Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1491739 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6030 på: Juni 02, 2022, 08:40:48 »
Morgan Gibbs-White 20 millioner pund fra Wolves linket.

Så han i play-off for Sheffied United. Da var han bra. Men synes prislappen er stiv.

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-want-to-sign-morgan-gibbs-white/
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6031 på: Juni 02, 2022, 09:22:30 »
Jo mer jeg leser om Kristensen, jo mer håper jeg dette går i orden. Flere mener han er den beste høyrebacken i østeriksk bundesliga, fysisk sterk, sju mål i år (mestscorende forsvarer) og har hatt en eksplosiv utvikling i det siste. Bortmund og Brentford er også ute etter han, sier ryktene. Løp og kjøp!
Enig.
Det virker som Kristensen en en type som både tar sin plass på banen og i garderoben. Dette laget trenger det mer enn noe annet. Glemmer fortsatt ikke Coopers tilstedeværelse og lederengenskaper første 20 mot Watford. Vi holdt på å gå fullstendig opp i liminga igjen. Er ikke rart dette laget med alle de konstellasjonene denne sesongen har bare latt motspillere spasere ballen i mål.
Hvis overgangen går igjennom er det en viktig signering for Marsch og. To av sine egne inn er nok smart iht "ledergruppa" vi har nå.
Ikke det at jeg tviler på profesjonaliteten og lojaliteten, men det er en "ledergruppa" som har spilt klubb og seg selv opp på et nivå de aldri før har vært i nærheten av. Tviler sterkt på at de vil gjenskape det i særlig grad heller. Flere av sine egne i garderoben vil nok hjelpe ender vi opp med en litt treg start på sesongen.
Til slutt er det synd for Drameh hvis dette er tilfelle. Jeg mener jo et nytt utlån evt bør vurderes da.
Av Kristensen så må han være på et såpass nivå at han spiller majoriteten av kamper. For Dramehs del holder det ikke med litt cupkamper etter det flotte låneoppholdet. Tenker jo cupkamper bør jo heller være tiltenkt neste crop (der Hjelde kanskje er først).


Tilbake til tråden.

Rovers spiss Ben Bereton ryktes inn igjen (daily mail)


Woody

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6033 på: Juni 02, 2022, 11:53:02 »
Om dette stemmer er det meget bra, liker at vi signerer spillere som(forhpentligvis)styrker laget såpass tidlig på sommeren.
LIFE IS LEEDS

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6034 på: Juni 02, 2022, 11:53:31 »
Jo mer jeg leser om Kristensen, jo mer håper jeg dette går i orden. Flere mener han er den beste høyrebacken i østeriksk bundesliga, fysisk sterk, sju mål i år (mestscorende forsvarer) og har hatt en eksplosiv utvikling i det siste. Bortmund og Brentford er også ute etter han, sier ryktene. Løp og kjøp!
Enig.
Det virker som Kristensen en en type som både tar sin plass på banen og i garderoben. Dette laget trenger det mer enn noe annet. Glemmer fortsatt ikke Coopers tilstedeværelse og lederengenskaper første 20 mot Watford. Vi holdt på å gå fullstendig opp i liminga igjen. Er ikke rart dette laget med alle de konstellasjonene denne sesongen har bare latt motspillere spasere ballen i mål.
Hvis overgangen går igjennom er det en viktig signering for Marsch og. To av sine egne inn er nok smart iht "ledergruppa" vi har nå.
Ikke det at jeg tviler på profesjonaliteten og lojaliteten, men det er en "ledergruppa" som har spilt klubb og seg selv opp på et nivå de aldri før har vært i nærheten av. Tviler sterkt på at de vil gjenskape det i særlig grad heller. Flere av sine egne i garderoben vil nok hjelpe ender vi opp med en litt treg start på sesongen.
Til slutt er det synd for Drameh hvis dette er tilfelle. Jeg mener jo et nytt utlån evt bør vurderes da.
Av Kristensen så må han være på et såpass nivå at han spiller majoriteten av kamper. For Dramehs del holder det ikke med litt cupkamper etter det flotte låneoppholdet. Tenker jo cupkamper bør jo heller være tiltenkt neste crop (der Hjelde kanskje er først).


