Skrevet av Emne: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!  (Lest 13831 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #30 på: Januar 28, 2008, 18:21:24 »
Ufattelig irriterende å tenke på at det bare er dager siden Derry ble solgt til Palace....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

BERGH

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #31 på: Januar 28, 2008, 18:23:10 »
Bare Bates fikk penger så var alt i orden med at Wise kunne gå.  Det billigste alternativet er å gi Bassett sjefsrollen. 
Bates vil sikkert det for å spare penger, da ligger mitt håp i at Bassett er stor nok til å si nei og gå.
 

isak

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #32 på: Januar 28, 2008, 18:33:07 »

Resultatene til leeds har jo vært har jo vært glimrende ,hvis vi tar med de 15 poenga vi ble frarøva før sesong start hadde vi sammen med swansea vært alene på toppen med god margin .
Har vanskligheter med å se hvem andre som kunne gjort det noe bedre en wise har gjort det i år .
[/quote] Eg ser mange managerar som kunne gjort det betre enn det wisee gjorde i Ã…R  ;D Men sesongen sett under eit har resultata som dei seier, vore glimrande...

TrulsVikane

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #33 på: Januar 28, 2008, 18:50:33 »
Hmmm... Vet ikke helt hva jeg skal si... Jeg er skuffet, men samtidigt skjønner jeg Wise... Ass. Manager i PL er første skritt for å kunne bli manager om noen år... Jeg tror faktisk jeg ville gjort det samme om jeg hadde tenkt på karrieren min, men hadde det vert hjertet som snakkket, hadde jeg blitt i Leeds. Men jeg tror også at Leeds har godt av det... Det virker som Wise sliter med å motivere guttene, noe som gjenspeiler i resultatene...

Når det gjelder ny manager håper jeg på Gary McAllister, men tror Leeds ansetter Billy Davies tilslutt...

Ferre

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #34 på: Januar 28, 2008, 18:53:23 »
Helt greit at Wise drar, selv om han alt i alt har gjort en god jobb denne sesongen. Virket ikke som om han hadde mer å tilføre laget da det begynte å gå litt i mot. Men må si at jeg er litt skuffet over Wise, etter alt godsnakket om at han "var for å bli" etc. etc. Du er tydeligvis ikke bedre enn Poyet, som rømmer fra klubben med en gang man får et "bedre" tilbud.

Bye bye Wisey, du hadde tydeligvis ikke det som skulle til for å føre oss tilbake til PL...

EDIT: Må si jeg likte denne overskriften: Mr Loyal Dennis Wise Dumps Leeds

« Siste redigering: Januar 28, 2008, 18:55:00 av Ferre »

Promotion 2010

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #35 på: Januar 28, 2008, 19:31:14 »
Helt greit. Han skjønte vel at han aldri ville oppnådd heltestatus i Leeds. Det som undrer meg er at han går fra verdens sikreste jobb - under Papa-Smurf - i Leeds, og til en jobb han kommer til å miste før det har blitt jul i år. Hvilken klubb gidder å signe ham da? Kanskje Leeds nok en gang.

Ikke lenge siden Bates gikk ut å snakket om Wise's fremtidsperspektiver i Leeds. Han må vel egentlig sitte med skjegget i postkassa selv, godeste Kenneth.


Også vi supportere må klø oss i hodet. Gus er i ligacupfinale med Spurs og Wise er et eller annet tåpelig i Newcastle. Hvor havner vi? Hva slags fremtid er det i denne klubben? Hvordan virker dette på spillerne? Hvem erstatter Wise? Svaret på det er nok Bassett. Kanskje Bassett var et feil valg av Wise? Vendte spillerne seg mot Wise? Er det heller Bassett som vinner garderoben? Han har en enkel fotballfilosofi, men kanskje Englands beste som opprykks-manager! League One vil være perfekt for ham. Rutine og god behandling av spillerne er han kjent for!


Kanskje dette fører Papa-Smurf vekk fra klubben også?




