Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475852 ganger)

0 medlemmer og 40 gjester leser dette emnet.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5730 på: Januar 31, 2022, 23:24:04 »
Det er absolutt ingen risiko for nedrykk. Vi ligger 4 poeng bak Leicester på 10.plass. Vi har spilt store deler av sesongen uten 4-7 nøkkelspillere i kampene. Vi tar enkelt 18 poeng til.

Helt sikker på at du har rett hvis de 4-7 spillerne kan spille resten av sesongen og ingen andre viktige blir skadet. Men hva tilsier at det skjer?  Det er støtrre sjanse for at det ikke skjer...og da tror jeg det er en fair sjanse for at både Newcastle og Burnley passerer oss.

Eg føler meg helt trygg på at Norwich, Watford og Burnley havner langt langt bak oss. Med eller uten mange skader. Det er forøvrig ganske utrolig at folk bruker Everton som eksempel på hva vi skulle eller ikkje skulle ha gjort. Kjøpt spillere som fulle sjømenn uten mål og mening i år etter år. Enkelte på forumet sin drømmeklubb.

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5731 på: Januar 31, 2022, 23:45:02 »
Synes det er litt drøyt som flere her hevder at Burnley har forsterket eller styrket seg...... wood ut og wighorst  inn er vel på papiret i beste fall break even. Samme type spiller men er jo en viss risiko at wig trenger litt tid for å finne seg tilrett.
Jeg tenker at de er svekket på kort sikt og det er ikke lenge til mai....

Er litt skuffet over en stor 0 i transfer kassa til Leeds men vi har alt endel skadde tilbake og får håpe spesielt Bamford snart et klar. Spiller han 10-12 av de siste 17 kampene så tar vi 4- 5 seiere og krydder med noen uavgjort så tar vi 20 p ig vi ligger solid rett under midten

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5732 på: Januar 31, 2022, 23:45:32 »
Det er absolutt ingen risiko for nedrykk. Vi ligger 4 poeng bak Leicester på 10.plass. Vi har spilt store deler av sesongen uten 4-7 nøkkelspillere i kampene. Vi tar enkelt 18 poeng til.

Helt sikker på at du har rett hvis de 4-7 spillerne kan spille resten av sesongen og ingen andre viktige blir skadet. Men hva tilsier at det skjer?  Det er støtrre sjanse for at det ikke skjer...og da tror jeg det er en fair sjanse for at både Newcastle og Burnley passerer oss.

Jeg tror vi snart er nede i de statistisk vanlige 4 skadene pr tropp, og da vil stort sett hver lagdel klare seg.
Men nå begynner jeg å savne Bamford - vi trenger scoringer på topp.

Vi får se hvor mange som kommer gjennom 3 runder murderball før Villa kampen da.  Er litt sånn under Bielsa. Aldri fullt lag, 3 tlbake, 2 nye ute.

Sjekket litt. På 3,5 år er det kun i den forlengede corona sesongen vi var tilnærmet skadefrie over tid. Kun Forshaw ute. Det er ikke normalt og absolutt en grunn til bekymring når stallen har blitt skviset helt inn til beinet. Det er begrenset hvor mye saft det er i en sitron. Jeg oppriktig frykter at den sitronen går tom før mai. Håper jeg tar feil.

Duncan Pub

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5733 på: Februar 01, 2022, 00:27:05 »
Få Gelhardt på banen fra start av kampene så vill målene renne inn.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5734 på: Februar 01, 2022, 05:48:34 »
Carvalho klar for Liverpool. 10 mill euro. Vi sjekket han i august.
11 målpoeng på 18 kamper noen måneder senere. Blandt de beste i ligaen. Klart beste unge spiller i ligaen.
God natt.

Den gikk vel i vasken  den overgangen?

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5735 på: Februar 01, 2022, 07:59:07 »
Carvalho klar for Liverpool. 10 mill euro. Vi sjekket han i august.
11 målpoeng på 18 kamper noen måneder senere. Blandt de beste i ligaen. Klart beste unge spiller i ligaen.
God natt.

Den gikk vel i vasken  den overgangen?
Jøss, helt riktig.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5736 på: Februar 01, 2022, 08:18:12 »
Carvalho klar for Liverpool. 10 mill euro. Vi sjekket han i august.
11 målpoeng på 18 kamper noen måneder senere. Blandt de beste i ligaen. Klart beste unge spiller i ligaen.
God natt.