Tilbake til tråden.

Rovers spiss Ben Bereton ryktes inn igjen (daily mail)
Egenskapene til Kristensen bør passe glimrende i Leeds. Bra med mål og assist (7/4 forrige sesong), lite skader, minimalt med kort, fysisk sterk og en ledertype. Er generelt skeptisk til nivået i Østerrike, men mye taler for at han kan fylle en rolle i Leeds. Vi trenger i alle fall fysisk styrke i laget generelt..


Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6035 på: Juni 02, 2022, 11:56:02 »
Mike McGrath
@mcgrathmike
Deal in place for #LUFC to sign Rasmus Kristensen. They are expected to win race for Denmark full-back from Red Bull Salzburg (deal 1st reported by
@PhilHay_
Pride of Yorkshire

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6036 på: Juni 02, 2022, 11:56:26 »
Morgan Gibbs-White 20 millioner pund fra Wolves linket.

Så han i play-off for Sheffied United. Da var han bra. Men synes prislappen er stiv.

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-want-to-sign-morgan-gibbs-white/
Han har vel normalt akkurat samme posisjon som Aaronson, sentral offensiv midtbane. Men greit, vi trenger å forsterke denne posisjonen grundig.
MOT


Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6038 på: Juni 02, 2022, 13:10:18 »
Morgan Gibbs-White 20 millioner pund fra Wolves linket.

Så han i play-off for Sheffied United. Da var han bra. Men synes prislappen er stiv.

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-want-to-sign-morgan-gibbs-white/
Han har vel normalt akkurat samme posisjon som Aaronson, sentral offensiv midtbane. Men greit, vi trenger å forsterke denne posisjonen grundig.

Jeg bare minner om at Marsch sitt foretrukne system er 4-2-2-2. Altså to 10'ere. Gibbs-White tar jeg hver dag hele uka over Rodrigo i denne rollen i to-spann med Aaronson. Jeg er helt overbevist om at han kommer til å bli en hit uavhengig av hvilken klubb han ender opp i.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6039 på: Juni 02, 2022, 13:22:37 »
Morgan Gibbs-White 20 millioner pund fra Wolves linket.

Så han i play-off for Sheffied United. Da var han bra. Men synes prislappen er stiv.

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-want-to-sign-morgan-gibbs-white/
Han har vel normalt akkurat samme posisjon som Aaronson, sentral offensiv midtbane. Men greit, vi trenger å forsterke denne posisjonen grundig.

Jeg bare minner om at Marsch sitt foretrukne system er 4-2-2-2. Altså to 10'ere. Gibbs-White tar jeg hver dag hele uka over Rodrigo i denne rollen i to-spann med Aaronson. Jeg er helt overbevist om at han kommer til å bli en hit uavhengig av hvilken klubb han ender opp i.

Vel, eg tolker det slik at i Marsch sitt 4-2-2-2 er det 2 defensive, 2 offensive(8'er) og at 2'eren på topp består av en 9'er og en 10'er. Så er det vel et definisjonsspørsmål alt sammen uansett.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6040 på: Juni 02, 2022, 14:03:24 »
https://motleedsnews.com/news/fabrizio-romano-leeds-united-set-to-have-8-5m-bid-accepted-for-rasmus-kristensen/


Liker dette, og HB er en sårbar posisjon - der vi kun har hatt Bill som har fungert tidvis .......men som er over the top etter min mening.
Da har vi etterhvert/foreløpig en kreativ MB i Aaronsen og Denne dansken- liker!

