RYKTER: Spillere inn - spillere ut

Started by kjelvi, December 03, 2007, 22:12:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

At vi får opp mot 5 mill. pund for Beckford, tror jeg er meget usannsynlig. Realistisk sett, om vi selger nå i januar, tipper jeg at summen maks blir 2-2,5 mill. Derimot, hvis scoringshyppigheten fortsetter slik ut sesongen - og det kommer et salg etter sesongslutt, kan prisen fort stige til 3-4 mill. Det er bare å håpe på at ingen av alternativene blir en realitet.
Super Leeds since 1968

RoarG

Jeg håper da inderlig at man ikke begår en ny Hulse-brøler >:(. Salget av Hulse før sesongen i fjor kostet oss plassen i CCC. Selges Beckford nå koster det oss opprykk til CCC. Dette kan bli vel dyre 3M £ (eller hva vi nå får for ham). At Derby er en større klubb enn Leeds er jo bare sludder og vås. Neste år spiller lagene i samme divisjon, og da kan Derby belage seg på noen år i anonymitetens rekker, mens Leeds fosser opp mot heder og ære i PL!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Da vi solgte Hulsey var Leeds i ein meget skral økonomisk tilstand og hadde neppe mykje valg.

Håper Leeds og Bates viser litt muskler denne gang og ikkje lar seg lokke av kortsiktig økonomisk gevinst.
Leeds United bør idag ha råd til å takke nei til bud på våre beste spillere.

COME ON LEEDS !!

Roy

Becks må ikke selges. han er den eneste vi har som er garantist for scoringer. Neste år er vi foran Derby på tabellen.  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Per-Stian

Whites Trial Non-League Hitman

Leeds and Nottingham Forest are battling it out for the signature of non-league striker Paul Taylor.
The Vauxhall Motors top scorer, 20, is having a trial with the Whites this week after his club turned down a £50k offer from Forest.

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=372530

Ein ny Beckford?

sportcarl1

när kommer de argentinska spelarna, nyfiken på försvararen, kanske en ny ayala

Svend Anders

Kveldens ville (?) rykter:

Carole til Northampton.

Kandol til Soton for 250.000 pund.

Og Wise vet om Braaten, men jeg aner ikke hva han gjør eller om han er interessert i å hente'n.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Asbjørn

Quote from: Svend Anders on January 15, 2008, 23:57:09

Carole til Northampton.

Og Wise vet om Braaten, men jeg aner ikke hva han gjør eller om han er interessert i å hente'n.

SA

Troppen er stoor så vi må nok være forberedt på at noen forsvinner ut også...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Quote from: Svend Anders on January 15, 2008, 23:57:09

Carole til Northampton.

SA

Hm interessant1 Ikke overrasket om Carole forlater oss, men blir mer sjokket om Kandol gjør det!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Budda

Trur et salg av Kandol kan være greit. Startet sesongen bra, men ser ut som å være tilbake i normalen
Endre

Asbjørn

Quote from: Budda on January 16, 2008, 09:15:52
Trur et salg av Kandol kan være greit. Startet sesongen bra, men ser ut som å være tilbake i normalen
Vi trenger nok også en "den type spiss", tror ikke vi bør basere oss på Flo over en sesong...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Håper ikke Carole forsvinner. Har ikke sett Sorsa i aksjon enda, men han er den eneste klassiske vingspilleren vi har. Spilte mange gode kamper i høst, men har enten mistet formen helt, eller så er det andre årsaker til at han ikke er i troppen. Hvis det er hold i ryktet får Northampton en god spiller.

Kandol til Soton? Hmmm... Vil gjerne beholde Kandol ut sesongen. Selg han om vi rykker opp.

Spent på den nye Beckford :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kjelvi

Wise has confirmed that he is still looking to add more new faces to his squad, despite the acquisition of five new players already in the January transfer window, but reported target Daniel Fox is set to join Colchester United in a £350,000 move from Walsall.

Bolton centre-back Lubo Michalik remains a transfer target and Wise has also been running the rule over Swedish international striker Olof Guterstam, who arrived on trial from IF Brommapojkarna, and former Swiss under-21 international defender Philippe Montandon.

Wolves defender Jamie Clapham is keen to return after impressing on loan earlier in the season but Leeds are still waiting to discover whether Argentinian defenders Jonathan Bottinelli and Nicolas Bianchi are coming over as part of a proposed partnership with Argentinian club San Lorenzo.

Fra YEP

auren

Larsen.

Quote from: auren on January 17, 2008, 12:53:29
Michalik kommer for 300.000 pund?

