...

Ikke godt å vite !

Alta-White

Er ikke Logan høyreback?

Og hvor blir det av ungutten fra Tranmere som det gikk rykter om her for ett par dager siden?

Ferre

Hmm, nei ikke godt å vite. Var sikker på at han var en kantspiller, mener å ha lest det diverse steder.

-WE'LL BE BACK-

Tom S

Fraze vil vise seg tilliten verdig utover sesongen.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

quote:
Originally posted by Tom S

Fraze vil vise seg tilliten verdig utover sesongen.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Jeg tror også at karrieren vil få seg ett oppsving for den godeste Frazer i Burnley ..

Alta-White

Jon R

quote:

--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by midjo:  copy-paste fra "Support Wise tråden"

Douglas er ute i løpet av morgendagen. Skal en tro ryktene er han reist fra Irlandtroppen for å delta i transferforhandlinger.

--------------------------------------------------------------------------------

Hvor har du dette ryktet fra, midjo? Har jeg gått glipp av noe her på OEF? [:0]

Jon R.

Jon R.

peacock

Karriereoppsving for Frazer? Han må nok ned i Unibond League for å kunne være i nærheten av å dominere; dessverre.

McMidjo

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Originally posted by midjo

Douglas er ute i løpet av morgendagen. Skal en tro ryktene er han reist fra Irlandtroppen for å delta i transferforhandlinger.

Hvor har du dette ryktet fra, midjo? Har jeg gått glipp av noe her på OEF? [:0]

Plukket det opp på WACCOE - hvor det er 'silly season' hele året. [:)]
Denne 'nyheten' hadde visst vært annonsert på Sky Sports News tidligere idag.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Kickthemdown

Nytt rykte :

Erstatteren til Douglad heter David Thompson ...

Alta-White har forøvrig laget dette ryktet selv .. [:)]

McMidjo

quote:
Originally posted by Alta-White

Nytt rykte :

Ã... neida - det ryktet gikk også på WACCOE for noen dager sia - og ser ut til å dukke opp med ca en måneds mellomrom...[:)]
Det går litt sport i dette innimellom!
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Jon R

Enda flere gamliser inn på midtbanen vår? Nei takk! Ikke så lenge vi har typer som Howson og Bayly i troppen. [:)]

Jon R.
Jon R.

Kickthemdown

quote:
Originally posted by midjo

quote:
Originally posted by Alta-White

Nytt rykte :

Ã... neida - det ryktet gikk også på WACCOE for noen dager sia - og ser ut til å dukke opp med ca en måneds mellomrom...[:)]
Det går litt sport i dette innimellom!

Seriøst? Didnt know.. Vet han var linket for ett år siden eller noe sånt .. Litt samme type som Prutton bare langt bedre , når han engang iblant er skadefri.. [8)]

Hvis vi selger Douglas og plassen går til Howson så er det nok en grunn til feiring. Men jeg tipper Prutton får den etterhvert... DA er Thopson et bedre alternativ..

Killa

sindre12

Former Hull owner Adam Pearson is planning a shock £30million takeover of Leeds.

hva er dette,,==

Beckford 4 England!
Beckford 4 England!

KeyserSoze

Nå tror jeg du har funnet en gammel sak Sindre...:)

kjelvi

Striker John Hartson is fed up at West Brom and wants manager Tony Mowbray to rip up his £1m-a-year contract. (Daily Mirror)

Robert H.

Nei, det har han ikke. Det er en liten sak i Daily Mirror i dag angående dette

quote:
Originally posted by KeyserSoze

kjelvi

quote:

Former Hull owner Adam Pearson is planning a shock £30m takeover of Leeds. (Daily Mirror)

Fra DAGENS avis!

kjelvi

quote:
Originally posted by kjelvi

Striker John Hartson is fed up at West Brom and wants manager Tony Mowbray to rip up his £1m-a-year contract. (Daily Mirror)

MOWBRAY WARNS HARTSON TO SHAPE UP
West Brom boss Tony Mowbray has ordered striker John Hartson to "get himself into condition" if he wants a future with the club.
Hartson, who is out of contract at the end of the current season, last featured for the Baggies first team in February and even failed to make the reserve squad which beat visiting Bradford 3-0 on Monday evening.
And Mowbray said: "I like John Hartson, but he needs to get himself into the condition I expect him to be in if he is to get into our team.
"He is working extremely hard and when I feel he is ready for the team he will be involved."

h.b

Trokke akkurat på dette jeg. 30 mill er for lite. Skal han kjøpe ut Bates nå trengs det nok 60 mill pund. Noen penger skal jo bort ifølge denne avalen om at så og så mye penger skal til kreditorene hvis Bates selger innen 1 år

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

fmtj

quote:

quote:

Former Hull owner Adam Pearson is planning a shock £30m takeover of Leeds. (Daily Mirror)

Fra DAGENS avis!