Spiss (Bamford vet vi ikke om kommer skikkelig tilbake i form), en erstatter for Raphinha som har noe krydder i seg - en parkamerat til Kalvin på midten og ett godt keeper alterantiv....DA!
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6041 på: Juni 02, 2022, 14:39:00 »
Morgan Gibbs-White 20 millioner pund fra Wolves linket.

Så han i play-off for Sheffied United. Da var han bra. Men synes prislappen er stiv.

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-want-to-sign-morgan-gibbs-white/
Han har vel normalt akkurat samme posisjon som Aaronson, sentral offensiv midtbane. Men greit, vi trenger å forsterke denne posisjonen grundig.

Jeg bare minner om at Marsch sitt foretrukne system er 4-2-2-2. Altså to 10'ere. Gibbs-White tar jeg hver dag hele uka over Rodrigo i denne rollen i to-spann med Aaronson. Jeg er helt overbevist om at han kommer til å bli en hit uavhengig av hvilken klubb han ender opp i.

Vel, eg tolker det slik at i Marsch sitt 4-2-2-2 er det 2 defensive, 2 offensive(8'er) og at 2'eren på topp består av en 9'er og en 10'er. Så er det vel et definisjonsspørsmål alt sammen uansett.

En veldig god analyse av 4-2-2-2 kan leses her: https://www.coachesvoice.com/cv/4-2-2-2-football-tactics-explained-rangnick-hasenhuttl-pellegrini/

Anbefaler egentlig alle å ta en titt så man vet hva som kan forventes. Marsch har også benyttet seg noe av 4-2-3-1 altså med diamant på midten.

Lite utdrag:

The number 10s are the primary creators, and both the most interesting and unique aspect  of the 4-2-2-2. They aim to get into positions between the lines to  pick up the ball (above). They link the defence and double pivot to the centre-forwards, while also offering an additional goal threat, bursting forward during counter-attacks and subsequent moves to pick up second balls and shoot from distance. It’s also common to see the 10s moving wide to support the advanced full-backs. They may deliver crosses or make decoy runs to create space for the full-back to cross.
« Siste redigering: Juni 02, 2022, 14:40:52 av Fantasyland »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6042 på: Juni 02, 2022, 15:40:40 »
Tipper på relativt stor utskiftning på U23-nivå.
Noen må på lån i ligasystemet for å få tilstrekkelig matching, noen blir frigitt, og mange nye inn.

Pranav Shahaney
@PrSchadenfreude
Not just Rasmus Kristensen, West Ham sensation Sonny Perkins and Birmingham youngster George Hall are all closing in on Leeds United.

After a disappointing January window, #LUFC appear to be making quick moves this summer.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6043 på: Juni 02, 2022, 16:07:07 »
Tipper på relativt stor utskiftning på U23-nivå.
Noen må på lån i ligasystemet for å få tilstrekkelig matching, noen blir frigitt, og mange nye inn.

Pranav Shahaney
@PrSchadenfreude
Not just Rasmus Kristensen, West Ham sensation Sonny Perkins and Birmingham youngster George Hall are all closing in on Leeds United.

After a disappointing January window, #LUFC appear to be making quick moves this summer.
Midtbanespillere begge to.
Ingen noviser disse gutta her:
Perkins, 18, is a regular for West Ham’s development squad and was named Premier League 2’s player of the month for April this season.

He made his full professional debut in the Europa League against Dynamo Zagreb in December and appeared as a late substitute during Leeds’ Premier League win at the London Stadium the following month.

He was also on the bench for both legs of West Ham’s Europa League quarter-final tie against Lyon.
.............
Seventeen-year-old Hall has a small amount of first-team experience of his own having broken into Birmingham’s side for the first time in January.