Den gikk vel i vasken  den overgangen?
Jøss, helt riktig.

Går i orden ganske snart visstnok. Skulle uansett være i Fulham ut sesongen.


Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5737 på: Februar 01, 2022, 08:59:05 »
Nitrist vindu. Var for seine med å betale ut lønn i jula, tipper økonomien er laber. Rykker vi ned bør hele ledelsen shippes ut.

Er vel vi og Burnley som er de store taperne i dette vinduet. Mangler vel bare at vi kjøper Ryan Kent, sånn at vi bikker tosifret antall kantspillere.

Hvor har du lest dette med lønn ? Hvis det stemmer så er det jo mer forståelig hva som nettopp (ikke ) skjedde i dette vinduet.... :-[
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5738 på: Februar 01, 2022, 09:01:00 »
Nå skrives det i YEP at Harry Winks og/eller Van Beek var target på lån ut sesongen. Men etter samtale med Bielsa ble det ikke noe av. Tydelig at Orta ville ha midtbane alternativer inn. Bielsa ikke og da ble det sånn.

En som svarer at Bielsa vet best og gjorde rett. Klubben trenger ikke spillere ute av form. Lurer på hva han mener. Rimelig sikker på at alle andre lagene også trener? Er det kampform? Med det argumentet blir jeg  mer bekymret. For hvilken form er i såfall Rodrigo, Shack, Forshaw, Bamford, Phillips, Cooper da?
Håpløst argument.

Det har også blitt diskutert om spillere passer Bielsaball eller ikke.. Det som er klink sikkert er at Phillips, Berardi, Cooper, Ayling og Dallas ikke gikk i den kategorien før Bielsa kom. Men det gikk strålende. Så tenker at mange spillere klarer å tilpasse seg :)

Skuffelsen over januar er børstet av. Nå krysses alt for at vi klarer nok poeng og forblir i PL neste år. Så krysses jeg alt jeg har igjen for at det blir forandringer i sommer. Hvis Bielsa skal være i Leeds så håper jeg det blir på sokkel. Det fortjener han, hvis vi ikke rykker ned. Gjør vi det fortjener han en skosåle i ræva.

Villa next!



« Siste redigering: Februar 01, 2022, 09:06:49 av Eriksen55 »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5739 på: Februar 01, 2022, 09:06:12 »
Nitrist vindu. Var for seine med å betale ut lønn i jula, tipper økonomien er laber. Rykker vi ned bør hele ledelsen shippes ut.

Er vel vi og Burnley som er de store taperne i dette vinduet. Mangler vel bare at vi kjøper Ryan Kent, sånn at vi bikker tosifret antall kantspillere.

Hvor har du lest dette med lønn ? Hvis det stemmer så er det jo mer forståelig hva som nettopp (ikke ) skjedde i dette vinduet.... :-[

Dette har ikke jeg fått med meg heller. Kan du legge ved en link Kato?  Jeg finner ingenting rundt dette. Asbjørn?

Tror ikke økonomien er så dårlig. La inn bud på Aaronson og var villige til å låne Van Beek/Winks. Det er kortsiktig og dyrt.


auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5740 på: Februar 01, 2022, 09:06:31 »
Vi er vel alle skuffet over at vi ikke fikk inn minst en spiller i januar. Jeg er litt overrasket over at det ikke ble hentet inn en back up for Aaronson, og synd at vi ikke klarte å bli enige med Salzburg om en overgang. Jeg tror at Bielsa og Leedsledelsen er sånn skrudd sammen, at når de ikke får den spilleren de er ute etter, så er det nesten ikke vits i å hente den "nest beste". Jeg tipper også at de vegrer seg fra å hente spillere på rent lån som back up. I tillegg så "hater" de januarvinduet.

Ser vi objektivt på situasjonen, så har Leeds prestert en sesong over evne tatt i betraktning alle skadene. Mest sannsynlig vil skadesituasjonen (som har ligget på 8-12 spillere de siste månedene) avta ut sesongen. Med 7 poengs forsprang til bunnlagene er det høyst sannsynlig at Leeds redder plassen. Vi har tross alt vært mye bedre enn bottom tre så langt i sesongen, og avstanden til 9. plass er ca. like stor som til 18. plass.