Promotion 2024..............................?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #36 på: Januar 28, 2008, 19:41:04 »
Helt greit. Han skjønte vel at han aldri ville oppnådd heltestatus i Leeds. Det som undrer meg er at han går fra verdens sikreste jobb - under Papa-Smurf - i Leeds, og til en jobb han kommer til å miste før det har blitt jul i år. Hvilken klubb gidder å signe ham da? Kanskje Leeds nok en gang.

Ikke lenge siden Bates gikk ut å snakket om Wise's fremtidsperspektiver i Leeds. Han må vel egentlig sitte med skjegget i postkassa selv, godeste Kenneth.


Også vi supportere må klø oss i hodet. Gus er i ligacupfinale med Spurs og Wise er et eller annet tåpelig i Newcastle. Hvor havner vi? Hva slags fremtid er det i denne klubben? Hvordan virker dette på spillerne? Hvem erstatter Wise? Svaret på det er nok Bassett. Kanskje Bassett var et feil valg av Wise? Vendte spillerne seg mot Wise? Er det heller Bassett som vinner garderoben? Han har en enkel fotballfilosofi, men kanskje Englands beste som opprykks-manager! League One vil være perfekt for ham. Rutine og god behandling av spillerne er han kjent for!


Kanskje dette fører Papa-Smurf vekk fra klubben også?




Promotion 2024..............................?

Jeg tror nok svaret på hvorfor Wise, og Poyet for den saks skyld, forlot Leeds er ganske så enkelt, tross andre teorier: de fikk et tilbud de ikke kunne si nei til. Er ikke mange mennesker i dagens fotball som takker nei til sjansen i en større liga og høyere lønn - dessverre. Money talks...

Tror ikke spillerne vendte seg mot Wise, for hvis det var noe han klarte så var det å bygge opp var det en tropp med godt humør og god lagmoral.

Tom S

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #37 på: Januar 28, 2008, 19:46:02 »
Dette var sjokkerende!

Støtter de som mener at dette er uheldig for Leeds United - kortsiktig, og då tenker eg opprykk i Ã…R!

Så spørs det hvilken kanin/manager Mr.Bates kan dra ut av ermet?
Vi er nøydd til å få tak i ein proven ringrev som forhåpentligvis kan klare å behalde samhaldet i spelargruppa sjølv om det ikkje er hans "egne".

Spanande......

COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #38 på: Januar 28, 2008, 19:46:31 »



Promotion 2024..............................?

 ;D

...syns du kan ta ett år i gangen  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trond90

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #39 på: Januar 28, 2008, 19:56:10 »
Dette tar jeg med blandede følelser.. blir litt små kvalm om hva Wise har sagt om Leeds og langsiktigt plan, men men.. håper for all del de ikke ansetter Basset på permanent basis!! så får vi håpe Bates går til sommeren? da har vi Chelsea UTE!! MEN hvem håper vi på ? Billy Davies? Paul Ince? Coleman? få høre deres mening! MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

MacMurder

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #40 på: Januar 28, 2008, 20:03:10 »
Paul Ince er noe av det mest motbydelige "ever" å ha entret en fotballbane, helt på høyde med Roy Keane og Gary Neville. Han vil jeg ikke ha nær Elland road. Coleman, Job done eller Allardyce høres bra ut.

Tom S

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #41 på: Januar 28, 2008, 20:03:39 »
Gordon Strachan
COME ON LEEDS !!

MacMurder

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #42 på: Januar 28, 2008, 20:07:23 »

Jon R

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #43 på: Januar 28, 2008, 20:11:00 »
Faen steike! Jo mer jeg tenker på det...... Altså: Poyet fra nr to jobben i Leeds til nummer to jobben i gamleklubben som spiller i PL... Kan kjøpe den... MEN Ã… GÃ… FRA NUMMER EN JOBBEN I LEEDS UNITED; TIL Ã… BLI ASSISTENTEN TIL KEVIN KEEGAN I NEWCASTLE??? HVA F......ER DET FOR SLAGS PRIORITERING?    ??? ??? >:( >:(

Er redd din stjerne ikke blir så høy på Elland Road etter dette, mr Wise.  ::)
Jon R.

