Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spillere ut  (Lest 67718 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #240 på: Januar 09, 2008, 13:52:32 »
Vi har da både reservelag, to juniorlag og et damelag i hvert fall, Asbjørn. Men ingen av disse er rett nok i Lig Ein.  :)
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #241 på: Januar 09, 2008, 13:56:53 »
Jewell dismisses Jermaine Beckford link
Derby County boss Paul Jewell has rejected speculation linking him with a move for Leeds United's Jermain Beckford. (YEP)
LEEDS have slapped a £3million price tag on 15-goal Jermaine Beckford to scare off Derby.
Rams boss Paul Jewell is ready to make a bid for League One’s top scorer.
But Leeds chairman Ken Bates wants the striker for their promotion push.

 Klar melding på Leeds' off. hjemmeside: BECKS NOT FOR SALE

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1209490,00.html

Ã…fyogfy! Slike meldinger fra offisielt hold er nesten alltid et dårlig omen!  :o

Jeg blir først bekymret hvis vi fortsetter å KJØPE angrepsspillere. Vi behøver vel ikke så altfor mange til to spissplasser.
 :-X
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #242 på: Januar 09, 2008, 14:00:17 »
Når vi stadig bruker 4 spisser i nesten en hel omgang, så er det greit med mange spisser ;D

Jewell dismisses Jermaine Beckford link
Derby County boss Paul Jewell has rejected speculation linking him with a move for Leeds United's Jermain Beckford. (YEP)
LEEDS have slapped a £3million price tag on 15-goal Jermaine Beckford to scare off Derby.
Rams boss Paul Jewell is ready to make a bid for League One’s top scorer.
But Leeds chairman Ken Bates wants the striker for their promotion push.

 Klar melding på Leeds' off. hjemmeside: BECKS NOT FOR SALE

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1209490,00.html

Ã…fyogfy! Slike meldinger fra offisielt hold er nesten alltid et dårlig omen!  :o

Jeg blir først bekymret hvis vi fortsetter å KJØPE angrepsspillere. Vi behøver vel ikke så altfor mange til to spissplasser.
 :-X
 

flynn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #243 på: Januar 09, 2008, 14:06:42 »
Vi er ett L1 lag,

...ja, det hadde forundret meg om vi var to, i alle fall...   :o

Sorry...   :)



Helt greit, når man er så fullstendig på jordet språklig fortjener man pryl  ::)

flynn

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #244 på: Januar 09, 2008, 14:12:46 »
Liker virkelig ikke at den offisielle siden legger ut "statement" om at Beckford ikke er til salgs(som Jon sier, bad omen). Dette vil si at vi har fått flere bud inn, og at man prøver å få dem til evt å øke budene sine. Liker ihvertfall ikke at vi plutselig blir interessert i en spiss til, 2 dager etter ..... :-[
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Einar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #245 på: Januar 09, 2008, 14:26:23 »
Vi er ett L1 lag, og må bare regne med om de store gutta kommer på banen (de store gutta er for tiden definert som all lag i PL + de 5-10 største i CCC) med nok penger, så selges våre spillere. Det gjelder nok også Beckford, aldri i livet om han sier nei takk til en sjanse til å spille PL fotball  :( Når det gjelder KB er jeg redd han vil ta imot en sjanse til å vise at Leeds driver økonomisk forsvarlig med åpne armer, og selge dersom han mener prisen er riktig  :( :(

Hadde jeg vært Beckford ville jeg nok tenkt meg om både en og to ganger før jeg hoppet til PL dårligste lag noensinne, for trolig å spille en birolle resten av sesongen samt rykke ned. Da må det være bedre for en fremtidig karriere å være stjerne i Leeds og om ett år å spille på en storsatsende klubb i samme divisjon som Derby.
Om evt. andre klubber skulle komme med bud blir vel valget desto lettere...
 

