KAMP: vs. Port Vale 4/12

Started by kjelvi, November 23, 2007, 22:26:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jarle

Litt av problemet er at "taktikken" til Wise er 4 spisser nå vi sliter...

Det er vel mer dumdristighet en klokskap...

Hvis vi sliter i en kamp må taktikk, og ofte spillertyper byttes...
Det bør gjøres utfra en vurdering av mostandernes styrker og svakheter i løpet av de første 45 minuttene...

Det er det som skiller gode fra middels managere... evnen til å snu kamp utviklingen ved kloke valg.

Jeg tror en omstilling til 3 bak er bedre en 4 på topp og ingen midtbanespillere... (Rui, Huntington, Parker )
I dette oppsettet vil 2 offensive raske flankespillere med løpstyrke til å dekke noe hjemover være super viktig. (Carole, Costa)
3 sentrale midtbanespillere (en som ligger lavt og støtter stopperne) ( Prutton Douglas Kish vil være en super kombo her)

Samt 2 spisser selvfølgelig...(Her har vi nok å velge fra... kan byttes etter som de har dagen eller ikke)

SirOlsen

Fanken altså... jeg er så gira på å få høre/se DaCosta for oss jeg, men det skal vi ikke få se tydeligvis.. eller har han karantene enda tro?
-SirOlsen-

pedro

Quote from: SirOlsen on December 04, 2007, 20:43:13
Fanken altså... jeg er så gira på å få høre/se DaCosta for oss jeg, men det skal vi ikke få se tydeligvis.. eller har han karantene enda tro?

Da Costa har sonet ferdig, jmfr dei fleste nettsider.
Leedsomaniac

Leeds04

Så ræva som Port Vale har vært denne ses kan jeg ikke skjønne at dette kan bli annet en seier.

3 - 0 minst!
"Why settle for more, when you can settle for less"

Sleivind

Kjenner jeg blir litt dårlig på nervene når Ankergren nettopp har kommet tilbake fra skade, og Wise velger å ikke ha keeper på benken.

berlin

Quote from: B-m on December 04, 2007, 20:25:41
Jon R. Westlake har heller ikke imponert.

ehh...nei, han har vel kanskje ikke det.

Ferre

Forventer seier i kveld! På tide å begynne å vinne kamper igjen, slik at vi er helt i toppen ved nyttår.

Lykke til folkens, MOT!

HåvardK

Flere som sliter med radioen?

rastafari

Kveldens kamp MÃ... bli seier, så ikke avstanden blir ennå lenger opp til 1 og 2. Med de siste kampene, tap hjemme for Bury og Heredord, og borte for det desiderte bånnlaget Cheltenham, føler jeg meg ikke trygg. Nå spiller imidlertid Kishi, og Thommo er på benken. kjører Prutton og Hughes seg fast, så er bare å rydde veg til Thommo.

Men Vale på ER, mye folk, kan de vel ikke tape???
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

laddi

Bergen Whites

laddi

Bergen Whites

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Per-Stian

Quote from: Ferre on December 04, 2007, 20:19:26
Ankergren

Richardson
Heath
Marques
Hughes

Prutton
Douglas
Kishishev
Westlake

Kandol
Beckford

Subs: Huntington, Thompson, Carole, Howson, Flo

To ting som gjer meg positivt overraska ved denne lagoppstillinga: Ankergren og Kishishev. For øvrig er eg ikkje så kritisk til at vi ikkje har noko typisk kantspelar på laget. Kishishev har ein meget bra pasningsfot og eit blikk, så han vil nok forhåpentlegvis bli sentral framover på bana. Westy er ikkje blant mine favorittar heller, men Prutton har imponert meg.

MOT!

dexter90

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

pedro

Leedsomaniac

Oggy

Quote from: Leeds04 on December 04, 2007, 20:45:34
Så ræva som Port Vale har vært denne ses kan jeg ikke skjønne at dette kan bli annet en seier.

3 - 0 minst!

Vi har vel ikke vært så veldig gode i det siste, vi heller  ???
Oggy

Sander

Cressy scora etter to min for Stoke borte mot Sheffield. Scorer mye for Stoke

Sølvreven

Quote from: SirOlsen on December 04, 2007, 20:43:13
Er du her allerede? Du pleier jo ikke dukke opp før i andre omgang.... ::)

laddi

hmmm 19 gjester(skapsupportere)!!!!!!!!
Bergen Whites

HåvardK

Jon R

Hvis radioen hakker: Prøv en restart av maskinen. Pleier å funke bra.  :)
Jon R.

Sølvreven

Quote from: laddien on December 04, 2007, 20:51:45
Og bestandig en som er skjult. Hvem er det som er så redd for å bli avslørt som Leeds supporter? Kan det være Solskjær 8)

laddi

Bergen Whites

laddi

Quote from: Sølvreven on December 04, 2007, 20:53:44
Quote from: laddien on December 04, 2007, 20:51:45
Og bestandig en som er skjult. Hvem er det som er så redd for å bli avslørt som Leeds supporter? Kan det være Solskjær 8)

::)
Bergen Whites

laddi

Bergen Whites

SirOlsen

-SirOlsen-

laddi

trykker på nå...........

c'mon
Bergen Whites

Sander

Bare vi kan få ballen i mål i dag

Sølvreven

Frisk start av Leeds. Håper det ender bedre enn forrige kamp. I dag må vi vinne.