Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1476034 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6060 på: Juni 03, 2022, 12:47:15 »
Kaster ut en brannfakkel, Stefan Strandberg storspilte mot Serbia og er uten kontrakt 1. juli. Har fortsatt noen gode år igjen.
Ja men ikke i SuperLeeds ;)

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6061 på: Juni 03, 2022, 13:23:51 »
Harrison må jo ha noe sluttprodukt når han er den som har scoret flest spillemål siste to sesonger, i alle fall sluttprodukt mer enn alle andre (jo, Bamford har vært skadet...)

Du lanserer Hjelde på VB, men jeg ser ikke helt han som en god, offensiv VB. La heller Firpo få flere sjanser, han har vært god offensivt.
Problemet til Firpo er at han blir alt for svak en mot en i forsvar + at han ofte er helt ute av posisjon. Vi trenger en VB som er god i begge ender av banen. Nå mener jeg personlig at Firpo også er alt for svak fremover.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er jo av og til man må erkjenne at ny liga og ny fotballkultur skaper store problemer for spillere utenfra.
Den engelske er jo fysisk tøff og det er et høyt tempo. Det er ingen på tribunen som vifter med hvite tørkler hvis spillere ikke er teknisk gode nok. Det gjøres det først og fremst hvis man ser mangler på det fysiske og mentale aspektet med spillet.
11 gule kort på 19 starter. Toppen av kortlisten med Tarkowski og Mings. Bare at begge de to har 11 gule på 35 kamper. Totalt avkledd, da spesielt mot fremoverrettet og direkte kantspillere. Noe kan vi nok skylde på fitness, men det er jo også en risiko at dette er en spiller som ikke er så god 1 mot 1 defensivt. Han har kanskje ikke fotballforståelsen, posisjoneringsevnen, tempoet,  temperamentet eller timingen defensivt til å beherske en liga der tempo og det fysiske er så krevende.
Firpo er nok venstreback neste sesong og skal få sjansen til å vise at han kan bedre enn denne sesongen, men jeg er som mange andre tvilende til dette kjøpet. Det er jo ingen unggutt vi snakker om her. Det er en posisjon som var øremerket tidlig og det ble brukt endel penger på en spiller som skulle forsterke oss ganske kraftig i en posisjon som kanskje var vår svakeste sesongen før. Her kommer også forventninger som er helt på sin plass.
For meg så ligger han i gruppen med Roberts, Shackleton og Strujik. Det har vært ekstremt skuffende.

Jeg skal gi han at det er litt fight i han. Han virket komfortabel med ball og finner faktisk tidvis gode posisjoner offensivt. Men overall som moderne back så ja... I tillegg er jeg skeptisk til skadehistorikken og antall kamper han har spilt på seniornivå. Det er jo faktisk litt bekrymrinsfult å lite kamper han har spilt til snart å være 26 år.
Endel av disse elementene  øverst kan jo også rettes mot Rodrigo mener jeg. Uten at det betyr at verken han eller Firpo er dårlige fotballspillere. Tvert i mot, teknisk er dem nok blant våre beste. Men hjelper ikke det når kravet i ligaen er vel så fysisk og mentalt rettet i form av fotballkultur, motstand, tetthet av kamper og generelle nivå fordelt over 20 lag.
« Siste redigering: Juni 03, 2022, 14:20:24 av leedslife »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6062 på: Juni 03, 2022, 15:38:51 »
Harrison må jo ha noe sluttprodukt når han er den som har scoret flest spillemål siste to sesonger, i alle fall sluttprodukt mer enn alle andre (jo, Bamford har vært skadet...)

Du lanserer Hjelde på VB, men jeg ser ikke helt han som en god, offensiv VB. La heller Firpo få flere sjanser, han har vært god offensivt.