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=179440

auren

Meget posetivt, har startet en del for Bolton denne sesongen, så nivåe bør han ta med storm :) Er det formelt enda?
Pride of Yorkshire

auren

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1217573,00.html

Mer info om transfer targets. Fox, Michalik og Christie. Synes Parker har vært såpass bra i de kampene han har spilt denne sesongen, at jeg håper vi ikke kjøper Fox og heller satser på Big Ben! Christie? Tja...

auren

Lars E

Synes nå Michalik spiller hver gang jeg ser Bolton så skjønner ikke hvis Wise plutselig klarer å kapre ham for 300 000 pund.. tar det med en klype salt, men for all del - ønsker ham velkommen hvis det er tilfelle.

Ang. Ben Parker. Jeg har også virkelig sansen for ham, og håper han nå har gjort venstrebackposisjonen til sin. Relativt bra med offansivt nå sist, forhåpentligvis kan han bare fortsette å utvikle dette i takt med at han får spilletid. Vi har hatt mange grusomme venstrebacker de siste årene, og ingenting hadde vært kjekkere enn om en egenutviklet unggutt kunne løse det "problemet".
Forever Leeds

Sleivind

Da Costa tilbake igjen i Leeds etter å ha trent med Falkirk. Var det alt han skulle i Skottland? Jeg begynner å tvile litt på denne spilleren...

Dennis

Quote from: Sleivind on January 17, 2008, 13:25:40

Da Costa tilbake igjen i Leeds etter å ha trent med Falkirk. Var det alt han skulle i Skottland? Jeg begynner å tvile litt på denne spilleren...

Etter hva jeg forstår, ble Filipe Da Costa sendt til Falkirk på prøvespill, med hensikt om å gå på utlån dersom han ble funnet god nok. Det virker da som om Falkirk har veid og funnet han for lett, noe som selvsagt er en bekymringsverdig med tanke på hans (manglende?) kvalitet,
Marching on together!

Kickthemdown

Rykter om at Lubo er på tur til Elland Road for £300.000 !!  ;D Isåfall et kupp av de sjeldne...

Få signet denne Fox også nå så blir dette meget bra!

Alta-White

Larsen.

Quote from: Alta-White on January 17, 2008, 15:15:52
Rykter om at Lubo er på tur til Elland Road for £300.000 !!  ;D Isåfall et kupp av de sjeldne...

Alta-White

Hva skal vi med Fox når vi har Ben Parker? I så fall må Fox være en klar backup :)
Pride of Yorkshire

sveifors

Quote from: auren on January 17, 2008, 13:01:26

Mer info om transfer targets. Fox, Michalik og Christie. Synes Parker har vært såpass bra i de kampene han har spilt denne sesongen, at jeg håper vi ikke kjøper Fox og heller satser på Big Ben! Christie? Tja...

auren

Enig, Parker er god både defensivt og offensivt. Wise derimot ønsker konkurranse om alle plassene, og det er vel derfor han ønsker Fox, i tillegg til at ungdommene er litt mere varierende i form.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Quote from: Alta-White on January 17, 2008, 15:15:52
Rykter om at Lubo er på tur til Elland Road for £300.000 !!  ;D Isåfall et kupp av de sjeldne...

Alta-White

Bare ikke noe annet går i retur.......
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Per-Stian

Lubos er sjølvsagt velkomen. Eigentleg ingen avskrekkande pris for han heller... Eg ser heller at vi satsar på Parker og leiger tilbake Clapham frå Wolves enn at vi skal bruke mangfoldige millionar på ein ung og uerfaren Fox.

kjelvi

Leeds Target Delaney Joins QPR
Queen's Park Rangers have agreed a deal for Leeds target Damien Delaney.
The Londoners completed the signing for the defender from fellow Championship club Hull City for a fee in the region of £1.2m.
Rangers saw off competition from the Whites to take 26-year-old Delaney, who was out-of-favour at Hull, to Loftus Road on a three-year deal.

leedsutd-mad.co.uk

http://en.wikipedia.org/wiki/Damien_Delaney

kjelvi

Whites close in on ex-Prem striker

Dennis Wise has confirmed that former Middlesbrough and Derby striker Malcolm Christie is close to earning a contract at Leeds.
The 28-year-old, who was released from Boro last summer after an injury-hit four years on Teesside, trained with the Whites squad last month. Christie impressed greatly but then picked up a back problem before he could undergo a medical which has delayed his signing.
However Wise says once he is fit the club will then assess him before deciding whether he is worthy of a more permanent deal.
"I spoke to Malcolm and he's done fantastic here," Whites boss Wise told the club's official website.
"I said 'do you want to play and we'll give you a contract.'
"He agreed. We said he'd have a medical, then he trained that day and suffered a back injury.
"The football club has been kind and looked after him, and he's really pleased. He's probably about ten days away now, so I'll look at him again and we'll decide what we can do.
"I do need another striker. That's the department I'm after just to give us a bit more of a threat."

eatsleepsport.com

http://en.wikipedia.org/wiki/Malcolm_Christie

http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_3055208,00.html

Promotion 2010

Hangeland på vei til Fulham:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=515289

....møter vel Leeds neste år da!