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #246 på: Januar 09, 2008, 14:39:27 »
Vi trenger en spiss! Kandol er for ustabil, og Flo og Constantine er svært utsatt for skader. Så hvis vi har råd, bør vi hente inn tre spillere til:

-en spiss
-midtstopper
-venstreback

Da begynner vi å få en stor og sterk stall...

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #247 på: Januar 09, 2008, 17:37:56 »
Vi trenger en spiss! Kandol er for ustabil, og Flo og Constantine er svært utsatt for skader. Så hvis vi har råd, bør vi hente inn tre spillere til:

-en spiss
-midtstopper
-venstreback

Da begynner vi å få en stor og sterk stall...

Legger du til
- behold Beckford
så er vi der!  ;)
Marching on together!

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #248 på: Januar 09, 2008, 19:00:15 »
Wise targets Marques replacement

Business in the high street may be struggling but Dennis Wise is determined to carry on with his January spending spree.
The Leeds manager wants to have a new central defender in place before Monday's visit to Crewe and is confident he will be able to sign his target in time to replace Rui Marques, who has left for the African Nations Cup.
After a shaky Christmas period, in which Leeds won only two of six matches, Wise set out to freshen up his squad and give some players who might be starting to sit on their laurels "a kick up the backside".

thetelegraphandargus.co.uk

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #249 på: Januar 10, 2008, 00:57:58 »
Darren Kenton er visst nestemann inn, 27 åring med fortid fra Norwich, southampton og nå i leicester. Har visstnok spilt midtbane for leicester denne sesongen. Tror han er venstrefot og kan spille midtstopper og venstreback. Er neger og synes han har vært veldig god i de kampene jeg har sett ham, meget fysisk og atletisk. At han spiller midtbane nå tyder på at han kan spille ball.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Totto

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #250 på: Januar 10, 2008, 08:27:02 »
Er neger og synes han har vært veldig god i de kampene jeg har sett ham, meget fysisk og atletisk.

Er du neger?!  :o

 ;)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #251 på: Januar 10, 2008, 14:12:02 »
Bobo In, Lubo Out?  

Bolton Wanderers boss Gary Megson admits he is looking at Celtic defender Bobo Balde, leaving the way for Lubomir Michalik to move to Leeds. 
The Guinean has returned to the Celtic side following a year long recovery from a broken leg.
However, Balde may be involved in the African Nations Cup with Guinea, but they are not expected to go too far in the competition.
Megson's move for Balde could leave Michalik surplus to requirements, which will rekindle the interest of Dennis Wise as he looks to boost his defence.

leedsutd-mad.co.uk

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #252 på: Januar 10, 2008, 15:20:23 »
Meanwhile, winger Felipe da Costa is having a trial at Falkirk with a view to a loan move.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/l/leeds_united/7173797.stm

Bra! La oss håpe da Costa kommer tilbake om noen mnd. i god form, og hjelper til med opprykket.

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #253 på: Januar 10, 2008, 16:06:59 »
Kenton og Sweeney er klare. Meget positivt mener jeg!!!!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #254 på: Januar 10, 2008, 16:10:07 »
Leeds er helt klart vinneren på overgangsmarkedet. Mange positive kjøp. Lukter opprykk nå
Endre

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #255 på: Januar 10, 2008, 16:19:12 »
Meanwhile, winger Felipe da Costa is having a trial at Falkirk with a view to a loan move.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/l/leeds_united/7173797.stm

Bra! La oss håpe da Costa kommer tilbake om noen mnd. i god form, og hjelper til med opprykket.