Harrison har absolutt noe sluttprodukt. Han har et bra skudd. Han er mye involvert og setter seg selv og blir satt opp i gode situasjoner. Men jeg mener at han roter vekk altfor mange situasjoner. Han har en tendens til å drible seg bort altfor ofte. Han gjør veldig mange feilvalg. Ikke fordi han er ego tror jeg, men fordi han rett og slett ikke løfter hode og har overblikk. Han borrer hode i gresset og dribler. Teknikk, fart, innsats, mm har Harrison i bøtter og spann. Men sluttproduktet varierer for mye. Innimellom eller ofte ser han ut som Maradonna og Messi, men når den avgjørende pasningen eller innlegget kommer ser han ut som Hadi Sacko.
Skjønner at det høres rart ut når han scorer ok med mål. Til hans forsvar så hadde han ikke ofte en spiss han kunne forsyne med baller. Det samme kan man si om Raphinhia i år. Få assister ift i fjor. Generelt så var det lite som fungerte i år, både enkeltspillere og det kollektive. Men syntes dette var tydelig med Harrison forrige sesong også. Mulig jeg forventer for mye av han

Jeg ønsker en ny ving som er bedre. To stk om Raphinha selges. Samtidig ønsker jeg Harrison med som en av tre gode etablerte vinger. Tror det hadde styrket 11'ern og ikke minst fått litt kvalitet på benken. Tar Harrison nye steg hadde det vært gøy. Kan absolutt skje. I så fall vil en av de nye slite litt benk. Luksus.

Men hadde vi fått 30 mill ++ fra Newcastle for han så hadde ikke jeg protestert. For jeg tror det er mulig å oppgradere fra Harrison for langt mindre enn 30 mill. Men det må en sånn sum på bordet.

Men det er noe med kontinuitet og at vi vet hva vi har, ikke hva vi kan få. Veldig ambivalent til Harrison.

Når det gjelder Firpo så er vel alle enige om at han ikke leverte en veldig bra førstesesong. Det ser ut til at han fortsetter og blir vår venstreback neste sesong. Vi må vel ha inn et alternativ. Ikke flust med backup.
Firpo er en god fotballspiller. Det er det ingen tvil om. Skadehistorikken hans i Leeds er ikke bra. De to sesongene i Barca var det ikke så galt. Men ble reserve bak Alba.
Som jeg har påpekt før så er det litt urettferdig å dømme altfor mye etter årets sesong, da kanskje spesielt Firpo. Han var helt ny, kom rett inn i et lag lite fungerte. Vi fikk solid varsko allerede i treningskampene vi spilte. I tillegg til å være mye skadet selv så var de flust av skader på medspillere. Ikke lett å bygge relasjoner med nye spillere rundt seg hele tiden.
Finner Firpo tilbake til Betis formen og det som la grunnlaget for Barca overgangen så kan dette bli bra. Vil tro at inngangen til den nye sesongen og måten vi spiller på vil bidra til litt mer trygghet i de bakre rekker. Det er i hvert fall mitt håp, men jeg er litt skeptisk.



« Siste redigering: Juni 03, 2022, 15:51:56 av Eriksen55 »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6063 på: Juni 03, 2022, 17:23:05 »
Chris Smith
@CJSmith91
📰 Per sources, Man City have passed up their option on #NYCFC striker Taty Castellanos, but have recommended him to a number of other EPL clubs 🇦🇷

Leeds the most interested party, club reps are in USA 🇺🇸

For
@90min_Football
/
@90min_us
 w/
@GraemeBailey
 ✍️

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6064 på: Juni 03, 2022, 17:34:21 »
Firpo har vært svak helt siden han kom til Leeds. Rundings bøye og garantert gule kort i hver kamp han spiller.

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6065 på: Juni 04, 2022, 07:48:34 »
"Firpo er en god fotballspiller. Det er det ingen tvil om. Skadehistorikken hans i Leeds er ikke bra. De to sesongene i Barca var det ikke så galt. Men ble reserve bak Alba."