Men vil Bamford komme tilbake og fyre på alle sylindre de gjenværende kampene? Vil Phillips være klar snart og holde seg skadefri ut sesongen? Hva med Forshaw? Han har vært en åpenbaring i de 10 kampene han har spilt, men så kom skaden. Vil han kjempe seg tilbake? Klarer Rodrigo å vende tilbake til vårformen fra i fjor, etter å ha vært mye ute denne sesongen? Vil fortsatt Roberts være sterkt involvert i kampene? Er energien og gutsen tilbake i laget, slik vi så mot Burnley og West Ham? Og kanskje det viktigste - unngår vi en skade på Meslier?

Mange spørsmål. Jeg tipper at Leeds klarer seg og at vi nok en gang får oppleve PL-fotball tredje sesongen på rad. Jeg tipper vi også kommer til å spille meget underholdende og bra fotball og ender på 12. plass, som spådd før sesongen.

Og når sommeren kommer, så melder enda flere spørsmål seg.

Det er aldri kjedelig å være Leedssupporter!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28799
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5741 på: Februar 01, 2022, 09:17:29 »


Dette har ikke jeg fått med meg heller. Kan du legge ved en link Kato?  Jeg finner ingenting rundt dette. Asbjørn?

Tror ikke økonomien er så dårlig. La inn bud på Aaronson og var villige til å låne Van Beek/Winks. Det er kortsiktig og dyrt.

Jeg har lest dette, på twitter tror jeg. Hvor 'sannverdig' det er vet jeg ikke. Jeg har i alle fall ikke tatt det videre hit.
Det kan ha sammenheng med at 49'ers bare vil støtte økonomisk mht enkelte områder???
Uansett blir det bare (udokumenterte) spekulasjoner.

Men det kommer nok frem snart om det er noe i det.

Men som det sies, vi hadde uansett økonomi til et Aronson-fremstøt.

Og så er det hvorvidt vi må ha en sikring mht utfallet av Augustin-saken...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5742 på: Februar 01, 2022, 09:23:52 »
Så var januarvinduet over. Folk hadde visst store forventninger. Ikke jeg. De spillerne vi har får gjøre jobben. Er de ikke gode nok, så er de ikke det. Leit, men sånn er nå livet. Å splashe ut cash for å håpe at akkurat den spilleren skal berge plassen for oss, er bare useriøst. Liten tiltro til dagens spillerstall, trenerteam og ledelse viser det også.

Null pund brukt i januar vitner om is i magen og en ledelse som ikke bryr seg om stemningsbølger i media og på SoMe. Spillerlogistikk skal skje i sommervinduet. I januar skal ingen inn og ingen ut.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ar9

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5743 på: Februar 01, 2022, 09:45:55 »
Skuffet og litt overrasket.
Vi pleier da i det minste å lirke ut 1 eller 2.
Undres litt på hvilken følelse Orta og staben hans sitter med nå. Må føles litt tråkt å farte rundt med speiderslipset og se på videoklipp til brillene detter av uten å se noe tellende resultat når man på en måte er i spotlighten.

Jada, har fått med meg at det er en stor grad av konsensus om at dette er smart og fornuftig.

Men akkuratt idag, 1.februar tror jeg ikke Team Orta sprudler på kontoret.
Han får sikkert ett par næ-næ-næ-næ-næææ-næ meldinger fra kollegaer i andre klubber som stør salt i såret også.
Men men, sånn er livet. Bare å stålsette seg for endel svetting og neglebiting frem mot sommeren og prøve på nytt da.


Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5744 på: Februar 01, 2022, 09:53:05 »
Vi tenker positivt: Vi greide utrolig nok å beholde Raphinha, Phillips og Summerville. Glimrende vindu :)

PS! Drameh dro...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28799
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5745 på: Februar 01, 2022, 10:20:40 »
Syns Hay her beskriver det godt:

In pursuing a brief list of targets, Leeds are thinking like elite clubs do, just without an elite squad to build on.
This is how it went with Manchester City and Harry Kane last summer: if a deal can’t be done for him specifically, keep the cash and don’t panic. But City had the security of resources which are now driving them, Kane-less, to a fourth Premier League title in five years. Leeds, in contrast, have never been thinner and are not in a position to be so picky.

https://theathletic.com/3102462/2022/01/31/a-window-which-tells-you-leeds-think-theyll-stay-up-will-that-confidence-be-vindicated/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28799
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5746 på: Februar 01, 2022, 10:59:28 »
Leeds-Live skriver om potensielle nye 'Hjelde-signeringer' til sommeren.

