Main Menu

Rykter

Started by soumoh, August 13, 2007, 17:42:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pale

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1811_2677929,00.html

Rob Jones vil til Leeds. Vi er visst interessert,(hvis ikke agenten bare bruker oss for å få en bedre avtale), men Hibs vil ikke slippe han. Sikkert en bra stopper? Noen som vet noe.

Karl Hot Shot

Saken er at Rob Jones er en fantastisk god midtstopper. Han er helt suveren i lufta. Jeg har sett ham live flere ganger og jeg har aldri sett ham gjøre annet enn strålende matcher.

Da Rob Jones meldte overgang fra Grimsby Town til Hibernian FC i fjor sommer, fikk han en dårlig 4-årskontrakt med Hibernian. Det som foregår nå, er bare et taktisk spill fra agenten hans for å skaffe Rob Jones en bedre kontrakt med Hibernian. Det er forhandlinger på gang. Og ingen kan annet enn å forstå Jones og agenten hans. Jones var en av SPLs aller beste spillere siste sesong, og da kan man ikke tjene bare knapper og glansbilder. Hibernian er villige til å heve lønna til Jones, men ikke opp på det nivået som agenten hans vil.

Jon R

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Saken er at Rob Jones er en fantastisk god midtstopper. Han er helt suveren i lufta. Jeg har sett ham live flere ganger og jeg har aldri sett ham gjøre annet enn strålende matcher.

Da Rob Jones meldte overgang fra Grimsby Town til Hibernian FC i fjor sommer, fikk han en dårlig 4-årskontrakt med Hibernian. Det som foregår nå, er bare et taktisk spill fra agenten hans for å skaffe Rob Jones en bedre kontrakt med Hibernian. Det er forhandlinger på gang. Og ingen kan annet enn å forstå Jones og agenten hans. Jones var en av SPLs aller beste spillere siste sesong, og da kan man ikke tjene bare knapper og glansbilder. Hibernian er villige til å heve lønna til Jones, men ikke opp på det nivået som agenten hans vil.

Et spørsmål stilt av ren nysgjerrighet, Hot Shot: Hvor ville du helst at Jones skulle spille: I din skotske eller engelske favorittklubb?

Jon R.
Jon R.

Karl Hot Shot

Det blir egentlig det samme for meg. For Rob Jones er en juvel av en midtstopper. Han ville fått Rui Marques og Matthew Heath til å fortone seg som de reneste guttespillerne.

Men Rob Jones er altså nå kaptein for Hibernian FC. Manager John Collins har bygd sitt nye lag rundt Jones. Agenten hans skal være forsiktig med å snakke så fritt og løsaktig som han nå gjør i media. Agenten får det til å virke som om Rob Jones vil bort fra Edinburgh for enhver pris. Det er veldig fjernt fra sannheten. Men lønna til Jones er altså altfor lav. Den må heves. Hibernians tilbud til Jones er nok langt høyere enn det nivået Leeds United har lagt seg på nå. Jeg tror Jones forblir i Leith.

KeyserSoze

Synes vi blir linket til litt i overkant spennende spillere om dagen. Klarer ikke helt å se hvordan vi skal klare å få spillere fra PL, CCC og SPL til å komme ned til L1. Selv om Leeds er et stort navn og har ekstremt bra supportere så er det hverken sportslig eller økonomisk spesielt attraktivt å komme til ER om dagen.

Men for all del.. Prove me wrong!!

sindre12

http://www.skysports.com/story/0,19528,11781_2678023,00.html

Er vel en grei spiller kaptein i Hibernian...

Hartson? vet ikke alså

Beckford 4 England!
Beckford 4 England!

fmtj

Også BBC melder om Jones interesse for Leeds!
Yeboahs vitne

soumoh

Jeg tar Rob Jones og han fyren fra Blackpool jeg...

We'll be back.
We'll be back.

kjelvi

quote:
Originally posted by kjelvi
West Brom are keen to offload striker John Hartson, who wants to join Swansea, before the transfer window closes on 31 August. (The Sun)

Swans chief denies Hartson link
Swansea chairman Huw Jenkins has played down the latest rumours suggesting West Brom's John Hartson is on his way to the Liberty Stadium

Hele saken: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1786_2678156,00.html

kjelvi

Flere Pearson-rykter!

Ken Bates is ready to reject a £20million offer for Leeds from former Hull chairman Adam Pearson as he values the club at £36million. (Daily Mail)
--

Bates sets £36m Leeds price tag
By SIMON JONES
Ken Bates is ready to reject a £20m bid for Leeds United from former Hull chairman Adam Pearson, one of the rivals he beat in buying back the club this summer.
Pearson, on the Elland Road board before reviving Hull, will have to sweeten his offer as Bates is thought to value the club at around £36m, the price being quoted before Leeds went into administration.

Stifler

-Nr 2 er den første taperen-

Adis

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=349371

har vel vært nevnt tidligere også, men ikke meg i mot. Ungt blod. Kan han komme billig så please do, vi er tynt beskaffet på venstra.

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

sindre12

Hvordan vil lage se ut ved deadline??

Anker
Richardson?(burnley?) - Heath - Rui(Jones? Hibs?) - Clapham? Hughes?