Eh....NEI!
Firpo er en dårlig back, helt uten evne til å posisjonere seg riktig defensivt. Han selger seg for høyt i banen gang på gang, og resultatet er at det åpner opp enorme rom på hans kant. Da kommer han på etterskudd, og det ender med hodeløse taklinger som ofte gir gult kort. De offensive bidragene er heller ikke særlig konstruktive.
Om vi går inn i en ny sesong med ham som førstevalg, stiller jeg store spørsmålstegn med vurderingsevnen til trenerstaben.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6066 på: Juni 04, 2022, 11:45:44 »
"Firpo er en god fotballspiller. Det er det ingen tvil om. Skadehistorikken hans i Leeds er ikke bra. De to sesongene i Barca var det ikke så galt. Men ble reserve bak Alba."

Eh....NEI!
Firpo er en dårlig back, helt uten evne til å posisjonere seg riktig defensivt. Han selger seg for høyt i banen gang på gang, og resultatet er at det åpner opp enorme rom på hans kant. Da kommer han på etterskudd, og det ender med hodeløse taklinger som ofte gir gult kort. De offensive bidragene er heller ikke særlig konstruktive.
Om vi går inn i en ny sesong med ham som førstevalg, stiller jeg store spørsmålstegn med vurderingsevnen til trenerstaben.

Stemmer det. Ganske bra beskrivelse av Firpo sin første sesong hos oss. Men Firpo har kvaliteter. Det har han vist før. Han var enorm i Betis og ble hentet til Barca. Som jeg har påpekt, sesongen i fjor var ikke bra av Leeds. Det var noe som ikke stemte fra start. Det så vi allerede i de fleste treningskampene. Det er mye som påvirker om en signering skal slå til eller ikke. Å komme inn i et lag som viser seg å være i fritt fall og etter hvert misnøye i gruppa er neppe en faktor som er heldig. Jeg mener det blir altfor enkelt å slakte enkeltspillere for den kollektive kollapsen. Bare se på prestasjonene til Llorente, Ayling, Phillips, Raphinhia, Dallas, Rodrigo, Klich, Harrison - INGEN var i nærheten av forventet nivå. Langt svakere enn foregående sesong. Dette er alle gode spillere som så ut som forskremte høns til tider. Da mener jeg det er litt søkt å gå etter både de nye og de unge når kjernen av de etablerte heller ikke er i nærheten.

Jeg er skeptisk til om Firpo kan slå tilbake. Men veldig overrasket blir jeg ikke om han klarer det. Men jeg ønsker et godt alternativ på venstrebacken - Pr.nå har vi kun Leif og midtstopperne Strujik og Hjelde. Det er tynt og det er krise om Firpo ikke hever seg.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6067 på: Juni 04, 2022, 11:49:55 »
"Firpo er en god fotballspiller. Det er det ingen tvil om. Skadehistorikken hans i Leeds er ikke bra. De to sesongene i Barca var det ikke så galt. Men ble reserve bak Alba."

Eh....NEI!
Firpo er en dårlig back, helt uten evne til å posisjonere seg riktig defensivt. Han selger seg for høyt i banen gang på gang, og resultatet er at det åpner opp enorme rom på hans kant. Da kommer han på etterskudd, og det ender med hodeløse taklinger som ofte gir gult kort. De offensive bidragene er heller ikke særlig konstruktive.
Om vi går inn i en ny sesong med ham som førstevalg, stiller jeg store spørsmålstegn med vurderingsevnen til trenerstaben.