Dennis

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #44 på: Januar 28, 2008, 20:12:28 »
Er redd din stjerne ikke blir så høy på Elland Road etter dette, mr Wise.  ::)

Med tanke på hvor lav den var, så er det faktisk skremmende!

Eddie Gray på BBC Radio nå. Innringere osv. Link fra MacMurder litt over.
Marching on together!

DaGa

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #45 på: Januar 28, 2008, 20:28:31 »
Ganske så overraskende at han dro, men jeg griner ikke akkurat.

Aldri om Wise ville vært mannen som tok Leeds opp til PL. Få inn en manager som har mye i huet, ikke i kjeften!
We all LOVE LEEDS!

Per-Stian

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #46 på: Januar 28, 2008, 20:33:55 »
Til det motsatte eventuelt vert bevist, så er dette ein tung dag for meg. Eg mista mykje av motet då nyheiten sprakk :'(

sportcarl1

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #47 på: Januar 28, 2008, 20:34:20 »
otroligt besviken på wise som lämnar Leeds för att bli assisterande i newcastle, att poyet försvann det kan jag förstå, men inte detta, är bara pengar som styr dessa dagar, finns ingen lojalitet eller klubbkänsla längre, jag föraktar honom nu, tycker han borde gå med en gång låta bassett ta över så länge mot Southend, alla dessa lononer som varit här som wise, graham, venables ferdinand för ingen av dem har leeds betytt något
 

MacMurder

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #48 på: Januar 28, 2008, 20:35:38 »
Så, så han var ingen Messiah, just a very naughty boy. Det er bedre managere der ute.

sveifors

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #49 på: Januar 28, 2008, 20:54:50 »
Viste sitt sanne ansikt, skuffet at det ikke var mere lojalitet i knerten som forlanger det av andre. Jobben i Newcastle er vel et steg nedover. Ingen innflytelse på a-laget. Hva skjer om Keegan mislykkes, Wise.

Du hadde sjansen å få gjøre noe stort, Wise, men hoppa av, vel hjertet for LEEDS er ikke der, Da har vi ikke bruk for deg heller.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

raggen

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #50 på: Januar 28, 2008, 21:02:37 »
så vi mister Wise til Newcastle som assistenten til keegan?? har jeg forstått rett?? det var all prat om dette med at han skulle være der til jobben var gjort. hmmmm
Forever Leeds United!!!!!!!!

berlin

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #51 på: Januar 28, 2008, 21:05:11 »
Tror ikke Wise er typen som helst vil ha en sikker jobb i staten, for de som er inne på det.

Han er nok mer "Den som intet våger, intet vinner".

Ja, lojalitet er mangelvare blant spillere og trenere i dag. Bare litt vanskelig å akseptere, siden det er det stikk motsatte av supportere.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #52 på: Januar 28, 2008, 21:08:44 »
så vi mister Wise til Newcastle som assistenten til keegan?? har jeg forstått rett?? det var all prat om dette med at han skulle være der til jobben var gjort. hmmmm


...jeg er ikke unfamiliar med tanken om at Wise & Bates enten har snakket sammen med lav stemme, evt kranglet høylydt & skiltes som ikke-venner... Del én kan handle om oppkjøp til sommeren etc, del to kan handle om at f.eks. Becks forsvinner. (Akkurat det siste får vi evt svar på allerede før fræddan når man lukker vinduet).

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Oggy

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #53 på: Januar 28, 2008, 21:11:21 »
Skriker ikke akkurat, men frykter at en ny Chelsea-mann skal komme inn  :o

Strachan er å tro på Julenissen  ;)
Oggy

berlin

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #54 på: Januar 28, 2008, 21:14:54 »
Hvis Beck's forsvinner, forlanger jeg at de kjøper Joshua Tetley, og de på røde rappen!!!! Grrrrr....

