Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 159584 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #540 på: Juni 04, 2012, 12:15:17 »
L'pool må være desperate når de ansetter en som har 1 - en - sesong bak seg på øverste nivå i England. "Alle" ventet jo at Swansea skulle rykke ned til nPC på første forsøk. Da de spådommene ikke slo til, tenkte L'pool-ledelsen at "Jøss, de klarte en 11.plass, 5 poeng bak oss. Imponerende." Denne ansettelsen ligner fælt på ansettelsen av Hodgson, da de ansatte nok en manager som hadde trent et lag til middelmådig PL-standard. Nok en bomansettelse. Fyren får sparken i november når L'pool suser rundt på 9. plass, totalt akterutseilt, uten sjanse til å vinne noe annet enn Ligacupen. Så ansetter de KD igjen, som så får sparken igjen i mai osv., osv..
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Re: Jeg hater Liverpool
« Svar #541 på: Juni 04, 2012, 15:35:43 »
Ja, det et lov å håpe. Hodgson var i ferd med å snu trenden og burde aldri vært sparket. Typisk udugelige fotballedere som heller vil vise lite overveid handlekraft enn å handle riktig.
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #542 på: Juli 09, 2012, 11:58:41 »
Jeg liker luserpool så lite at jeg måtte få denne tråden tilbake til toppen av lista en stakket stund..... ;)
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #543 på: August 20, 2012, 11:12:31 »
Det er glede å skrive noen ord her igjen etter kampen mot West Brom.....ha ha ha ha!!! Knusing!!!
Yeboahs vitne

Gufrias

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #544 på: August 26, 2012, 16:12:49 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10060467

Sitat
Mancini mener Liverpool vil kjempe om seriegull

Greit at han liker å snakke ned sitt eget lag, men det får da være grenser
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #545 på: August 26, 2012, 16:41:00 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10060467

Sitat
Mancini mener Liverpool vil kjempe om seriegull

Greit at han liker å snakke ned sitt eget lag, men det får da være grenser
Mancini kommer til å snakke samtlige lag opp. Skulle tro City skulle ligge rundt midten å rote, dersom man skulle tro på alt hva den fyren sier.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #546 på: August 27, 2012, 12:42:25 »
Denne tråden handler om Luserpul og helter som Skrtel ( ;D) og ikke Mancini og City!!!
Yeboahs vitne

kalle_92

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #547 på: August 27, 2012, 15:33:16 »
Det var herlig å se Skrtel sende den tversoveren til Tevez igår!  ;D Humøret steg betraktelig!

Gufrias

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #548 på: August 27, 2012, 16:28:59 »
Denne tråden handler om Luserpul og helter som Skrtel ( ;D) og ikke Mancini og City!!!
Og Mancini påstår at Leverbasseng kan kjempe om PL-tittelen. Det er latterlig. De skal være glade til om de får sjansen til å kvalifisere seg for Europa League.
Hekta på Leeds siden 1974

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #549 på: August 28, 2012, 10:08:13 »
Det er nesten så jeg får litt vondt av Luserpul manageren der han står og tømmer kulepenn etter kulepenn på blokka si.....NOT!!!!   ;D
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #550 på: August 28, 2012, 14:54:36 »
1 poeng på to kamper, rene Leeds-åpningen. De kommer nok til å slite i bunnen i år ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #551 på: August 29, 2012, 14:48:02 »
1 poeng på to kamper, rene Leeds-åpningen. De kommer nok til å slite i bunnen i år ;D.



Vil bidra til sinnets munterhet om så skjer......
Yeboahs vitne

Tom S

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #552 på: September 02, 2012, 17:28:43 »
Ser Loserpool fortsetter den gode sesongåpnningen med kun 0-2 mot Gooners.
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Re: Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #553 på: September 02, 2012, 17:33:23 »
Ser Loserpool fortsetter den gode sesongåpnningen med kun 0-2 mot Gooners.
ønsker de lykke til i Championship neste sesong :-D ;D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #554 på: September 06, 2012, 12:26:05 »
Tabellen er et vakkert syn for tiden..... ;D
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #555 på: September 14, 2012, 10:50:30 »
....og fint med pause pga landslagsfotball slik at tabellen varer leeeenge..... ;D
Yeboahs vitne

Leedsulf

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #556 på: September 14, 2012, 11:58:12 »
-I've heard that FIFA 13 is so realistic, that if you lose as Liverpool their fans start talking about history.

-The FIFA13 release could be delayed after a bug was found - one of the testers got an assist with Stewart Downing.