NEIIIIII!!!! Ikke mer av detta[xx(]!
Yeboahs vitne

h.b

Skal vi lage et eget topic kanskje. Ypperlig å diskutere dette omat og omat og omat

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

auren

Hva er egentlig "ryktene" om John Hartson kjelvi? Eller vil du poengtere at dette er en mann du vil ha til Leeds?

En aldrende "stjerne" med holdningsproblemer ønsker jeg ikke til Leeds United!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kjelvi

quote:
Originally posted by auren

Hva er egentlig "ryktene" om John Hartson kjelvi? Eller vil du poengtere at dette er en mann du vil ha til Leeds?

Poenget er at Hartson trolig (?) blir frislipt fra WBA i løpet av dager.
Gjennom hele våren ble han låne-linket til Leeds, med sitater da både fra han og Dennis W om at det var ikke helt uaktuelt.
Ser ikke vekk fra at han er aktuell for Leeds eller ønsket av Dennis...
Anser dette som et relevant 'rykte' under denne tråden!

Hva jeg ønsker...?!
Om han aksepterer en kontrakt innenfor vår lønnsstruktur/-tak ut sesongen. Gjerne! Faktisk - svært gjerne!!
Tung og gammel, men bør fortsatt være en måljeger av dimmensjoner på vår L1-nivå.

Karl Hot Shot

quote:

quote:

Gjennom hele våren ble han låne-linket til Leeds, med sitater da både fra han og Dennis W om at det var ikke helt uaktuelt.

Hva jeg ønsker...?!
Om han aksepterer en kontrakt innenfor vår lønnsstruktur/-tak ut sesongen. Gjerne! Faktisk - svært gjerne!!
Tung og gammel, men bør fortsatt være en måljeger av dimmensjoner på vår L1-nivå.

Galehuset på Elland Road er nesten komplett med John Hartson! På den annen side kan de være så gale de egentlig vil, bare det rent sportslige viser framgang (var jeg ikke tilgivende, dere, med den siste setningen?).

lojosang

Jo, det var ikke helt deg, Karl. Du har ikke feber? [:P]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Svend Anders

quote:
Originally posted by h.b

Trokke akkurat på dette jeg. 30 mill er for lite. Skal han kjøpe ut Bates nå trengs det nok 60 mill pund. Noen penger skal jo bort ifølge denne avalen om at så og så mye penger skal til kreditorene hvis Bates selger innen 1 år

De skal ha 50% av "overskuddet" i salgssummen.

Altså vil det være mye billigere å kjøpe klubben om 11 måneder.

Da passer det jo godt å starte planleggingen tidlig. Det er jo det det står...

Time vill shåvv.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Sydhagen

tror ikke at bates kommer til å selge leeds united..tror han er innbitt på å vise fansen at han klarer å få leeds tilbake i toppen
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Beckford

Maybury kom igjen!!!:D har hørt rykter om Dean Kenton er brukbar? noen som vet nokke mere konkret om den spilleren??

kjelvi

quote:

quote:

Hva jeg ønsker...?! Om han aksepterer en kontrakt innenfor vår lønnsstruktur/-tak ut sesongen. Gjerne! Faktisk - svært gjerne!!

West Brom are keen to offload striker John Hartson, who wants to join Swansea, before the transfer window closes on 31 August. (The Sun)

Nottingham Forest are among the clubs to have inquired about John Hartson after West Bromwich Albion said that they are willing to pay off the forward, who earns about £15,000 a week. (Times)

Budda

Sier nei takk til Hartson. Gammel og treig spiller som er langt over the top. Vil ha unge og sultne spillere. Ikke have been's med holdningsproblemer
Endre

flynn

quote:
Originally posted by Budda

Sier nei takk til Hartson. Gammel og treig spiller som er langt over the top. Vil ha unge og sultne spillere. Ikke have been's med holdningsproblemer

Kloke ord Budda, men skulle nesten bare mangle med det nicket [:o)]

flynn