He was handed a second senior appearance last month.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6044 på: Juni 02, 2022, 17:42:29 »
Kristensen er hjertelig velkommen ! Her går det unna i nysigneringer! Da håper jeg at de annonseres en ny spiss inn snart!  :D

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6045 på: Juni 02, 2022, 17:54:30 »
Kristensen ser ut som en spiller som har veldig bra fysikk og teknikk. Nå trenger vi tre spillere til en VB, CM og spiss


Sent from my iPhone using Tapatalk

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6046 på: Juni 02, 2022, 17:57:39 »
Merker at jeg foretrekker at det hentes inn spillere som Jesse kjenner framfor å satse alt på syltynn stall med masse spillere som har en tung skadehistorikk (ja, den døra var vidåpen).

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6047 på: Juni 02, 2022, 18:29:20 »
Kristensen har vel ikke signert enda? 🤷‍♂️
Alex

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6048 på: Juni 03, 2022, 07:02:13 »
Håper virkelig vi signerer spillere med PL erfaring. Jesse Lindegard hadde vært bra for oss.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6049 på: Juni 03, 2022, 08:15:55 »
Håper virkelig vi signerer spillere med PL erfaring. Jesse Lindegard hadde vært bra for oss.

Lønnskravet hans er visstnok på 1,5 millioner i uka. Det kan godt være det var med "Saudi-skatt" i link til Newcastle, men selv uten den er det en stor risiko etter mitt syn. Hadde en strålende periode i West Ham, men har nå blitt 29 år og har vel egentlig aldri vært noe førstevalg kanskje med unntak av 17/18-sesongen. Og det i snaut ti år av Scums svakeste periode siden 80-tallet. Hvor god er snittnivået hans da egentlig?

Nei takk til Lingard for min del, men at vi fortsatt trenger en lignende spillertype er jeg enig i.



Marching on together!

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6050 på: Juni 03, 2022, 09:08:10 »
Kaster ut en brannfakkel, Stefan Strandberg storspilte mot Serbia og er uten kontrakt 1. juli. Har fortsatt noen gode år igjen.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6051 på: Juni 03, 2022, 09:23:19 »
En liten oppsummering/status pr 3.juni 2022.

Keepere:
Meslier og Klaesson.  Litt tynt, Meslier leverer mange gode matcher - og har virkelig fått god trening i år bak ett vaklevorent forsvar det meste av sesongen,
Trenger å bli bedre med ball i beina.  Klaesson vet jeg lite om. Gjorde ett godt innhopp mot Wolves. Vært fint med en rutinert kar til som back up.
Tror ikke det er prioritert...men håper.

Forsvar:
Hjelde, Llorente, Koch, Cooper, Firpo, Drameh, Ayling, Cresswell, (Dallas).  Hvis Kristensen kommer inn , så har vi en god forsterkning på HB mener jeg.
Firpo blir jeg ikke klok på, er han god nok? Vi får se etter en full pre season, men han MÅ prestere neste sesong. Vil gjerne se Hjelde på den plassen, men tviler på at han blir spilt inn der når man har betalt såpass for Firpo.
Midtstoppere har vi brukbart av. Sjelden samme konstellasjon i kamper på rad pga av skader i sesongen som var - men Cooper bør fortsatt være 1.valg.
Koch kan blomstre, Llorente er svært variabel - håper jo men tviler på at Cresswell blir satset på - om ikke bør han lånes ut.

Midtbane:
Phillips, Forshaw, Klich, Bate, Dallas, Shackleton, Greenwood, (Koch)..og nå Aaronson.
Her manglet vi ganske fort myyyye forrige sesong- da særlig etter Kalvin`s skade. Vi ble rett og slett for tynne og hadde ikke gode nok spillere, i hvert fall ikke med Bielsa ball - noe som gjorde at forsvaret vårt fikk svært vanskelige arbeidsforhold i mange kamper- da midtbaneleddet ble overspilt/utspilt.
Moro med den signerte amerikaneren, han virker frisk! Vi må allikevel ha en parkamerat til Kalvin (ja, jeg regner med at han blir hos oss) og O`Brien kan være ett økonomisk godt alternativ, men vet jo ikke hvordan han takler PL da. Ser gjerne at Bate får mer tillit, han har god fotballforståelse og bra pasningsfot.
Godt å se at Greenwood leverte på det nivået i siste kamp- han kan bli god med mer tillit.