Gufrias

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #557 på: September 14, 2012, 16:27:00 »
-I've heard that FIFA 13 is so realistic, that if you lose as Liverpool their fans start talking about history.

-The FIFA13 release could be delayed after a bug was found - one of the testers got an assist with Stewart Downing.
;D ;D ;D ;D
Hekta på Leeds siden 1974

Robert

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #559 på: September 24, 2012, 11:25:54 »
18. plass etter 5 runder?! Minner om et annet lag, hvis navn begynner på L, sesongen 2003/04. Men L'pool er vel "for gode til å rykke ned, med de spillerne de har". Det sa man om det andre laget også. Når sesongen skrider frem, og den sportslige fremgangen uteblir, vil nok alle stjernene be om å bli satt på transferlisten i januarvinduet. Forsvinner Suarez, rykker L'pool ned ;D.

Og ja....hvis Reading mot formodning skulle vinne hengekampen mot Sunderland, vil L'pool ligge på 19. plass. Heia Reading!
« Siste redigering: September 24, 2012, 11:29:53 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #560 på: September 24, 2012, 11:41:31 »
Status....; ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D....moahahahahahahahaahahhaha  !!!!!!
Yeboahs vitne

Gambi

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #561 på: September 24, 2012, 18:22:20 »
Om Pool selger Suarez, maa de hente en ny spiss, og han vil mot all formodning vaere bedre enn Suarez... haaper derfor Suarez blir i LANGE tider!
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Gambi

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #562 på: September 24, 2012, 18:35:45 »
Når det er sagt, gleder jeg meg ekstremt over dagens situasjon. Det er så ubeskrivelig deilig å se dette møkkalaget med møkkasupporterne heeelt nedi grøfta! Håper de aldri kommer opp fra den, og at laget går rett til helvette!
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #563 på: September 25, 2012, 08:34:19 »
Sutringen fra de helrøde fortsetter. Nå mener de seg utsatt for heksejakt! Stakkars L'pool, de får jo aldri straffe :'( :'(. Kan Suarez' behandling kanskje skyldes at fyren er en notorisk juksemaker? Med handsen fra kvartfinalen VM 2010 frisk i minne.
http://www.dagbladet.no/2012/09/25/sport/fotball/premier_league/liverpool/manchester_united/23570350/
For øvrig er det smått utrolig hvilken enorm pressedekning disse ubetydelige episodene får, bare fordi de involverte klubbene heter L'pool og Scum. Desken i disse nettredaksjonene er tydeligvis fulle av fans fra disse klubbene ::).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #564 på: Oktober 04, 2012, 22:39:08 »
:)




...det dumme er at de sikkert snart prøver nok en ny manager
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gambi

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #565 på: Oktober 05, 2012, 00:40:53 »
Vet du hva, det går helt fint!
Lykkes ikke Rodgers, vil Puuuuul være så skakkjørte at ingen profilerte managere med respekt for seg selv vil ta jobben.
Tipper Rodgers får sparken i Mars, og at en eller annen middelmådig trener tar over...and here we go again...!
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #566 på: Oktober 06, 2012, 16:01:57 »
Tja, med 5-2 over Norwich forrige helg ser det ut som om presset på de røde ble litt mindre. Nå har de jo unnagjort mange av de store kanonene (Scum, ManC, Arsenal) på relativt kort tid. Ser ikke bort i fra at de kan begynne å klatre på tabellen igjen, med antatt lettere motstand, dessverre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gambi

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #567 på: Oktober 06, 2012, 18:42:43 »
Norwich gjelds ikke. De er Tippeliga kvalitet. Pool tapte IGJEN mot Udinese paa hjemmebane... det trengs en totalrevonasjon blant spillere og stoetteapparat for at Pool skal kunne hevde seg igjen.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Hallgeir *

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #568 på: Oktober 06, 2012, 21:40:54 »
Norwich gjelds ikke. De er Tippeliga kvalitet. Pool tapte IGJEN mot Udinese paa hjemmebane... det trengs en totalrevonasjon blant spillere og stoetteapparat for at Pool skal kunne hevde seg igjen.

Totalrenovasjon? Næh, de trenger ikke anstrenge seg for min del (selv om jeg ikke akkurat hater klubben).
Super Leeds since 1968

p0ndus

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #569 på: Oktober 07, 2012, 16:54:26 »
Fryyd og se de sakte men sikert forvitres. Venter nå bare på at Scumbobla skal  brgynne og sprekke også ;D