Robert

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #55 på: Januar 28, 2008, 21:20:15 »
vel, synes dette var en kjedelig nyhet. Men, håper det ordner seg likevel, med litt flaks får vi en playoff-plass.

Men, synes det er litt morsomt. Wise blir ikke assistent, men Director of Football.
Kødder de?!
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

berlin

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #56 på: Januar 28, 2008, 21:24:12 »
vel, synes dette var en kjedelig nyhet. Men, håper det ordner seg likevel, med litt flaks får vi en playoff-plass.

Men, synes det er litt morsomt. Wise blir ikke assistent, men Director of Football.
Kødder de?!

Nei, fine titler har alltid slått an.........blant de dumme. ;D

stian

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #57 på: Januar 28, 2008, 21:30:50 »
Så, så han var ingen Messiah, just a very naughty boy. Det er bedre managere der ute.


Sjelden har vel dette python-sitatet vært mer på sin plass :)

JanPSyse

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #58 på: Januar 28, 2008, 21:32:27 »
regner med Beckford forsvinner i morgen også, bare for å gjøre situasjonen perfekt i ekte leeds-stil...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Promotion 2010

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #59 på: Januar 28, 2008, 21:44:34 »
Helt greit. Han skjønte vel at han aldri ville oppnådd heltestatus i Leeds. Det som undrer meg er at han går fra verdens sikreste jobb - under Papa-Smurf - i Leeds, og til en jobb han kommer til å miste før det har blitt jul i år. Hvilken klubb gidder å signe ham da? Kanskje Leeds nok en gang.

Ikke lenge siden Bates gikk ut å snakket om Wise's fremtidsperspektiver i Leeds. Han må vel egentlig sitte med skjegget i postkassa selv, godeste Kenneth.


Også vi supportere må klø oss i hodet. Gus er i ligacupfinale med Spurs og Wise er et eller annet tåpelig i Newcastle. Hvor havner vi? Hva slags fremtid er det i denne klubben? Hvordan virker dette på spillerne? Hvem erstatter Wise? Svaret på det er nok Bassett. Kanskje Bassett var et feil valg av Wise? Vendte spillerne seg mot Wise? Er det heller Bassett som vinner garderoben? Han har en enkel fotballfilosofi, men kanskje Englands beste som opprykks-manager! League One vil være perfekt for ham. Rutine og god behandling av spillerne er han kjent for!


Kanskje dette fører Papa-Smurf vekk fra klubben også?




Promotion 2024..............................?

Jeg tror nok svaret på hvorfor Wise, og Poyet for den saks skyld, forlot Leeds er ganske så enkelt, tross andre teorier: de fikk et tilbud de ikke kunne si nei til. Er ikke mange mennesker i dagens fotball som takker nei til sjansen i en større liga og høyere lønn - dessverre. Money talks...

Tror ikke spillerne vendte seg mot Wise, for hvis det var noe han klarte så var det å bygge opp var det en tropp med godt humør og god lagmoral.

Da var det vel heller Wise som vendte seg MOT spillerne. Han viste i løpet av januar...INGEN...lojalitet mot de som brakte Leeds opp i toppen. Resultatet var formsvikt over det hele. Det gjorde Prutton til statist og rotet til i det defensive arbeidet. Etter Gus så lot han Bassett overta forsvars-ansvaret. Noe han neppe klarte. Resultatet ble dårligere samarbeid i alle ledd og sportslig nedtur.

Jeg tror Sheridan er nær en jobb i Leeds. Han var på den siste Leeds-kampen mot Crewe. Han kjenner klubben og ikke minst League One. Men jeg tror neppe han eller McAllister eller Speed eller noen annen ex-spiller får oss opp. Jeg har tro på Coleman, og....eh..... og.... nei.... faktisk bare Coleman!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973