Angrep:
Bamford, Gelhardt, Harrison, James, Rodrigo, Summerville, Raphinha (så lenge det varer).
Patrick ble jo skadet tidlig, og hele systemet til Marcelo var jo myntet på en god "første forsvarer" i den jobben han vanligvis gjorde.
INGEN har klart den jobben i sesongen som var, Gelhardt nærmest - men man kan ikke forvente stabil prestasjon derfra ennå.  Han er god da, og blir nok ennå bedre med mer spilletid.  Raphinha blir solgt, noe som bør åpne for ett godt spiss/angreps-alternativ til.......vi trenger folk som scorer, og skaper sjanser - der er jo vår brasilianer den vi har måtte stole på.
Rodrigo har aldri funnet plassen sin, han også mye skadet - og svært ustabil i prestasjoner. Håper på mer kvalitet derfra.
James og Harrison....vi har vel 2 av PL`s raskeste vinger , men med ligaens svakeste innleggsbein. Helt utrolig mange feilpasninger, og hårreisende valg på vei fremover i banen.  James er for meg en svært begrenset fotballspiller, kan fortsatt ikke fatte hva vi skal med han.
Harrison kan drible 3-4 mann på 5 meter, men sluttprodukt....det er en sjeldenhet. Har tro på han fortsatt da - men ting må bedres.
Vil gjerne se mer av Summerville, han bør benytte vektrommet godt i sommer og kan ta store steg med litt tillit og riktig mindset neste sesong.

Det blir nok 3-4 spillere til inn, syns Orta er godt i gang, MÅ det fortsette slik at nye spillere får med seg Pre season.....det er viktig.
Ny PL-kontrakt ga oss frihet til å handle og bygge tropp videre, håper virkelig vi treffer med spillekjøp fremover.
Virkelig deilig å ha noen uker "fri " nå, og vite at vi fortsatt er i verdens beste fotballliga ! ;)

MOT

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6052 på: Juni 03, 2022, 09:37:56 »
Bra analyse Cherry. Jeg synes også midtbanen ser tynn ut fremdeles selv etter Aaronson kom, her må det ytterligere forsterkninger inn.
Men var det ikke slik at denne dansken Kristensen også kan benytte spå midtbanen? Litt Dallas-type potet? Eller? Hvis han kommer da... Fabrizio mener i alle fall det og da blir det antagelig slik.
I så fall (hvis dansken må spille på midten) har vi fremdeles Drameh som alternativ på HB dersom han er god nok og får tillit. Ayling trur jeg også er over the top dessverre... Det rødkortet her på tampen av sesongen lagde i alle fall i  mitt hode ei stygg ripe i lakken på den karen..
Nei vi mangler fortsatt mer muskler på midten, og vi mangler i tillegg en pålitelig målscorer. Håper Orta er på jobb framover sjøl om jeg tar ferie ;-)
« Siste redigering: Juni 03, 2022, 09:39:50 av Killa »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6053 på: Juni 03, 2022, 10:07:11 »
Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
The Athletic have been told that it would likely take a bid of £60m-£70m to get Raphinha out of Elland Road. They are under no pressure to consider cut price bids or allow third parties to dictate them. [
@PhilHay_
 via
@TheAthletic
] #LUFC

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6054 på: Juni 03, 2022, 10:08:54 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Full agreement set to be reached between Leeds and RB Salzburg for Rasmus Kristensen. Danish right-back's expected to join Leeds in the coming days, once final details will be resolved. 🇩🇰🤝 #LUFC

Kristensen will be able to undergo medical tests after international duty.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6055 på: Juni 03, 2022, 10:16:22 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Full agreement set to be reached between Leeds and RB Salzburg for Rasmus Kristensen. Danish right-back's expected to join Leeds in the coming days, once final details will be resolved. #LUFC

Kristensen will be able to undergo medical tests after international duty.
Kan ikke bare Salzburg melde overgang til PL :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6056 på: Juni 03, 2022, 10:42:15 »
En liten oppsummering/status pr 3.juni 2022.