Stemmer det. Ganske bra beskrivelse av Firpo sin første sesong hos oss. Men Firpo har kvaliteter. Det har han vist før. Han var enorm i Betis og ble hentet til Barca. Som jeg har påpekt, sesongen i fjor var ikke bra av Leeds. Det var noe som ikke stemte fra start. Det så vi allerede i de fleste treningskampene. Det er mye som påvirker om en signering skal slå til eller ikke. Å komme inn i et lag som viser seg å være i fritt fall og etter hvert misnøye i gruppa er neppe en faktor som er heldig. Jeg mener det blir altfor enkelt å slakte enkeltspillere for den kollektive kollapsen. Bare se på prestasjonene til Llorente, Ayling, Phillips, Raphinhia, Dallas, Rodrigo, Klich, Harrison - INGEN var i nærheten av forventet nivå. Langt svakere enn foregående sesong. Dette er alle gode spillere som så ut som forskremte høns til tider. Da mener jeg det er litt søkt å gå etter både de nye og de unge når kjernen av de etablerte heller ikke er i nærheten.

Jeg er skeptisk til om Firpo kan slå tilbake. Men veldig overrasket blir jeg ikke om han klarer det. Men jeg ønsker et godt alternativ på venstrebacken - Pr.nå har vi kun Leif og midtstopperne Strujik og Hjelde. Det er tynt og det er krise om Firpo ikke hever seg.

Enig. Firpo har vært helt katastrofe, som så mange andre. Eg ser at det bor noe der, i alle fall offensivt. Med litt bedre struktur på ting så kan det jo hende det kommer seg defensivt også. Men eg er ikkje trygg.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6068 på: Juni 04, 2022, 12:24:44 »
Chris Smith
@CJSmith91
📰 Per sources, Man City have passed up their option on #NYCFC striker Taty Castellanos, but have recommended him to a number of other EPL clubs 🇦🇷

Leeds the most interested party, club reps are in USA 🇺🇸

For
@90min_Football
/
@90min_us
 w/
@GraemeBailey
 ✍️

Leeds-Live skriver om hva vi vil få med ham...
- i korte trekk, Leeds-ledelsen lunchet like utenfor hjemmebanen hans denne uka
- 23 år gammel argentiner, spiller for New York City (MLS). 28 mål siste 18 mnd i MLS.
- Carloz Teves-type spiller
- hurtig, målfarlig, god i press, arbeidssom
1,78 cm høy... høyreføtt faktisk...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/what-leeds-united-would-getting-24139002
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6069 på: Juni 04, 2022, 12:25:26 »
Chris Smith
@CJSmith91
📰 Per sources, Man City have passed up their option on #NYCFC striker Taty Castellanos, but have recommended him to a number of other EPL clubs 🇦🇷

Leeds the most interested party, club reps are in USA 🇺🇸

For
@90min_Football
/
@90min_us
 w/
@GraemeBailey
 ✍️

Leeds-Live skriver om hva vi vil få med ham...
- i korte trekk, Leeds-ledelsen lunchet like utenfor hjemmebanen hans denne uka
- 23 år gammel argentiner, spiller for New York City (MLS). 28 mål siste 18 mnd i MLS.
- Carloz Teves-type spiller
- hurtig, målfarlig, god i press, arbeidssom
1,78 cm høy... høyreføtt faktisk...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/what-leeds-united-would-getting-24139002

Kjøp

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6070 på: Juni 04, 2022, 14:21:55 »
Chris Smith
@CJSmith91
📰 Per sources, Man City have passed up their option on #NYCFC striker Taty Castellanos, but have recommended him to a number of other EPL clubs 🇦🇷

Leeds the most interested party, club reps are in USA 🇺🇸

For
@90min_Football
/
@90min_us
 w/
@GraemeBailey
 ✍️

Leeds-Live skriver om hva vi vil få med ham...
- i korte trekk, Leeds-ledelsen lunchet like utenfor hjemmebanen hans denne uka
- 23 år gammel argentiner, spiller for New York City (MLS). 28 mål siste 18 mnd i MLS.
- Carloz Teves-type spiller
- hurtig, målfarlig, god i press, arbeidssom
1,78 cm høy... høyreføtt faktisk...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/what-leeds-united-would-getting-24139002