Odin Thiago Holm crops up :o

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-interest-summer-22931755
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5747 på: Februar 01, 2022, 11:06:47 »
Bielsa takker nei til Van De Beek ?

Takk for alt Marcelo, ta din bøtte og forlat klubben til sommeren.

Hvordan kan man mene at Van De Beek ikke er en enorm kvalitetsheving av vår midtbane ?  Totalt idioti.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5748 på: Februar 01, 2022, 11:07:25 »


Dette har ikke jeg fått med meg heller. Kan du legge ved en link Kato?  Jeg finner ingenting rundt dette. Asbjørn?

Tror ikke økonomien er så dårlig. La inn bud på Aaronson og var villige til å låne Van Beek/Winks. Det er kortsiktig og dyrt.

Jeg har lest dette, på twitter tror jeg. Hvor 'sannverdig' det er vet jeg ikke. Jeg har i alle fall ikke tatt det videre hit.
Det kan ha sammenheng med at 49'ers bare vil støtte økonomisk mht enkelte områder???
Uansett blir det bare (udokumenterte) spekulasjoner.

Men det kommer nok frem snart om det er noe i det.

Men som det sies, vi hadde uansett økonomi til et Aronson-fremstøt.

Og så er det hvorvidt vi må ha en sikring mht utfallet av Augustin-saken...

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-raise-eyebrows-by-missing-december-wage-packets-report/?fbclid=IwAR0t4UJXrNCP2TP8cf-UBvF7JNks_gZ8LBxUWl03oxo6m7gOb47mz3JbDRs

Kan ikke tenke meg det hadde vært skrevet om det ikke var noe rot i virkeligheten.
« Siste redigering: Februar 01, 2022, 11:18:53 av Kato »
 

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5749 på: Februar 01, 2022, 11:20:29 »


Dette har ikke jeg fått med meg heller. Kan du legge ved en link Kato?  Jeg finner ingenting rundt dette. Asbjørn?

Tror ikke økonomien er så dårlig. La inn bud på Aaronson og var villige til å låne Van Beek/Winks. Det er kortsiktig og dyrt.

Jeg har lest dette, på twitter tror jeg. Hvor 'sannverdig' det er vet jeg ikke. Jeg har i alle fall ikke tatt det videre hit.
Det kan ha sammenheng med at 49'ers bare vil støtte økonomisk mht enkelte områder???
Uansett blir det bare (udokumenterte) spekulasjoner.

Men det kommer nok frem snart om det er noe i det.

Men som det sies, vi hadde uansett økonomi til et Aronson-fremstøt.

Og så er det hvorvidt vi må ha en sikring mht utfallet av Augustin-saken...

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-raise-eyebrows-by-missing-december-wage-packets-report/?fbclid=IwAR0t4UJXrNCP2TP8cf-UBvF7JNks_gZ8LBxUWl03oxo6m7gOb47mz3JbDRs

Kan ikke tenke meg det da vært skrevet om det ikke var noe rot i virkeligheten.

Det står altså i saken at lønna ble litt forsinket pga julehelgen eller noe sånt. Og neste lønn noen dager etterpå kom tidsnok. Herre min hatt, snakk om å prøve å lage krisestemning ut av en notis i en tabloid.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5750 på: Februar 01, 2022, 11:22:27 »
Bielsa takker nei til Van De Beek ?

Takk for alt Marcelo, ta din bøtte og forlat klubben til sommeren.

Hvordan kan man mene at Van De Beek ikke er en enorm kvalitetsheving av vår midtbane ?  Totalt idioti.

Virkelig? Han spiller vel samme posisjon som Klich, landslagsspiller for Polen. Kan ikkje se at van De Beek er noe bedre enn det. Er det alle dei kampene han har dominert for Scum du legger til grunn?