Dette ser jeg på som utelukkende positivt! Den skotske serien kan langt på vei sammenlignes med lavere engelske divisjoner, så jeg håper han kan spille seg varm i forhold til engelsk spillestil. Klubben er så vidt jeg vet også i Skotsk Premier League, noe som betyr at han muligens vil matches mot Rangers' og Celtics stjerner. Det bør in the long run gagne Leeds, om han vender tilbake.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #256 på: Januar 10, 2008, 16:28:19 »
Leeds er helt klart vinneren på overgangsmarkedet. Mange positive kjøp. Lukter opprykk nå
Hittil.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #257 på: Januar 10, 2008, 17:19:56 »
http://www.setantasports.com/en/Sport/News/Football/2008/01/10/League-One-transfer-round-up/

Aner ingenting om hvor seriøs denne siden er,

Artikler som denne: Wise has snapped up Leicester City defender Darren Kenton on a month's loan to follow up the arrival of Jonny Hayes from Northampton Town. betviler vel denne sidens seriøsitet - Hayes gikk på lån TIL Northampton fra Leicester - men den melder i alle fall at Brommapojkarnas spiss Olof Guterstam er på prøvespill i Leeds. Ettersom det alltid er flust med prøvespillere i løpet av en sesong, er det mange som bare koker bort, men denne karen er kanskje noe å legge merke til da han har debutert for Sveriges landslag...?

Ifølge Wiki er dette hans 'stats'
2002- Brommapojkarna 150 (45)
2007- Sverige 2 (0)

Brommapojkarna er et annendivisjonslag (superettan) etter nedrykket i høst i Sverige og ifølge Wiki ble Guterstam toppscorer i divisjonen i 2006 med 17 mål, da BP rykket opp. Noen av våre svenske venner som har mer om den 188cm høye spissen? Sportscarl?

Andre som vet når han skal trene med Leeds eventuelt?

http://www.waccoe.co.uk/index.php?showtopic=113450

Waccoe-folkene vet heller ingenting om dette. Mulig det bare er denne siden som "vet" om dette, dvs. at det ikke er sant?
« Siste redigering: Januar 10, 2008, 17:56:31 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #258 på: Januar 10, 2008, 17:53:13 »
Så spørs det om alle disse nye klare å spille seg inn på laget, slik at laget fungerer sammen som en enhet. Det er viktigere enn å ha en masse gode spillere som ikke kan samarbeide til det beste for laget. Men jeg håper at det blir bra. Noen av disse vil nok være med på å løfte laget. Andre vil forsvinne igjen til sommeren. Tror nå jeg  :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

BERGH

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #259 på: Januar 10, 2008, 20:37:04 »
Bolton vil også kjøpe Matt Taylor fra Portsmouth for 3,5 mill. pund og hvis Balde fra Celtic kommer også da er det good bye til Michalik og da MÃ… han komme til Leeds.  Please og da selger (gir bort) vi Heath før janurar er omme.   Hurra ;D
 

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #260 på: Januar 11, 2008, 02:53:54 »
den melder i alle fall at Brommapojkarnas spiss Olof Guterstam er på prøvespill i Leeds. Ettersom det alltid er flust med prøvespillere i løpet av en sesong, er det mange som bare koker bort, men denne karen er kanskje noe å legge merke til da han har debutert for Sveriges landslag...?

Ifølge Wiki er dette hans 'stats'
2002- Brommapojkarna 150 (45)
2007- Sverige 2 (0)

Brommapojkarna er et annendivisjonslag (superettan) etter nedrykket i høst i Sverige og ifølge Wiki ble Guterstam toppscorer i divisjonen i 2006 med 17 mål, da BP rykket opp. Noen av våre svenske venner som har mer om den 188cm høye spissen? Sportscarl?
Andre som vet når han skal trene med Leeds eventuelt?
http://www.waccoe.co.uk/index.php?showtopic=113450
Waccoe-folkene vet heller ingenting om dette. Mulig det bare er denne siden som "vet" om dette, dvs. at det ikke er sant?