Keepere:
Meslier og Klaesson.  Litt tynt, Meslier leverer mange gode matcher - og har virkelig fått god trening i år bak ett vaklevorent forsvar det meste av sesongen,
Trenger å bli bedre med ball i beina.  Klaesson vet jeg lite om. Gjorde ett godt innhopp mot Wolves. Vært fint med en rutinert kar til som back up.
Tror ikke det er prioritert...men håper.

Forsvar:
Hjelde, Llorente, Koch, Cooper, Firpo, Drameh, Ayling, Cresswell, (Dallas).  Hvis Kristensen kommer inn , så har vi en god forsterkning på HB mener jeg.
Firpo blir jeg ikke klok på, er han god nok? Vi får se etter en full pre season, men han MÅ prestere neste sesong. Vil gjerne se Hjelde på den plassen, men tviler på at han blir spilt inn der når man har betalt såpass for Firpo.
Midtstoppere har vi brukbart av. Sjelden samme konstellasjon i kamper på rad pga av skader i sesongen som var - men Cooper bør fortsatt være 1.valg.
Koch kan blomstre, Llorente er svært variabel - håper jo men tviler på at Cresswell blir satset på - om ikke bør han lånes ut.

Midtbane:
Phillips, Forshaw, Klich, Bate, Dallas, Shackleton, Greenwood, (Koch)..og nå Aaronson.
Her manglet vi ganske fort myyyye forrige sesong- da særlig etter Kalvin`s skade. Vi ble rett og slett for tynne og hadde ikke gode nok spillere, i hvert fall ikke med Bielsa ball - noe som gjorde at forsvaret vårt fikk svært vanskelige arbeidsforhold i mange kamper- da midtbaneleddet ble overspilt/utspilt.
Moro med den signerte amerikaneren, han virker frisk! Vi må allikevel ha en parkamerat til Kalvin (ja, jeg regner med at han blir hos oss) og O`Brien kan være ett økonomisk godt alternativ, men vet jo ikke hvordan han takler PL da. Ser gjerne at Bate får mer tillit, han har god fotballforståelse og bra pasningsfot.
Godt å se at Greenwood leverte på det nivået i siste kamp- han kan bli god med mer tillit.

Angrep:
Bamford, Gelhardt, Harrison, James, Rodrigo, Summerville, Raphinha (så lenge det varer).
Patrick ble jo skadet tidlig, og hele systemet til Marcelo var jo myntet på en god "første forsvarer" i den jobben han vanligvis gjorde.
INGEN har klart den jobben i sesongen som var, Gelhardt nærmest - men man kan ikke forvente stabil prestasjon derfra ennå.  Han er god da, og blir nok ennå bedre med mer spilletid.  Raphinha blir solgt, noe som bør åpne for ett godt spiss/angreps-alternativ til.......vi trenger folk som scorer, og skaper sjanser - der er jo vår brasilianer den vi har måtte stole på.
Rodrigo har aldri funnet plassen sin, han også mye skadet - og svært ustabil i prestasjoner. Håper på mer kvalitet derfra.
James og Harrison....vi har vel 2 av PL`s raskeste vinger , men med ligaens svakeste innleggsbein. Helt utrolig mange feilpasninger, og hårreisende valg på vei fremover i banen.  James er for meg en svært begrenset fotballspiller, kan fortsatt ikke fatte hva vi skal med han.
Harrison kan drible 3-4 mann på 5 meter, men sluttprodukt....det er en sjeldenhet. Har tro på han fortsatt da - men ting må bedres.
Vil gjerne se mer av Summerville, han bør benytte vektrommet godt i sommer og kan ta store steg med litt tillit og riktig mindset neste sesong.