Kjøp

Ser spennende ut. https://youtu.be/m4MQ44N9lug

PL er et annet nivå så klart.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6071 på: Juni 04, 2022, 15:01:00 »
Gus Hamer (Coventry) er linket til Leeds. (Tipsbladet)

Leeds United er av dem som garantert vil handle forsterkninger gjennom sommeren, og av dem som nevnes på vei inn er Coventry-spiller Gus Hamer. Den Brasil-fødte 24-åringen spilte forrige sesong 39 kamper for The Sky Blues.
« Siste redigering: Juni 04, 2022, 15:02:59 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6072 på: Juni 04, 2022, 19:05:48 »
Ser at mange, både her inne og i diverse podcasts, ønsker en stor utrensking i stallen. Jeg er enig i at mange ikke har levert denne sesongen, men tror vi skal være forsiktige med å gjøre for mange endringer, særlig blant de mest betrodde. Jeg tenker da f eks på Llorente, Klich, Ayling, Cooper og Harrison.
Vi må ikke glemme at et av e viktigste kriteriene for vår suksess, både i opprykkssesongen og den første i PL, var fellesskapet og den gode stemningen i troppen. Jeg har nettopp sett Take us home for andre gang, og akkurat dette ble trukket frem flere ganger, bl a av Bamford. Gjør vi for store endringer, står dette fundamentet i fare for å rase sammen - i hvert fall hvis de som går ut, er bærebjelker i dette fundamentet (du verden, for en metaforbruk!).
Selvsagt må det gjøres endringer. Men jeg tror det er klokt å heller se på fringe players, slik som Shack og Roberts, samt de som er mye skadet, altså Forshaw, Koch (er i tvil, siden han hadde en fin avslutning på sesongen, og virker som en flott type). Bamford er også mye skadet, men har nok en bra standing i gruppa, og er forhåpentligvis helt fit ved sesongstart.
Firpo er vel ikke godt nok innarbeidet i gruppa til at han vil bli savnet om han forsvinner. Men jeg er enig med Eriksen i at han nok har et større potensiale enn det vi har sett. Dessuten er det vel tvilsomt om vi får særlig med penger for ham, slik han har fremstått.
Rodrigo har vært en skuffelse, uten tvil. Jeg er usikker på om han bør få bli, men også her er det vel tvilsomt om vi får særlig med penger ved et eventuelt salg. Jeg forventer at han er skuffet over seg selv, og må vise seg tilliten verdig dersom han er i stallen i august.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6073 på: Juni 04, 2022, 19:56:47 »
Ser at mange, både her inne og i diverse podcasts, ønsker en stor utrensking i stallen. Jeg er enig i at mange ikke har levert denne sesongen, men tror vi skal være forsiktige med å gjøre for mange endringer, særlig blant de mest betrodde. Jeg tenker da f eks på Llorente, Klich, Ayling, Cooper og Harrison.
Vi må ikke glemme at et av e viktigste kriteriene for vår suksess, både i opprykkssesongen og den første i PL, var fellesskapet og den gode stemningen i troppen. Jeg har nettopp sett Take us home for andre gang, og akkurat dette ble trukket frem flere ganger, bl a av Bamford. Gjør vi for store endringer, står dette fundamentet i fare for å rase sammen - i hvert fall hvis de som går ut, er bærebjelker i dette fundamentet (du verden, for en metaforbruk!).
Selvsagt må det gjøres endringer. Men jeg tror det er klokt å heller se på fringe players, slik som Shack og Roberts, samt de som er mye skadet, altså Forshaw, Koch (er i tvil, siden han hadde en fin avslutning på sesongen, og virker som en flott type). Bamford er også mye skadet, men har nok en bra standing i gruppa, og er forhåpentligvis helt fit ved sesongstart.
Firpo er vel ikke godt nok innarbeidet i gruppa til at han vil bli savnet om han forsvinner. Men jeg er enig med Eriksen i at han nok har et større potensiale enn det vi har sett. Dessuten er det vel tvilsomt om vi får særlig med penger for ham, slik han har fremstått.
Rodrigo har vært en skuffelse, uten tvil. Jeg er usikker på om han bør få bli, men også her er det vel tvilsomt om vi får særlig med penger ved et eventuelt salg. Jeg forventer at han er skuffet over seg selv, og må vise seg tilliten verdig dersom han er i stallen i august.