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Få gjerne inn Michalik. Denne Fox vet jeg ingenting om. Ellers kan vi merke oss at QPR snappet en spiller foran oss. I flg. vel informerte kilder har nå QPR kjøpt inn 11 nye spillere. Ikke så rart, når den nye eieren er verdens 5. rikeste mann, eller noe der omkring. QPR kan bli skumle til neste år.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kjelvi

Quote from: kjelvi on January 12, 2008, 19:29:32
Quote from: kjelvi on January 11, 2008, 02:53:54
Quote from: Mr Kaizer on January 10, 2008, 17:19:56
den melder i alle fall at Brommapojkarnas spiss Olof Guterstam er på prøvespill i Leeds. Ettersom det alltid er flust med prøvespillere i løpet av en sesong, er det mange som bare koker bort, men denne karen er kanskje noe å legge merke til da han har debutert for Sveriges landslag...?
Guterstam till Leeds
Olof Guterstam, 25, är aktuell för Leeds.
Enligt Sveriges Radio provtränar BP-forwarden med League One-klubben denna vecka.
Olof Guterstam var med sina fyra fullträffar Brommapojkarnas bästa målskytt i allsvenskan den gångna säsongen.
Detta hjälpte dock inte till förnyat allsvenskt kontrakt och sedan det stod klart har ryktena surrat kring den landslagsmeriterade forwarden.
-----
United trial for Swedish striker
Leeds United have handed a trial to Sweden international Olof Guterstam.
The 25-year-old striker was invited to Thorp Arch following the conclusion of Sweden's domestic season, and he trained with United yesterday after flying in from IF Brommapojkarna.
Ingen riktig träning hos Leeds â€" då kan Guterstam hamna i Burnley
Tre dagar i Leeds, men ingen ordentlig träning.
Då kan konkurrenten Burnley i stället roffa åt sig Olof Guterstam, 25.
â€" De är intresserade och sitter på läktaren, säger han.
Olof Guterstam åkte till England för att imponera på Leeds, men kan återvända med ett helt annat kontrakt.
â€" Det finns ett par klubbar till som är intresserade. En av dem är hemlig till och med för mig. Den andra är Burnley, säger han.
Burnley ligger tolva i the Championship, en division högre än Leeds, och i truppen finns danske målvakten Brian Jensen och skotske anfallaren Andy Gray.
Guterstam har länge suktat efter ett nytt äventyr och ville glänsa för Leedsledningen redan när han landade i onsdags. I stället har han fått nöja sig med promenader, middagar och rundvisningar. Och att rehabiliteringsträna trots att han är frisk.
â€" Det är lite dålig tajming att komma nu när alla rehabar. Jag tror inte att de erbjuder kontrakt för att jag är duktig på situps, säger Olof Guterstam.
Hans chans att visa upp sig för de tre klubbarna kommer på bollträningen i dag. Men förutsättningarna är hårda: imponera på managern Dennis Wise eller åk hem redan i natt.
â€" Jag kanske inte är i mitt-i-säsongen-form, hoppas att de förstår det, säger Guterstam.

Olof Guterstam får inget kontrakt med Leeds

Inget Leeds-kontrakt för Guterstam

Förra storlaget Leeds letar efter en ny forward.
Men det blir inget kontrakt för BP:s Olof Guterstam.
- Jag behöver verkligen en forward till, säger Leeds-tränaren Dennis Wise.
Olof Guterstam får lämna Leeds United, som spelar i den tredje engelska divisionen, League One, utan något proffskontrakt.
Provträningarna gick inte som BP-spelaren hade hoppats.
På torsdagen lämnade Leeds det trista beskedet till Guterstam.
- De berättade just att de inte kommer värva mig. De sa att de var nöjda med vad jag presterat, och de har ju också haft mig kvar längre än planerat. Men de har ändå beslutat sig för att inte gå vidare, säger Guterstam till FotbollDirekt.com.

"Besviken"
- Det är klart man är besviken. Jag hade ju hoppats på det här. Men jag har hela tiden vetat om förutsättningarna.
Olof Guterstams rådgivare Magnus Roos har berättat för Sportexpressen.se att det även finns intresserade klubbar i Belgien och Holland.
Under tiden letar Leeds efter forwardar.
- Jag behöver verkligen en forward till, säger Leeds-tränaren Dennis Wise till klubbens hemsida.
- Det är den avdelning jag vill ska ge oss lite mer för att bli ett hot.

Expressen.se

Jon R

Quote from: kjelvi on January 17, 2008, 20:02:08
Leeds Target Delaney Joins QPR
Queen's Park Rangers have agreed a deal for Leeds target Damien Delaney.
The Londoners completed the signing for the defender from fellow Championship club Hull City for a fee in the region of £1.2m.

Er dette en trykkfeil? 1,2 mill £ for en back som ikke fikk plass på Hull City???? :o
Jon R.