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5751 på: Februar 01, 2022, 11:49:57 »
Leeds-Live skriver om potensielle nye 'Hjelde-signeringer' til sommeren.

Odin Thiago Holm crops up :o

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-interest-summer-22931755
Akkurat. Utvilsomt et talent, men utviklingen skal skyte ganske kraftig fart før han er på nivå med f eks Bate.
Vi får kjøpe ham inn, og så låne ham ut igjen, slik vi pleier.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5752 på: Februar 01, 2022, 12:02:13 »


Dette har ikke jeg fått med meg heller. Kan du legge ved en link Kato?  Jeg finner ingenting rundt dette. Asbjørn?

Tror ikke økonomien er så dårlig. La inn bud på Aaronson og var villige til å låne Van Beek/Winks. Det er kortsiktig og dyrt.

Jeg har lest dette, på twitter tror jeg. Hvor 'sannverdig' det er vet jeg ikke. Jeg har i alle fall ikke tatt det videre hit.
Det kan ha sammenheng med at 49'ers bare vil støtte økonomisk mht enkelte områder???
Uansett blir det bare (udokumenterte) spekulasjoner.

Men det kommer nok frem snart om det er noe i det.

Men som det sies, vi hadde uansett økonomi til et Aronson-fremstøt.

Og så er det hvorvidt vi må ha en sikring mht utfallet av Augustin-saken...

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-raise-eyebrows-by-missing-december-wage-packets-report/?fbclid=IwAR0t4UJXrNCP2TP8cf-UBvF7JNks_gZ8LBxUWl03oxo6m7gOb47mz3JbDRs

Kan ikke tenke meg det da vært skrevet om det ikke var noe rot i virkeligheten.

Det står altså i saken at lønna ble litt forsinket pga julehelgen eller noe sånt. Og neste lønn noen dager etterpå kom tidsnok. Herre min hatt, snakk om å prøve å lage krisestemning ut av en notis i en tabloid.

Har ikke du nok folk å krangle med her inne?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5753 på: Februar 01, 2022, 12:21:52 »
Bielsa takker nei til Van De Beek ?

Takk for alt Marcelo, ta din bøtte og forlat klubben til sommeren.

Hvordan kan man mene at Van De Beek ikke er en enorm kvalitetsheving av vår midtbane ?  Totalt idioti.

Virkelig? Han spiller vel samme posisjon som Klich, landslagsspiller for Polen. Kan ikkje se at van De Beek er noe bedre enn det. Er det alle dei kampene han har dominert for Scum du legger til grunn?

Klich har vært svak i et år før han virkelig er å kjenne igjen nå. Men liten tvil om at Klich er på vei ned.

 Det er mer hva vi har bak Klich som er problemet..
- Dallas må ofte spille mange andre plasser
- Forshaw stabilt god, men fortsatt usikkert med skader
- Bate kun en løsning når alle andre ikke kan
- Shackleton er mer porøs enn et 300 år gammelt porselen servise.
...og det var alt..Skrekkelig tynt!

Når Phillips og Rodrigo ofte er ute så medfører det omveltninger og Klich/Forshaw spiller i andre posisjoner. Da er det syltynt. Med Van Beek på 8ern kunne Klich spilt 10er i stedet for Roberts. Massiv oppgradering!

Alle som vet hvordan en fotball ser ut skjønner at Van Beek hadde vært nyttig i Leeds. Han hadde garantert hevet bredden sånn at vi kunne hatt en 17 åring mindre på benken. Bare det hadde vært viktig for Leeds.

Dessuten. Bare fordi en spiller er svak i en klubb så betyr det ikke at den spillern er ræva. Sikkert mange grunner til at han ikke lykkes i Man Utd. Se Lindgaard for West Ham i fjor.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5754 på: Februar 01, 2022, 12:22:44 »
Bielsa takker nei til Van De Beek ?

Takk for alt Marcelo, ta din bøtte og forlat klubben til sommeren.

Hvordan kan man mene at Van De Beek ikke er en enorm kvalitetsheving av vår midtbane ?  Totalt idioti.