Davies(Tranmere? - Thompson - Douglas? ut? - Howson? carole?

Kandol - Beckford?

Hvem kommer hvem går?

Beckford 4 England!
Beckford 4 England!

Sander

Jones får tydligvis ikke lov til å snakke med Leeds selvom han er interessert. Kjipt!! Michalik kommer heller ikke. Bare se på newsnow.co.uk.. Ikke noen heldige nyheter der

fmtj

quote:
Originally posted by Robbie Blake

Jones får tydligvis ikke lov til å snakke med Leeds selvom han er interessert. Kjipt!! Michalik kommer heller ikke. Bare se på newsnow.co.uk.. Ikke noen heldige nyheter der

Kjedelig med Michalik! Hadde et håp om å få tilbake Lubo...! Jones er også interessant, men når han nektes å snakke med oss så går vel det i vasken også!
Yeboahs vitne

Per-Stian

Føler meg nokså sikker på at Dougie forsvinn før deadline. Om vi klarar å få nokon i retur, tvilar eg diverre på. Må i så fall bli ein rimeleg stoggar som eg ikkje har høyrt om før.

Krossar fingrar og tær for at Becks blir hos oss, spesielt mtp at Constantine er skadd.

SveinArve

Rob Jones har lyst til Leeds, Hibs vil ikke selge. Grimsby er glade fordi de har en sell-on-clause:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2680159,00.html

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

monsivar

Rob Jones-JA TAKK

Cherry

Sleivind

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1098059,00.html

Og nå bekreftes det også av Wise at de hadde lagt inn et bud på Jones, men at det ble avvist. Virker ikke som om de har tenkt å si meg det første budet. Men hvem er de andre spillerne Wise snakker om?

Roy

Tenker Hibs selger hvis prisen blir rett! Spørsmåler er om vi, LEEDS UNITED, har penger til dette!!!!!!!!!!!!!!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

rd1

Rob Jones, han på Blackpool og han venstrekanten på Tranmere er totalt ukjente for meg, men når jeg leser om dem virker det som dette er kvalitet!

Digg at vi endelig begynner å kjøpe kvalitet igjen!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Dennis

Endelig virker det som om Leeds kan begynne å se seg om etter spillere vi - i lys av divisjon og økonomisk situasjon - ønsker og ikke bare spillere andre lag ikke ønsker. Til tross for at Hibs spiller i den skotske ligaen, som er noe mindre enn den engelske, synes jeg forsøket med å kjøpe kapteinen til et skotsk Premier League lag er friskt!

- Dennis
Marching on together!

RoarG

Bare dumt av Hibs å sette seg på tverke her. Ikke noe poeng i å ha en spiller som ikke vil spille for laget. Hvis Hibs er litt lure overpriser de ikke spilleren.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kjelvi

Fortsatt spekulasjoner om "The Missing Six", ref. Wise og Bates' kommentarer om kommende signinger de siste ukene.

Fra Waccoe's sider den siste dagen:

Alan Martin, goalkeeper from Motherwell
Rob Jones, centre half from Hibernian
Lubo, centre half from Bolton (loan deal)
Steve Davies, left winger/striker from Tranmere
Shaun Barker, full back from Blackpool
John Harley, fullback/winger from Burnley
Kavanagh from sunderland
Chris Taylor from Oldham
Darren Byfield - now Millwall
Mulen - Free Agent

Roy

quote:
Originally posted by kjelvi

Fortsatt spekulasjoner om "The Missing Six", ref. Wise og Bates' kommentarer om kommende signinger de siste ukene.

Fra Waccoe's sider den siste dagen:

Alan Martin, goalkeeper from Motherwell
Rob Jones, centre half from Hibernian
Lubo, centre half from Bolton (loan deal)
Steve Davies, left winger/striker from Tranmere
Shaun Barker, full back from Blackpool
John Harley, fullback/winger from Burnley
Kavanagh from sunderland
Chris Taylor from Oldham
Darren Byfield - now Millwall
Mulen - Free Agent

Vi tar alle sammen [:D] Trenger litt bredde i stallen [8D]
Stand up and sing for LEEDS UNITED

fmtj

Yeboahs vitne

L.RADEBE

Kunne tenkt meg Darren Byfield. Wise vet nok om hans situasjon i Millwall bedre enn de fleste håper jeg. Har jo sagt at han vil til en større klubb og er fryst ut av londonerne. Hvor høy er denne Hibs karn? 6,7 sier meg lite, men antar at det ikke er langt unna 2 meter? :)

Jon R

Denne Rob Jones kan umulig være noen seriøs target for oss. For det første bør vel denne spilleren sikte høyere enn league 1, for det andre har vel ikke Leeds lov til å bruke 1 mill £ på EN spiller, hvis vi er underlagt restriksjoner når det kommer til lønnsutbetalinger. [:0]

Jon R.
Jon R.

Peter7

quote:
Originally posted by fmtj

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2681078,00.html

Iflg. Teamtalk har Jones det greit i Hibs nå!!!![:0]

Enten har han nå skrevet under ny kontrakt, eller så er dette et taktisk spill for å presse neste bud enda litt høyere. Patetisk.

Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'