Guterstam till Leeds

 Olof Guterstam, 25, är aktuell för Leeds.
Enligt Sveriges Radio provtränar BP-forwarden med League One-klubben denna vecka.
Olof Guterstam var med sina fyra fullträffar Brommapojkarnas bästa målskytt i allsvenskan den gångna säsongen.
Detta hjälpte dock inte till förnyat allsvenskt kontrakt och sedan det stod klart har ryktena surrat kring den landslagsmeriterade forwarden.
För ett par veckor sedan avslöjade Sportbladet Örebros intresse för Guterstam. Enligt uppgifter till sportbladet.se bjöd Örebro cirka två miljoner, BP ville dock ha fyra.
Förhandlingarna verkar nu ha strandat – och Guterstam kan försvinna utomlands.
Leeds ligger fyra i den engelska tredjedivisionen.
Tomas Brolin spelade i Leeds 1995-1997. Teddy Lucic är senaste svensken i klubben. Han spelade där 2002-2003.

AFTONBLADET

http://brommapojkarna.se/club/member/public/index/19?back_title=Spelare&back_url=%2Fclub%2Fpage%2Fpublic%2Findex%2F11
-----

United trial for Swedish striker

Leeds United have handed a trial to Sweden international Olof Guterstam.
The 25-year-old striker was invited to Thorp Arch following the conclusion of Sweden's domestic season, and he trained with United yesterday after flying in from IF Brommapojkarna.
Guterstam is under contract with Brommapojkarna, who he joined in 2002, but the club finished bottom of the Swedish top flight in October and his deal is believed to include a relegation release clause which would allow Leeds to sign him on a free transfer.
The forward broke into Sweden's national team on a tour of South America last year, and he won his first cap during a friendly with Ecuador in January. His opportunities have been restricted by the number of experienced strikers available to Sweden, including Inter Milan's Zlatan Ibrahimovic and ex-Aston Villa player Marcus Allback.
United have already recruited one January signing from Scandinavia, bringing in Finnish winger Sebastian Sorsa on an 18-month deal from HJK Helsinki, and Dennis Wise, left, will assess Guterstam before deciding whether to offer the striker a contract at Elland Road.

YEP
« Siste redigering: Januar 11, 2008, 12:01:14 av kjelvi »

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #261 på: Januar 11, 2008, 10:51:28 »
United have been linked with moves for Leyton Orient striker Adam Boyd and had one £250,000 offer for Walsall left-back Daniel Fox rejected by the Saddlers.

Bassett said Leeds were hopeful of adding further players before the window closes.

"The Dean Morgan thing is definitely dead and we won't be pursuing that," he said "but we are looking at the situation and have a couple of possible options. But it is unlikely anything else will happen before Crewe."

Fra YEP

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #262 på: Januar 11, 2008, 11:59:47 »
Wise, meanwhile, is waiting to learn if and when Argentinian defenders Jonathan Bottinelli and Nicolas Bianchi will link up with the Elland Road club.

Bottinelli – an Argentina international – and Bianchi were expected to arrive in Yorkshire to begin this week, with a view to joining Leeds on short-term deals.

But United are still to finalise the date of their trials, which have been lined up as part of their planned partnership with top-flight Argentinian club San Lorenzo.

Fra YEP




http://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Bottinelli



http://en.wikipedia.org/wiki/Nicol%C3%A1s_Bianchi_Arce

« Siste redigering: Januar 11, 2008, 12:06:07 av kjelvi »

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #263 på: Januar 11, 2008, 12:01:44 »


Leeds are also casting their eye over Philippe Montandon, a Swiss central defender who has joined Guterstam on trial at Thorp Arch.
The centre-back, also 25, has represented Switzerland at under-21 level and currently plays for FC Schaffhausen in the Swiss Challenge League, the country's second tier.

Fra YEP

http://en.wikipedia.org/wiki/Philippe_Montandon
http://www.fussballdaten.de/spieler/montandonphilippe/
« Siste redigering: Januar 11, 2008, 12:04:17 av kjelvi »

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #264 på: Januar 11, 2008, 12:14:02 »
Er neger og synes han har vært veldig god i de kampene jeg har sett ham, meget fysisk og atletisk.