Virkelig? Han spiller vel samme posisjon som Klich, landslagsspiller for Polen. Kan ikkje se at van De Beek er noe bedre enn det. Er det alle dei kampene han har dominert for Scum du legger til grunn?
I rest my case.  ;D

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5755 på: Februar 01, 2022, 12:26:59 »
Bielsa takker nei til Van De Beek ?

Takk for alt Marcelo, ta din bøtte og forlat klubben til sommeren.

Hvordan kan man mene at Van De Beek ikke er en enorm kvalitetsheving av vår midtbane ?  Totalt idioti.

Virkelig? Han spiller vel samme posisjon som Klich, landslagsspiller for Polen. Kan ikkje se at van De Beek er noe bedre enn det. Er det alle dei kampene han har dominert for Scum du legger til grunn?
I rest my case.  ;D

Lover du?

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5756 på: Februar 01, 2022, 14:30:09 »
Bielsa takker nei til Van De Beek ?

Takk for alt Marcelo, ta din bøtte og forlat klubben til sommeren.

Hvordan kan man mene at Van De Beek ikke er en enorm kvalitetsheving av vår midtbane ?  Totalt idioti.

Virkelig? Han spiller vel samme posisjon som Klich, landslagsspiller for Polen. Kan ikkje se at van De Beek er noe bedre enn det. Er det alle dei kampene han har dominert for Scum du legger til grunn?

Klich har vært svak i et år før han virkelig er å kjenne igjen nå. Men liten tvil om at Klich er på vei ned.

 Det er mer hva vi har bak Klich som er problemet..
- Dallas må ofte spille mange andre plasser
- Forshaw stabilt god, men fortsatt usikkert med skader
- Bate kun en løsning når alle andre ikke kan
- Shackleton er mer porøs enn et 300 år gammelt porselen servise.
...og det var alt..Skrekkelig tynt!

Når Phillips og Rodrigo ofte er ute så medfører det omveltninger og Klich/Forshaw spiller i andre posisjoner. Da er det syltynt. Med Van Beek på 8ern kunne Klich spilt 10er i stedet for Roberts. Massiv oppgradering!

Alle som vet hvordan en fotball ser ut skjønner at Van Beek hadde vært nyttig i Leeds. Han hadde garantert hevet bredden sånn at vi kunne hatt en 17 åring mindre på benken. Bare det hadde vært viktig for Leeds.

Dessuten. Bare fordi en spiller er svak i en klubb så betyr det ikke at den spillern er ræva. Sikkert mange grunner til at han ikke lykkes i Man Utd. Se Lindgaard for West Ham i fjor.

Klich er mulig å finne en oppgradering på, uten tvil. Til sommeren er han 32 men eg håper han tar et år eller to til som et godt alternativ ved skader og suspensjoner. Det kan virke som om planen for oppgradering er Brenden Aaronsen, det har vi tid til å vente med til sommeren. Men det er klart en fare for at han spiller så bra at verdien øker og at han forsvinner ut av vår rekkevidde. Det å skulle låne Van Beek for £100 000 i uka er i mitt hode meningsløst, og langt i fra alle blir like god på lån. Satser på at Phillips, Dallas, Forshaw, Koch, Klich, Bate, Rodrigo, Roberts og eventuelt Gelhardt løser oppgavene som 4'er, 8'er og 10'er på en tilfredsstillende måte ut sesongen. Dette kommer til å gå helt fint.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5757 på: Februar 01, 2022, 17:14:38 »
Bielsa takker nei til Van De Beek ?

Takk for alt Marcelo, ta din bøtte og forlat klubben til sommeren.

Hvordan kan man mene at Van De Beek ikke er en enorm kvalitetsheving av vår midtbane ?  Totalt idioti.

Virkelig? Han spiller vel samme posisjon som Klich, landslagsspiller for Polen. Kan ikkje se at van De Beek er noe bedre enn det. Er det alle dei kampene han har dominert for Scum du legger til grunn?
I rest my case.  ;D

Lover du?
Kan ikke diskutere med folk som ikke har greie på fotball så jeg lover.

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5758 på: Februar 01, 2022, 18:44:58 »
Taper Leeds de neste kampene sine blir det fullstendig galematias her inne.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5759 på: Februar 01, 2022, 19:23:22 »
Taper Leeds de neste kampene sine blir det fullstendig galematias her inne.
[

Da skylder vi bare på Roberts og Rodrigo