Det blir nok 3-4 spillere til inn, syns Orta er godt i gang, MÅ det fortsette slik at nye spillere får med seg Pre season.....det er viktig.
Ny PL-kontrakt ga oss frihet til å handle og bygge tropp videre, håper virkelig vi treffer med spillekjøp fremover.
Virkelig deilig å ha noen uker "fri " nå, og vite at vi fortsatt er i verdens beste fotballliga ! ;)

MOT

Brukbare refleksjoner. Noen kommentarer:

Jack Harrison: Han har altså omtrent like mange målpoeng som Raphinha siden han kom. Tar vi vekk straffene leverer han faktisk mer. Det sier jo meg at han kan ta et gigantisk steg neste sesong og bli en av PL's farligste spillere om han finpusser litt på siste pasningen. Og i Marsch sitt system vil han sjeldnere komme til innlegg og oftere komme til avslutninger, og der er han pina god. Blir vår store stjerne neste sesong.

Pascal Struijk: Han har eg mistet litt troen på, men du har glemt han helt.

Tyler Roberts: Enormt potensiale, MÅ ha vært best på trening i flere år. Kan Marsch sitt system passe han bedre? Du har glemt han også.

Joe Gelhardt: Han er passert 20 år og kommer til å være hetere enn sola når sesongen starter i august. Kan bøtte inn 20 mål neste sesong og bør være på laget alle dager i uken. Med en god start melder han seg på i kampen om et sete på flyet til Qatar.

Cody Drameh: Mye ubegrunnet hype rundt han. Tipper han går på lån igjen om ikkje Marsch tvinger han til å bli som backup. Kjøper vi dansken er det for å spille høyreback.

Rodrigo: Håper vi selger han, leverer ingenting.

« Siste redigering: Juni 03, 2022, 10:44:12 av Russel_Doig »

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6057 på: Juni 03, 2022, 11:26:29 »
Russel Doig, du har jo helt rett...........både Strujic og Roberts har jeg glemt.

Pascal syns jeg er lovende fortsatt, må bli tøffere - og tørre mer i mitt hode.  Får ballen og går/spiller som regel bakover på banen.
Fin type da, han er jo både høy og ser sterk nok ut til å kunne bite fra seg.  Håper han tar steg og blir benyttet som den midtstopper han er.

Tyler Roberts.  Nei, der vet jeg faktisk ikke hva jeg skal skrive. Har blitt like fortvila hver gang denne sesongen når han var 1.innbytter.
Som du skriver, må være fantastisk på trening - men ellers som James - forståelsen virker jo fraværende.  Selg gjerne, max Championship spiller, men sikkert stjerne i L1.
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6058 på: Juni 03, 2022, 12:31:18 »
Harrison må jo ha noe sluttprodukt når han er den som har scoret flest spillemål siste to sesonger, i alle fall sluttprodukt mer enn alle andre (jo, Bamford har vært skadet...)

Du lanserer Hjelde på VB, men jeg ser ikke helt han som en god, offensiv VB. La heller Firpo få flere sjanser, han har vært god offensivt.
MOT

karaba

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6059 på: Juni 03, 2022, 12:40:38 »
Harrison må jo ha noe sluttprodukt når han er den som har scoret flest spillemål siste to sesonger, i alle fall sluttprodukt mer enn alle andre (jo, Bamford har vært skadet...)

Du lanserer Hjelde på VB, men jeg ser ikke helt han som en god, offensiv VB. La heller Firpo få flere sjanser, han har vært god offensivt.
Problemet til Firpo er at han blir alt for svak en mot en i forsvar + at han ofte er helt ute av posisjon. Vi trenger en VB som er god i begge ender av banen. Nå mener jeg personlig at Firpo også er alt for svak fremover.


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Juni 03, 2022, 12:51:00 av karaba »