Amen, Håvard!
Heldigvis tror jeg at Jesse har skjønt at han har en unik spillergruppe mht lojalitet og å stå opp for hverandre, så jeg håper han vet å forvalte den med omhu.

Men ja, fornyelse trengs, det er det heller ingen tvil om.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6074 på: Juni 04, 2022, 23:07:15 »
Valentin Castellanos, River Plate, 23 mål forrige sesong, verdsatt til £12 mill. Agenten skal være kontaktet av Leeds.

Ingen link.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6075 på: Juni 04, 2022, 23:36:57 »
Valentin Castellanos, River Plate, 23 mål forrige sesong, verdsatt til £12 mill. Agenten skal være kontaktet av Leeds.

Ingen link.

Ligger opptil flere linker i tråden. Han spiller i MLS og New York City.

Spennende spiller!
« Siste redigering: Juni 04, 2022, 23:39:09 av Eriksen55 »

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6076 på: Juni 05, 2022, 01:29:13 »
Positive uttalelser for at Raphinha kan prioritere fast spilletid i Leeds for å være klar for VM for Brasil, satt opp mot Barcelona move; «Fremtiden er i Leeds og agenten sine hender».
60-70 mill pund for han ville vært et varp, håper vi har han inn til VM og han får vist sine kvaliteter der før det nok blir salg til en toppklubb;
https://www.barcablaugranes.com/2022/6/5/23154450/raphinha-discusses-his-future-amid-barcelona-transfer-rumors
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6077 på: Juni 05, 2022, 10:36:23 »
Raphinha linkes til Liverpool som erstatter for Mane. Minamino som del av handelen. Slett ikke usannsynlig.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6078 på: Juni 05, 2022, 12:19:33 »
Vært stille en stund rundt LOB (men nå nærmer jo 10.juni seg...)

The Athletic UK
@TheAthleticUK
▪️ #LUFC have reignited their interest in Huddersfield’s Lewis O’Brien
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6079 på: Juni 05, 2022, 16:34:08 »
To forferdelige innlegg etter hverandre her. Får inderlig håpe at ingen av dem oppfylles.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6080 på: Juni 05, 2022, 17:48:29 »
To forferdelige innlegg etter hverandre her. Får inderlig håpe at ingen av dem oppfylles.

Hvis først Raphinha skal ut så er 45-50mill+ Minamino noe jeg sier ja takk til. Vi er uansett så langt unna å konkurrere med Liverpool, så tåler helt fint at han går dit. Får sett mer av Raphinha i PL enn i Spania. O'Brian inn håper jeg veldig på.
« Siste redigering: Juni 05, 2022, 17:52:16 av Eriksen55 »

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6081 på: Juni 05, 2022, 18:32:33 »
Håper for all del ikke Raphinha går til Liverpool. Har ikke noe behov for å se ham mer hvis han går videre. Spesielt ikke på det laget. Best om han blir, nest best at han går til en annen serie enn PL, til en pris vi er fornøyd med og ikke knapper og glansbilder.
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6082 på: Juni 06, 2022, 09:54:48 »
Daily Express (jojo, tabloid så det holder...)

* Aaronson
* Kristensen
* Castellanos
* unnamed American based player..

Leeds transfer chief Victor Orta may soon have four new signings with talks underway
LEEDS have been busy recruiting in the early stages of the summer transfer window.