Er du neger?!  :o
 

Jeg har aldri møtt Bjørn-Marius, men det stemmer nok. På Facebooksiden hans står det ihvertfall at "min famile er fargerik og  kommer fra et land langt langt borte " og han beskriver seg selv som "arbeidsom, atletisk og glad i bananer. Følger mye med på fotball når jeg ikke er ute på plantasjen og bomullmarkene. " Dere har sikkert også lagt merke til at Bjønna gjerne omtaler Wise som "massa".  :)
Jon R.

Erik_

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #265 på: Januar 11, 2008, 14:43:35 »
Meanwhile, winger Felipe da Costa is having a trial at Falkirk with a view to a loan move.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/l/leeds_united/7173797.stm

Bra! La oss håpe da Costa kommer tilbake om noen mnd. i god form, og hjelper til med opprykket.


Dette ser jeg på som utelukkende positivt! Den skotske serien kan langt på vei sammenlignes med lavere engelske divisjoner, så jeg håper han kan spille seg varm i forhold til engelsk spillestil. Klubben er så vidt jeg vet også i Skotsk Premier League, noe som betyr at han muligens vil matches mot Rangers' og Celtics stjerner. Det bør in the long run gagne Leeds, om han vender tilbake.
Jeg ser på dette som utelukkende negativt.

Det er muligerns snakk om lån ut sesongen i følge YEP. Da kan vi like godt si adjø til kystens mann. I reneste Joel Griffiths-stil jobbet klubben med å få inn denne portugiseren, på en ett års kontrakt. Tenk å gi bort slikt talent, uten å gi han en reell sjanse.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #266 på: Januar 11, 2008, 14:46:12 »
Var faktisk ikke klar over at Da Costa kun hadde ettårs-kontrakt. Da stiller saken seg litt i et annet lys!
Marching on together!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #267 på: Januar 11, 2008, 15:25:59 »
Meanwhile, winger Felipe da Costa is having a trial at Falkirk with a view to a loan move.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/l/leeds_united/7173797.stm

Bra! La oss håpe da Costa kommer tilbake om noen mnd. i god form, og hjelper til med opprykket.


Dette ser jeg på som utelukkende positivt! Den skotske serien kan langt på vei sammenlignes med lavere engelske divisjoner, så jeg håper han kan spille seg varm i forhold til engelsk spillestil. Klubben er så vidt jeg vet også i Skotsk Premier League, noe som betyr at han muligens vil matches mot Rangers' og Celtics stjerner. Det bør in the long run gagne Leeds, om han vender tilbake.
Jeg ser på dette som utelukkende negativt.

Det er muligerns snakk om lån ut sesongen i følge YEP. Da kan vi like godt si adjø til kystens mann. I reneste Joel Griffiths-stil jobbet klubben med å få inn denne portugiseren, på en ett års kontrakt. Tenk å gi bort slikt talent, uten å gi han en reell sjanse.

Uenig med deg, Enrique! En klubb i vår posisjon må i noen grad våge å prøve og feile! Du nevnte Griffits, men kunne også tatt med Beckford. Some you win and some you lose! Hvis det har vist seg at da Costa ikke klarer å tilpasse seg miljøet i klubben, Wise sine lederstil eller ikke har de rette holdningene , er det helt greit at han får prøve seg et annet sted. Trolig er situasjonen den at vi trenger ikke Da Costa og Da Costa trenger ikke oss.  :)
« Siste redigering: Januar 11, 2008, 15:34:19 av Jon R »
Jon R.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #268 på: Januar 11, 2008, 15:35:43 »
Han har nok fått prøve seg rikelig på trening. Regner med at Wise har en god grunn til å sende han bort på lån. Enig med Jon R her.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #269 på: Januar 11, 2008, 15:39:04 »
intressant med en svensk I Leeds,håller säkert hyfsad klass men han är inte bland  sveriges 10 bästa anfallare, tror han får svårt att plats