By STUART BALLARD 05:30, Mon, Jun 6, 2022



Leeds are reportedly working on two more deals from across the Atlantic which could soon take their summer business up to four new signings. Leeds narrowly avoided relegation from the Premier League with a dramatic win over Brentford on the final day of the season.


Jesse Marsch took over from Marcelo Bielsa back in February and had struggled to improve Leeds' position in the league. Now, with a full transfer window to find new recruits, Marsch is looking to make his own stamp on the squad.

Brenden Aaronson has already been confirmed as the first signing, joining from Red Bull Salzburg. And Rasmus Kristensen looks set to follow his former team-mate through the door at Elland Road.

Transfer expert Fabrizio Romano has claimed a 'full agreement' is in place for the right-back to make the switch to Leeds in the near future. Leeds forked out £25m to sign Aaronson from the Austrian outfit having worked with Marsch when they were together in Austria.

And last season's relegation survivors aren't messing around in getting their business done early with two more deals in the pipeline. According to 90min, Leeds officials are currently over in the States working on a move for New York City FC's Valentin Castellanos.


The 23-year-old has excelled in the MLS, scoring an impressive 23 goals in all competitions last year. He's continued that fine form this campaign with 11 goals in just 17 games and has attracted interest from European clubs.

New York City FC's parent club, Manchester City, were reportedly offered the chance to sign Castellanos, but turned it down. City have instead 'recommended' the forward to a number of other Premier League clubs, including Leeds.

While Leeds appear to be in the driving seat for Castellanos, there is said to be another unnamed 'American-based player' officials are working to sign. The signing of Castellanos would help solve an ongoing issue at the club from the second half of last season where they struggled for goals.

Patrick Bamford's injury-ravaged campaign left them light of options in attack with Rodrigo scoring just six goals. But Marsch will also want to improve his defensive options with only Norwich conceding more goals than the 79 Leeds let in last year.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6083 på: Juni 06, 2022, 12:26:13 »
Tar Leeds United sine utalelser og bekreftelse på kjøp /lån som 100% mer troverdig en alle ryktene som florerer nå.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6084 på: Juni 06, 2022, 13:18:03 »
Tar Leeds United sine utalelser og bekreftelse på kjøp /lån som 100% mer troverdig en alle ryktene som florerer nå.

Altså, denne tråden heter RYKTER. Halve morroa med overganger er jo nettopp rykter og spekulasjoner, drømmen om spillere osv. Klubben er uansett den siste instansen som bekrefter noe som helst og det er jo helt naturlig. Men i dag er det sånn at 9/10 overganger allerede er kjente når klubben bekrefter det. Neste spiller som Leeds kommer til å bekrefte er dansken...muligens allerede ila uka...


Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6085 på: Juni 06, 2022, 13:24:07 »
Draktsalget ift Minamino i Japan, dekker godt opp for overgang uansett! ;)
Syns typen spiller er spennende , og han er definitivt god nok.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6086 på: Juni 06, 2022, 13:24:55 »
Draktsalget ift Minamino i Japan, dekker godt opp for overgang uansett! ;)
Syns typen spiller er spennende , og han er definitivt god nok.

Han spiller mot Raphinha nå, as we speak.
2.omg straks i gang.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6087 på: Juni 06, 2022, 15:59:02 »
The Transfer Exchange Show
@TheTransferEx
Napoli veteran Dries Mertens is close to heading out of the exit door with Leeds United and Crystal Palace said to be very interested in the player. #LeedsUnited #CPFC #COYP

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6088 på: Juni 06, 2022, 16:27:26 »
Looserpool er verdens sleipeste klubb. Når laget nærmest får stopp på å signe spillere, sikrer de seg både Jota og han Colombianeren for brøkdeler av totalsummen.Og nå skal transfer og corona kjeltringene ha vår mann. Vi trenger ikke noe fra den kvinnfolk klubben  (Mina et eller annet og Allison og Sala Palmer fra før) . Hold dere unna scousers.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan